Zwanger, Uitgerekend half tot eind november 2017

16-03-2017 11:05 1665 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrolijke zomer :heart:
1ste kindje4 november
Feelice :heart:
1ste kindje12november
Ingie-ing :heart:
2de kindje13 november
Saike :heart:
1ste kindje16november
Juni86 :heart:
2de kindje17 november
Isayez :heart:
1ste kindje19november
SterreWaterman :heart:
1ste kindje19 november
Snugglebug :heart:
2de kindje19november
Ronnie :heart:
1ste kindje20 november
April89 :heart:
1ste kindje20november
Mellala :heart:
1ste kindje21 november
Dennen :heart:
1ste kindje22november
Deye :heart:
1ste kindje22 november
Aankleefsjaan :heart:
1ste kindje23 november
Eevie83 :heart:
2de kindje23 november
Elsa1985 :heart:
2de kindje23 november
Nordic :heart:
2de kindje24 november
Uitgerekendinnovember :heart:
2de kindje24 november
Unicorn32 :heart:
1ste kindje24 november
Mamel :heart:
1stee kindje25 november
Elcid79 :heart:
2de kindje26 november
Puknijmegen :heart:
2de kindje28 november
Lie :heart:
4de kindje28 november
Mommy29nov :heart:
1ste kindje29 november
Songforyourheart :heart:
1ste kindje29 november
Anirac :redrose: Elleanna :redrose: JBL :redrose: J508 :redrose: Canofcoke :redrose:
Hallo allemaal.
Hierbij wil ik een topic starten voor vrouwen die halverwege - eind november uitgerekend zijn.
Kunnen we het tenminste al aan elkaar kwijt. Hihi. Ons mooie kleine geheimpje.
Ikzelf denk 21 november uitgerekend te zijn van mijn 2de kindje.
Ik heb al een zoontje.
Was in september ook al zwanger wat helaas is uitgelopen op een miskraam.
Erg spannend allemaal die eerste weken.
Afgelopen woensdag een test gedaan en ja. Zwanger. Zo ontzettend leuk en bijzonder.
Wie schrijft er mee?!
anoniem_311139 wijzigde dit bericht op 22-07-2017 12:06
59.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SamenMoos, lief dankjewel! Ik maak me ook niet perse zorgen, maar ik verlies liever gewoon niets. Ik heb een best heftige innesteling bloeding gehad. Wat dus ook niet zo veel vrouwen hebben. Dus vind het wel eng als ik geen schone slip hebt. Maar het komt goed. Wat zou het fijn zijn als alle hartjes hier straks kloppen!
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is staat iedereen in de tabel. Check even of het allemaal klopt.

Isayes en Deye, is het jullie eerste kindje?



Iedereen gefeliciteerd.

Wat zitten we toch allemaal heerlijk in het zelfde schuitje he.

Voelt allemaal nog zo onwerkelijk, maar ook al zo speciaal.

Zo bijzonder hoeveel je al van zoiets kleins kan houden.



O spannend Elleanna, maar bruin is wel oud bloed dus laten we hopen dat het van de innesteling is.



Hier willen we het uiteindelijk wel weten wat het word. Geen voorkeur maar wel leuk om te weten. Krijgt onze zoon een broer of zus. Allebei erg leuk natuurlijk.



Wij hadden bij onze eerste de opa's en oma's een pakketje gegeven met jullie worden opa en oma. In het pakketje zat een slabber, speen, spuugdoekje en een romper.

De broers en zussen hebben we het verteld met een beschreven kerstbal. Je kunt me nog niet horen. Je kunt me nog niet zien. Maar zou je mij in juli willen knuffelen misschien.



Nu gaan we voor een t-shirt.

En we hebben een slabber erbij met grote broer in training met een gewicht erop.
Alle reacties Link kopieren
Bij mag er nog bij uitgerekend 18 november
Alle reacties Link kopieren
Superspannend voor iedereen! Wij willen wel weten wat het wordt. Meer om praktische reden, het maakt ons niets uit,



Nog een symptoom hier. Erg vroeg wakker. Begon eigenlijk twee dagen na de verwachte menstruatie. Om twintig voorzet ging de wekker van mijn vriend. Klaarwakker! Nou dat heb ik nooit. Als ik er al wakker van werd dan was het omdraaien en ik was weer weg. Dag erna weer! En nu ook al weer anderhalf uur wakker! En dat op de zondag. Gelukkig moet ik morgen om 6 uur opstaan ????.



Hoe we het precies doen met vertellen ben ik over aan het nadenken. Onze ouders leven allemaal niet meer helaas. Een stel van onze allerbeste vrienden hebben we het al mee gedeeld. Zij zitten zelf aan het einde van het icsi traject. Zij is een keer zwanger geweest en ook gelijk met ons gedeeld. Zij reageerder superleuk ondanks hun eigen wens.



Gaan wel allerlei gedachtes door mijn hoofd maar vooral superlijm. Inderdaad hopen dat we over een aantal weken allemaal een kloppend hartje mogen horen.
Dat vroeg wakker worden herken ik! Haha.



Wij willen ook graag weten wat het wordt en dan laten we dat ook gewoon aan iedereen weten.
Alle reacties Link kopieren
Voor het tabel ons eerste kindje,

We moeten verloskundige nog bellen, dus geen idee wanneer echo
Alle reacties Link kopieren
En s avonds heeel erg moe! Daar moet ik ook ff aan wennen.



@saike; wij ook drie jaar verder en nu positief getest! Maar ook nooit heel bewust mee bezig geweest omdat we al 2 kids hebben. Meer zo van we zien t wel. En nu t eenmaal zover is zooooo mega veel zin in. Had er niet meer op gerekend eigenlijk, wel gehoopt. Nu hopen dat alles goed gaat. Had ook al veel baby spullen verkocht, dus mag straks weer opnieuw shoppen ;)
@juni bedankt dat je mij in de tabel hebt gezet. Ik ga binnenkort de verloskundige bellen voor de eerste afspraak.



Wat betreft het geslacht willen wij dit beiden juist niet weten. Dus dat zal ook voor ons zelf in november een verrassing zijn.



Ik ben ook erg vroeg wakker en ook meestal ook wel 1 keer per nacht dat ik moet plassen.



Mijn man geloofde het gisteren nog niet echt, dus we hadden nog een CB test gekocht met wekenindicator. Die gaf mooi zwanger 2-3 weken aan, dus dat klopt precies. En nu is hij er al veel meer mee bezig dan gisteren, zo leuk
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg wakker herken ik ook. Vanochtend gelijk klaar wakker.

Ik heb steeds ook trek in eten. Vanochtend yoghurt met muesli op, net twee crackers met smeerkaas en ik had eten alvast voor van de week gemaakt en ik kon het niet laten om daar ook wat van te eten. Rare cravings.



Oeh leuk die clearblue wil ik ook nog wel even doen. Vorige zwangerschap ook gedaan en leuke foto van gemaakt.



Wij willen ook wel weten wat het wordt dan weten we ook de kleertjes van ons zoontje kunnen gebruiken.
Spontane ingeving. We gaan het vandaag onze ouders vertellen! Spannend haha!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vroege wakker is herkenbaar. Vleugjes weeïg en misselijk ook. Hier en daar soms een zeurderig / menstruatieachtig gevoel, komt ook af en aan, wie heeft dit ook?
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg Mellala. Veel plezier!!



Samenmoos dat heb ik dus en dan zeurt het wat meer links. Ik maak me dan gelijk zorgen en zit dan te googlen. Heel slecht
Alle reacties Link kopieren
Samenmoos, dat zeurderige menstruatie gevoel is eigenlijk het enige symptoom dat ik heb, en soms is dat buikpijn. Had liever andere symptomen



Mellala, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Kortom; het hoort er dus bij als we dit alledrie al hebben!
Voor de tabel: ons eerste kindje ik ben van de week 29 geworden en mijn man is 31. We willen wel weten wat het wordt!

Ik ben inderdaad ook vroeg wakker en slaap een beetje raar...

Mijn man is helemaal in de Gloria en had vanmorgen al bijna 200 luiers besteld

Superleuk om er zo samen mee bezig te zijn!

Ik heb ook soms een beetje buikpijn, toch spannend maar gelukkig trekt het steeds snel weer weg.

Kan me voorstellen dat je zenuwachtig wordt van bloed, maar het komt vast goed
Alle reacties Link kopieren
Haha Deye, wat grappig zeg! Wij hebben echt nog helemaal niets. Alleen de badcape die we van moeders voor moeders kregen. Doen jullie ook allemaal mee dames, het is een erg goed doel, en een kleine moeite ik mag dinsdag beginnen.



Juni, met zo veel vrouwen misschien toch makkelijk om de tabel uit mijn bericht te kopiëren? Dan staat alles zeg maar recht onder elkaar en heb je ertussen ook lijnen, dan is er makkelijker in te kijken
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd allemaal!



Ik zou ook graag meeschrijven. Vandaag is mijn nod maar ik had vrijdag al een positieve test.

Vandaag nog een keer getest en de streep is donkerder geworden (eigenlijk afgelopen dagen wel 6 testen gedaan )

Ik denk dat ik rond 26-11 uitgerekend ben.



Wel even getwijfeld of ik mee zou schrijven want heb al 2 keer een miskraam gehad.

Voor mijn dochter een miskraam, toen zwanger van mijn dochter, daarna een miskraam en nu weer zwanger. Maar toch maar besloten om wel mee te schrijven.



Het wordt dus mijn 2e kindje, mijn dochter is nu net een jaar. Ik geef nog borstvoeding dus erg blij dat ik zo snel zwanger geworden ben.



Wat betreft de kwaaltjes....heeel erg moe (zal ook door dreumes en borstvoeding komen) en ik droom heel raar 's nachts. Ook zijn mijn borsten (nog meer) gegroeid.



Hopelijk een heel voorspoedige zwangerschap voor iedereen en veel kloppende hartjes over een aantal weken.
Goed idee! Een duidelijke tabel maakt een topic wel overzichtelijker.

Wij hebben overigens ook nog niets in huis hoor Elleanna, we gaan ons voorlopig nog even inhouden



Ik ga eens even kijken hoe dat moeders voor moeders precies werkt, altijd fijn om iemand te kunnen helpen natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij de vorige zwangerschap ook meegedaan met moeders voor moeder. Inderdaad een mooi doel en je krijgt een extra test (bevestiging zwangerschap ) en een hele fijne badcape. Die hebben we veel gebruikt.

Nog even denken of ik dat nu weer ga doen, vond het wel een gedoe, omdat ik elke keer die kannen weg moest brengen, omdat ze niet bij ons komen ophalen waar wij wonen..
Alle reacties Link kopieren
Zo weer druk geweest hier!!

Mijn vriend heeft een dochtertje van ruim 1,5.

Dus gisteren zijn wij met haar naar mijn schoonmoeder geweest, en mocht zij het cadeautje geven (positieve zwangerschapstest)

En vandaag naar mijn ouders geweest (en broers)

Wij hebben besloten om het zo vroeg te vertellen (aan mensen die dichtbij bij ons staan) omdat dat goed voelde bij ons.



Ik kan niet wachten tot kloppend hartje te horen
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd!

Ik heb afgelopen dagen last gehad van mijn borsten, maar die pijn wordt al minder.



Melala: Hoe was het vertellen?



Wij hebben het nog niemand verteld. Alleen 1 vriendin weet het. Zij heeft het zelf geraden. Wel leuk. Verder willen we het nog geheim houden. Ik ben bang dat het uitlekt en hoop binnenkort meer te horen over mijn contractverlenging. Jullie begrijpen dat ik die nu helemaal graag wil krijgen...
Alle reacties Link kopieren
De menstruatie achtige krampen herken ik ook.

Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook heel erg!

Ook soms misselijk nu.



En moeders voor moeders ja.

Ik heb vorige keer meegedaan en ga het nu toch ook maar weer doen ook al is het echt een gedoe.

En ik vind het juist vervelend dat je het voor de deur moet zetten. Van mij hoeft niet de hele buurt het nu al te weten..

Even kijken hoe ik dat ga doen.



Spannend Mellala!

Ben benieuwd hoe ze reageren!
Alle reacties Link kopieren
@ Loes 32; dat is wel een goede opmerking inderdaad.. voor de deur zetten, is ook zo herkenbaar die kannen.. En bij ons in het dorp gaat het dan helemaal snel rond denk ik, haha. Had ik nog niet over nagedacht. Beetje jammer als bekenden er op die manier achter komen :P. Ach misschien doe ik het toch gewoon, zal de site weer eens gaan bekijken over het hoe en wat.
Ouders waren super blij. Zoals verwacht werd mijn vader emotioneel haha. Wel leuk dat we het niet meer helemaal voor onszelf geheim hoeven te houden. Wel gevraagd om nog hun mond dicht te houden.
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand al zo misselijk dat ze heeft moeten overgeven?



Moeders voor moeders: bij sommige kun je ook je flessen weg brengen. Ik ga mij daar wel in verdiepen. Ik wil graag mee doen, maar ivm mijn werk wil ik ze niet bij mijn huis op laten halen. Je kunt je pas bij 6 weken aanmelden. Ik ga dan bellen of ik de flessen ook we kan brengen.



Mellala: Wat leuk. Hebben jullie het nog op een speciale manier verteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven