Wie herkent dit?

26-05-2014 09:55 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn regels gehad rond 1 of 2 mei begonnen

Ik en mijn vriend hebben een aantal keer onveilige seks gehad ook rond midden van mijn cyclus.

Nu een week na m'n eisprong kreeg ik een tussen bloeding van een paar dagen. En nu weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Of dit gewoon mijn regels waren maar vroeger en minder hevig of iets anders. Herkent iemand dit?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar sommige vrouwen schijnen een innestelingsbloeding te krijgen. Even een testje doen zodra het kan, en anders zou ik er toch vanuit gaan dat het een vroege menstruatie was.
Ja ik las ook over een innesteling maar ik dacht altijd dat dat veel later was en niet na een week ofzo ...

Moet zeggen ben een beetje in paniek aan het raken omdat het idee het kan misschien zijn dat... Mij een beetje afschrikt.
Het schrikt je in ieder geval niet zo erg af dat je het altijd veilig doet. Dus misschien wil je het onbewust wel heel erg graag......
Als je niet in de stress wil zitten moet je het veilig doen.

That's all.
quote:vliegje_0304 schreef op maandag 26 mei 2014 10:02 Ja ik las ook over een innesteling maar ik dacht altijd dat dat veel later was en niet na een week ofzo ...

Moet zeggen ben een beetje in paniek aan het raken omdat het idee het kan misschien zijn dat... Mij een beetje afschrikt. Er bestaan zwangerschapstesten. Vrij nieuw fenomeen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jaa Fame en goedkoop ik had mijn positieve testen met een test van de action whoehoe, clearblue is er niets bij
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:gisellecarterx schreef op maandag 26 mei 2014 10:48 Jaa Fame en goedkoop ik had mijn positieve testen met een test van de action whoehoe, clearblue is er niets bijGoed hè. Gefeliciteerd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik geloof dat een innestelbloeding 4-7 dagen na de bevruchting gebeurd , en dan 14 dagen na de eisprong kan je dan een zwangerschapstestje gaan doen, misschien dat je dit eind deze week kan doen? heb je ergens last van buikpijn of andere dingen?
Ja hoor ik weet dag er test bestaan. Hier op de site is iedereen toch perfect precies. Wel jammer ik niet...

Ja seks zonder iets te nemen kan een kind voortbrengen i know maar dat was mijn vraag niet.

Nee ik heb helemaal nergens last van geen buikpijn geen rare borsten geen honger niets
Wat weerhoud je van te testen?
Ik denk dat het nog te vroeg is om te testen in principe moet ik pas binnen 2/3 dagen m'n regels hebben dus ik weet niet of dag nu al een correct resultaat zou geven
quote:vliegje_0304 schreef op 26 mei 2014 @ 09:55:

... Herkent iemand dit?Jazeker. Van zeshondertwintigmiljoenmiljard vergelijkbare topics. Evenzovele keren bleek alleen een zwangerschapstest een zwangerschap te kunnen vaststellen.
Eigenlijk altijd gehad als ik niet zwanger was die ronde.

Hoe lang gebruik je al geen pil meer? Welkicht is dit okk jouw normale cyclus....
Ik gebruik al zeer lang geen pil ( 2jaar) meer alleen deze keer ook geen condoom.
de meeste testen testen al 4 dagen voor je ongesteldheid dus is een testje al positief en heb je duidelijkheid
Ben ondertussen test gaan kopen heb test gedaan er ipv 1 of 2 strepen kwam er geen enkele streep dus apotheek zei dat hij niet werkte. Heb nieuwe gekregen maar ga wachten tot morgen vroeg. Ik hoop niet dat ik zwanger ben. Mijn vriend vertrekt op vakantie morgenvroeg
Hij is hopelijk over 9 maanden wel weer thuis?
Ja en?
Ja hoor maar 2 weken
volgens mij als het negatief is en zullen jullie toch een goed anti-conceptie middel moeten zoeken hoor ! wat ga je doen als het toch positief is?
Ik hoop niet dat ik zwanger ben, pfffff wat een insteek en dan nog vrijen zonder condoom, erg verstandig. Nou ik hoop dat je zwanger bent! God ziet alles!
Heb test gedaan en was negatief!

En het is niet dat ik dat kind iets zou aandoen ofzo

Alleen dit zou niet het meest ideale moment zijn

En ja hoor god ziet alles ook mensen doe oordelen zonder reden
Nou gefeliciteeeeeerd!!! Ennee ik heb geen seks zonder anti conceptie.
ik had dus gisteren een negatieve test ...

Maar nu ben ik vandaag extreem misselijk opgestaan , de geur van een boterham deze morgen maakte mij ziek...

ik weet het allemaal eventjes niet meer
Misschien was het inderdaad toch nog te vroeg om te testen. Zou het komend weekend nog een proberen. Als je dan nog niet ongesteld bent geworden, ben je iig overtijd en zou de test wat betrouwbaarder zijn dan nu nog voordat je overtijd bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven