Zwanger worden januari 2020 (groep 2)

14-01-2020 23:53 871 berichten
Alle reacties Link kopieren
:bye: Wij willen vanaf januari 2020 voor een kindje gaan!

Wij houden elkaar graag op de hoogte. :heart:


NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeNODBijzonderheden
Kleinaapje292328/3Zwanger! :duckie:
Cavia00732175/7 Zwanger! :duckie:
Xxonzeker08251215/2Zwanger! :duckie:
September10301317/4
Daisyjo311624/7 Zwanger! :duckie:
Pimpelmusje312518/6 Zwanger! :duckie:
Pijnboompitje25271210/5 Zwanger! :duckie:
Eendje-0128124/3 Zwanger! :duckie:
Pioenrozen251323/3 Zwanger! :duckie:
Mama30037?524/4 Zwanger! :duckie: Vorige zwangerschap overleden kindje
Cimojo241124/2Miskraam in mei
Maisnon33522? Zwanger! :duckie: Voor eerste kindje drie miskramen gehad
Mona873212? Zwanger! :duckie: Miskraam in 1e ronde
Molly66311423/4 Zwanger! :duckie:


Wie is er al zwanger? :duckie:
Januari
FebruariXxonzeker08, Maisnon3
MaartEendje-01, Kleinaapje
AprilPioenrozen
MeiMama30037, Molly66, Pijnboompitje25
kleinaapje wijzigde dit bericht op 28-08-2020 09:22
93.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mama hele dikke knuffel! :rose:

pioenrozen voor jou ook een dikke knuffel! Maar wel een positief, alles werkt zoals het moet werken! Nu op naar de volgende ronde!

mona jij ook sterkte met afwachten nu!

pimpelmusje wat gek die steken! Ik heb dat nu ook, normaal voel ik nooit wat maar nu heb ik het idee dat ik de hele wat krampjes heb en ook gevoeligere borsten. Maar andere kant vraag ik me af of ik het me niet gewoon in beeld omdat ik graag iets wil voelen ofzo :nut:
Alle reacties Link kopieren
Cimojo lief van je, dankjewel. Wat een leuke opleiding doe je! Wat voor werk kan je daar mee doen als je klaar bent?
Ow nee, en dus wel ongesteld geworden,.. wat jammer!! Ook voor jou een dikke digitale knuffel, pak een dikke tony-reep en een dekentje op de bank!

Hier ook een wat ‘latere’ reactie dan normaal. Ik denk dat dat prima is als iedereen gewoon meedoet zoals er behoefte naar is. :heart: Het is (vind ik) heel fijn om elkaars verhalen te volgen, mee te kunnen leven, ervaringen te delen of steun te bieden. Dat zal soms wat meer zijn dan anders, priMa wat mij betreft! Als het jou rust geeft, is het natuurlijk prima dat je wat minder actief bent!!

Molly66 wat fijn dat jouw waardes nu op peil zijn en wat goed dat ze je tijdens de zwangerschap dan goed in de gaten houden! Heb je al nieuwe (potentiele) klachten..? Wanneer wil je gaan testen?

Mona87 ow nee.. dat klinkt heftig meid.. ik hoooop zo voor je dat het nog goed zit! Hoe ver zou je nu zijn? Hopelijk heeft de verloskundige wat antwoorden voor je.. Zal er al wat te zien zijn met een echo denk je? :-[

Pimpelmusje Prima aan de R hier! Kan het dus al zeker 80% meer loslaten dan de eerste maand.
Ben heel benieuwd of de steekjes bij jou wat betenen! *duim duim*

Lieve Mama30037. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk deze dagen voor jullie moeten zijn, wat een enorm gemis van jullie kleintje.. dikke knuffel! :heart:

Pioenrozen jammer maar helaas inderdaad, door naar ronde 3! :heart:

Eendje-01 Whaa ja gek he!! Zouden die steekjes wat betekenen..?



Even doorbereiend op die klachten.. ik zit hier ondertussen op 11DPO en had gister menstruatie krampen, enkele flinke steken in mijn ene borst en vandaag wat helderrood bloedverlies.. ik hoop dan op een innesteling maargoed dat kan net zo goed niks zijn natuurlijk! Maar net als vorige ronde ook weer moe.. denk dat dat gewoon bij mijn fase na de eisprong hoort ofzo! :bonk:
Mocht het allemaal zo blijven gaan we op mijn NOD (1/3) testen, mijn gevoel is neutraal momenteel.
@Kleinaapje dat klinkt spannend!! Die menstruatie krampen die jij beschrijft die heb ik vandaag de hele tijd..soms neemt het af, dan komt het weer,maar geen bloed te zien nog. Heb wel hele erge last van mijn darmen al 2 dagen, weet niet wat dat weer is want ik heb wel gewoon honger :bonk:
Ik zou donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden dus mocht het uitblijven, wil ik proberen dan pas te testen :)
De carnaval overleefd! Beetje te gek gedaan dus nu beetje ziekjes en helaas weer aan het werk na zo’n 6 leuke dagen. Volgens de app overmorgen mijn eisprong maar ik heb het idee dat ie al geweest is maarja gaan nog wat kansjes wagen.. if you know wat i mean ;) ik lees morgen alles terug en heb ik meer tijd om te reageren op jullie!
Alle reacties Link kopieren
Spannend molly!

september fijn dat je een leuke tijd hebt gehad! Nu het us nog even gezellig maken in huis! Succes ;)

kleinaanpje dat klinkt best hoopvol! Dat zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn. Neutraal is denk ik ook het beste, afwachten en zien..
Alle reacties Link kopieren
Spannend Mollyen Kleinaapje! Ik ga voor jullie duimen!

Leuk carnaval september! Ik ben ook een die-hard carnavaller, alleen di5 jaar even niet door alle nieuwe ontwikkelingen.

Hier is het hetzelfde als gisteren. Geen bloedverlies meer, alleen inieminiebeetje bruin. De verloskundige zei tegen mij dat de symptomen op een innestelingsbloeding zouden kunnen wijzen, maar ze kunnen natuurlijk niks met zekerheid zeggen. Het is nog te vroeg om iets te zien op de echo. Het bloedverlies kwam een week na mn NOD en ik had al een (licht) positieve test in handen. Normaal gesproken is mijn menstruatie heel regelmatig, dus of een week na de NOD een innestelingsbloeding mogelijk is....? Geen idee... Ene moment denk ik dat het afgelopen is en afwachten tot een nieuwe ronde. Het andere moment heb ik ergens nog wel hoop, want het is nu geen echte menstruatie geweest.. afwachte afwachten dus. Lijkt weer een beetje als de tijd tussen ovulatie en NOD
Alle reacties Link kopieren
Mona, hoe ver zou je nu zijn? Je mag altijd zelf een echo inplannen bij een echo bureau. Moet je het alleen zelf betalen, rond de 30 euro hier in t Noorden.

Dan heb je toch zekerheid.

Hier inmiddels ongesteld. Nieuwe nod 26 maart

Ga komende tijd wat afvallen, heb overgewicht en hoop dat de menstruatie daar ook wat regelmatiger van wordt.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdriet voor jullie, Mama.. Deze periode zal vreselijk confronterend voor jullie zijn. Had echt gehoopt op een nieuwe zwangerschap, als klein lichtpuntje ❤️❤️

Mona, wat blijft het spannend voor je. Ik hoop dat het een goed teken is dat het bloedverlies voor nu niet doorzet ❤️ wat een onzeker proces is dit hè? Kan me nog goed herinneren van m’n vorige zwangerschap, dat ik me toen bedacht dat je leven al niet meer hetzelfde is als je besluit “Het” te gaan proberen, en niet pas wanneer het kindje er is.

Laatste dagen Molly, Klein aapje en Eendje! 🥳🥳

Hier eigenlijk echt wel relaxed. Steekjes blijven, maar niet meer zo erg als maandag. Borsten gewoon normaal. Wel veel trek 🙈Ben gewoon eigenlijk heel benieuwd, maar als het niet zo is, dan komt het hopelijk de maand hierna of de maand daarna (of daarna, daarna etc 😉) wel.
@September weer een beetje bijgekomen? :)

@Mona87 hoe is het nu met jou?

@Pimpelmusje spannend en wat goed dat je relax bent! Zou willen dat ik dat wat meer was haha.

Hier lijkt vandaag de menstruatie door te breken helaas. Al dagen slappe benen en buikpijn en nu hoofdpijn en last van de darmen. Had echt goede hoop deze keer, maar helaas. Dus even een baaldagje en dan weer door naar de volgende ronde. Nieuwe nod is 25 maart
Alle reacties Link kopieren
Nou eerst het goede nieuws dan maar; mijn lieve vriendinnetje is vanochtend bevallen! Zij en haar dochtertje doen het goed! :duckie: De naam hou ik even prive maar het was niet de naam die wij op ons lijstje hebben! ;)

Molly66 en Mama30037 heh bah meiden.. :heart: wat jammer!! Even flink balen dus en bestellen jullie ook sushi..?

Hier ondertussen na die mogelijke innestelingsbloeding oudbruin bloedverlies gehad. Dit heb ik altijd voor ik ongesteld moet worden. Nu vanavond ook een beetje helderrood.. ik leg me er bij neer, ik denk dat ik ook ongesteld ga worden dit weekend.. :nooo:

Mijn nieuwe NOD weet ik pas als het echt goed doorzet allemaal.

Liefs voor jullie allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dames! Hier net testje gedaan met het oog op ons weekend weg. Helemaal niks op te zien, dus het is hier hoogstwaarschijnlijk ook niet raak helaas... nieuwe datum laat ik weten als ik ongesteld ben geworden. We gaan dan voor een Sinterklaaskindje allemaal hè?! 🙈
He meiden wat een teleurstellingen allemaal. Wat jammer van alle menstruaties die doorbreken... Maar gedeelde smart is halve smart! We zitten met veel dames in hetzelfde schuitje en we roeien lekker door, toch?

@mona87 - wat lastig, zeg! Ik heb wel vaker gehoord dat dat kan voorkomen, en het hoeft nog niets te betekenen. Maar ik begrijp je twijfel. Afwachten maar... Houd je ons op de hoogte?

@mama30037 - veel positieve energie voor jou :heart:

Over een paar dagen mag ik weer aan de slag en ik kan niet wachten. De eerste ronde heeft me in ieder geval geleerd dat ik dit écht heel graag wil en dat ik er helemaal klaar voor ben. Kom maar op :loveys:
Alle reacties Link kopieren
Helaas.. ook hier ongesteld. Pff stom. Ben ook nog aan het werk :(

Nieuwe NOD wordt 28/3 en maandag eten wij sushi :puh:
@Kleinaapje Wat fijn dat alles goed is gegaan met de bevalling van je vriendin! Is toch altijd spannend :)
Wat balen dat het toch is doorgezet..had wel goede hoop bij jou, dikke knuffel :hug:

@Daisyjo spannend!! En wat fijn die bevestiging! Ik heb dat ook echt :)

@Pimpelmusje ah wat jammer! Maar nog geen menstruatie in zicht? Dan is er nog hoop! Heel veel plezier op je weekendje weg :)

@Cimojo hoe is nu met jou en met je vriend?

Hier is het inmiddels nu echt doorgezet. Twijfel zelfs of mijn nod niet 26 maart is. Vind dat altijd zo lastig.. maargoed we zullen zien. Sinterklaaskindjes klinkt idd wel leuk daar gaan we voor! :D
Alle reacties Link kopieren
Oke, dit moet ik even kwijt!

Ik heb net een early test gedaan, eigenlijk gewoon om de bevestiging te krijgen dat ik toch niet zwanger zou zijn.
Maar nu heb ik toch echt 2 streepjes, 1 wel echt heel licht, maar het is wel een streepje O_O O_O

Ik stress hem nu wel een beetje, durf er nog niet echt vanuit te gaan dat ik zwanger ben, maar het komt zo wel heel dichtbij!
Manlief is ook nog wat voorzichtig, toch eerst de NOD maar afwachten en dan verder zien!
@eendje_01: owwww wat spannend! Ik hoop het zo voor jullie! Nog eventjes wachten tot je echte nod maar wel erg hoopvol

@molly66: extra vervelend de menstruatie. Is het bij jou ook zo onregelmatig?

Hier de vruchtbare dagen cht voorbij denk ik maar daar heb ik niks van gemerkt. 2x hopelijk goed gegokt en maar hopen..
Oehh eendje!!! Wat spannend! Heb je nog een keer getest? Een voorzichtige gefeliciteerd, een streep is een streep :)

@September voor jou ook weer spannend dus! Hier nog even wachten tot de vruchtbare dagen, maandelijkse is nog vol bezig. Ik heb altijd een heel regelmatige cyclus, alleen vind ik het lastig wanneer nu de echte eerste dag is hihi.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet weer getest, wil nu echt wachten op de nod. Maar heb wel het idee dat ik steeds meer voel of wil voelen 😅
Alle reacties Link kopieren
Eendje-01 Ooww wat spanneeeend!! Ik duim heul hard voor je!!

Mama30037 hoe is het met jou gegaan deze dagen? Nog iets bijzonders gedaan op jouw oude uitgerekende datum..? Heel veel liefs!

Hier net een mega bestelling sushi op, pff ik zit vol. Door naar ronde 3 en een kindje met pakjesavond! :heart:

Morgen op kraamvisite bij mijn lieve vriendinnetje, even babyhaartjes snuffelen. Hopelijk kalmeren die stomme eierstokken daar een beetje van. ;)
Alle reacties Link kopieren
Eendje wat spannend!! Een lichte streep belooft iets goeds, maar kan me helemaal voorstellen dat je nog terughoudend bent. Dat had ik ook :)

Hoe is het met de andere mensen op het wachtbankje?

Hier gaat het zn gangetje. Nog steeds hetzelfde als afgelopen week. Geen bloedverlies, maar weet niet of ik me echt zwanger voel. 9 maart de echo om te kijken hoe het ervoor staat... spannend of er dan iets groeit of dat het toch een miskraam is geworden...
Poeh nog een weekje @mona87! Slopend, dat wachten!
En omg @Eendje-01! Nieuws?
Alle reacties Link kopieren
Nog geen nieuws van deze kant..

Woensdagochtend ga ik weer testen. Inmiddels toch wel enorm gevoelige borsten en wat steken in de buik..
Bang dat het nu een hele grote teleurstelling wordt als ik wel ongesteld wordt of bijv. een vroege miskraam wat lijkt op ongesteldheid...

Mona, een spannende week nog tegemoet dus! :rose:
@eendje_01; wat knap dat je niet weer getest hebt. Morgen is dé dag. Ik vraag me af hoe je deze lange dagen door komt haha. Ik voel met je mee ;)

@pimpelmusje @pijmboompitje25; hoe gaat het met jullie?

En we wachten weer verder....
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Eendje! Hopelijk blijft het goed gaan en heb je morgen een mooie knaltest :heart:

Hier zoals verwacht na de negatieve test vrijdag zondag ongesteld geworden. Nieuwe NOD is 29 maart, maar onze kans is dan eigenlijk echt 0, omdat ik van woensdag t/m zondagochtend weg ben. Precies echt de vruchtbare dagen, want verwacht ei op zaterdagavond of zondagochtend. Wel jammer, maar niets aan te doen :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven