Wie herkent dit?
maandag 26 mei 2014 om 09:55
Ik heb mijn regels gehad rond 1 of 2 mei begonnen
Ik en mijn vriend hebben een aantal keer onveilige seks gehad ook rond midden van mijn cyclus.
Nu een week na m'n eisprong kreeg ik een tussen bloeding van een paar dagen. En nu weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Of dit gewoon mijn regels waren maar vroeger en minder hevig of iets anders. Herkent iemand dit?
Ik en mijn vriend hebben een aantal keer onveilige seks gehad ook rond midden van mijn cyclus.
Nu een week na m'n eisprong kreeg ik een tussen bloeding van een paar dagen. En nu weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Of dit gewoon mijn regels waren maar vroeger en minder hevig of iets anders. Herkent iemand dit?
dinsdag 27 mei 2014 om 09:33
ik was nogthans gerustgesteld gisteren na de test dus ik denk niet dat ik er "mee bezig" ben geweest in mijn hoofd en daarom zo misselijk aan het worden ben . mijn vriend zit dus bijna op het vliegtuig , weet van niets en ik ga hem ook niets zeggen tot hij terug is.
Verder behalve misselijk heb ik ook zeer vaal last van sorry zo gedetailleerd mn darmen ... en lucht in mn darmen .
en wat wit verlies heb ik wel sinds vandaag
Verder behalve misselijk heb ik ook zeer vaal last van sorry zo gedetailleerd mn darmen ... en lucht in mn darmen .
en wat wit verlies heb ik wel sinds vandaag
maandag 2 juni 2014 om 11:06
Hoi vliegje,
Als je het echt helemaal zeker wilt weten dan moet je naar de dokter gaan en vragen of ze een bloedtest willen doen.
Het kan zijn dat je zwanger bent maar nog niet genoeg hormonen hebt aangemaakt om dat weer te geven in een zwangerschapstest.
Het kan ook zo zijn dat je er teveel mee bezig bent, en daarom nog niet ongesteld bent.
Wat ik zou doen als ik jou was, is dit voor nu compleet uit je hoofd zetten.
Mocht je zwanger zijn, dan kun je daar niks aan doen en kun je over een week ook nog wel weer testen.
Mocht je niet zwanger zijn, dan ben je nu alleen maar bezig met spookbeelden in je hoofd en ben je wellicht daarom nog niet ongesteld.
Dus, zet het uit je hoofd.
En mocht je echt nog niet zwanger willen worden, dan hoop ik dat dit een goede les is geweest voor het hebben van sex zonder condoom.
Dat is geen kritiek, ook ik heb dat in het verleden wel eens gedaan, zonder condoom, en wat heb ik een geluk gehad dat ik van mijn ex nooit zwanger ben geworden.
Als je het echt helemaal zeker wilt weten dan moet je naar de dokter gaan en vragen of ze een bloedtest willen doen.
Het kan zijn dat je zwanger bent maar nog niet genoeg hormonen hebt aangemaakt om dat weer te geven in een zwangerschapstest.
Het kan ook zo zijn dat je er teveel mee bezig bent, en daarom nog niet ongesteld bent.
Wat ik zou doen als ik jou was, is dit voor nu compleet uit je hoofd zetten.
Mocht je zwanger zijn, dan kun je daar niks aan doen en kun je over een week ook nog wel weer testen.
Mocht je niet zwanger zijn, dan ben je nu alleen maar bezig met spookbeelden in je hoofd en ben je wellicht daarom nog niet ongesteld.
Dus, zet het uit je hoofd.
En mocht je echt nog niet zwanger willen worden, dan hoop ik dat dit een goede les is geweest voor het hebben van sex zonder condoom.
Dat is geen kritiek, ook ik heb dat in het verleden wel eens gedaan, zonder condoom, en wat heb ik een geluk gehad dat ik van mijn ex nooit zwanger ben geworden.
maandag 2 juni 2014 om 11:36
bedankt voor je reactie , ik moet zeggen ik was er niet zo echt mee bezig ik had zoiets van ja ik ga testen en toen die negatief was , was ik wel redelijk gerust , alleen sinds de dagen verder gaan zonder ongi te worden , wordt ik lastig en ben ik er inderdaad mee bezig ! ik weet dat vrijen zonder condoom niet oke is , en ik heb ook net met mijn gyn gebeld en gevraagd en hij zei kom woensdag langs dan prikken we even bloed en zien we hoe dit zit , misschien heeft je "ei" een maandje overgeslaan en ben je ongerust voor niets
maandag 2 juni 2014 om 15:37
Waarom soa? Heb je nooit seksuele voorlichting gehad ofzo. Mijn onderlip hangt op dit moment ergens onder mijn schoenzolen van verbazing. Zeker chlamydia merk je amper maar is zo opgelopen en kan levenslange gevolgen hebben. Gun jezelf toch alsjeblieft een beetje veiligheid.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving
maandag 2 juni 2014 om 16:37
Als je 100% geen kinderwens hebt waarom doen jullie het dan niet veilig? Speel je graag spelletjes ofzo?
En vindt je niet dat je vriend het recht heeft om het te weten, het is ook zijn creatie tenslotte...
En anders een afspraak maken, abortus en er nooit meer over praten, zie je dat voor je??
Wees gewoon eerlijk, echt beter hoor.
Sterkte met je keuze.
En vindt je niet dat je vriend het recht heeft om het te weten, het is ook zijn creatie tenslotte...
En anders een afspraak maken, abortus en er nooit meer over praten, zie je dat voor je??
Wees gewoon eerlijk, echt beter hoor.
Sterkte met je keuze.
Ja en?
maandag 2 juni 2014 om 18:12
Vliegje het is wat snoopy zegt, het staat al tussen jullie in. Hij was er ook bij toen jullie het onveilig deden, het is ook zijn verantwoordelijkheid.
Maar kom eerst even bij van de schrik. In stress is het niet het moment om beslissingen te nemen.
Praat met je vader of een vriendin.
Het gaat wel goedkomen meisje!
Maar kom eerst even bij van de schrik. In stress is het niet het moment om beslissingen te nemen.
Praat met je vader of een vriendin.
Het gaat wel goedkomen meisje!
Each morning we are born again. What we do today matters most.