Zwanger worden aug/sep Tabel

14-10-2019 20:13 941 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ons vorige topic (van Nina_90) voortgezet met een tabel die we allemaal kunnen aanpassen.

ww is hetzelfde als de nick.
NaamLeeftijdRondeKindjeNODUDBijz/echo's
Nina_9029💙2e-UD 4 mei
MienMandolien26❤️1e-UD 23 Mei
PepperyPie30❤️1eUD 17 juni24-01 20 wekenecho
Veikie30❤️1e17 juni bevallen van Noa ❤️plaats snel een update :)
Cranberryjuice23❤️❤️2&3UD mei?tweeling
libe35💙1eUD 31 juliangststoornis
pennenbak30:heart:1e-UD aug?Abortus gehad
eilean27❤️1eUD 3 septangststoornis
swimkim33??1eUD jan/feb16 juni eerste echo
Lostit30181e11 juni--
Es139029💙1eUD 23 november 6 juli 20 weken echo
vrouw van fietsslot3761e 29 maartdonor

En.. :sherlock:
Al een tijdje niets meer van gehoord. Zet jezelf in de tabel als je toch nog meeleest / meeschrijft!
Uiensoepje (28 aug)
Solane (10 sep)
Kokoloko (12 sep)
Cappuchino_lover (14 sep)
Bubbels85 (19 sep)
perfectlyimperfect (20 sep)
Maida (22 sep)
Sunshine1992 (23 sep)
Zonnestraal91 (12 okt)

Jinxie (UD 6 mei)
viva010102019 (UD eind mei?)
anoniem_391601 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 06:14
41.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw dames wat een boel berichtjes, ik ben even afwezig geweest door een zieke boeg hier thuis maar we zijn er weer 💪🏻!

@libe wat een prachtig nieuws, gefeliciteerd met jullie zwangerschap ❤️!

@cranberry wat ontzettend mooi twee kloppende hartjes, ook heel spannend lijkt me 😁!

@mien gefeliciteerd met jullie verloving!

@fietsslot spannend! Even afwachten nog..

Wat een berichtjes allemaal!

Hier inmiddels alweer 17 weken zwanger en vorige week even mogen spieken naar het geslacht.... wij verwachten ons tweede jongetje 💙! Nu wordt het toch wel heel echt. Heb ook al een serieus buikje.
Voel me echt zwanger, obstipatie is enorm aanwezig en heb een te laag hb dus slik ook extra floradix.. wil echt niet aan de ijzertabletten aangezien mijn stoelgang al dramatisch is.. iemand tips voor een betere stoelgang...? Ik mag natuurlijk ook een boel dingen zoals jus dorange niet ivm mijn suiker.. heb woensdag weer controle bij de verloskundige, hopelijk hebben zij goede tips! Ik ervaar deze tweede zwangerschap echt wel zwaarder als de eerste.. meer dames die dat zo ervaren bij hun tweede of derde kindje..?

Vorige week ook een erg ziek zoontje gehad en in combinatie met zwanger zijn vind ik dat echt een zware week...

Nou genoeg geklaagd sorry daarvoor.. verder gaat het heel erg goed en geniet ik van het beginnende gekriebel in mijn buik 💙!

Fijn om al jullie berichtjes weer te lezen! Hopen ook veel goede berichtjes weer de komende maand!
Mag ik vragen wat een NIPT test is ? Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap nooit hoeven doen? Maar hier in Italië hebben ze het er dan wel weer over .. en ik lees nu ook ... veel bloed ? Nu wordt ik bang😩.


Over mij; het gaat redelijk. nog steeds misselijk en moet mezelf wel echt pushen om te gaan eten. Verder heb ik echt een rottttttttttt humeur. 😩.

Ik heb elke 2 weken een echo. Wel fijn. Besloten om te gaan bevallen in een privé kliniek. Hier in Italië ( ik woon in Italië , geen spanje ! ) is het normaal om met meerdere vrouwen in een kamer te bevallen... nou daar vind ik niks aan. En ze spreken daar wel Engels. Vraag me af wanneer er op de echo te zien is wanneer je een jongetje of meisje krijgt. aangezien ik nu elke 2 weken een echo krijg en niet hoef te wachten op een 20-weken echo?

We zijn nu ook aan het kijken om een huis te kopen en een aantal bezichtigingen ingepland. wij hebben een appartement met 2 slaapkamers dus we gaan hele grote stappen nemen wat ook stress oplevert. Moet goed komen hoop ik :-) .
Goedemorgen allemaal,

Wat fijn Libe, dat de streep oploopt! En hoe was dat om het te vertellen en ook al zo vroeg?

Pepperypie: je schrijft over een centuring pregnancy groep, wat is dat? klinkt spannend in ieder geval.

En over de NIPT; wel of geen nevenbevindingen? Wat is dat verschil eigenlijk?

Gefeliciteerd met je verloving Mien! Wat zal dat een super moment zijn geweest! leuk hoor!

En Nina; gefeliciteerd een zoontje op komst! leuk!

Jammer Swimkim dat jullie weer een ronde verder moeten. Elke keer toch weer een teleurstelling.
Bij ons helaas ook weer. Ik had deze ronde echt een goed gevoel over hoe de timing was, hoeveel meer ontspanning we hadden en dan toch nog vrij laat op de dag werd mijn vrouw weer ongesteld. Bah! Ik had er dit keer meer moeite mee dan de vorige keren. Mijn vrouw was er ook echt even verdrietig om omdat ze mij zo hoopvol en vrolijk had gezien... En helaas moeten we dan dus weer een ronde door en weer langs de donor en dat terwijl we pas zo kort begonnen zijn en het dus ook nog geheel normaal is dat het nog niet raak was, maar je hoopt het gewoon zo.
Nja we hebben dan maar wel een biertje gedronken op het feit dat we alweer een half jaar getrouwd zijn. Dat was wel leuk..

En hoe is het met Pennenbak gegaan? zelfde nod datum zag ik?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Mien! Zo leuk!!
Gaan jullie al snel trouwen of juist npg even wachten? Wel onwijs leuk! Wij hebben vandaag een bezichtiging pp de 3e locatie, zo leuk om erover na te denken en dingen te plannen!

Wat spannend allemaal meiden en super balen voor de dames die door gaan naar de volgende ronde. Ik duim voor jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren Quote
libe Het zijn ook gewoon onzekere tijden ik had je graag gerust gesteld maar ik was/ben zelf ook zo als jij.
Je bent niet de enige hoor misschien geeft dat wel een geruststelling. :there:

pepperypie ik maakte wel steeds grapjes erover maar had niet verwacht dat hij het nu op vakantie zou vragen. Was ook echt geschrokken haha.
Wil eigenlijk nadat de baby geboren is pas trouwen en ook wel een beetje knap in mijn trouwjurk passen. En we willen mooi weer dus het kan zomaar voorjaar 2021 pas worden! We zijn er nog niet helemaal over uit.
Over de NIPT: ik hoop niet dat ik je bang gemaakt heb hoor want van de naald zelf voelde ik niets, ze prikte goed! NIPT was 2 buisjes die best groot waren maar ik had voor ander onderzoek nog 4 kleinere, daarom leek het helemaal veel.

nina_90 oh super leuk gefeliciteerd!! Wel handig voor bepaalde spullen die zal je nog wel hebben? Ik heb het gevoel dat het bij ons ook een jongen is. Nog even geduld !

cranberryjuice
Dat is een onderzoek waarbij ze bloed afnemen en testen dan op bepaalde afwijkingen in de chromosomen zoals bij downsyndroom en 2 andere syndromen. Hoeveel kans hierop is. Je kunt met nevenbevindingen doen, dan kijken ze naar meer chromosomen. Heb je een verhoogde kans dan kun je nog verder onderzoek laten doen. Op internet staat ook veel info hierover.

fietsslot
Bij het onderzoek met nevenbevindingen kijken ze naar afwijkingen op alle chromosomen. Kies je hier niet voor, dan dekken ze deze chromosomen af en kijken ze alleen naar die in het standaardonderzoek.

Es1390
Oh spannend jullie zijn echt al goed op weg naar de bruiloft zie ik!
De meeste mensen in onze kring denken dat we volgend jaar gaan trouwen maar de baby komt eind mei, wil wel wat hersteld zijn en mooi in mijn jurk. We willen ook niet in de winter trouwen dus het is gewoon wat krap allemaal. Vandaar dat ik denk dat het voorjaar 2021 wordt. Het is wel lang maar ik denk dat het toch beter is.
mienmandolien wijzigde dit bericht op 25-11-2019 12:27
Reden: Reactie op iedereen toevoegen ivm telefoonscherm
42.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Nina90: wat leuk 2 zoontjes! Kan me inderdaad wel voorstellen dat het pittig is. Vervelend van je obtipatie klachten. Wat bij mij altijd wel meteen helpt is veel vijgen en dadels eten, maargoed ik weet niet of je die mag hebben met je suiker.

@Fietsslot: Het was wel heel leuk om het te vertellen, aangezien ik mijn ouders bijna dagelijks zie en het niet voor me kan houden. Mijn man heeft het inmiddels ook aan zijn ouders verteld.

Ik heb mijn eerste echo bij de verloskundige op 17 december. Ik vind het nogal lang duren, maar ze belde daarna zelfs nog terug met de vraag om hem te verzetten tot na de kerst omdat ik vorige keer zo'n lange cyclus had van 45 dagen. Heb gezegd dat ik dat liever niet wil, want dat ik erg benieuwd ben en wil weten of alles goed is. En gelukkig kon hij toen blijven staan. Ik heb sinds gister vooral in de ochtend last van gemene krampjes in mijn onderbuik en borsten. En ik ben vrij humeurig, terwijl ik daar normaal nooit last van heb. Ik heb ook ineens iets van 5 puisten in mijn gezicht. Beetje hormonaal dus...

@Cranberry: wat fijn dat je elke 2 weken een echo krijgt! Groot gelijk dat je naar een privé kliniek gaat. Ik zou er ook echt geen zin in hebben om met meerdere vrouwen in een kamer te bevallen! Dat klinkt wel heel middeleeuws.

@ Mienmandolien: dankjewel :hug: ik lig 's nachts al wakker van hoe de bevalling straks gaat, maar ik zal het vast overleven. :wink:
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nina lijkt me super pittig met nog een kindje! Ik vind het heerlijk dat ik part-time werk en na mijn werk ook echt even niets meer hoef.
Super leuk 2 jongetjes! De droom van mijn man haha.
Geen tips voor obstipatie want heb eerder het tegenovergestelde..

Cranberry wat heerlijk iedere 2 weken een echo! Ben jaloers haha! Mijn verloskundige doet voor zo ver ik begrijp alleen controles qua bloeddruk en maakt dan geen echo's. Luistert wel naar het hartje.
Vanaf 14 weken zou je het kunnen zien (dan biedt echobureau het aan als pretecho), als de baby's goed liggen dat je het ook echt kan zien. Dus misschien zie je het al heel snel!

Fietsslot he bah weer balen! Voor mij was ronde 4 de lucky ronde dus hoop voor jullie ook!

Mien nee hoor, nu weet ik wat ik kan verwachten. Ik doe ook de NIPT samen met de andere eerste prikken voor de intake verloskundige dus verwacht ook veel bloed. Even extra eten meenemen :)

Libe als ik goed reken ben je bij de eerste echo dan iets meer dan 7 weken? Dan is er ook echt iets te zien! Sterkte met aftellen!
En over die bevalling, geen idee of dat hier in NL kan hoor, totaal nog niet in verdiept, maar in de VS hoorde ik wel eens over van te voren geplande keizersnedes. Dat zou het misschien minder eng maken qua angststoornis? Of zit de angst niet op het vaginale deel?

Over de NIPT. Bij de 3 standaard syndromen (Down, Edwards en Patau) kunnen ze met zeer hoge betrouwbaarheid zeggen of de uitslag van de NIPT klopt. Al doen ze daarna nog altijd vervolgonderzoek, punctie dacht ik. Bij die nevenbevindingen (grote afwijkingen op andere chromosoomparen) kunnen ze dat niet. Dus als er iets als nevenbevinding uit de test komt moet je sowieso vervolgonderzoek met dan weer een grotere kans dat er uiteindelijk niets blijkt te zijn.

Over de centering pregnancy, het zijn de standaard controles die je bij de verloskundige krijgt maar dan in groepsverband. Het luisteren van het hartje en bloeddruk wordt wel 1-op-1 gedaan. Daarna wordt er in groepsverband ingegaan op van alles wat bij de zwangerschap, bevalling, kraamtijd komt kijken. De bijeenkomsten duren 2 uur ipv alleen de 15 minuutjes controle. Zie https://samenweetjemeer.nl/
Alle reacties Link kopieren Quote
Nina_90 schreef:
24-11-2019 19:26
Hier inmiddels alweer 17 weken zwanger en vorige week even mogen spieken naar het geslacht.... wij verwachten ons tweede jongetje 💙! Nu wordt het toch wel heel echt. Heb ook al een serieus buikje.
Voel me echt zwanger, obstipatie is enorm aanwezig en heb een te laag hb dus slik ook extra floradix.. wil echt niet aan de ijzertabletten aangezien mijn stoelgang al dramatisch is.. iemand tips voor een betere stoelgang...?
Sorry voor de late reactie, zit nu alles even goed terug te lezen. Bij mij helpen extra vezels altijd goed. 1x/dag een zakje Metamucil doet wonderen. Misschien werkt dit ook voor jou?
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een fijne ego post,
Ik zit weer op het wachtbankje met alle nodige kwaaltjes haha. Ben sinds afgelopen donderdag iedere avond na 22.00 ongeveer misselijk. Gisteren migraine gehad en vandaag de hele dag al misselijk bij vlagen.
Ik ben me heel bewust dat het door zoveel dingen zou kunnen komen. Dus probeer ik er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar dat is soms lastig....
Krijgt iedereen een nipt test? Vreemd dat ik m 5 jaar geleden niet heb gehad! En 14 weken al het geslacht te zien... nog 7 weken wachten dus.. ik gok op 2 meisjes 🤣.

Ik had mijn symptomen na de eisprong bijgehouden in een lijstje ( zie hieronder ) misselijkheid is juist goed hoor. Es.

1dpo. Nachtmerrie

4dpo steken vagina. Snel moe. Winderig en levendige droom

5dpo in de nacht Buikpijn boven navel en rugpijn. Dromen die na wakker worden weer doorgaan.

6po. Super chagerijnig. Borsten lijken groter. Steekjes linkerborst. Heel snel spuitend klaar gekomen ( wat een info sorry)

7dpo grieperig wakker geworden oorpijn keelpijn. Raar gedroomd. Gele afscheiding. Veel plassen. Heel erg intens klaarkomen.

8 dpo. Positief getest. (1-2 w met CB) Tepels doen pijn bij aanraking.

9dpo misselijkheid vlagen ( zo vroeg ???) en onwijs moe.


10 dpo. Onwijs moe. Alleen maar slapen slapen slapen.

11 dpo. Misselijkheid in de ochtend. Vroeg wakker terwijl ik toch echt een uitslaper ben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw wat goed dat je dit hebt bijgehouden Cranberry!
Bijzonder hoe je lichaam hier zo op reageert. Ik zit nu 9dpo en ben sinds 4dpo dus savonds misselijk. Tevens vrijdag wezen waxen down there (doe ik al vrij lang) en deed nu zoveel meer zeer dan normaal! Alsof ik ongesteld was (Dan is het ook zo gevoelig).
Verder weinig aparte klachten naast gisteren die hoofdpijn, beetje draaierig soms en veel dromen (die ik wel weer vergeet). Dus nog 6 dagen geduld, dan weten we misschien meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend Es!! We duimen mee!

Cranberry, nee de NIPT is "nieuw", als in dat hij nu standaard wordt aangeboden aan iedere zwangere in het kader van wetenschappelijk onderzoek (Trident studie). Nouja, aangeboden, hij kost €175.

Grappig zo'n lijstje met klachten na de ovulatie. Ik kan me alleen herinneren dat ik veel honger had, ongeveer een half uur / uur na het avondeten kon ik al weer een nieuwe portie op. Dacht dat het door tijdsverschil/jetlag kwam maar denk dat mijn lijf gewoon energie nodig had.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er hier dames die hun zorgverzekering gaan aanpassen? Waar zouden jullie willen bevallen als je mag kiezen? Snap dat sommigen in het ziekenhuis MOETEN bevallen. Ik wil van basis toch naar aanvullend gaan. Dan wordt bevallen in ziekenhuis ook vergoed zonder medische noodzaak.
Ik heb nog geen keuze vastgelegd: thuis of in ziekenhuis maar neig toch naar ziekenhuis. Ivm mijn angst voor het bevallen... Ik weet dat er altijd weer voor en nadelen zijn die je kan afwegen maar dat gevoel is er.

Ik ben ook gebeld door de verloskundige met de uitslag van de NIPT: er waren geen aanwijzingen gevonden die duiden op 1 van de 3 syndromen. (Heb zonder nevenbevindingen gedaan)
Geen verder onderzoek dus
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn een goede uitslag! Ben je opgelucht / had je spanning voor de uitslag?
Ik ga morgenochtend bloed laten prikken.

Ik ga van basis naar aanvullend vanwege die ziekenhuisbevalling en de bijdrage kraamzorg a €4,50 per uur. Krijg dan ook €75 voor een borstkolf, €50 voor een cursus vergoed en dat wil ik ook allebei aanschaffen. Bij 24u kraamzorg (het minimum las ik) komt dat op €233 totaal en die premie kost €215. Dus ook zonder ziekenhuisbevalling haal ik hem er uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben een beetje in de war. Ik had op 16 en 17 oktober een positieve ovulatietest. Ik verwacht mijn menstruatie dan rond 1-2 december.

Afgelopen dagen had ik wat gevoelige borsten (heb ik bijna altijd als ik ongesteld moet worden) en gisteren een kramp(je) in mijn baarmoeder. Nu zie ik net wat bloed in mijn onderbroek + ik heb wat lichte krampen. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of een te vroeg begonnen menstruatie? 😳
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zou kunnen Eilean, spannend!

Goed dat je zo'n lijstje hebt bijgehouden Cranberry. Ik herken wel super veel van die symptomen! Alleen het spuitend klaarkomen is bij mij nog niet voorgekomen. ;)

Ik heb sinds vanmiddag een misselijk gevoel. Het begon na de lunch en wakkert sindsdien steeds weer op. Ik had een kliekje opgewarmd en ik hoop dat het eenmalig is en geen stijgende lijn. Mijn darmen zijn ook weer de hele tijd aan het borrelen, dus ik voel me behoorlijk bleh op het moment.

Ik zit bij Anderzorg en ik moet me nog steeds verdiepen in hoe alles is geregeld rondom de zwangerschap.

Aanstaande maandag komt er een informatrice van Moeders voor Moeders op bezoek, dus dat is geregeld.

Wisten jullie trouwens dat aanstaande vaders vanaf juli 2020 recht hebben op aanvullend vaderschapsverlof, naast de week verlof die ze al krijgen?

Per 1 juli 2020 kunnen partners tot 5 weken aanvullend geboorteverlof opnemen. Zij krijgen dan een uitkering ter hoogte van 70% van hun dagloon. Er is wel een maximum van 70% van het maximumdagloon. UWV betaalt deze weken verlof. De werknemer moet deze verlofweken opnemen binnen 6 maanden na de geboorte van het kind.
libe wijzigde dit bericht op 28-11-2019 20:11
2.40% gewijzigd
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Quote pepperypie: in de VS hoorde ik wel eens over van te voren geplande keizersnedes. Dat zou het misschien minder eng maken qua angststoornis? Of zit de angst niet op het vaginale deel?

@ pepperypie: sorry voor late reactie op jouw vraag, maar de angst zit bij mij juist heel erg op medisch ingrijpen. Ik wil graag alles onder controle houden. Daarom is een zwangerschap en bevalling ook zo lastig. 😉 Liefst beval ik thuis op natuurlijke wijze, zonder al te veel pijn, zonder knip, zonder ruggenprik en zonder complicaties. Maarja....dat is misschien een beetje onrealistisch.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Libe, het kan hier in NL ook. Je moet dan ‘toestemming’ hebben van een psycholoog en vervolgens kan de gynaecoloog dat advies overnemen. Of ja, zo is het in het ziekenhuis hier. Ik weet niet zeker of het elders ook zo is. Het is in ieder geval wel in uitzonderingssituaties, maar het gebeurt dus wel op psychische gronden.

Maar, als jouw angst ‘m echt in het medisch ingrijpen zit, weet ik niet of het echt een oplossing gaat zijn voor jou 😬 want een keizersnede is misschien nog medischer. Misschien kun je er met iemand over praten, bijvoorbeeld een psycholoog? Dat heb ik ook gedaan voordat ik stopte met de pil.
eilean wijzigde dit bericht op 28-11-2019 20:12
Reden: Aanvulling
7.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja precies, het lijkt me ook echt super eng dat ze mijn buik open snijden en voor de baby is natuurlijk bevallen gezonder ivm bacterien die het meekrijgt tijdens de bevalling.
Dus ik hoop niet dat het een keizersnee wordt eerlijk gezegd. (Dan maar pijn lijden). Ik zal me binnenkort eens gaan orienteren op een zwangerschapscursus.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zonder knip --> dan moet ik nog altijd denken aan Bridget (denk ik? het was een BN'er) in het programma Vier Handen op Een Buik die zweerde bij iets dat de "epi-no" oid heette. Een soort ballonnetje wat je in de weken voor je bevalling steeds wat verder opblaast om het alvast op te rekken.
Heb me er totaal niet in verdiept maar dacht kan het altijd hier delen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor de tip Pepperypie!

Vanochtend toch nog maar eens een zwangerschapstest gedaan en de streep blijft oplopen. Grappig dat hij vorige week woensdag nog bijna onzichtbaar was!

https://ibb.co/tDqPGNf

Hoe gaat het trouwens met jullie, Pennenbak en Lostit?
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal!

Wat een berichten weer! Van harte gefeliciteerd voor alle zwangeren! Mooi nieuws.

Wij gaan helaas ronde 6 in, ben er echt heel verdrietig van geweest. Ik worstel met hypochondrie, dat gaat meestal goed (heb wat technieken die ik toe kan passen). We hebben marathons gehouden met klussen en nog niks... Temperaturen, ovulatietesten en alles wat je in de gaten kunt houden hield ik in de gaten. Ik merk nu we dit proberen en we dus waarschijnlijk niet bij de 70% horen die binnen een half jaar zwanger is, ik me erg veel zorgen maak of alles wel goed is en of het ooit wel gaat lukken.

Het wachtbankje van twee weken is voor mij echt een hel, ik ben er dan continue mee bezig. En dat moet ik echt wat minder gaan doen!

Dat verklaart ook mijn afwezigheid hier, ik moet er echt minder mee bezig gaan want anders is er echt geen lol meer aan!

Ik lees nog wel mee! en ben heel blij voor jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren Quote
eilean schreef:
28-11-2019 15:02
Ik ben een beetje in de war. Ik had op 16 en 17 oktober een positieve ovulatietest. Ik verwacht mijn menstruatie dan rond 1-2 december.

Afgelopen dagen had ik wat gevoelige borsten (heb ik bijna altijd als ik ongesteld moet worden) en gisteren een kramp(je) in mijn baarmoeder. Nu zie ik net wat bloed in mijn onderbroek + ik heb wat lichte krampen. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of een te vroeg begonnen menstruatie? 😳
Hi Eilean, hoe is het bij jou nu? Heeft de menstruatie doorgezet? Ben erg benieuwd!

Ik heb gisteren en vandaag dat ik smorgens tot een uurt of 14:00 flink misselijk ben. Ik kan opzich wel eten maar eetlust is ver te zoeken.
Vandaag ook een jeukende tepel... heel apart. Ook wat krampen in m'n onderbuik en onderrug dus ben benieuwd of dit menstruatie is of niet..... Allemaal zo moeilijk te zeggen natuurlijk. Ik vind het weer reuze spannend!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat rot pennenbak! Zeker als je alles in de gaten houdt en er volop mee bezig bent, dan hoop je dat het gewoon lukt!
Ik herken je frustratie wel. Iedere ronde zeg ik tegen mezelf; laat het los en probeer er niet zo mee bezig te zijn. Maar dan toch de laatste week voor ik ongesteld wordt gaat dat hele voornemen het raam uit en ga ik zitten focussen op alle symptomen die dan tot nu toe uitdraaien op een menstruatie. Bluh.

Misschien helpt het inderdaad hier wat minder actief te zijn, hoe leuk/fijn het ook is om hier te schrijven.

Sterkte in ieder geval een een dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lief dat je er naar vraagt, Libe. Helaas gister ongesteld geworden, moet zeggen dat het me deze ronde minder doet dan de vorige, want deze ronde hadden we ook niet optimaal kunnen benutten.

Op naar de volgende rond en duim allemaal voor mij pleaseeee?! :cheer:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven