Zwanger worden 12+ maanden
vrijdag 6 maart 2020 om 19:58
Voor de dames die mee willen schrijven, het topic is verplaatst:
zwanger/zwanger-worden-12-mnd-met-zonde ... ges/458705
zwanger/zwanger-worden-12-mnd-met-zonde ... ges/458705
zw12plus wijzigde dit bericht op 06-03-2020 23:08
91.86% gewijzigd
vrijdag 6 maart 2020 om 20:37
vrijdag 6 maart 2020 om 20:44
Hee meiden,
Jammer.. Dit was nml bedoeld als serieus topic, daarom staat er "zwanger worden". Sommige vrouwen zijn langer dan 12 maanden bezig met zwanger worden.
In 12 maanden hebben sommige dames 12/13 rondes/cycli, en sommige meer of veeel minder door verschillende oorzaken. Iig gaan de meesten dan naar een huisarts voor verdere onderzoeken. Daarbij komen af en toe vervelende emoties los en gebeurt er veel. Dat is niet altijd makkelijk. Het topic was voor die groep bedoeld, maar is nu helaas een beetje vervuild.
Helaas!
Beatea en louti
Jammer.. Dit was nml bedoeld als serieus topic, daarom staat er "zwanger worden". Sommige vrouwen zijn langer dan 12 maanden bezig met zwanger worden.
In 12 maanden hebben sommige dames 12/13 rondes/cycli, en sommige meer of veeel minder door verschillende oorzaken. Iig gaan de meesten dan naar een huisarts voor verdere onderzoeken. Daarbij komen af en toe vervelende emoties los en gebeurt er veel. Dat is niet altijd makkelijk. Het topic was voor die groep bedoeld, maar is nu helaas een beetje vervuild.
Helaas!
Beatea en louti
loozey wijzigde dit bericht op 06-03-2020 20:48
Reden: Tikfout
Reden: Tikfout
0.18% gewijzigd
vrijdag 6 maart 2020 om 20:45
Een ronde is een menstruatiecyclus en niet iedereen heeft een menstruatiecyclus van exact één maand. Zo kun je in ronde 10 zitten, terwijl je al meer dan een jaar bezig bent.
vrijdag 6 maart 2020 om 20:49
Ah oke, bedankt voor de uitleg, dat had ik mij niet gerealiseerd!
Ik lachte om de sarcastische twist van het grapje, niet om het gevoelige onderwerp. Ik wil ook graag een kindje en denk er niet lichtzinnig over.
Ik zal jullie topic niet langer vervuilen, ik wens jullie allemaal veel sterkte en een portie geluk
Ik lachte om de sarcastische twist van het grapje, niet om het gevoelige onderwerp. Ik wil ook graag een kindje en denk er niet lichtzinnig over.
Ik zal jullie topic niet langer vervuilen, ik wens jullie allemaal veel sterkte en een portie geluk
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over