Week eerder gestopt met de pil

20-06-2015 11:33 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, vraagje....

op 26 mei was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Deze dag ben ik begonnen met de pil. Op 10juni heb ik onveilige seks gehad met mijn vriend, 7 dagen na het slikken van de pil zou deze ingewerkt zijn en kan je onveilige seks hebben(staat in de bijsluiter).

Nu ben ik maandag gestopt met de pil (stopweek) en nu zaterdag is er nog geen menstruatie te bekennen.

Ik heb altijd goed gemenstrueerd met een cyclus van 26 dagen. Ook toen mijn implanon verwijderd was werd ik na 3 dagen ongesteld.

Ik heb de pil goed geslikt elke dag voor het slapengaan rond 23:00uur.

Ik heb een zwangerschapstest gedaan en deze geeft een hele lichte streep, maar dan moet je echt heel goed kijken dus ik zie het als negatief.

Normaal werd ik rond de 26ste van de maand ongesteld. Wat denken jullie?

Iemand die dit ook meegemaakt heeft? Voor de 26ste van mei heb ik geen anticonceptie gehad maar wel veilig gevreeën.
Inderdaad een duidelijke streep. Doe anders morgen een digitale test, zijn iets duurder, maar dan heb je geen onzekerheid over wel of geen streep, die zegt gewoon 'zwanger' of 'niet-zwanger'. Heb ik ook gedaan toen ik twijfelde over de kruidvatstreep, haalt meteen je onzekerheid weg. Succes!
Tuurstreepje? Zo duidelijk als maar kan!
Lach!
quote:Yoogali schreef op 20 juni 2015 @ 13:57:

Dit is toch de test waar een + moet verschijnen indien positief? Ik zie iets heel vaags als verticaal lijntje. Ik zou een gewone streepjestest doen (de 2 voor 5¤ test) en kijken wat die aangeeft.

Dit wilde ik net zeggen. Zoals ik hem zie zou ik niet zwanger zeggen.

Mensen, jullie kijken allemaal naar het horizontale streepje die is duidelijk maar het moet een + worden indien zwanger. En die zie ik niet
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:wished- schreef op 20 juni 2015 @ 14:02:

[...]

Mensen, jullie kijken allemaal naar het horizontale streepje die is duidelijk maar het moet een + worden indien zwanger. En die zie ik nietDit dus!
Ik zie een "duidelijke" streep, sorry.

Ook een beetje cru je nickname met de reden van je topic
quote:wished- schreef op 20 juni 2015 @ 14:02:

[...]

Mensen, jullie kijken allemaal naar het horizontale streepje die is duidelijk maar het moet een + worden indien zwanger. En die zie ik nietOh echt? Dan excuus Ik las net de andere berichten van to en wilde haar feliciteren, maar dan zou ik gaan voor een test met alleen een streepje of die waarvan aangegeven wordt of je niet-zwanger of zwanger bent.
*is aan turen geslagen*

Als het een + moet vormen, dan zie ik niks.....Maar een andere test dus
Ik zie dus wel een +
To je kan beter inderdaad even een test kopen waar duidelijk zwanger of niet zwanger staat.
quote:mama_lin schreef op 20 juni 2015 @ 14:16:

Ik zie dus wel een +ik heb al 10 keer gekeken, ik zie het echt niet.
Oh, het moet dus een + zijn. In dat geval vind ik het twijfelachtig
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
quote:Lovestar schreef op 20 juni 2015 @ 14:08:

Ik zie een "duidelijke" streep, sorry.

Ook een beetje cru je nickname met de reden van je topic

Ik heb deze nickname al 3 jaar haha was voor mijn zoontje 😉

Ik ga zo naar de winkel een digitale halen.

Het moet inderdaad een + teken zijn
Houd je ons op de hoogte?
Een digitale is wel een goed idee, bij deze test durf ik het echt niet te zeggen. Je ogen kunnen je aardig voor de gek houden! Laat je het even horen als je meer weet?
Ik laat het jullie weten. Thanks!!
Een uur geleden naar de toilet geweest en bij het afvegen zag ik dat er een beetje bruin (bijna zwart) bloedverlies met wat slijm (sorry ranzig detail) op het wc papiertje zat. Net nog een paar keer afgeveegd maar er zie niks meer... Ik heb de testen liggen 2v5 van de kruidvat en een clear blue Digital. Ben alleen een uur geleden al geweest dus ik wacht vanavond af hoe dat zit met die bloeding of die nog door gaat lopen.

Toch uit nieuwschierigheid de test vd kruidvat gedaan. Er komt hier aan de test kan een duidelijke witte streep met daarnaast 2 gekleurde lijntjes..... Ik zal zo na het eten een foto toevoegen
anoniem_142954 wijzigde dit bericht op 20-06-2015 17:37
Reden: test gedaan
% gewijzigd
http://i59.tinypic.com/2gy7k43.jpg

De streep verscheen binnen 5 min. Herkent iemand dit
Hier zou ik zeggen; niet zwanger...
Ik kan hier geen ander streep dan de controle streep ontdekken, ik zeg niet zwanger.
Die laatste zie ik echt niets.

Eerste test een vage +

Ochtendurine kan wel een duidelijker resultaat geven.
Ik denk niet dat je zwanger bent hoor. Je kan voor de zekerheid over een paar dagen nog een keer testen... Hcg verdubbelt elke 48 uur, dus elke dag of meerdere keren op een dag testen heeft weinig zin.
Had je veel gedronken voor de 2e test? Kan zijn dat je urine te dun is. Zou t morgenvroeg even met een ochtenplasje doen. Dat geeft een stuk meer zekerheid.
Hallo allemaal, Pff sorry zit er eventjes doorheen.. Net m'n vriend langs geweest ik heb hem nog niets verteld. Helaas kwam hij met de melding dat hij een ander heeft. 😩😩

Bah bah wat een kut gevoel.
meis wat een drama. Hoe lang waren jullie samen?
quote:GateKeeper schreef op 20 juni 2015 @ 23:32:

meis wat een drama. Hoe lang waren jullie samen?3,5 maand. Niet lang maar we zagen elkaar 3-4x per week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven