Zwanger worden aug/sep Tabel

14-10-2019 20:13 941 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ons vorige topic (van Nina_90) voortgezet met een tabel die we allemaal kunnen aanpassen.

ww is hetzelfde als de nick.
NaamLeeftijdRondeKindjeNODUDBijz/echo's
Nina_9029💙2e-UD 4 mei
MienMandolien26❤️1e-UD 23 Mei
PepperyPie30❤️1eUD 17 juni24-01 20 wekenecho
Veikie30❤️1e17 juni bevallen van Noa ❤️plaats snel een update :)
Cranberryjuice23❤️❤️2&3UD mei?tweeling
libe35💙1eUD 31 juliangststoornis
pennenbak30:heart:1e-UD aug?Abortus gehad
eilean27❤️1eUD 3 septangststoornis
swimkim33??1eUD jan/feb16 juni eerste echo
Lostit30181e11 juni--
Es139029💙1eUD 23 november 6 juli 20 weken echo
vrouw van fietsslot3761e 29 maartdonor

En.. :sherlock:
Al een tijdje niets meer van gehoord. Zet jezelf in de tabel als je toch nog meeleest / meeschrijft!
Uiensoepje (28 aug)
Solane (10 sep)
Kokoloko (12 sep)
Cappuchino_lover (14 sep)
Bubbels85 (19 sep)
perfectlyimperfect (20 sep)
Maida (22 sep)
Sunshine1992 (23 sep)
Zonnestraal91 (12 okt)

Jinxie (UD 6 mei)
viva010102019 (UD eind mei?)
anoniem_391601 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 06:14
41.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend Swimkim! Ben heel erg benieuwd. Nog 5 dagen tot je NOD.

Met mij gaat het mwa. Ik krijg elke middag rond lunchtijd een soort misselijk gevoel wat zich uit in een enorme afkeer van alles wat eetbaar is. Ik at vroeger vier sneden brood met hummus, komkommer en tomaat en nooit een 'saaie' boterham met kaas, maar dat is nu het enige waar ik wel zin in heb haha. Koken was mijn favoriete hobby, nu minst favoriete hobby.🤢 En avondeten is al helemaal een uitdaging. Krijg met moeite een klein bordje op. En van paprika moet ik ineens helemaal niks meer hebben. Alleen fruit gaat goed, dus ik probeer elke dag een paar stuks fruit te eten. Hoewel het zeer irritant is, kan het natuurlijk altijd erger. Ik hoop dat het niet erger wordt in elk geval. Zit morgen pas op 7 weken. De echo is over 5 dagen en ik ben super benieuwd of er nu wat te zien is. Ik voel elke dag wel wat krampjes, maar niet verontrustend. Mijn borsten doen trouwens ook flink zeer, dus daaraan merk ik wel dat het hormonenfabriekje aan het werk is. Stemmingswisselingen zijn ook soms lastig. Ene moment voel ik me alsof ik zomaar in huilen kan uitbarsten en het volgende moment ben ik weer gelukkig. Het is wat...
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vervelend libe, dat je dat zo hebt. Die hormonen ook.
Hopelijk zien ze iets tijdens de echo, dat zou mooi zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Libe vervelend dat je zo'n last hebt! Al klinkt wat je beschrijft wel allemaal als gezond/normaal hoor!
Ik had naast moe zijn helemaal geen last van andere kwalen. Die krampjes had ik ook de eerste weken hoor.
Er moet dan toch haast wel wat te zien zijn op de volgende echo? Vast wel !



Dames, vanmiddag voor een echo geweest echoscopiste zag het heeel snel: Meisje! :flirting:
Had geen voorkeur hoor, jongen was ook hartstikke leuk maar ik was te nieuwsgierig om te wachten op de 20 weken echo. Morgen 17 weken :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk Mien! En wat fijn dat ze het al zo snel kon zien ook 🥰
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vroeg me vandaag ineens af of iemands buik al zichtbaar begint te groeien door de zwangerschap.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
libe ikzelf merk wel wat groei nu , Klein beetje zichtbaar. Maar anderen zouden het nog niet zien denk ik. 17 weken nu.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk Mien, dan kan je buikfoto's gaan maken. 😉 ik merk ook al dat mijn buik erg rond is 's avonds, maar dat kan met 7 weken nog niet door de zwangerschap zijn. Dus ik denk gewoon opgezette darmen.
Do you want to be right? Or happy?
De echo ging super goed 😊. De opening van 1 cm die er zat bij de placenta is totaal dicht nu. En super mooie echo gehad! Hartjes weer kunnen beluisteren, en nu zijn armpjes beentjes EXHT duidelijk te zien al. Ene baby was lekker aan het bewegen en druk doen en de ander lag op z’n buik. Onwijze opluchting wel mag ik niet meer tillen en doen en rustig blijven houden heb van nature al onwijze hoge bloeddruk. Huishouden mag wel maar echt intensief niet.

Over het buikje:
Bij mij is het al goed te zien, ben zelf 1.56 en 49 kilo dus denk wel dat mensen doorhebben dat er iets groeit en met tweeling twee keer zo snel haha. ( vandaag 10 weken :-) )
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een goed nieuws Cranberry, ben echt blij dat alles nu oke is met de placenta! Leuk dat jouw buikje al begint te groeien. Voel je je ook al iets beter?
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
libe ja herkenbaar wat je schrijft ik dacht toen inderdaad ook aan opgezette darmen.

cranberryjuice dat is toch wel een geruststelling dat het dicht is! Fijn zeg
Alle reacties Link kopieren Quote
.
es1390 wijzigde dit bericht op 16-12-2019 13:53
Reden: Niet relevant :)
99.62% gewijzigd
Mien, wat gaat het hard met al 17 weken! Het lijkt wel dat als het eenmaal raak is, dat de tijd dan razendsnel gaat terwijl je daarvoor steeds zit te wachten op of je eisprong of je nod.
En super leuk een meisje! Van harte gefeliciteerd!

En ook heel fijn nieuws voor cranberry, lijkt me een hele opluchting!

Weet iedereen in jullie omgeving dat jullie zwanger zijn? (voor de zwangeren dan). Lijkt me anders best lastig met kerst als je normaal gesproken wel van een wijntje houdt.

En hoe gaat het met de wachtenden? De datum nadert weer... opnieuw spannend.
We zijn er deze maand wat minder mee bezig, misschien deels om opnieuw een teleurstelling wat te kunnen verzachten. Maar dat vlammetje van hoop is er ook zeker met de gedachten dat het een fantastisch kerstgeschenk zou zijn!

Succes wachtbank dames, de komende dagen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben weer keihard van het bankje afgeflikkerd. Ongesteld geworden, een paar dagen eerder dan verwacht. Echt zo balen, heb vanmorgen wel wat tranen gelaten.
Als mijn luteale fase zo kort blijft ga ik in januari toch maar weer naar de huisarts.
Ik weet het niet. Zit steeds rond de 10 dagen en denk niet dat dat langer gaat worden.
Ik was juist blij dat mijn eisprong een paar dagen eerder was. Maar nu dus ook de menstruatie een paar dagen eerder. Dat schiet niet op.
Op naar de vierde ronde!
ach Swimkim, wat ontzettend rot zeg... kan me helemaal voorstellen je ontzettend baalt en hier tranen over laat :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach wat klote Swimkim!! Huilen mag hoor, lucht op!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat klote swimkim....


@mien wat leuk een meisje!

@cranberry fijn dat alles er weer goed uit zag!

Ik ben vandaag alweer 20 weken zwanger.. toch weer een mijlpaal, al halverwege! Vorige week 20 weken echo gehad en daar was alles helemaal goed!

Ik heb al een serieus buikje, ook goed te zien door omgeving. Zit nu ook in de fase dat ik het alleen maar leuk vind om die buik te showen 🙂! Ondanks dat mijn buik zo groeit zie ik dat nauwelijks terug in mijn gewicht. Nu 2,5kg aangekomen. Dat komt natuurlijk ook door mijn suiker dieet.

Hoe is het verder met iedereen? Ik zou zo graag voor jullie weer wat hartjes erbij zien in de tabel !!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ahh wat leuk Mien, een meisje. Leuk om dat al te weten :daisy:
Wat fijn Cranberry! Heeft de rust goed geholpen. Zijn 2 sterke kindjes dus!
Ik ben blij voor jullie! :hug:

Wat zuur Swimkim :( Dikke knuffel :hug:

Wat fietsslot zegt, sluit ik me bij aan. We zijn er net ff wat minder mee bezig deze maand, maar het zou zo leuk zijn om met een nieuwtje 2020 in te gaan!
We shall see :A:

Liefs voor alle meiden :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren Quote
He balen Swimkim! Hopelijk lucht het op even lekker huilen.

Super fijn cranberry!! Lukt het om niet meer te tillen?

Fijn Nina een goede 20 weken echo!!

Bij die 20wk echo zit bij mij toch nog wel wat spanning.. Eind januari heb ik hem. Ik heb ook nog niet echt een buik, of nouja, ik voel me vooral wat dikkig. Zo van; nou, je hebt je lekker laten gaan met al die pepernoten/chocoladeletters he? Kan niet wachten tot het echt een buik begint te worden ipv de blubber die het nu is.

Ik slaap trouwens echt moeilijk 's nachts. Lig het liefst op mijn buik of rug maar dat ligt niet meer lekker nu. Heb al naar zo'n langgerekt kussen gekeken maar vond die bij de Prenatal nog wel vrij duur. Zag er vandaag een bij de BigBazar in de folder staan, straks maar even kijken of ze die hebben.

Oh en mijn werk weet het inmiddels (oja moet die verklaring nog opsturen..) en gisteren aan de familie van mijn man verteld (oma/ooms/tantes/neven/nichten enzo). Morgen komt het deel van mijn vriendengroep eten die het nog niet weten dus die vertel ik het dan. Met kerst oom/tante aan mijn kant en dan mag mijn moeder de rest van de familie wel via app op de hoogte brengen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, Swimkim dat is echt balen 😥 hopelijk ben je inmiddels weer wat tot rust gekomen en ga je vol goede moed door naar de volgende ronde.

Peppeypie: wat vervelend dat je slecht slaapt, zo'n kussen schijnt wel echt te werken!

Ik ben zo nerveus en een beetje misselijk want ik heb zo om 10:30 mijn echo. Ik moet er niet aan denken dat er nu nog alleen maar een lege vruchtzak te zien is. Maargoed laat ik daar niet vanuit gaan. Vind het zo spannend... duimen jullie voor me?
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe ging de echo libe?? Ik hoop op goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeej! Alles zag er goed uit, het hartje klopt. Ik heb wel een cyste maar dat is niet ernstig, die verdwijnt waarschijnlijk vanzelf. Ben uitgerekend op 2 augustus. Mooie echo gehad!😍
Do you want to be right? Or happy?
Super Libe! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Super Libe! Dat is een hele geruststelling! :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Aaah wat fijn!!! :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn!!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven