Wie herkent dit?

26-05-2014 09:55 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn regels gehad rond 1 of 2 mei begonnen

Ik en mijn vriend hebben een aantal keer onveilige seks gehad ook rond midden van mijn cyclus.

Nu een week na m'n eisprong kreeg ik een tussen bloeding van een paar dagen. En nu weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Of dit gewoon mijn regels waren maar vroeger en minder hevig of iets anders. Herkent iemand dit?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar sommige vrouwen schijnen een innestelingsbloeding te krijgen. Even een testje doen zodra het kan, en anders zou ik er toch vanuit gaan dat het een vroege menstruatie was.
Ja ik las ook over een innesteling maar ik dacht altijd dat dat veel later was en niet na een week ofzo ...

Moet zeggen ben een beetje in paniek aan het raken omdat het idee het kan misschien zijn dat... Mij een beetje afschrikt.
Het schrikt je in ieder geval niet zo erg af dat je het altijd veilig doet. Dus misschien wil je het onbewust wel heel erg graag......
Als je niet in de stress wil zitten moet je het veilig doen.

That's all.
quote:vliegje_0304 schreef op maandag 26 mei 2014 10:02 Ja ik las ook over een innesteling maar ik dacht altijd dat dat veel later was en niet na een week ofzo ...

Moet zeggen ben een beetje in paniek aan het raken omdat het idee het kan misschien zijn dat... Mij een beetje afschrikt. Er bestaan zwangerschapstesten. Vrij nieuw fenomeen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jaa Fame en goedkoop ik had mijn positieve testen met een test van de action whoehoe, clearblue is er niets bij
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:gisellecarterx schreef op maandag 26 mei 2014 10:48 Jaa Fame en goedkoop ik had mijn positieve testen met een test van de action whoehoe, clearblue is er niets bijGoed hè. Gefeliciteerd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!