Zwanger worden aug/sep Tabel

14-10-2019 20:13 941 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ons vorige topic (van Nina_90) voortgezet met een tabel die we allemaal kunnen aanpassen.

ww is hetzelfde als de nick.
NaamLeeftijdRondeKindjeNODUDBijz/echo's
Nina_9029💙2e-UD 4 mei
MienMandolien26❤️1e-UD 23 Mei
PepperyPie30❤️1eUD 17 juni24-01 20 wekenecho
Veikie30❤️1e17 juni bevallen van Noa ❤️plaats snel een update :)
Cranberryjuice23❤️❤️2&3UD mei?tweeling
libe35💙1eUD 31 juliangststoornis
pennenbak30:heart:1e-UD aug?Abortus gehad
eilean27❤️1eUD 3 septangststoornis
swimkim33??1eUD jan/feb16 juni eerste echo
Lostit30181e11 juni--
Es139029💙1eUD 23 november 6 juli 20 weken echo
vrouw van fietsslot3761e 29 maartdonor

En.. :sherlock:
Al een tijdje niets meer van gehoord. Zet jezelf in de tabel als je toch nog meeleest / meeschrijft!
Uiensoepje (28 aug)
Solane (10 sep)
Kokoloko (12 sep)
Cappuchino_lover (14 sep)
Bubbels85 (19 sep)
perfectlyimperfect (20 sep)
Maida (22 sep)
Sunshine1992 (23 sep)
Zonnestraal91 (12 okt)

Jinxie (UD 6 mei)
viva010102019 (UD eind mei?)
anoniem_391601 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 06:14
41.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha ik kan het echt niet geloven! Sta helemaal te trillen. En ik ben alleen thuis. Denk dat ik mijn man straks even ga bellen op zijn werk. Ik had dit echt niet verwacht. Nu maar hopen dat hij positief blijft! 🥰🍼🥳
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaaaa ik zie ook een streepje!!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Super dat jullie het zien! Heb inmiddels mijn man gesproken (is ook helemaal blij) maar hij ziet geen streepje op de foto die ik heb doorgestuurd.
Do you want to be right? Or happy?
wauw wauw!!! Ik heb even een paar uur niet naar ons topic gekeken en kijk nu eens! Ik zie ook echt een streep! ?Wat super super!!!! ik ben helemaal blij voor je!
Hopelijk wordt de streep lekker dik de komende dagen!

(en nu toch een andere zorgverzekering :yes: )
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel Fietsslot😁 ik hoop ook dat hij snel wat dikker wordt de komende dagen! Haha, dan kan ik inderdaad mijn zorgverzekering gaan aanpassen. Hoe gaat het nu met jullie?
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaa ik zie het streepje ook!!! Wat leuk!!!☺️☺️☺️
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Eileen, ja dankjewel!🙂

@ Swimkim: heb jij al getest?

@ Cranberry: heb jij al last van zwangerschapssymptomen? Lijkt me dat je misschien meer HCG aanmaakt met een tweeling?
Do you want to be right? Or happy?
libe schreef:
20-11-2019 19:03
@ Eileen, ja dankjewel!🙂

@ Swimkim: heb jij al getest?

@ Cranberry: heb jij al last van zwangerschapssymptomen? Lijkt me dat je misschien meer HCG aanmaakt met een tweeling?

Ja ik ben echt onwijs ziek sinds bijna 2 weken nu. Heel erg misselijk heb sinds gister tabletjes gekregen. Bij mijn eerste kindje was ik pas misselijk bij 8/9 weken en ook niet zo vreselijk. Ook voel ik me echt vermoeid, ik heb obstipatie en kan ik letterlijk de hele dag slapen. Ik heb er echt heel veel last van :-( maar ja, alles ervoor over haha.

Wanneer ga je weer testen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat spannend Libe!! Over 2 dagen weer testen? Dan moet de hoeveelheid HCG verdubbeld zijn dus de streep dikker!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah Cranberry, dat is echt heel naar! Hoeveel weken ben je nu? Ik hoop dat de tabletjes helpen en dat je je snel wat beter voelt! Ik heb deze week ook last van obstipatie. Dacht vandaag ineens dat het misschien met de zwangerschap te maken had, want normaal heb ik dat bijna nooit. @Zwangerviva: ik ga over 2 dagen weer testen als ik zo lang kan wachten. 😉
Do you want to be right? Or happy?
Ik ben benieuwd, Libe, hoe het zal zijn om weer een test te doen morgen, misschien nog wel spannender dan gister?!

Wat naar Cranberry, ik las het ook al in een andere post van je... hopelijk voel je je snel beter. Kan het heftiger zijn omdat er nu twee hebt?

Mijn vrouw moet morgen ongesteld worden, en we hebben vandaag al een test gedaan, vol spanning klopte ons hart, maar die bleef blank.
Ik zou een gat in de lucht springen op het moment dat we ook maar een minipinie vaag streepje zouden zien.
Nu was het weer even mehhh, extra mehh na het mooie streepje van Libe. Je wil er controle over willen hebben ofzo. Van nou als ik het weer van Libe lees, misschien hebben wij dan ook een streepje... maar zo werkt het niet. :bonk:

Nog maar weer even geduld hebben... duurt lannggggggggg
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Fietsslot ik had afgelopen zondag nog een negatieve test en dat was op dag 28 van mijn cyclus. Er is dus hoop, want woensdag zag ik wel een ieniemini streepje.

@Pepperypie: hoe is het nu met jou?

Ik ga morgenvroeg eens testen met ochtendurine, in de hoop op een duidelijkere streep. Moet er de hele tijd aan denken. Zo spannend!
Do you want to be right? Or happy?
libe schreef:
20-11-2019 23:00
Ah Cranberry, dat is echt heel naar! Hoeveel weken ben je nu? Ik hoop dat de tabletjes helpen en dat je je snel wat beter voelt! Ik heb deze week ook last van obstipatie. Dacht vandaag ineens dat het misschien met de zwangerschap te maken had, want normaal heb ik dat bijna nooit. @Zwangerviva: ik ga over 2 dagen weer testen als ik zo lang kan wachten. 😉


Ik ben nu 6+ 5 weken. Ja ze beginnen nu wel te helpen. Ja is echt een bekend zwangerschap symptoom hoor obstipatie. Succes morgenochtend met de volgende test. Ik duim voor je
fietsslot schreef:
21-11-2019 14:42

Wat naar Cranberry, ik las het ook al in een andere post van je... hopelijk voel je je snel beter. Kan het heftiger zijn omdat er nu twee hebt?
Dankje! Ja klopt volgens gyn heb je dubbel zoveel klachten en ook hormonen dus. Misschien over wellicht 2 dagen een andere test wagen als ze niet ongesteld word! Ook voor jullie duim ik ☘️
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey Cranberry, hier een filmpje speciaal voor jou. 🙂

https://youtu.be/7nw-QA_-ED8
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
@libe, oh die ZwangerViva was ik.. was nog ingelogd voor het aanpassen van de tabel.
Ik ben erg zenuwachtig voor de echo morgen. Halve nacht wakker gelegen en zorgen gemaakt, maar ook gedacht van "wat als het wel goed is", hoe lang kan ik dan blij zijn dit keer .. weer tot de volgende echo? En wat als de baby er is.. dan begint het zorgen maken pas echt.. :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh haha, ik wist niet dat jij dat was. 😊
Heel veel sterkte morgen bij de echo. Probeer maar wat te ontspannen. De vorige keer was het goed, je bent nu verder in de zwangerschap, dus houd moed!
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
https://ibb.co/5xF97GK

Jahoor het streepje is weer wat donkerder. 🥰 Volgens mij ben ik officieel zwanger!

Hier nog een foto, die heb ik later gemaakt toen het licht was:

https://ibb.co/q14pNXT

Grappig dat ik ook de volgende ben in de tabel. Als de tabel klopt, wordt Swimkim als eerstvolgende na mij zwanger. 🙂
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
libe schreef:
22-11-2019 08:29
https://ibb.co/5xF97GK

Jahoor het streepje is weer wat donkerder. 🥰 Volgens mij ben ik officieel zwanger!

Hier nog een foto, die heb ik later gemaakt toen het licht was:

https://ibb.co/q14pNXT

Grappig dat ik ook de volgende ben in de tabel. Als de tabel klopt, wordt Swimkim als eerstvolgende na mij zwanger. 🙂
Laten we het hopen, ik zag het ook al. Helaas dan wel nog even een paar weken wachten, ben helaas weer ongesteld geworden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah jammer Swimkim! Volgende ronde ben jij hopelijk aan de beurt! 👍
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is gelukkig wel minder zwaar dan de vorige keer. Ook de fase tussen eisprong en menstruatie is gelukkig langer geworden. Nu een LF van 11 dagen, was de vorige keer 8 dagen. Is dan ook pas de 2e menstruatie na het stoppen met de pil. Weet dat het even kan duren, maar wil toch graag zwanger worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah libe gefeliciteerd!! Wat fijn!!!!

(Oh die tabel zet ik steeds op volgorde van NOD.. ben een beetje autistisch daarin :-D )

Hier een goede echo gehad! :heart: 10+2 nu ipv 10+0. Ook intake bij verloskundige. Daar werden toch ook wel wat vragen gesteld waar ik geen rekening mee had gehouden. Erg fijn gesprek, als ik extra hulp/gesprekken wil hoef ik het maar aan te geven zo voelt het. De receptioniste was iets minder flexibel bij het maken van afspraken haha. We gaan de NIPT doen met nevenbevindingen, moet daar komende week bloed voor prikken. En ik kan mee doen met zo'n Centering Pregnancy groep :) Na die intake (bijna 1,5u!) liepen we wel naar buiten zo van ... wow.. okee... nu is het wel echt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cranberryjuice wauw gewoon zwanger van een tweeling! Was het niet eventjes "schrikken"?
Hopelijk voel je je snel wat beter

fietsslot spannend nog voor jullie. Ik hoop echt dat het snel mag lukken, voor jullie is het allemaal wat moeilijker ivm de donor afspraken en het geregel rond de eisprong.

Libe geweldig nieuws! Gefeliciteerd!

swimkim zou super zijn als je de volgende bent in het rijtje.

PepperyPie fijn dat je een goede echo hebt gehad, toch weer even een beetje de druk eraf van de onzekerheid.
Hier vorige week vrijdag voor de NIPT bloed laten afnemen. Dat waren 2 flinke jongens die buisjes waar bloed in moest. :lol: En nog 4 normale voor andere onderzoeken. Heb gekozen voor zonder nevenbevindingen.


Vandaag ben ik 14 weken zwanger en heb 13 december een extra echo ingepland voor de geslachtsbepaling. Op oudjaarsdag heb ik de 20 weken echo.
Ennnnn ik ben gister ten huwelijk gevraagd. :flirting:
Nog een paar dagen hier op het vakantieadres relaxen en dan gaan we weer naar huis. Ook weer goed hoor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel Mienmandolien, jij ook gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie gaan trouwen. 🥳 Geniet van je vakantie nog even.

Pepperypie: ah, vandaar die volgorde (tja, je bent wiskundelerares of je bent het niet haha). Wat fijn dat de echo goed is gegaan, echt een opluchting! Hoe voel je je verder?

Ik zat me gisteravond op de bank toch ineens zorgen te maken over wat er allemaal mis kan gaan tijdens de zwangerschap. Heb er vannacht ook slecht van geslapen. Voelde me zelfs een beetje misselijk, maar dat kan ook stress zijn. Ik merk dat ik het moeilijk vind om los te laten wat er allemaal op me af komt. Mijn emoties wisselen momenteel nogal van super blij naar super onzeker. Ik heb gister ook al aan mijn ouders en broer en zus verteld dat ik zwanger ben, want ik kon het niet voor me houden. Ik ga volgende week de verloskundige maar eens bellen voor een afspraak.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel herkenbaar libe! Het is ook allemaal onzeker en er kan ook vanalles mis. Maar het kan ook gewoon goed gaan. Dat probeer ik me steeds maar te blijven bedenken. Al die baby's die je ziet op straat, al die kinderen, maar ook wij: allemaal het resultaat van zwangerschappen die goed zijn gegaan.

Mijn ervaring is dat er eigenlijk (als je geen bloedingen krijgt en ze denken aan een BBZ..) niet zo veel op je af komt tot die 10-12 weken echo voor de termijn, of tot de intake bij de verloskundige. Het is eigenlijk domweg wachten.

Het enige wat je kunt doen is braaf je vitamines slikken, geen rauw vis/vlees/ei eten en geen alcohol drinken..


Mien ooohhh gefeliciteerd! Super leuk!! Zag je het aanzoek aankomen of was het een complete verrassing? Al nagedacht of je nog voor de baby komt wil gaan trouwen?

Vind dit forum zo fijn dat er ook een paar dames zijn die 'voor' lopen! Zoals nu die info over de NIPT met bloed afnemen.. Ik ben echt bang voor naalden en dat is nu al weet dat het flink veel bloed zal zijn helpt!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven