Week eerder gestopt met de pil

20-06-2015 11:33 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, vraagje....

op 26 mei was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Deze dag ben ik begonnen met de pil. Op 10juni heb ik onveilige seks gehad met mijn vriend, 7 dagen na het slikken van de pil zou deze ingewerkt zijn en kan je onveilige seks hebben(staat in de bijsluiter).

Nu ben ik maandag gestopt met de pil (stopweek) en nu zaterdag is er nog geen menstruatie te bekennen.

Ik heb altijd goed gemenstrueerd met een cyclus van 26 dagen. Ook toen mijn implanon verwijderd was werd ik na 3 dagen ongesteld.

Ik heb de pil goed geslikt elke dag voor het slapengaan rond 23:00uur.

Ik heb een zwangerschapstest gedaan en deze geeft een hele lichte streep, maar dan moet je echt heel goed kijken dus ik zie het als negatief.

Normaal werd ik rond de 26ste van de maand ongesteld. Wat denken jullie?

Iemand die dit ook meegemaakt heeft? Voor de 26ste van mei heb ik geen anticonceptie gehad maar wel veilig gevreeën.
Oh balen zeg, gedver
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Hallo allemaal, zojuist een clearblue Digital gedaan en die geeft aan: niet zwanger. En gezien de situatie van mijn nu ex ben ik er wel blij om. Morgen nog wel even voor de zekerheid naar de huisarts gezien de donkerbruine kleine bloeding nog niet heeft doorgezet. Allemaal een fijne vaderdag toegewenst! En bedankt xx
Fijn dat het met een sisser is afgelopen en sterkte!
quote:ikwordmama schreef op 20 juni 2015 @ 23:22:

Hallo allemaal, Pff sorry zit er eventjes doorheen.. Net m'n vriend langs geweest ik heb hem nog niets verteld. Helaas kwam hij met de melding dat hij een ander heeft. 😩😩

Bah bah wat een kut gevoel.

Ah nee

Wat een baggersituatie!
Gelukkig TO, succes verder.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven