Wanneer seks na bevalling

03-10-2016 21:25 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Heel kort door de bocht: hoe snel na de bevalling hadden jullie weer seks?

Ik ben 15 dagen geleden bevallen maar vraag me af wat verstandig is
Bij de eerste hebben we drie weken gewacht.

En bij de tweede al na 6 dagen.

Ik vloeide al na drie dagen niet meer.....rn voelde me prima.
Na de eerste na 2 weken en bij de tweede na een week weer. Vloeien doe ik alleen op de dag van de bevalling en de volgende dag ben ik er alweer vanaf.
Bij de eerste na 14 dagen. Bij de tweede na 5 dagen. Bij de eerste had ik een paar hechtingen en die mochten er na 10 dagen uit (had meer last van de hechtingen dan van het scheurtje). Bij de tweede kwam ik er ongeschonden vanaf
I may be young, but I'm not dumb.
Best bizar dat de ene weken vloeit en de ander een paar dagen. Wel beter voor diegene hoor, maar vraag mij dat wel af hoe dat komt, het verschil daarin...
quote:Darthmee schreef op 04 oktober 2016 @ 01:09:

Best bizar dat de ene weken vloeit en de ander een paar dagen. Wel beter voor diegene hoor, maar vraag mij dat wel af hoe dat komt, het verschil daarin...Bij de eerste dacht ik dat het kwam omdat de placenta in de OK verwijderd was, maar bij de tweede vloeide ik ook alleen de dag van de bevalling en daarna niet meer. Idd best bizar.
Wat word precies onder vloeien verstaan. Ik heb bijna 4 weken geleden een keizersnee gehad en verlies af en toe nog een druppeltje bloed. Is dit nog vloeien en mag seks dan nog niet?
Ik zou dat nog zien als vloeien sann1005

Kans op infectie bestaat dan nog dus het wordt niet aangeraden. Anders misschien met condoom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven