uitgerekendmaart2017

05-08-2016 16:38 418 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, iedereen kan zelf zijn gegevens bij houden vanaf nu!

Wees vrij om de tabel bij te houden, en hem eventueel te veranderen

NaamLeeftijd (v/m)# KindjeUitgerekendBevallenGeslachtWomen7837/401e? maart 18 februariJongenRoosjetulp26/292e1 maart 24 februariJongenShirles27/291e9 maart 3 maartJongenSnoopy16301e5 maart 5 maartMeisjePurple_Eyes34/361e2 maart 11 maartMeisjeMoonV37/481e12 maart 14 maartMeisjeZonnigKleintje30/322e15 maart 15 maartMeisjeWhiterabitt2e10 maart 19 maartMeisjeFlipFlopper24/261e2 maartJongenNylenna35/321e3 maartMeisjeMissFlowerPower29/301e3 maart MeisjeMarzo1728/271e12 maartJongenBliss201425/281e12 maartMeisje

Chantal1988, Fleurop84, geen idee of jullie nog mee lezen en of schrijven, maar al een tijdje van jullie niks gehoord. Als je toch nog mee leest/schrijft zetten we jullie gewoon weer terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.86% gewijzigd
Het is alweer maart. Hier nog geen tekenen dat ze eruit wilt. Ben nu gewoon lekker thuis, wil niet al te ver weg zijn, omdat ze ook nog niet is ingedaald en als de vliezen breken ik op een vertrouwde plek ben ipv een winkel ofzo. .. haha

Vind wel spannend worden. Heb voor mezelf besloten als ze met week 41 er nog niet uit is, we dr laten halen.

Ze heeft nog anderhalf week de tijd dus... hihi
Even kort later meer.

18 februari bevallen moeder en kind maken het goed. :-)

Wilt iemand dit veranderen in tabel hier boven top bedankt!!
Gefeliciteerd woman87!

Hoor graag meer:)

Hier nog geen babynieuws.
Gefeliciteerd woman78!
Woman, gefeliciteerd!

Hier ook afgelopen vrijdag bevallen van een prachtige zoon!

Via keizersnede, wel pittig, want ruim 2,3 liter bloedverlies en bloedtransfusie gehad. Hoefde net niet onder narcose teruggebracht te worden om te kijken waardoor het kwam. Pfieuw! Bleek placenta vastgegroeid aan de buikwand, apart

Dus nu lekker genieten en lang leve de hulp van kraamhulp!

Jullie succes en spannend wanneer ze zich melden meiden! Een mooie tijd gewenst en ik lees natuurlijk zo nu en dan nog mee!
yeah de eerste baby's zijn er!

Gefeliciteerd woman en Roosjetulp!! Heerlijk genieten nu! Zou het leuk vinden om af en toe een update van jullie te horen!

Hier sinds gisteren een hoop gerommel en voel me voor t eerst niet fit meer. Beetje grieperig en onrustig. Nu de allerlaatste dingetjes van m'n to do list afronden en vanmiddag voor controle naar de VK en hopen dat ze me kan strippen! Vind het stiekem best spannend, mocht het kunnen én effect hebben gaat het niet lang meer duren. Maar ga er maar vanuit dat er niets gaat gebeuren, kan het niet tegenvallen ook.
Gefeliciteerd Roosjetulp en woman. Fijn dat het goed gaat. Wel pittig Roosjetulp. Hier nog geen nieuws, wel een hoop gerommel maar doorzetten doet het nog niet.
Even een snelle update...

Vanmiddag om 15.00 gestript, vervolgens hele middag menstruatiekrampen en om 23.00 zijn m'n vliezen gebroken nadat ik hard moest lachen op een grapje van m'n vriend. Weeën beginnen wat op gang te komen.

Vind het erg spannend, maar tot nu toe hebben we er nogal lol om samen.
Oh, wow, wat een hoop babynieuws al! Gefeliciteerd, woman en roosjetulp!! Hoe gaat het met jullie en de kleintjes?

En spannend voor jou, Shirles, ben benieuwd!!

Hier behalve af en toe wat krampen nog niks. Maar de oudste kwam ook ruim anderhalve week te laat, dus dat zou betekenen dat het nog wel even duurt.
Gefeliciteerd roosjetulp! Rustig aan nu hoor. Niet dat je anders kunt

Spannende Shirles. Echt de laatste loodjes nu
Gefeliciteerd woman en roosjetulp.

Geniet van jullie wondertjes.

Heb sinds paar dagen last van hoofdpijn en weinig energie. Merk nu ook wel dat het tijd word dat de kleine komt. Ze is iets meer ingedaald maar nog niet helemaal. Volgende week strippen en anders met week 41 inleiden. Dus binnen nu en anderhalf week moet ze wel komen... Wel heel apart...

Maar ben zo benieuwd naar dr...
Even een kort bericht van hier!

Vanmorgen om 06.09 is na een hele vlotte bevalling onze zoon Otis geboren! 2995 gram en 49cm lang en een goed volume!

Na het breken van de vliezen direct elke 3 minuten goede weeeen. Om 03.00 in het ziekenhuis 'lekker' in bad en daarna in bed met nog geen 20 minuten persen geboren!

Helaas bleek na een tijdje behoorlijk bloeden dat ik een flinke ruptuur van binnen had. Dit is na een poging tot hechten uiteindelijk op de OK gedaan. Buitenkant geen enkele beschadiging dus dat viel even tegen helaas. Maar al met al niets te klagen!

Als t goed is einde van de middag naar huis! Heerlijk!
En nog één!! Gefeliciteerd Shirles, hoop dat je snel met Otis naar huis mag!
Hoi Shirles, gefeliciteerd met jullie kleine Otis

Geniet ervan en rustig aan met zijn 3en.
Gefeliciteerd Shirles!
Goedemorgen iedereen!

Bedankt voor de felicitaties!! Bij jullie alles nog rustig??

Hier gaat het heel erg goed! De kleine man is erg tevreden en drinkt z'n flesjes goed leeg. En ja, alle clichés zijn zo waar! Haha!

Ben erg fit (lang leve adrenaline..) en voel me goed. Vind het erg moeilijk om rustig aan te doen en m'n rust te pakken. Gelukkig is m'n vriend streng voor me en samen met de kraamzorg neemt hij alles op zich. Zo gaaf om te zien hoe een man zich pats boem ontpopt tot vader en huisman! Jeetje, wat hou ik van mijn man(nen)!!

Ik hoop dat het voor de nog zwangeren hier ook niet al te lang meer gaat duren!!
Mag me hier ook melden als mama... Na een pittige bevalling va 34 uur met alles erop en eraan is onze dochter op haar uitgerekende datum geboren, vandaag, sennah.

We maken het beide goed. Moeten alleen ter observatie wel nog nachtje, hopen we in het ziekenhuis blijven.

Maar na alle pijn wat ik heb gehad en toen ik haar voor het eerst zag. Moet zeggen was daarna echt gelijk alles vergeten.

Ben wel geknipt en gehecht... maar voel me verder wel okay.

Nu bezig ook met kolven en dat gaat heel goed moet ik zeggen. Ook een fijn apparaat hebben ze hier.
Gefeliciteerd Snoopy!! Klinkt heftig, maar het is het waard hè. Geniet ervan!!

Hier nog steeds alles rustig.
Hoi Snoopy,

Gefeliciteerd met de kleine meid.

34 uur lijkt me erg lang en heftig. Heb je nog wel kunnen slapen tussendoor?

Geniet ervan!
Oh wauw, nog meer pasgeborenen, GEFELICIEERD meiden!

Wat een wondertjes. Poeh 34 uur lang, pittig wel hoor!

Hier kleine man alles goed! Borstvoeding gaat verrassend goed en vandaag al de eerste 'regeldag', hij is ook alweer 10 dagen oud. Dus elk uur zowat willen drinken haha. Achja, dat is ook weer ergens goed voor!

Lekker genieten nu allemaal. En voor de dames die elk moment kunnen bevallen; zet 'm op!
Nog meer baby's!! Wat n goed nieuws!!! Gefeliciteerd allemaal met jullie kindjes.

Fijn om te horen dat t allemaal goed gaat!

Hier nog aan t wachten. Zoooo spannend. Als ze er eind van de week niet is dan wordt ik ingeleid op advies van t ziekenhuis. Ik hoop dat ze zich bedenkt en zelf eerder komt. Even duimen nog!!
39 weken. Het wachten duurt wel lang vind ik. Mijn eerste was er nu al 3 weken. Hoe langer het duurt hoe meer er doordringt dat dit wel eens een heel andere bevalling kan worden. En de eerste ging, behalve te vroeg, perfect, dus dat wil ik eigenlijk niet.

Ben trouwens 15 maart pas uitgerekend, maar nooit de tabel aangepast, dat werkt mobiel niet. Mocht iemand toevallig nog wat wijzigen.
Geen babynieuws nog?

Zet hem op dames!
Jawel!! Onze dochter is geboren! We moesten even bijkomen. Het was n erg lange bevalling maar t gaat goed met ons. Ze is zooo mooi!!
Gefeliciteerd missflowerpower!! Lekker genieten!

Kleine Otis is alweer 10 dagen oud! Gaat echt te snel! Deze week is papa nog lekker thuis dus nog ff lekker met z'n 3en genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven