Zit ik goed?

15-09-2015 14:23 30 berichten
A
anoniem_253391 wijzigde dit bericht op 15-09-2015 15:18
Reden: Zomaar
% gewijzigd
quote:Dreamer schreef op 15 september 2015 @ 14:57:

[...]

Mijn vader was maaanden van huis. Mijn moeder ging af en toe een maand mee.. kennelijk motiveert dat wel, want in zo'n maand plande ze een zwangerschap en werd ze ook gewoon zwanger. Kon ik maar af en toe eens mee!
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Echt, waarom?

Je krijgt normale reacties, je reageert zelf ook en toch verwijder je je OP.

Waarom?
Begrijp ook niet waarom je je OP weg haalt en weet ook niet wat je vraag precies is.

Maar goed, ik begrijp prima dat je inzicht wil hebben in je cyclus.

Dat gemiep hier altijd dat je gewoon sex moet hebben wanneer je allebei zin hebt en kan is hardstikke leuk, maar voor sommige stellen werkt dat niet zo.

Ik en mijn partner hebben soms weken dat ik net de deur uit ga als hij net thuiskomt van zijn werk etc, dus wij zijn voornamelijk weekend-wippers zeg maar, en als we dat hadden aangehouden dan hadden we 0,0 keer kans gehad, want ik heb met 1 uitzondering alleen maar op woensdag en donderdag geolvuleert sinds maart.

Dus als jij je er prettiger bij voelt om ovulatie testen te doen dan doe je dat, en zo'n test kan best 3 dagen positief zijn.

Kan ook best verschillen per test, welke gebruik je?
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
Nou ja joh, zelfs geanonimiseerd (poeh, dat woord moest ik even goed articuleren voor ik hem kon tikken). Dit snap ik echt niet.
quote:Budhababe schreef op 15 september 2015 @ 16:27:

Begrijp ook niet waarom je je OP weg haalt en weet ook niet wat je vraag precies is.

Maar goed, ik begrijp prima dat je inzicht wil hebben in je cyclus.

Dat gemiep hier altijd dat je gewoon sex moet hebben wanneer je allebei zin hebt en kan is hardstikke leuk, maar voor sommige stellen werkt dat niet zo.

Ik en mijn partner hebben soms weken dat ik net de deur uit ga als hij net thuiskomt van zijn werk etc, dus wij zijn voornamelijk weekend-wippers zeg maar, en als we dat hadden aangehouden dan hadden we 0,0 keer kans gehad, want ik heb met 1 uitzondering alleen maar op woensdag en donderdag geolvuleert sinds maart.

Dus als jij je er prettiger bij voelt om ovulatie testen te doen dan doe je dat, en zo'n test kan best 3 dagen positief zijn.

Kan ook best verschillen per test, welke gebruik je?

Maar dat is toch ook een hele andere situatie? TO's man is wel regelmatig wél thuis, waarom zou je vanaf het begin al 'spastisch' geen testen? Het doet een beetje (teveel) denken aan 'de maakbaarheid van het bestaan' voor mij: ik wil een kind, ik ben er NU klaar voor dus het moet NU. Terwijl het misschien zonder testen een maandje later zal komen.

En dan nogmaals: wat heeft TO eraan te weten dat ze ovuleert, als man er toch 10 dagen niet is? Wordt ze daar niet alsnog erg sip van, van weer zo'n gemiste kans?

En.. het is in het Nederlands "Mijn partner en ik" je vraagt om verbetering, dus ik ben zo vrij
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven