zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fruityen Boulu van harte! Heel veel geluk gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Doordat ik vannacht veel bloed heb verloren nu naar het zkh geweest. Het blijkt dat het vruchtje en vruchtzakje er nog zitten. Ik moet maandag een curettage. En rustig aan ivm bloedverlies.
Ik ben kapot. Nu onderweg in auto naar huis. Zo verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
@Zizo ik heb al in je eigen topic gereageerd, maar wat is dit ontzettend rot. Veel sterkte! :hug:

Ik verveelde me gisteravond nogal, dus ik heb de tabel even een grondige update gegeven. Er zijn zoveel baby's geboren de afgelopen maand!! o_o Hopelijk gaat het bij iedereen goed.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Fijn dat je de tabel hebt bijgewerkt Flipje, ziet er strak uit zo. Mag ik dan een verzoekje doen, om F* er ook in te zetten (22 jan)? Eerder stond L* van Piene er ook nog in dacht ik. Anders ga ik als ik achter de laptop zit van de week zelf even kijken, op iPad is het niet zo’n succes.

Zizo, ik vind het eerlijk gezegd ongelooflijk dat ze je 6 dagen laten doorlopen nadat je al zo’n tijd verder bent én je zulke klachten hebt. Als jij er ok mee bent is dat natuurlijk goed, zo niet wil ik adviseren voor jezelf op te komen en aan te dringen op eerder. Hele dikke knuffel, je krijgt het wel voor je kiezen :hug:
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk zot, ga ik vanavond even doen!

Gedaan! :)
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-08-2018 21:24
20.41% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ff ego post echo was helemaal zo al hij moet zijn: mooi bewegend embryo meyt duidelijk hartje! Zo opgelucht!
Alle reacties Link kopieren
Miekje-5 schreef:
28-08-2018 20:57
Ff ego post echo was helemaal zo al hij moet zijn: mooi bewegend embryo meyt duidelijk hartje! Zo opgelucht!
Gefeliciteerd!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Miekje ik ben ontzettend blij voor je! Eindelijk! Dit was de termijnecho toch?
Wat fijn Miekje!
En dank je Flipje :-)
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden was idd termijnecho. En ik geloof dat ik verliefd ben op dat kleine druktemakertje heb het filmpje al tig keer terug gekeken. Zo schattig!

Fijne dag allemaal en thanks voor de tabel
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik kom echt binnen vallen in een geboortegolf! Fantastisch!
mssfiddler Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
boulu Van harte met jullie zoon!
tinkerbell Wat fijn dat jullie zoon er is!
Fruity-Pebbles Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
Heel veel mooie avonturen gewenst voor jullie en sterkte met herstellen en wennen voor de mama's die dat nodig hebben.

miekje Gefeliciteerd met de mooie echo. Wat een opluchting. En heerlijk om te lezen dat je lekker verliefd aan het worden bent :heart:

flipje bedankt voor het aanpassen van de tabel. Hoe gaat het met jou?

zizo ook even in dit topic een dikke knuffel voor jou.

Hier weer aan het aftellen naar de volgende echo.
Alle reacties Link kopieren
Mogge!

Ik mag nu officieel meeschrijven hier, ik heb gisteren een kloppend hartje gezien op de echo!

Wel zag ze ook meerdere cysten op mijn eierstokken, dus daar maak ik me nu druk om. Hopelijk gaan ze vanzelf weer weg.
Woensdag echo in het ziekenhuis en dan de maandag erna weer bij de verloskundige. Ik had het echt niet verwacht!
Alle reacties Link kopieren
Flipje bedankt voor het aanpassen van de tabel, wat staan we ineens ver bovenaan hè! Zo spannend. 30 weken aangetikt hier, wow. Ik ben zo blij en dankbaar dat ik dit mee mag maken, ik geniet zo van het getrappel in mijn buik. Deze week weer controle gehad en alles was weer goed, onvoorstelbaar.

Biekkie gefeliciteerd met de goede echo! Wat ontzettend fijn en wat heb je veel echo’s gepland staan, lekker veel bevestiging. Heb je last van kwaaltjes? Ik ben niet bekend met cystes, wat kan dat betekenen? Hopelijk niks ernstigs!

Mahi wanneer is jouw volgende echo en hoe voel jij je?

Baggal hoe is de verhuizing gegaan?

Ik ben ook benieuwd hoe het met alle verse mama’s gaat!

Zizo, hopelijk is het heel gauw maandag. Wat moet jij afzien. Ik hoop dat je ijzertabletjes gauw werken. Knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Zizo, sterkte vandaag ❤️
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, ik neem afscheid van dit topic.

Afgelopen maandag de curettage gehad. Het embryo zat muurvast en ze hebben het eruit moeten schrapen. Alles heeft veel langer geduurd dan gepland en ik heb veel bloed verloren. Ik moest daarom nog een nachtje blijven. Gistermiddag mocht ik weer naar huis.
Ik heb veel pijnstillers mee, maar begin nu te merken dat alles van maandag uitgewerkt is. Als ik plat lig, heb ik geen pijn. In beweging, zitten en plassen is niet fijn. De gyn zei dat ik nog wel een tijdje napijn kan houden doordat ze zo enorm hebben lopen wroeten.
Ik ben wel blij dat het nu voorbij is. Ik bloed nog wel, maar ook dat is nu zonder stolsels en gaat geleidelijker. Verder ben ik vooral moe. Ik slaap veel. Na twee uurtjes op kan ik weer slapen.

Ik moet nu echt weer bijkomen en dan opnieuw beginnen. Ik vind het nu erg confronterend om hier te blijven schrijven. Ik zal vast af en toe spieken, want ik ben erg benieuwd hoe de zwangerschappen verlopen en hoe het met iedereen gaat. Ik hoop ooit hier weer mee te mogen schrijven.

Liefs! :lips:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Zizo, wat ellendig. Ik vind het zo kut voor je. Sterkte en een hele dikke knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Rucio, wat heerlijk, getrappel. Ik kan niet wachten. Geniet!

Hier bleek ik toch geen cysten te hebben. Wel zat ik gigantisch verstopt. Nu zakjes met vezels.

Gisteren de echo in het ziekenhuis. Hartje klopt goed, loop nu wel 3 dagen achter met groei, maar t is zo lastig meten dat 1 mm al heel wat scheelt dus moest me er niet druk om maken.
We hoeven niet meer terug naar het ziekenhuis!

Ik vind het heel onwerkelijk. Vast herkenbaar. Gisteren mijn schoonouders verteld, was best emotioneel. Schoonpa had tranen in zijn ogen, dat had mijn vriend niet verwacht. Vandaag ga ik t mijn volwassenen zoons vertellen, die hebben geen idee.

Ergens durf ik t niet te vertellen, toch angst dat het alsnog mis gaat. De 3 vroege miskramen hebben er toch behoorlijk ingehakt. Stom hè, dat ik nu nog niet blij durf te zijn ....

Maandag weer naar de verloskundige. Het zal vast met elke goede echo echter voelen.

Wachten met vertellen kan ook maar nu komt het goed uit en ergens wil ik het ook. Vast herkenbaar? Volgens verloskundige 95%dat t nu goed blijft gaan dus ik probeer maar vertrouwen te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Zizo, wat klinkt dat allemaal verschrikkelijk zeg! Het lijkt wel alsof alles tegenzit, bizar. Ik hoop echt dat je hier heel snel weer mee mag komen schrijven en ik begrijp dat het nu veel te confronterend is. Heel veel sterkte met het herstel en de verwerking.

Ook voor Zot hier even een hart onder de riem, wat klote dat het niet gelukt is. Sterkte met het nemen van een beslissing!

Biekkie gefeliciteerd met je goede echo! Wat fijn dat je niet meer naar het ziekenhuis hoeft, bij de tweede echo die ik had bij 7 weken liep het embryo ook 2 dagen achter in groei en bij de termijnecho bij 10 weken klopte de groei weer helemaal. Wat je zelf ook al zegt, 1 mm maakt al zoveel verschil! Wat spannend om het vandaag aan je zoons te vertellen, veel plezier! En enorm herkenbaar dat je nog steeds niet kunt geloven dat het goed zal gaan, bij mij ging dat beter toen ik hem echt ging voelen. Maar ook vanwege alle verhalen hier ben ik pas echt gerust als hij in m’n armen ligt denk ik.
Alle reacties Link kopieren
@Zizo, wat een berg ellende heb jij voor je kiezen gehad de afgelopen tijd. Ik hoop dat je nu echt snel verbetering merkt en weer vooruit kunt.
Dikke knuffel vanuit hier :hug:

@Rucio Ja inderdaad, het gaat opeens heel snel. Wij zitten trouwens echt heel dicht bij elkaar! Hier morgen 30w.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer even!

Fijn dat je de tabel hebt bijgewerkt Flipje! En wauw, 30 weken!! Zo blij voor jullie. Hoe voel je je? En vind je het nog spannend?
Ik ben tot het einde van mijn zwangerschap onzeker gebleven eigenlijk en wilde alleen maar dat hij veilig ter wereld kwam. Maar volgens mij ben jij iets relaxter en jij ging ook eerder uit van 42 weken dan 38, dat scheelt ook al ;).

Baggal, fijn dat jullie verhuisd zijn!! Super mooi die foto op FB. Heel mooi huis (en vloer haha). Balen dat er wat dingen niet goed lopen.

Op Zot en Zizo had ik al gereageerd in het andere topic.

Rucio, jij ook 30 weken! Fijn! Voel je je lichamelijk al beter of niet?
Fijn dat je zo geniet van het getrappel!!

Biekkie, heel herkenbaar hoor die onwerkelijkheid en onzekerheid. dat blijft misschien ook nog wel even.

Miekje, hoe voel jij je?

Gisteren het programma 'Hoe bevalt Nederland' terug gekeken, wel indrukwekkend vond ik. En ook weer het besef hoe bijzonder ons mannetje is, kreeg er tranen van in mijn ogen. Het had ook zomaar niet kunnen lukken.
Dan grijpt me het verdriet van het andere topic ook wel aan... ik vind het zo oneerlijk en sommige meiden zou ik het zo gunnen.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels alweer de 31 weken gepasseerd hier boulu! Lichamelijk gaat het goed, blijkbaar is het derde trimester echt mijn trimester haha. Hoe is het met jou en de kleine man? :heart: ik ben ook zo dankbaar dat we zover zijn gekomen, ik gun het iedereen in het andere topic ook zo erg.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jij en je ventje het goed maken boulu. Ik ga ook wel goed. Darmen nog wel steeds opgeblazen krijg daar echt dikke buik van. En slaap maar halve nachten wakker om 3-4 uur...best vermoeiend. Wel weer volle bak aan het werk. Leuk.
We geloven er nu steeds meer in en zijn meer mensen aan het vertellen en plannen aan het maken voor in huis. Maar ik vermoed dat het wachten op volgende vk bezoek over 3 weken tegen t einde wel weer spannend wordt. Nu teer ik nog n beetje op echo van vorige week.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden even onzeker hier... sinds vanmiddag soort ms kramp. Voel me beetje hangerig. 13 weken deze week. Hoort dit erbij?
Alle reacties Link kopieren
Miekje-5 schreef:
12-09-2018 19:18
Hey meiden even onzeker hier... sinds vanmiddag soort ms kramp. Voel me beetje hangerig. 13 weken deze week. Hoort dit erbij?
He Miekje, wat een onzekerheid! Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar bel alsjeblieft je vk als je het niet vertrouwt. Dat is echt niet raar en kan ook nu nog.
Wanneer heb je je volgende afspraak? :hug:
Alle reacties Link kopieren
Thanks zizo. Lief. Ik kijk vannacht even aan denk ik. Zo slapen ben moe best drukke dagen gehad. Als t blijft zal ik zeker vk bellen. Lijkt nu met rust en kruikje wat te zakken.
Over 1 1/2 week weer afspraak. Met 15w. Nu 2 wkn na vorige. Is toch wel lang merk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven