zwanger en bloedingen

10-05-2019 19:10 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

hier ben ik weer.. begin deze week een topic geplaatst omdat ik zwanger ben, maar geen hartslag.. en ik was gerustgesteld, alles kwam goed!
maar vandaag serieuze bloeding, dus hup naar verloskwartier voor onderzoek.. vruchtje zat er nog, ong 6 weken maar kon minder zijn, en nog geen hartslag :( en ernaast een groot hematoom.. wereld weeral op zijn kop! 50/50 kans op al dan niet slagen. bloeden is wel al gestopt..
nog mama's die dit meemaken/meemaakten? want dit is een verschrikkelijk gevoel, volgende week controle, lijkt eindeloos ver! en hoe voelt een miskraam? wat gebeurt er dan?

lieve en bezorgde groetjes, kimberley
Ze is nu bijna 11 ;)

Ze dachten bij ons overigens dat het mogelijk een tweelingzwangerschap was geweest.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Bij mijn nicht precies hetzelfde verhaal. Hematoom en bloedingen.
Haar dochter is nu vijf jaar oud.

Zes wk is nog steeds aan de vroege kant voor een hartslag...

Sterkte en het allerbeste!!
Even ter aanvulling.
Ik had bij die bloeding ook erge buikpijn. Kreeg sowieso pas na een week een echo, om te kijken of alles netjes weg was, tot ieders verrassing zat er dus een kindje met kloppend hartje. Hematoom heeft er tot week 11 gezeten. Heb er nog een keer wat bloedverlies van gehad (niet zo zwaar)

Mijn miskramen voelden net zo. Behalve die met 17 weken, dat was eerder een bevalling.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
10-05-2019 19:19
Even ter aanvulling.
Ik had bij die bloeding ook erge buikpijn. Kreeg sowieso pas na een week een echo, om te kijken of alles netjes weg was, tot ieders verrassing zat er dus een kindje met kloppend hartje. Hematoom heeft er tot week 11 gezeten. Heb er nog een keer wat bloedverlies van gehad (niet zo zwaar)

Mijn miskramen voelden net zo. Behalve die met 17 weken, dat was eerder een bevalling.
Wow, 17 weken en dan je kindje verliezen. Wat heftig!
dank je wel voor de reacties dames!
ondertussen kleine update, deze week op onderzoek geweest na platliggen, er was een mooie hartslag! ik ben nu 6w5 ver, dus een stap vooruit! de hematoom is gekrompen, maar nog niet weg, dus verder rust aanhouden (wat niet mijn ding is!)
de reden is waarschijnlijk een vervormde baarmoeder, dus worden rustige 3 maanden nu!

lieve groetjes
kimberley
kimberleyhey schreef:
18-05-2019 16:03
dank je wel voor de reacties dames!
ondertussen kleine update, deze week op onderzoek geweest na platliggen, er was een mooie hartslag! ik ben nu 6w5 ver, dus een stap vooruit! de hematoom is gekrompen, maar nog niet weg, dus verder rust aanhouden (wat niet mijn ding is!)
de reden is waarschijnlijk een vervormde baarmoeder, dus worden rustige 3 maanden nu!

lieve groetjes
kimberley
Wauw!!! Een goed kloppend hartje.
Gefeliciteerd meid.
Geniet van je zwangerschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven