zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Gecondoleerd knotje!

Hier komt mijn NOD dichtbij, spannend!!!
Knotje, gecondoleerd! Heel veel sterkte en een dikke
Gecondoleerd knotje.

Het is trouwens niet vreemd als je cyclus wat van slag is als jij van slag bent.
Huisje succes vandaag meid! we leven allemaal in spanning met je mee!!

@Knotje gecondoleerd!

@dekentje succes met wachten
@Huisje: Ik hoop zo dat het slopende wachten voor jou (bijna) voorbij is en dat je weer mag genieten van het zwanger zijn.

@Knotje: Sterkte. Fijn dat jullie samen met de familie voor een mooi afscheid konden zorgen.

Je cyclus kan wel even in de war zijn als je het zo zwaar hebt.

@Dekentje: Spannend afwachten!

Ik tel af naar mijn 12 weken echo. Nog 5 dagen.

Daarna zal ik vast en zeker weer ongeduldig wachten op de resultaten van de nipt.

Daarna gaan we het - eindelijk! - van de dagen schreeuwen. Als alles goed gaat zijn we dan al 14 of 15 weken ver.

Door zo lang te wachten heb ik wel veel tijd gehad om allerlei leuke aankondigingen in elkaar te knutselen. Lijkt me wel lastig om bij slecht nieuws er zo alleen voor te staan. Ik wil mijn oudste zoon dat verdriet absoluut besparen dus daarom zwijgen we zolang.
@Huisje: succes vandaag met het stomme wachten :(

@ Knotje: Sterkte en ik kan me ook voorstellen dat je cyclus ook even van de wap is hoor!

@Sue-x, spannend zeg! Kan me voorstellen dat het nu gewoon nog even heel erg voorzichtig is en ook als je nog op de uitslag van de nipt wacht. En inderdaad bij slecht nieuws ook wat vervelender, maar ook dan kun je er natuurlijk voor kiezen om wat mensen in te lichten, want 't is niet zo maar iets natuurlijk. Maar daar gaan we maar even niet vanuit! Wel leuk om zo na te denken over hoe aan te kondigen; lijkt me ook leuk om over na te denken.

@Dekentje, wachten, wachten, af en toe zo frustrerend he? Haha Ik ga ervanuit dat m'n NOD ergens zo tussen morgen en dinsdag zal zijn (even de afgelopen rondes in m'n achterhoofd houdende). Nu nog niets aan de hand, maar ja, ook hier geldt... wachten, wachten, wachten ;)
Versnelde uitslag is goed!!!!!!!!

Halleluja meiden.....

Het word een jongetje

We zijn er nog lang niet hoor.. Onderzoek naar onderzoek volgt nog..

Maar dit is indd een last van onze schouders
Wat een fijn nieuws huisje! Super!
Oh wat fjin Huisje! En wat leuk, een jongetje!!
Yes wat goed huisje! Wat een opluchting moet dat zijn.

Gefeliciteerd met je jongetje wat leuk
Gelukkig Huisje! ook een jongetje leuk!!
Oh wow Huisje. Wat fijn! Oprecht blij voor jullie.

En jongetjes zijn super leuk!
Oh Huisje, wat ben ik blij voor je, goed nieuws!! En een jongetje... Super leuk!!
Huisje wat ontzettend fijn!!! Wat krijg je nu dan allemaal nog voor een onderzoeken?
Fijn huisje!! Hopelijk zijn de andere onderzoeken ook goed.
Ahh, super fijn Huisje!! Ik ben blij voor jullie! Kun je toch met een gerust hart genieten van je vakantie En ondertussen nadenken over leuke jongensnamen hihi!
Wat fijn huisje! Wat gaan ze nog verder onderzoeken?

Ooooh een kleine jongeman. Super leuk!
Dit was de versnelde uitslag

Over anderhalve week de volledige uitslag (bloed van mij en vriend)

Na onze vakantie nog uitgebreide echo (organen) en dan misschien nog verder onderzoek naar het syndroom van noonan.

Mits we dat willen

Bedankt voor jullie lieve woorden,

Vorige week donderde ik zwaar van mijn wolk af maar ik krabbel er weer een beetje op..

Een blauwe wel te verstaan hihi
Fijn huisje, ga maar lekker genieten vanbje vakantie en van je blauwe wolk!
Wat leuk een jongetje, gefeliciteerd. Ik heb was zo gefocust op de goede uitslag

Alvast gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap en een fijne vakantie.
Dankjewel allemaal.

We gaan woensdag pas op vakantie.

Maandag nog even een geruststellende echo om te kijken of alles nog goed zit na de vlokkentest en of het hartje nog klopt.

Ik merk dat ik dat toch wel spannend vind

Fijn weekend allemaal meiden, en bedankt voor jullie medeleven deze week. Heeft me echt wel geholpen
Fijn dat je maandag nog een echo hebt. Kan me voorstellen dat dat toch nog spannend is..

Goed om te horen dat we je een klein beetje hebben kunnen helpen :-)

Dekentje, hoe is het met jou??
Ooh wat een opluchting Huisje! Al kan ik me natuurlijk voorstellen dat de volgende echo's en onderzoeken ook nog wel even spannend zijn. Hopelijk kunnen jullie wel lekker gaan genieten van jullie GP en vakantie.

Ik merk ook wel dat het spannend blijft, eerst keken we op tegen de eerste echo, nu tegen de tweede, daarna NIPT, zo blijf je eigenlijk aan de gang, haha. Het voelt nog steeds wel onwerkelijk, zelfs nu directe familie het weet en deze week al een paar keer vroeg hoe het ging met de hitte. Wel lief van ze .
happiness = reality - expectations
Ik heb vanmorgen getest omdat ik nog niet ongesteld ben. Helaas negatief. Het zou nog te vroeg kunnen zijn, dus ik wacht nog even verder hahaha.
Spannend! Maar weer afwachten dus.. ben je normaal heel regelmatig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven