Wie herkent dit?

26-05-2014 09:55 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn regels gehad rond 1 of 2 mei begonnen

Ik en mijn vriend hebben een aantal keer onveilige seks gehad ook rond midden van mijn cyclus.

Nu een week na m'n eisprong kreeg ik een tussen bloeding van een paar dagen. En nu weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Of dit gewoon mijn regels waren maar vroeger en minder hevig of iets anders. Herkent iemand dit?
Sterkte met het maken van je keuze..
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Zoizo moet ik dit toch even alleen "dragen" kan hem moeilijk sms'en. M'n papa belt straks terug zei hij.
En vliegje? Hoe is het the day after? Je vader gesproken?
Each morning we are born again. What we do today matters most.
Hey lalloopsy ondertussen schrijf ik van me af in "relaties" onder topic naam slapeloze nachten.

Ja mijn vader heeft geluisterd en gezegd mij te steunen in welke beslissing ook dus dat was wel leuk te horen. Vandaag ga ik eerst naar gynaecoloog en daarna een intake in abortusregeling. Wat niet wil zeggen dat mijn keuze is gemaakt. Alleen dat dat dan achter de rug is.
Serieus, je bent 27 en dan gedraag je je zo? Onveilige sex, niet snappen dat een soa test dan handig is, niks tegen je vriend zeggen, abortus stiekem doen....

Grow up? Sorry hoor ik snap dat je het misschien moeilijk vind allemaal maar come on, heb je dan geen verantwoordelijkheidsgevoel? Waarmee ik niet bedoeld at je het per se moet houden maar in ieder geval bespreek het met je vriend.... Is ook zijn kind en zo, heeft er recht op het te weten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven