Wachten, wachten, wachten (deel 3)

25-10-2013 15:47 2776 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is deel drie alweer van het topic: Wachten, wachten, wachten.

Een topic voor mensen met een kinderwens, die vanwege de meest uitlopende redenen nog moet wachten. Hier gaan we verder met kletsen, fantaseren, elkaar een schouder bieden om uit te huilen en afleiding zoeken.

Nieuwe schrijfster zijn van harte welkom, maar let op even het volgende:

- Beginnen vanaf begin 2015 (geldt voor nieuwe schrijfsters)

- Wij hebben een realistische kijk op het leven en op onze kinderwens

- Voor mensen die al begonnen zijn, zijn er andere topics(geldt voor nieuwe schrijfsters)

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer beginnen?Waarom wachten?BijzonderhedenTara823132herfst 2014Baan vriend & trouwenflora_2627282016?Sparen & vriend (pas afgestudeerd)Bezigebij23302015/2016Wachten op man & genieten van de tijd met z'n 2tjesInspiratielooos2727najaar 2015Sparenukkie213333dec 2014Uitslag bloedonderzoekunderstatement2526voorjaar/zomer 2015Zekerheid huis & baandrika793527januari 2015groen licht huisartseerst gewacht op vriend & reis
Omdat dan de grote baas tijd heeft, eerder heeft hij geen tijd. Het is met de twee afdelingshoofden, de leider van de 15 afdelingen waar 'mijn' afdeling bij hoort en een p&o vrouw. Het is ook meteen het arbeidsvoorwaarden gepsrek, dat is hier in 1 keer.
Fijn dat je door bent naar de tweede ronde hoppala, jammer dat je zo lang moet wachten! Wordt je geduld wel op de proef gesteld he!
Fijn hop! De duimen blijven draaien voor je hier!

Ik heb morgen mijn eerste werkdag bij nieuwe werkgever, vind het wel een beetje spannend. Vandaag nog even een rustig dagje
Ukkie, wat spannend inderdaad, eerste werkdag op je nieuwe werk! Veel succes & plezier.

Grappig dat je op Valentijnsdag moet beginnen met werken . Waarom op een vrijdag eigenlijk??
Goed nieuws Hop!

Ukkie, spannend! Veel succes en plezier! Eerste dag gaat meestal heel snel voorbij

Eva, je bent niet de enige Hier in het oosten ook carnaval. Ik ga dit jaar alleen de zondag. Voorgaande jaren standaard 3-4 dagen feest.

Ik rammel hier de pan uit! Nog ander halve maand en dan lekker zonder condooms!
Oh ja vieren ze in het oosten ook carnaval goldstrike?! Nooit geweten. Leuk dat jij ook een dagje gaat vieren.

Wat heerlijk dat je nog maar anderhalve maand hoeft te wachten zeg! Bijna weg met die condooms! Ik zei laatst tegen mijn man: oh, zou dit misschien al ons laatste pakje condooms worden?! Ik hoop het niet, zei hij, want dat zou betekenen dat we nog maar 12x sex hebben in het komende half jaar .
Hop: Goed nieuws! Wel nog lang wachten.

Kolven: Dat lijkt me ook geen feestje, ik hoop dat ik het kan gaan beperken aangezien ik veel ga thuis ga zijn.

Tara: wat schattig van je nichtje dat ze helemaal into telefoneren is, en dat ze graag naar jou belt.

Mat: Das naar van de sfeer, is ook niet leuk om zo te gaan werken natuurlijk. Jammer.

uk: Oeh, spannend, ik ga duimen, moet je nu niet elke dag erg ver rijden aangezien je nog niet bent verhuist?

Gold: Ben ik niet de enige die haast nog erger begint te rammelen als het dichterbij komt. Is ook niet meer lang nu voor jullie!

eva: Haha, de reactie van je vriend .

Hier: Alles rond het huis gaat vlugger dan gedacht, we kunnen binnenkort een datum gaan prikken voor de akte en sleuteloverdracht .

Ben gisteren ziek geweest, gelukkig voel ik me vandaag al beter, ik had wel heel even een momentje dat ik dacht van hoe doen mensen met kleine kinderen dit. Ik had nu de luxe om een extra dutje in te lasten enzo.
@kolven, ja de werkgever moet gelegenheid creëren, maar bij ons gaat het echt niet vanwege ruimtegebrek e.d. Kan het nu even niet uitleggen ivm privacy. idd zou alleen 's ochtends en 's avonds kolven misschien een oplossing zijn. Maar dat zien we dan wel weer!

@Gold, leuk nog even een keertje carnaval vieren voor jullie gaan beginnen. Spannend! Kan me voorstellen dat de rammels dan toenemen!

@Eva, haha wat een mooie reactie van je vriend!

@ Hop, super!
@Hop, ik duim voor je.

@Uk, jeetje wat gaat dat snel allemaal!

@Paddle, hier ook net ziek geweest. Daarna volgde man die altijd ernstig zielig is en ik dacht hoe ga ik dat doen later met een kind. Ik ben nog steeds niet fit helaas, vandaag een langeee dag gehad!

@Gold, je bent er bijna....nog heel even geduld.
@sealight Inderdaad van later zorg, dat kolven op je werk eventueel...

@paddle Fijn dat jullie binnenkort al de sleuteloverdracht hebben!
Eva, ja eigenlijk alle katholieke steden/dorpen vieren het hier. Ha ha 12x per half jaar. Daar zou ik ook niet blij van worden.

Paddle: Beterschap! En een heel leuk vooruitzicht! Wij zijn na de akte en overdracht lekker uit eten geweest. Even stil staan bij de koop van het huis.

Fijne valentijn iedereen!

Hier wordt het niet echt gevierd. Vanavond eten wij spruiten met aardappels en een gehaktbal, niet echt valentijnswaardig eten ha ha!

Nog 6 uurtjes werken en dan een heerlijk vol weekend met veel lieve mensen.
Leuk paddle! En geniet van je spruitjes vanavond
Hey dames,

ik was een beetje afwezig laatste dagen: de rammels werden iets too much....even mn laptop in de kast gegooid. Heeft geholpen! En ik droomde dat ik zwanger was en dat ik midden in onze geplande reis moest bevallen dus dat ik de reis af moest zeggen. Ik werd zwetend wakker en WEG rammels Weer helemaal helder waarom ik wil wachten!

@ wijn: gefeliciteerd!

@ukkie: hoe was het vandaag?

@ mat: zo rot van je vriend zn werk...

@hop: goed nieuws! ach wat zijn 4 weken wachten, je bent wel wat gewend toch

@eva: moest lachen om jouw condoomverhaal.

@ hier: minder rammels dus. En een beetje weerstand tegen het forum (niet tegen jullie!). Ben even in een "weet niet meer wat ik wil" periode. Heeft vast te maken dat ik echt echt bijna klaar ben op mijn werk. Erg dubbel gevoel. Wel leuk om onze reis te gaan plannen.

@valentijn: niet iets groots voor ons. Wij doen niks speciaals. Houden ook niet zo van dat commerciële erachter.

Diagonaal gelezen, dus mogelijk heb ik niet alles goed gelezen.

Fijn weekend in elk geval meiden!
Het komt echt wel dichtbij nu voor een aantal meiden hè? Spannend hoor! Ik ga jullie ook echt wel een beetje volgen in de topics waar jullie dan gaan meeschrijven (lijkt me zooo leuk om daar ook in te kunnen schrijven, haha ^^).

Ik ben de afgelopen week lekker naar de Olympische Winter Spelen aan het kijken, wat doen we het toch goed als Nederland, dat maakt kijken natuurlijk nog net ietsje leuker. Maar ik vind het ook heel tof om de andere onbekendere sporten te bekijken , ik houd gewoon van sport ^^. Carnaval vier ik ook niet, woon ook veel te noordelijk daarvoor maar alvast veel plezier voor de meiden die het wel vieren! Ik vind de foto's er altijd erg mooi en gezellig uitzien!

Valentijn vieren wij hier ook niet. Wel hebben wij vanavond Valentijnsbal op onze dansschool, dus dat zal vast wel leuk worden .

@Flora, ik vind het zo stoer van jullie dat jullie zo'n reis gaan maken . Moet je nog heel veel aan planning doen? Ik snap wel dat het gek moet zijn om bijna te moeten stoppen met werken, je hebt daarin toch een ritme en dat moet je loslaten. Ik vind je stoer!

@sollicitaties enzo: heel veel succes daar nog mee, voor wie daar nog mee bezig is. En had ik wijnkonijn al gefeliciteerd? If not: hierbij alsnog! Hartstikke goed joh! Fijn gevoel hè, dat je daar nu in ieder geval vanaf bent. Is dat eindgesprek nog bepalend voor je afstuderen, of is het gewoon iets wat je nog moet doen? Dat van mij moest ik wel echt halen namelijk en dat vond ik wel echt heel rottig toen. In ieder geval succes daar nog mee, maar het komt vast wel goed!

Hier ben ik natuurlijk nog steeds aan het solliciteren, maar nog geen goede berichten daarover helaas :(. Blijft ook wel moeilijk om dan de motivatie vast te houden ofzo, dat komt bij mij een beetje in vlagen.
@aliceanna: Dat eindgesprek is nog wel bepalend ja. Haal ik mijn laatste 2 EC's mee. Dus wel spannend, maar ik ga er maar vanuit dat het gewoon goed komt, anders maak ik me alleen maar zenuwachtiger.
Ik moet lachen om je droom Flora, nu maar hopen dat het geen voorspellende droom is .

Fijne Valentijn iedereen! En als je het niet viert, fijne vrijdag ;) . Vanochtend mijn cadeautje uitgepakt, het was een boekje waarin medische termen mbt dieren stonden. Omdat ik zo'n zin had in mijn nieuwe opleiding zei hij, heel lief .

Rammels zijn hier ook wat afgenomen, geen idee waarom. Maar ik klaag niet natuurlijk.
Haha thnx dames.

Planning: nou we gaan waarschijnlijk wel de vluchten boeken, hotels enz niet. Maar een grove planning wil ik wel maken. Ben rustig begonnen in wat reisgidsjes.

Gaat vast goedkomen Wijn! Wanneer is het? (ik lees niet goed waarschijnlijk).

Aliceanna: hoelang ben jij nu zoekende? Balen joh dat het niet echt opschiet...
Flora, gelukkig kun je je lekker richten op jullie reis! Hopelijk helpt dat een beetje tegen de rammels!

Uk, hoe was je werkdag?

Aliceanna, jammer dat het niet echt opschiet met die sollicitaties. Kan echt frustrerend zijn!
Lief toepasselijk cadeautje kreeg je zandvos
Ik heb een erg slechte dag vandaag . Zoals ik al eens eerder verteld heb, ben ik nog een van de weinigen in mijn omgeving (familie en vrienden) dit nog niet zwanger is of een kind heeft. Gisteren vertelde een van mijn laatste 'kindvrije' vriendinnen dat ook zij zwanger is.

Dit heet behoorlijk wat gevoelens bij mij teweeg gebracht. Ten eerste heeft het natuurlijk de rammels weer ontzettend aangewakkerd. Maar ten tweede zorgt het voor iets waar ik me nogal voor schaam. Ik gun het haar ontzettend, echt, maar ik ben ook héél erg jaloers. Dat vind ik bepaald niet fraai van mezelf. Ook voel ik een soort van teleurstelling. Ik zag haar als een van mijn laatste 'bondgenoten', iemand die ook wacht met kindjes krijgen. Ik blijf behoorlijk alleen achter in het babyvrije kamp inmiddels.

Sorry, allemaal ontzettend egoïstisch dit. Ik wil zo graag alleen maar blij zijn voor haar en niet alles op mezelf betrekken, maar helaas...
Eva die jaloezie is echt niet gek. Veel van ons hier hebben dat ook wel eens ervaren
begrijpelijk Eva! Je gunt het haar ontzettend, maar tegelijkertijd wil je zelf ook zo graag!
Heel herkenbaar eva, dat dubbele gevoel! Dat hebben wij inderdaad allemaal wel eens. Ik kan het helemaal begrijpen als je haar zo zag als je bondgenoot.
@Eva, knuffel ! Snap heel goed dat dit je raakt en je hoeft je ook niet te schamen voor jaloerse gevoelens. In mijn vriendenkring zijn deze week ook weer 2 babies geboren en gister had ik een vriend op bezoek die over 14 weken papa wordt.. Als ik niet zo druk was geweest met mijn eigen nieuwe baan en verhuisperikelen, weet ik zeker dat ik ook last zou hebben gehad van een heel groot groen monster. Nu merk ik dat ik het gevoel heb van 'onze tijd komt nog wel' en 'er is meer in het leven dan alleen kids'. (al lijkt dat soms bij mensen met kids niet zo). De rammels zijn bij mezelf ook niet zo groot momenteel, ook al heb ik vrijdagavond nog wel de hele avond met mijn lieve, schattige neefje op schoot gezeten

@eerste_werkdag: Ging goed en was leuk! Het was op een vrijdag, omdat iemand er dan nog zou zijn om mij in te werken, maar uiteindelijk was zij er niet. Nou ja, zo had ik na mijn eerste werkdag meteen weer weekend

@hier: nu druk met spullen inpakken voor verhuizing, en met name het uitzoeken van allerlei spullen, zodat ik niet allerlei overbodige spullen meeneem. Heb al heel veel bij het oud papier gegooid en inmiddels al aardig wat verhuisdozen ingepakt.
Bedankt voor jullie steun dames, heel lief . Ik heb er inmiddels ook over gepraat met mijn man (die zag ook wel dat ik ergens mee zat)(ik moest zelfs huilen) en met mijn beste vriendin. Ook zij zeiden dat ik me niet hoef te schamen dat ik me een keer jaloers voel. Dat probeer ik dan maar los te laten. En gewoon weer geduld kweken... Want hoe lief en begripvol man ook was, onze startdatum naar voren schuiven wil hij toch echt niet.

@j22 Ja, het klinkt misschien gek, maar zo zag ik haar echt ja, als bondgenoot. Als iedereen om je heen met baby's bezig is, is het zo heerlijk met een paar andere vriendinnen 'samen te spannen' zo van: poe, wij nog niet hoor. En over andere dingen te babbelen. Nu heb ik nog maar 2 vriendinnetjes over zonder zwangere buik of kind (voor hoe lang het duurt)...

@ukkie Fijn dat jij even geen jaloezie en rammels voelt. Kan me voorstellen dat een verhuizing al je energie opslurpt. Goed bezig met opruimen en inpakken! Fijn dat je 1e werkdag goed & leuk was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven