Zwanger worden aug/sep Tabel

14-10-2019 20:13 941 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ons vorige topic (van Nina_90) voortgezet met een tabel die we allemaal kunnen aanpassen.

ww is hetzelfde als de nick.
NaamLeeftijdRondeKindjeNODUDBijz/echo's
Nina_9029💙2e-UD 4 mei
MienMandolien26❤️1e-UD 23 Mei
PepperyPie30❤️1eUD 17 juni24-01 20 wekenecho
Veikie30❤️1e17 juni bevallen van Noa ❤️plaats snel een update :)
Cranberryjuice23❤️❤️2&3UD mei?tweeling
libe35💙1eUD 31 juliangststoornis
pennenbak30:heart:1e-UD aug?Abortus gehad
eilean27❤️1eUD 3 septangststoornis
swimkim33??1eUD jan/feb16 juni eerste echo
Lostit30181e11 juni--
Es139029💙1eUD 23 november 6 juli 20 weken echo
vrouw van fietsslot3761e 29 maartdonor

En.. :sherlock:
Al een tijdje niets meer van gehoord. Zet jezelf in de tabel als je toch nog meeleest / meeschrijft!
Uiensoepje (28 aug)
Solane (10 sep)
Kokoloko (12 sep)
Cappuchino_lover (14 sep)
Bubbels85 (19 sep)
perfectlyimperfect (20 sep)
Maida (22 sep)
Sunshine1992 (23 sep)
Zonnestraal91 (12 okt)

Jinxie (UD 6 mei)
viva010102019 (UD eind mei?)
anoniem_391601 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 06:14
41.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een super nieuws libe
Heerlijk zo voor de kerstdagen.
:cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel allemaal! 🙂
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn libe!! :)
Nou vandaag NOD... ondanks haar vrije dag is mijn vrouw met mij opgestaan om in de vroege ochtend te kunnen testen voordat ik naar mijn werk ging.

blanco....... :( ingezoomd, zaklamp erop...niks..

En ja, dan maar weer wachten tot de menstruatie begint... al balend, want wat was het weer een goed getimede poging, 2x in een relaxte omgeving.. en we hebben geen stressige situaties gehad deze maand en ja ook nog als zo'n vaag teken waar je hoop van krijgt; normaal heeft ze pijnlijke borsten voor de menstruatie begint en nu helemaal geen last.. nergens van.

Ach ja, je hangt wel aan elk kleine dingetje, zegt hardop dat het wel weer niet zal zijn, maar van binnen hoop je zo dat er wel een klein schaduwtje te zien is...
Alle reacties Link kopieren Quote
He wat balen fietsslot. Onbewust blijft de hoop er toch en wat valt het dan flink tegen.. :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
He bah, wat balen fietsslot :(

Ik had vanochtend de eerste bijeenkomst van de groep bij de verloskundige. 10 dames, bij 8 het eerste kindje, de meesten ook zo rond de 30. Was gezellig en leerzaam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer Fietsslot, kleine kans dat hij alsnog positief wordt bij een late eisprong. Zou over een paar dagen nog eens testen als ze niey ongesteld wordt.

Leuk Pepperypie, ik wil ook zoiets gaan doen. Zal eens informeren zoiets hier in de buurt ook ergens wordt gegeven.
Do you want to be right? Or happy?
Weer een menstruatie, geen kerstcadeau :-(
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, balen Fietsslot. 😔 misschien een cadeautje in het nieuwe jaar dan!

Ik doe sinds gisteravond mee met Moeders voor Moeders. Erg fijn om iets te kunnen betekenen op die manier. Was ook gezellig met de informatrice. Ik krijg binnenkort een mooie baby omslagdoek voor mijn deelname. (Kan me alleen nu totaal nog niet voorstellen dat die ik die ga gebruiken voor mijn baby). Die flessen stinken alleen wel gigantisch. Als ik hem open heb gedraaid stinkt het hele toilet. 🤢
Mijn eetlust is weer iets toegenomen gelukkig. Dat moest ook wel, want anders krijg ik ondergewicht. Wel heb ik vandaag buikpijn, hoofdpijn en extreme vermoeidheid. Als ik even boodschappen heb gedaan, moet ik daarna meteen op bed gaan liggen. Het zal er wel bij horen.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah wat jammer fietsslot het was jullie zo gegund helemaal voor de kerstdagen...

Libe haha leuk he die stinkende flessen! Ik vond het ook mooi om iets te kunnen doen voor anderen. Dat het tot 16 weken was vond ik dan weer niet zo erg. Het is goed zo :lol:
Hopelijk viel je je straks wat beter en minder moe. Ik was ook zoooo moe steeds. Gelukkig nu minder
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey Mien, ik denk dat ik er over 9 weken inderdaad wel klaar mee ben, haha. Ben er nu al veel mee bezig merk ik. Je probeert toch steeds die fles een beetje vol te krijgen in 24 uur. 🙂 Hoewel ik vermoed dat ze daar niet echt op controleren...
Fijn dat ik niet de enige ben die zo moe is! Er gebeurt natuurlijk ook vanalles nu. Gelukkig gaat het bij jou nu beter. Ik hoop dat het bij mij ook minder wordt na 16 weken.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik doe ook nog mee met MvM en ben al aan het aftellen, nog 2 weken komen ze ze ophalen. Vind die stank heel erg meevallen, maar ik ben ook niet misselijk geweest misschien ligt het daaraan. Ruik het zeker niet meer als ik hem dicht draai. Hoe bedoel je in 24u zo'n fles vol krijgen libe? Er zit conserveringsmiddel in waardoor het tot 3 weken 'goed' blijft.
Alle reacties Link kopieren Quote
pepperypie ik wilde zelf graag een fles per dag vullen zodat ik de overige dagen niet hoefde. Misschien bedoelt libe dat ook?
Het lukte me niet altijd maar snachts kwam er aardig wat bij :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja klopt dat bedoel ik inderdaad. De informatrice heeft gezegd dat ik de fles maar 24 uur in gebruik mag hebben en dat ik na die 24 uur een nieuwe moet pakken. Dat zou beter zijn voor de houdbaarheid dan meerdere dagen met 1 fles doen.
Vannacht was het bij mij niet echt een succes. Ik moest het licht aandoen en werd daar goed wakker van. Toen nog geconcentreerd alles over gieten en daarna kon ik niet meer slapen haha.
Ik denk dat die geur voornamelijk vrij komt bij het open draaien van de fles. En ik spoel het kannetje wel goed na steeds, maar volgens mij blijft het toch ruiken. Maar gelukkig is het geen 30 graden buiten dus het is allemaal te doen. Het zal inderdaad ook wel komen doordat ik momenteel toch al vrij gevoelig ben voor geurtjes en misselijkheid. Maarja het is allemaal voor een goed doel 🙂
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh huh, die van mij zei dat ik 4 flessen kreeg zodat ik dan na twee dagen sowieso kon overstappen op een andere fles mocht het gaan ruiken. Nouja..
TMI misschien maar 's nachts doe ik het alleen in het kannetje, dat gieten doe ik (met licht aan) pas 's morgens. Anders kom ik daarna helemaal niet meer in slaap.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, volgens mij doen niet al die informatrices hetzelfde verhaal.
Want tegen mij zei ze dat ik na het plassen in het kannetje, ik het niet meer dan 1 uur mocht laten staan zonder in de fles te gieten, omdat het hormoon dan minder sterk werd. 🤔
Vind het maar vaag en ben wel benieuwd hoe het nu echt zit. Ook of je een fles langer dan 24 uur mag gebruiken.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaas net weer ongesteld geworden. Weer twee dagen eerder (laatste paar maanden volgens mij elke keer eerder). Ben natuurlijk weer erg teleurgesteld en een beetje verdrietig.

Hopen op een vruchtbaar 2020!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hè kak Lostit, stom :(
Dat 2020 voor iedereen maar een vruchtbaar jaar mag worden ♡
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben even niet aanwezig geweest. Even mijn hoofd weer op orde krijgen en topdrukte op het werk.

@Iibe, fijn dat je echo goed was.

Lostit en Fietsslot, dat voor ons 2020 maar beter nieuws mag brengen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Balen Lostit! 😔 op naar een nieuwe ronde in een nieuw jaar.

Ik ben vandaag 8 weken zwanger. Voel me ontzettend moe, lusteloos en een beetje misselijk. Ik heb ook last van irritante opvliegers. Dan krijg ik het ineens bloedheet en moet ik soms buiten gaan staan. Niet ideaal met die regen. Wel leuk hoe snel de ontwikkeling gaat. Met 8 weken worden de hersenen blijkbaar al gevormd!
Do you want to be right? Or happy?
Ach wat naar lostit. Ja het is zo'n teleurstelling toch elke keer en ook echt dat je er verdrietig van wordt. Zeker ook omdat een deel van de anderen al wel over zwangerschapskwalen en andere dingen kan schrijven.

Het maakt dat het zo ver weg voelt nog. Dat de zwangeren aan de overkant staan.

Maar wie weet, voor alle dames die nu nog aan het pogen zijn elke maand, mogen we ons snel bij die overkant voegen.

Sterkte met wachten, sterkte met weer jezelf opladen voor een nieuwe poging en natuurlijk sterkte voor degenen met kwaaltjes, want volgens mij ben je vanaf dat je wel zwanger bent, ook nooit zorgeloos.

En voor allemaal natuurlijk alvast hele fijne dagen gewenst!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey lieve meiden,

Hoe is het met jullie allemaal? Zijn er nog mensen die hun zwangerschap aankondigen met de komende kerstdagen?

Fijne dagen allemaal! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat jammer dames die door moeten naar de volgende ronde.. ik hoop allemaal op een heel vruchtbaar jaar voor jullie 😘!

En libe wat fantastisch van je goede echo!

Hele fijne feestdagen allemaal 🎄!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren weer ongesteld geworden :( Bluh.
Vriend zei ineens begin van de week dat hij het idee had dat het raak was.... jammer.
Op naar het nieuwe jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat balen es!! :| hopelijk goed nieuws in 2020!

Ik zit nog op het wachtbankje, mijn eisprong was later dan verwacht dus mijn NOD is volgende week

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven