Uitgerekend21-31augustus2017

11-12-2016 11:58 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Het forum is nog erg vroeg gezien de meesten voor NOD zitten maar ik open hem toch alvast omdat het andere topic erg druk is!

Ben je uitgerekend tussen 21 en 31 augustus 2017 kom dan graag meeschrijven! Je mag zelf je gegevens toevoegen aan de tabel, of als dat niet lukt kunnen wij je wel helpen!

Naam

(Leeftijd)KindjeGeslachtUitgerekendAfsprakenBijzonderhedenTwix89

(27/28)Eerste ntb 17 augustus- klopt!Boontje19

(29/35)Tweedentb 18 augustus-Cupcake1988

(28/28)EersteMeisje!19 augustus01-04 20-weken echo klopt!kleinedingen

28/31Eerste ntb 19 augustus-Snowy89

(27/31)EersteJongen!26 augustus10-04 20-weken echo klopt!kipkerrie

(32/32)TweedeMeisje!29 augustus- klopt!Babette144

(38/37)Tweede ntb 31 augustus- klopt!DiHappy86

(30/32)Eerste ntb 31 augustus11-04 20-weken echo klopt!

De algemene gegevens van het account zijn:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
6.10% gewijzigd
Ja we moesten nog wat truitjes hebben maar we konden de broekjes toch ook niet laten liggen haha.

Geloof dat ik nu 14 broekjes ofzo heb! Echt veel maar goed ze kan er 2 maanden in zitten dus dan is het ook wel dat ze alles aan kan straks. We hebben nog een ledikantdeken gekocht en ik vond die knuffel van de nieuwe lijn van Prenatal zo leuk is met boppy en floppy? We hebben het grote grijze konijn gekocht en een roze rammelaar en dan de ledikantdeken is ook van die lijn. Heb nog een vestje gekocht. We moeten nog een jasje hebben maar ik kan nergens iets leuks vinden. Die van Noppies vind ik niet zo leuk en die van prenatal zelf was alleen in maatje 50. Misschien dat ik online een leuke kan vinden.

Wordt me steeds zwaarder dat winkelen dus nu hebben we gelukkig wel bijna alles compleet. We moeten nog babyfoon, isofix, boxmobiel en alles van speelgoed maar dat denk ik dat ik pas na de geboorte ga kopen want dat zal de eerste tijd niet gebruikt worden.

Hier vorige week de eerste keer naar de fysio geweest en hielp wel goed. De dag zelf even last gehad maar daarna ging het beter. Mijn vriend doet nu thuis ook wat massage en beweging die de fysio ons heeft uitgelegd omdat ik savonds gewoon niet meer mijn bed in kom. Als ik even rust gaat het inderdaad weer beter in die zin dat ik dan weer kan lopen maar zitten en opstaan blijft wel altijd pijnlijk.
Wow al zoveel kleertjes haha! Ik heb nu 4 setjes in maat 50, 4 setjes in maat 56 en nog een broekje zonder shirt erbij, in 62 wel al 2 leuke shirtjes uit de uitverkoop. Jij hebt ook in 50 en 56 denk of echt alleen 50?

Ik ben ook nog opzoek naar een leuk vestje of jasje in maat 56. Kon ik vd week ook nog niet vinden. Had wel een hele leuke jas maar twijfel of dat wel makkelijk is met zo'n kleintje. Een vestje is toch makkelijker aantrekken lijkt mij.

Ja die gebreide collectie is leuk he! Wij hadden al heel snel zo'n grote nijntje gekocht! Dus hebben daar wat dingen van en ik heb van happy horse zo'n lang konijn en tutdoek! Die vind ik ook zo schattig.

Speelgoed kun je idd ook later nog kopen. Hebben wij verder ook nog niet gehaald. In het begin is het toch alleen een rammelaar oid.

Hebben jullie bij Prenatal nog naar babyfoons gekeken? Daar hebben ze niet heel veel he? Wij gaan binnenkort eens bij babydump daarvoor kijken.

Fijn dat de fysio wel heeft geholpen! Moet je daar nu 1x per week heen gaan en dan thuis oefeningen doen?
Ja ik heb 2 pakjes (boxpakjes) die echt maat 50 zijn, de rest is allemaal 50/56 dat is de maat? Van 62 heb ik nog niets gekocht want ik verwacht echt niet dat ons kleintje dat gaat passen vanaf de geboorte en omdat je dan toch weer met het seizoen zit vind ik dat lastig. 62 is 3 maanden dacht ik toch? Dan zit je in oktober zal wel lange mouwen worden dan.

Jasje vonden wij ook super lastig! Nu een gebreid vestje gekocht bij prenatal maar dat is te dun. Heb net bij wehkamp een satijnen bomberjack besteld in maatje 56 echt super schattig! Ik vind die babyjasjes allemaal hetzelfde maar ook niet zo leuk. Die muts eraan lijk me nou niet bepaald handig. En ik heb anders nog een lekkere dikke voetenzak voor in de maxicosi.

Ohja wij hebben ook zo een tutteldoek gekocht vandaag een roze van little dutch echt te schattig haha. Geloof wel dat hij na 1x trekken kapot is maar achja.

We hebben even gekeken naar de babyfoons ja maar inderdaad echt weinig aanbod. Bij babydump iets meer alleen die krengen zijn bijna nooit in de aanbieding. Op wehkamp of bol.com staan er weer teveel om te kiezen. Onze voorkeur gaat toch uit naar die alecto dv-200 of de luvion essential of toch die met die wifi bridge maar dan zonder de wifi :P.

Ik ga 1x per 2 weken naar de fysio omdat ik al zo vroeg klachten heb en ik heb maar 12 behandelingen in mijn uitgebreide pakket. Ik verwacht tot het einde en misschien daarna wel zelfs last te hebben dus moet het een beetje spreiden helaas. Ik moet mijn navel inhouden (super lastig als je zwanger bent!) als ik bewegingen maak en op zich helpt dat wel al best goed. Mijn vriend doet dat nog masseren en iets met mijn been bewegen en dat werkt ook goed.
maat 62 zal idd richting de winterperiode gaan. Dacht 4 maanden. Dus eind nov ong. Ik koop daar verder ook niets meer in hoor. Had gewoon een hele leuke trui gezien die ik niet kon laten hangen en die echt voor de winterperiode is.

Koop verder ook alleen nog maar wat in 56 vanaf nu.

Nee idd wat betreft babyfoons, zie ze ook nooit in de aanbieding bij babydump. Ik hou het voorlopig maar even in de gaten, we hebben nog ff gelukkig.

Wil ze via wehkamp denk wel eens gaan vergelijken, kijken wat nou het verschil is tussen de 1 en de ander. Maar blijft gewoon lastig. Qua bereik is het ook per huis verschillend natuurlijk.

Ik heb ook maar 12 behandelingen waarvan al 1 gebruikt toen ik in het hele begin last had van pijn naast mijn stuitje. Na een nieuwe intake bij een echte bekkenfysio zal ik er dus ook nog maar 10 hebben. Dus zal ook spreiden gaan worden als de pijn komende week toe gaat nemen en ik naar de fysio moet binnenkort.

Gelukkig merk je wel verschil met je oefening!
Wat fijn dat de 20 weken echo goed was cupcake!

Jullie hebben al lekker veel gekocht zeg, Haha. Wij hebben nog heel veel kleren van de 1e en zullen nog wel e.e.a. Bij kopen.

Volgens mij had ik geen maat 50 gekocht en had ik ook wel vestjes in 56 maar niet gebruikt. Capuchon is zeker niet handig, want ze liggen alleen maar. Vorige keer was er een hittegolf, dus had ze alleen haar romper aan. Moet nog maar even zien hoe warm het deze keer wordt.

Speelgoed en boxmobiel enzo kan je ook als kraamcadeautjes vragen, dat gebruik je toch nog niet in het begin.

Wat ik trouwens ook superhandig vind is een dookie. Die gebruik je als gordijntje voor de kinderwagen tegen de zon (of nieuwsgierige vreemdelingen/opa's en oma's terwijl baby wil slapen). Heb er echt veel plezier van gehad. Zal voor baby2 een nieuwe kopen want de vorige was een witte en is in de (te hete) was met hydrofiele doeken beland :-)
Snowy: heb jij al iets gehoord van die aanbieding op de kinderwagen? Ik zie namelijk nu dat de geo studio noir (die wat wij dus besteld hebben) bij van Asten babystore in de aanbieding is, ook voor €899. Denk dat ik babydump even een berichtje stuur via facebook. Zitten wel geen extra's ofzoiets bij dus geen idee hoe dat werkt. Vorige keer met het kamertje werkte babydump er niet aan mee om mij ook die extra korting door te rekenen, vond ik toen erg teleurstellend want dat is wel hun motto 'laagste prijs garantie'.

Kipkerrie: jaa die dookie krijg ik gratis bij de kinderwagen! Ik vind ze ook fijn van bij mijn schoonzus. Ik heb wel ook extra grote witte hydrofiel doeken gekocht voor ook over de wagen te leggen.
Cupcake nee nog niets gehoord. Gisteren opnieuw de mail gestuurd. Dus ben benieuwd of ik nu reactie ga krijgen.

Als goed is moeten ze gewoon het prijsverschil geven. Tegen mij zeiden ze ook aan de tel we rekenen uit wat jij allemaal hebt gekregen op de beurs ten opzichte van de huidige aanbieding.
Ik zie dat iemand de tabel heeft aangepast! Thnx. Wil iemand ook even mijn uitgerekende datum aanpassen :-) dat is nu 31 augustus.

Vrijdag bij de huisarts geweest en heb maagzuurremmers (omeprazol) gekregen en ik voel me 1000x beter! Echt zo fijn!

Nu dat bekken nog, want kan haast niet zitten op m'n werk vandaag.

We hebben ook een mooie babykamer gezien op mp, hopelijk reageert de verkoper op mijn mail!
Fijn dat de omeprazol werkt kipkerrie!

Ik heb as donderdag intake bij de bekkenfysio. Kijken of ze iets voor me kunnen betekenen. Veel last van een stijve rug en zo af en toe begint de pijn bij mijn stuitje weer op te spelen.
Snowy ik krijg deze reactie van babydump:

Voor een prijsverschil gaan wij de twee website naast elkaar zetten en nakijken wat het verschil is tussen de een en de ander. We kijken naar de aanbieding die zij hebben en wat hetzelfde bij ons kost. Als dit gelijk aan elkaar is passen wij de prijs voor je aan. Acties welke je kreeg bij de negenmaandenbeurs komen daar dan wel bij te vervallen.

Met vriendelijke groet,

Baby-Dump B.V.

Die laatste prijs garantie is geloof ik echt onzin. Is nu al de tweede keer dat ze proberen er onderuit te komen in mijn geval.

Kip kerrie fijn dat de omeprazol werkr! Hier ook last van bekken maar de fysio helpt wel heel goed. Vanmorgen trapte onze baby zo hard dat ik gewoon mijn buik zag bewegen ervan!
Geachte klant,

We kunnen hierin helaas niet actie op actie geven,

U kunt de wagen verkrijgen aan  € 899,- met daarbij de voetenzak, tas, en adapters

De acties zoals op de beurs zijn gegeven ( campingbed, dooky, essentials pakket ) komt dat te vervallen,

Graag horen we welke aanbieding u wenst, zodat we uw order aan kunnen passen indien nodig.
Ik laat het dus maar gewoon met al die extra's van de beurs staan! Als ik dat allemaal los moet kopen scheelt het maar minimaal nu ze de blokkendoos vervangen hebben door het Joolz essentials pack.
Ja maar snowy de blokkendoos en het nestje was een actie vanuit joolz, niet vanuit babydump. Die zouden we dan dus gewoon nog moeten krijgen. Enige dat we dan niet krijgen is het campingbed en de dooky dan.

Mja ik denk ook dat ik er niet moeilijk over ga doen. Prijsverschil is €150 dus dat is niet zo heel veel
Ik vind 899 voor een joolz geo met al die extra's (campingbedje, voetenzak, dookie etc) echt niet duur!

Fijn dat de bekkenfysio helpt cupcake! Hier helaas nog echt veel pijn.
Kipkerrie: nee de aanbieding voor de onze was 1049. Hij is nu afgeprijsd naar 899 maar dan zonder de extra's.

Heb je de fysio al eens geprobeerd?
Cupcake ja dat is waar ook dat je die dingen van Joolz zelf kreeg. Had jij daar iets van gezegd of niet? Hier de wagen ook 1049.

Ik kreeg ook nog een matras omdat ik de kamer met de wagen samen kocht. Weet ook niet of ze die ook nog meetellen dan is het verschil nog minder bij mij natuurlijk.
Ja cupcake, ik ben er nu 2x geweest en donderdag mag ik weer. Helaas nog niet echt resultaat...
Snowy: nee nu niet gezegd maar een tijdje geleden was het kamertje bij Bopita in de aanbieding. Toen kreeg je voor dat kamertje bij Babydump een 'gratis' product. Laat ik zeggen het kamertje bij Bopita was €800 en bij babydump was het €900. Toen ik aangaf dat ik het bij Bopita voor minder kreeg zeiden ze: ja dat krijg je het bij ons ook alleen zit er bij ons een 'gratis' product bij... Ik zeg ik snap hem even niet? Ik betaal toch gewoon 100% voor dat gratis artikel want het kamertje kost bij jullie €900? Ja was niet echt discussie over mogelijk en Babydump vond echt dat zij de goedkoopste waren. Ik snap echt helemaal niets van die laagste prijs garantie bij hun. Als dat bijvoorbeeld bij een andere winkel is wordt er naar mijn weten nooit zo moeilijk gedaan over een prijsverschil.

Kipkerrie: balen zeg! Mijn vriend doet regelmatig mijn stuitje wat duwen/masseren en mijn been in een hoek van 90 graden draaien in de heupkom en dat voelt ook wel al heel fijn. Ik moet wel opletten dus ik kan niet teveel doen dan heb ik de dag erna echt last ervan.
Snowy: bij joolz zelf krijg je nu ook €100 korting op de geo en 10% op alle accessoires. Heb jij trouwens het lakentje of hoeslaken gekocht voor in de kinderwagen? Ik zag dat je dat apart moest kopen maar weet niet in hoeverre het ook echt nodig is? Hoeslaken lijkt me wel nodig maar een lakentje nou weer niet zo perse.
Cupcake, gewone wiegenlakentjes van (bijvoorbeeld) de Hema passen gewoon in de joolz. Ik had zelf destijds wel een hoeslaken, lakentje en dekentje en ook echt wel gebruikt! Zeker omdat ze er het hele najaar en deel van de winter ook nog in liggen.
Ohja natuurlijk hahahah! Dat krijg je ook universeel . Ik zat al helemaal te bedenken van ja shit nu heb ik geen hoeslaken voor de kinderwagen moet ik weer naar de winkel daarvoor. Niet eens bij nagedacht dat ik het nodig had. Ga eens online kijken bij de hema.

Ga vandaag ook maar eens google afspeuren of ik nog iets leuks kan vinden wat ik nog nodig heb. Ik heb eigenlijk alles al maar soms kom ik zoiets leuks tegen dan denk ik aah dat is veel leuker als dat lakentje dat ik al heb gekocht
Cupcake ik snap er ook niets van met die prijsgarantie..

Ja ik krijg een hoeslaken, laken en wikkeldeken omdat de blokkendoos op was volgens de nieuwe bon van vorige week. Dus neem aan jij ook? Kunnen ze zo zien als je belt of mailt denk ik als je zegt dat je gehoord hebt dat er bij andere vd 9mnd beurs is veranderd.

Ik zag het gisteren ook op Fb voorbij komen van Joolz.
Snowy: nee nog niets van gehoord maar ik heb inderdaad ook liever die textielset dan die blokkendoos. Krijg straks vast wel een overvloed aan speelgoed als de baby er eenmaal is. Ik heb geen zin om weer met babydump contact op te nemen vind ze echt niet klantvriendelijk maar ga het toch maar even doen haha.

Iemand al een keuze gemaakt in de babyfoon? Nu heb ik mijn oog weer laten vallen op de alecto 700 of 750.
Haha nou ben benieuwd bij jou.

Babyfoon, heb alleen op wehkamp nog even gekeken en wel de Avent en Lenovo vergeleken. Avent valt al af veel slechte ervaringen als ik zoek op avent of lenevo videofoon. Verder nog niets uitgezocht.
Ik heb gekozen voor de grijze Essentials set. Ik had liefst een wit hoeslakentje gehad maar dat kon blijkbaar niet. Goed dat je het zei anders had ik waarschijnlijk pas bij levering geweten dat het veranderd was! En qua kleuren is er weinig keus en wil niet alles wit haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven