Zwanger worden aug/sep Tabel

14-10-2019 20:13 941 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ons vorige topic (van Nina_90) voortgezet met een tabel die we allemaal kunnen aanpassen.

ww is hetzelfde als de nick.
NaamLeeftijdRondeKindjeNODUDBijz/echo's
Nina_9029💙2e-UD 4 mei
MienMandolien26❤️1e-UD 23 Mei
PepperyPie30❤️1eUD 17 juni24-01 20 wekenecho
Veikie30❤️1e17 juni bevallen van Noa ❤️plaats snel een update :)
Cranberryjuice23❤️❤️2&3UD mei?tweeling
libe35💙1eUD 31 juliangststoornis
pennenbak30:heart:1e-UD aug?Abortus gehad
eilean27❤️1eUD 3 septangststoornis
swimkim33??1eUD jan/feb16 juni eerste echo
Lostit30181e11 juni--
Es139029💙1eUD 23 november 6 juli 20 weken echo
vrouw van fietsslot3761e 29 maartdonor

En.. :sherlock:
Al een tijdje niets meer van gehoord. Zet jezelf in de tabel als je toch nog meeleest / meeschrijft!
Uiensoepje (28 aug)
Solane (10 sep)
Kokoloko (12 sep)
Cappuchino_lover (14 sep)
Bubbels85 (19 sep)
perfectlyimperfect (20 sep)
Maida (22 sep)
Sunshine1992 (23 sep)
Zonnestraal91 (12 okt)

Jinxie (UD 6 mei)
viva010102019 (UD eind mei?)
anoniem_391601 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 06:14
41.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooooooh PepperyPie wat ontzettend fijn voor je!!

Gefeliciteerd! :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaa pepperypie!! Gefeliciteerd!! Wat ontzettend fijn na deze onzekere tijd ❤️!

Ik heb gister de uitslag gekregen van de Nipt, deze was helemaal goed gelukkig!

Helaas is mijn suiker nu al veel te hoog bleek na de 12 weken bloedtesten, en begint volgende week de medische molen weer.. zwangerschapsdiabetes ontwikkel je pas tussen week 24-28 dus het is raar dat mijn suiker nu al zo hoog is.. misschien overgehouden aan de vorige keer zwangerschapsdiabetes? Ik moet snel beginnen met bloedverdunners (ook ivm hoge bloeddruk) en moet dinsdag naar de diabetes verpleegkundige.. gelukkig weet ik hoe t gaat aangezien ik het de vorige zwangerschap ook had maar beetje balen dat het nu al is.. en ook een beetje de angst dat dit is iets dat blijft.. maarja de komende tijd iig alles over voor een gezonde zwangerschap en een gezond kindje!
Alle reacties Link kopieren Quote
Pepperypie: gefeliciteerd!

Dames, hartstikke leuk om te lezen dat jullie nog volop bezig zijn én ook langzamerhand zwanger raken!!

Ik zal in het vervolg niet meer actief zijn in dit topic, omdat ik, logischerwijs, overgestapt ben naar eentje voor zwangeren.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes toe in de toekomst met heel veel baby's!!

:bye:
Alle reacties Link kopieren Quote
https://ibb.co/3T7WPrw

Ik had net een ovulatietest gedaan, maar ben net ongesteld geweest, dus hij kan eigenlijk niet positief zijn. Lees ik hem verkeerd af, of is er toch een positief streepje aanwezig?
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
@jinxie, heel veel plezier en gezondheid toegewenst de komende periode!!


@libe,
Op basis van 1 test is het lastig te zeggen of het al je piek is of niet. Het zou kunnen zijn dat je test morgen een nog duidelijkere streep geeft. Maar je vruchtbare periode komt er in ieder geval aan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi libe, je moet een aantal dagen achter elkaar testen zodat je het verloop kan zien. Ik had ook elke dag een streepje, maar rondom de ovulatie was het streepje donkerder. Je hebt ook mensen die enkel een streepje hebben rondom de ovulatie (althans dat stond bij de voorbeelden van sensitest) :-]
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, oke bedankt voor de reacties! Ik blijf vanaf nu elke dag testen. 🙂
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat spannend Libe. We liepen goed samen op maar daar is nu niks meer van over. Hoop dat je gauw je ei vind!

Vervelend Pepperypie, gelukkig zijn ze er wel vroeg bij. :)

Wij zitten hier op het wachtbankje. Vorige week zondag een redelijk gevoelige eisprong gehad en de afgelopen dagen erg moe en beetje krampend gevoel in mijn onderbuik.
Af en toe wat steekje richting perineum (daar ergens in die regio) herkent iemand dit?

Verder ga ik nergens meer vanuit, dan kan het alleen maar positief uitpakken :shame:
Alle reacties Link kopieren Quote
Es1390; ja wel jammer dat we niet meer gelijk lopen haha. Hopelijk is het voor jou snel raak. Zie dat je 6 november je NOD hebt, spannend! Had jij nou al wel je ei gevonden op de ovulatietest vorige week zondag? Het lijkt wel pasen hier. :lol:
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahaha ja inderdaad, gezellig met z'n allen eieren zoeken haha!
Yes ik verwacht mijn NOD ergens rond de 6e.
Ik heb vorige week geen ovulatietest gebruikt omdat ik daar even geen mogelijkheid voor had, maar had net als vorige maand met de piek flinke steken in mijn buik dus ik denk dat dat 'm was.
And now we wait. :whistle:

Jij bent lekker aan het doortesten?
Alle reacties Link kopieren Quote
@es1390,
Dan lopen wij wel redelijk gelijk op. Ik heb afgelopen week ook geen ovulatietest gedaan maar wel vruchtbaar slijm gezien. En volgens mijn app moet ik 8 november weer ongesteld worden. Over het algemeen klopt dat heel goed bij mij. Ben benieuwd... nu weer dat ellendige wachten waar je niks kan doen behalve al je klachtjes helemaal dood analyseren haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee wat leuk Lostit! Merk jij al iets? Ik vrij weinig naaat de dingen die ik eerder beschreef.
En precies wat je zegt, dat wachten...
Wat fijn peperypie dat er een kloppende pixel te zien is! Echt zwanger nu! Lijkt me zo geruststellend!

@libe: mijn vrouw houdt haar eisprong curve goed bij, en als de streep begint op te lopen hebben we contact met de donor. We plannen dan een beetje, omdat de zaadjes ook in je lichaam wat langer kunnen leven.
De afgelopen keren zijn we of naar een hotel gegaan, of hij kwam bij ons thuis. Hij doet zijn ding en gaat dan meteen weer weg.
Deze maand hadden we twee pogingen en precies ook de dag voor de eisprong, dus wat dat betreft een erg goede timing.

Gister voelde mijn vrouw ineens een pijn alsof ze ongesteld moest worden, maar werd dat niet. En nu kan ze woensdag testen. Spannend weer. opnieuw vraag ik meerdere keren per dag of ze nu iets voelt en wat ze dan voelt. Ze is er voor zichzelf nu wat minder mee bezig dan de eerste ronde omdat we ook erg druk zijn met een huis dat we willen gaan kopen, en alles wat daarbij komt. Hopelijk staat de stress het innestelen niet in de weg en blijft het lekker plakken.

Is het in ons topic niet ook het idee, dat als 'we' zwanger zijn hier ook over schrijven? Of stapt iedereen dan over naar een topic voor zwangeren?
Het lijkt mij leuk dat je daar ook over kunt schrijven hier?

In ieder geval een fijne week allemaal! :cheer2: (p.s. ik vind die smilies zo fantastisch; goede herinneringen aan hyves :lol: )
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey Fietsslot, bedankt voor je reactie. Dat vergt inderdaad een goede planning! Spannend om woensdag te gaan testen, hopelijk is deze ronde geslaagd voor jullie. Misschien een stomme vraag, maar is het ook mogelijk dat jullie allebei proberen zwanger te raken van de donor? Want dan heb je dubbel zoveel kans dat het lukt. Of is het een bewuste keuze om je vrouw de zwangerschap te laten dragen?

Het lijkt mij trouwens ook leuk om de zwangeren te blijven volgen in dit topic. Anders wordt het straks wel heel stil hier. 😊
Do you want to be right? Or happy?
Haha ja.. een vraag die je vaker ziet. Klopt hoor dan zou je elke 2 weken kunnen insemineren en testen. Mijn vrouw is ouder dan ik en we willen allebei een kindje. Mocht het bij mij raak zijn, dan is zij straks, als we aan een tweede toe zijn, waarschijnlijk te oud.
We gaan het eerst bij haar proberen en als dat onverhoopt echt niet lukt, dan kunnen we overstappen naar mij. Mocht het allemaal wel lukken, dan zouden we ook een tweede willen en dan bij mij. Van dezelfde donor ook, zodat ze aan elkaar verwant zijn.

Ik heb weleens een verhaal gehoord dat er bij beide dames pogingen werden gedaan en dat ze toen tegelijk zwanger bleken te zijn. Lijkt me niet prettig, al die hormonen en niemand die dingen in huis kan oppakken als de ander hoog zwanger is of net bevallen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
HIer weer een nieuwe NOD dames :(

poging 5 (moeilijk om je niet af te vragen of er iets mis met je is) 24 november
Alle reacties Link kopieren Quote
Es1390 schreef:
28-10-2019 07:34
Hee wat leuk Lostit! Merk jij al iets? Ik vrij weinig naaat de dingen die ik eerder beschreef.
En precies wat je zegt, dat wachten...
Nee helemaal niks, maar mijn eisprong was volgens de app afgelopen woensdag, dus dat zou dan ook wel heel snel zijn. Vandaag tijdens de lunch at een collega een salade met bietjes, en ik vond dat vorige week helemaal niet stinken, toen vertelde ze dat een zwangere collega van haar die geur echt niet aankon. Vandaag vond ik het wel stinken hahaha. Allemaal gekmakerij denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
@pennenbak, he wat balen! Hier ronde 6 en ondanks dat het allemaal nog heel normaal is en binnen alle gemiddeldes valt, vind ik het ook erg lastig om niet te denken dat er niks aan de hand is.
Dusja, heel herkenbaar. Maar kop op!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lostit schreef:
28-10-2019 14:24
Nee helemaal niks, maar mijn eisprong was volgens de app afgelopen woensdag, dus dat zou dan ook wel heel snel zijn. Vandaag tijdens de lunch at een collega een salade met bietjes, en ik vond dat vorige week helemaal niet stinken, toen vertelde ze dat een zwangere collega van haar die geur echt niet aankon. Vandaag vond ik het wel stinken hahaha. Allemaal gekmakerij denk ik.
Haha herkenbaar! Ik heb soms wel vaker dat ik de ene keer iets lekker vind ruiken en anders niet.
In de eerste maand had ik een aantal heel licht positieve testen en toen vond ik geroosterd brood ZO vies ruiken! Heel apart. Vind dat normaal altijd erg lekker ruiken haha.
Nog even geduld dus! :rolling:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ahh jammer weer Pennenbak. Ik snap je gevoel helemaal.
Het moet vast ergens lukken, ze zeggen dan "Het is PAS ronde 5".

Dikke knuffel :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor alle felicitaties!! :yes:
(Ik vind die smileys ook helemaal fantastisch haha)
Oh en ik was wel van plan hier door te blijven schrijven. Misschien stap ik ooit nog in een topic voor UD juni 2020, maar zag dat daar nu al ZO veel mensen in zaten dat ik even dacht nou.. laat maar)

Even bijgelezen!!

Nina superfijn zo'n positieve NIPT!! Ik wil die ook gaan doen. Neem aan dat ze dat vragen bij de intake? Ik doe mijn echo's bij een ander centrum en kom pas 22 nov voor het eerst bij de verloskundigenpraktijk (10wk). Maar NIPT is vanaf 11 wk dacht ik ergens gelezen te hebben?
En wat naar van je suikers. Ik heb daar helemaal geen verstand van maar het klinkt als heel veel extra controles en medicijnen nooit fijn..

LIbe ik zou zeggen: nee dat is niet je LH piek. Mijn LH testen gaven altijd een streepje, ook dag 1 na menstruatie. Bij mij werd hij echt donkerder dan de controlestreep.

Fietsslot oh super spannend weer! Bijna woensdag :)

Sterkte op de wachtbank Es1390 en Lostit!

pennenbak heel herkenbaar! Als je eenmaal die positieve test ziet dan vergeet je dat allemaal. Het stomme is dat je niet weet wanneer die komt.. Als je echt denkt dat er iets 'mis' is met je (of de zwemmers), bel gewoon de huisarts! Dan heb je het maar alvast aangegeven. En volgens mij gaf Maida in het vorige topic aan dat ze de zwemmers wel al testen voor 1 jaar voorbij is.
Helaas door naar ronde 3 ....
Alle reacties Link kopieren Quote
Balen Fietsslot en Pennenbak! Volgende ronde hopelijk meer geluk.
Fietsslot, was de test negatief of is je vrouw ongesteld geworden?

@Pepperypie, ik denk het ook niet inderdaad. Ik heb nu elke dag een heel licht streepje. Nog even afwachten tot hij donker wordt. Verwacht mijn eisprong ongeveer vanaf volgende week.
Hoe voel jij je nu?
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah jammer fietsslot! En door inderdaad.

Ik ben benieuwd of je je ei hebt gevonden Libe!

Mij lijkt het ook leuk om hier door te schrijven wanneer we zwanger zijn. Kunnen we elkaar een beetje blijven volgen.

Misschien leuk om een klein voorstelrondje te doen? Zodat we iets meer van elkaar weten?
Ik zal als eerste mezelf voorstellen;

Ik ben 29 jaar oud, woon in Leiderdorp. Ik ben 6,5 jaar samen met mijn vriend (waarschijnlijk soon to be verloofde hihi).
Ik werk als leidinggevende/laborant bij een groot bedrijf dat Vaccines ontwikkeld tegen bijvoorbeeld Influenza (griep), Polio, Ebola. Erg mooi werk!
In mijn vrije tijd sport ik graag (heb iets overgewicht), hou ik me bezig met fotografie maar een avond met vriendlief hangen op de bank en series/films kijken of borrelen met vrienden waardeer ook erg!
Ik kom uit een groot gezin met 5 kinderen, waarvan een drieling!! Dit is hoogstwaarschijnlijk gebeurd door de hormonen die mijn moeder nam om zwanger te raken. Dus waarschijnlijk zit dit niet in de familie.
Mijn vriend kijkt er inmiddels erg naar uit een kleintje te mogen verwelkomen en ziet zichzelf echt als papa. Hij vraagt verder niet echt naar kwaaltjes of wanneer ik vruchtbaar ben maar vindt het wel fijn als ik hem instructies geef wanneer we even extra ons best mogen doen haha.


En jullie? Als je meer wilt weten, voel je vrij om te vragen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende keer reageer ik even wat uitgebreider hoor maar: wil ook graag gewoon mee blijven schrijven in dit topic. Ik ben hier vanaf het begin en vind het zo prettiger dan overstappen naar een ander topic. Het voelt toch al een soort van vertrouwd hier. :-D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven