Zwanger worden januari 2020 (groep 2)

14-01-2020 23:53 871 berichten
Alle reacties Link kopieren
:bye: Wij willen vanaf januari 2020 voor een kindje gaan!

Wij houden elkaar graag op de hoogte. :heart:


NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeNODBijzonderheden
Kleinaapje292328/3Zwanger! :duckie:
Cavia00732175/7 Zwanger! :duckie:
Xxonzeker08251215/2Zwanger! :duckie:
September10301317/4
Daisyjo311624/7 Zwanger! :duckie:
Pimpelmusje312518/6 Zwanger! :duckie:
Pijnboompitje25271210/5 Zwanger! :duckie:
Eendje-0128124/3 Zwanger! :duckie:
Pioenrozen251323/3 Zwanger! :duckie:
Mama30037?524/4 Zwanger! :duckie: Vorige zwangerschap overleden kindje
Cimojo241124/2Miskraam in mei
Maisnon33522? Zwanger! :duckie: Voor eerste kindje drie miskramen gehad
Mona873212? Zwanger! :duckie: Miskraam in 1e ronde
Molly66311423/4 Zwanger! :duckie:


Wie is er al zwanger? :duckie:
Januari
FebruariXxonzeker08, Maisnon3
MaartEendje-01, Kleinaapje
AprilPioenrozen
MeiMama30037, Molly66, Pijnboompitje25
kleinaapje wijzigde dit bericht op 28-08-2020 09:22
93.35% gewijzigd
@Pimpelmusje oeh zo zie je maar weer dat het zomaar op de 'verkeerde' dagen kan zijn wat goed dat je de testen bent gaan gebruiken! Ik hoop heel er g mee dat het raak is :)

@Daisyjo voor jou ook, goed van je testen en hopelijk ook voor jou dit keer raak!!

@lieve Semptember wat een ongelooflijk verhaal jeetje.. gecondoleerd. Snap goed dat het allemaal erg veel is geweest en de wens even naar de achtergrond verdwenen was. Ik hoop dat het gauw beter met je gaat en jullie je wens kunnen oppakken, en het natuurlijk snel raak is :hug:

@Cavia en Mona hoe is het met jullie? En @Kleinaapje bij jou? :)

Hier vandaag medicatie opgehaald tegen de misselijkheid en inmiddels ook spugen.. ben bijna 11 weekjes dus hoop dat het snel wat afneemt. Zaterdag de termijnecho dus ben nu al zenuwachtig hihi.
Alle reacties Link kopieren
@september: wat een zware periode heb je achter de rug. Logisch dat je hoofd dan even niet staat naar een kinderwens. :hug: leuk dat je mee blijft lezen!

@pimpelmusje: wat een ontdekking met de ovulatietesten! Gelukkig heb je die gedaan, anders had je nog maanden bezig geweest zo. Op naar een mooi ei!

Hier alles goed, deze week de eerste echo gehad en we hadden een kloppend hartje! Nu 9 weken zwanger. Wat een opluchting dat alles goed gaat. Ik ben wel continu misselijk, zonder overgeven, maar wel erg moeilijk met wat ik wel en niet wil eten. Het hoort erbij zeker..
pijnboompitje25 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 08:04
Reden: Emoticon gone wrong
1.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jemig September10.. wat een enorm heftige tijd!! Wat een ongelofelijk verdrietig nieuws van jouw kleine nichtje.. ik heb er geen woorden voor! :heart:


Hier gaat het oprecht goed! Morgen 15 weken, niet meer misselijk maar nog wel moe. Over 2 weken hebben we de pretecho en weten we wat we gaan krijgen, ik voel zelfs afentoe al wat bewegen! Buikje begint goed te groeien!

Mijn man was, zoals jullie weten, enkele maanden geleden zijn baan verloren maar is ondertussen weer aan de slag bij deze werkgever! Dolgelukkig. We werken nu beide wel fulltime wat even ontzettend pittig is maar ik ga na de zomer weer terug in uren. Dus dat is een fijn vooruitzicht.

Liefs voor jullie allemaal! :monkey:
Wat ontzettend verdrietig September10... ik kan me niet voorstellen wat jij en je familie nu doormaken. Heel veel sterkte.

Molly hoe was de termijnecho? Leuk om jullie goede nieuws te lezen, Kleinaapje en Pijnboompitje! Hoe gaat het wachten Pimpelmusje?
@Pijnboompitje wat fijn een goede echo!! Ik ben helaas ook nog steeds misselijk, het hoort er idd helaas bij. Hopelijk neemt het af na de 3 maanden :)

@Kleinaapje wat fijn dat het goed gaat! En 15 weken alweer wat gaat het toch snel zeg. Wat een fijn nieuws van je man, dat is toch een opluchting, nu dus echt lekker genieten :)

@Daisyjo wat lief dat je ernaar vraagt. De verloskundige zag een kloppend hartje en alles leek mooi dicht, de hersentjes ook gezien, alleen kon ze de baby niet opmeten want hij lag tegen de wand aan. Ik moet nu donderdag terug, hoop dat het dan wel lukt. Maakte me ergens onzeker en bang dat ze misschien dingen niet vertelt als ze iets gezien heeft. Aan de andere kant zei ze op het eind wel je kan gewoon met goed nieuws naar huis, maar toch. Hoop dus dat het snel donderdag is.

Hoe is het met de wachtende dames? :)
Ik snap dat je er onzeker van wordt! Maar dan had ze dat laatste waarschijnlijk niet tegen je gezegd, inderdaad. Nu dus geen reden tot zorgen! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel voor jou september :rose:
Dit moet een heftige tijd voor jullie zijn.
Alle reacties Link kopieren
Molly, komt vast goed hoor! Snap dat je er wat onzeker door wordt, maar als ik dit zo lees, lijkt me dat niet nodig! Laat je weten hoe het donderdag was? Werkt de medicatie tegen de misselijkheid al een beetje?

Pijnboompitje gefeliciteerd met het kloppende hartje! Ook duidelijk zwanger dus, heel rot die misselijkheid.... Vaak kleine beetjes eten? Daar hield ik het het beste op vol.. Succes!

Kleinaapje, fijn dat het weer wat beter wordt. En wat een goed nieuws van je man! Hopelijk lukt het toch nog een beetje om je rust te pakken wanneer jullie niet aan het werk zijn. En fijn dat er wel een vooruitzicht is op minder.

Daisyjo, hoe gaat het bij jou? Wanneer nou precies nod, maandag? En Mona, hoe gaat het met jou? Ook weer ovuatietesten gedaan deze ronde? En Cavia, lang geen nieuws van jou... dat is vast niet een goed teken voor de afgelopen ronde? :(

Hier laatste dagen aftellen. Verwacht menstruatie donderdag. Kan het vroeg testen nu goed uit mijn hoofd zetten na het late ei.. Heeft toch geen zin zo kort na eisprong, dus ga donderdag een testje wagen. Zo irritant dat ik allang weet dat alle krampjes etc niets zeggen, want voelde de vorige rondes ook van alles, maar dat je het toch wel registreert ofzo! Dus toch regelmatig dat ik denk: zou het dan toch?! Oh oh, we wachten "geduldig" af! Ik heb wel meer vertrouwen nu, door de ovulatietesten. Dus ook als het niet raak is, wel meer moed voor het vervolg denk ik. Althans, zo voelt het nu :)

Succes meiden!
Oh ik ben zo benieuwd Pimpelmusje! Het zou toch zo leuk zijn als het dit keer is gelukt... Ik herken wat je zegt dat je wel dingen voelt maar er inmiddels niet meer zo op vertrouwt. En toch alert blijven he! Grappig is dat. Wat voel je dit keer?

Ik moet nog minstens een week wachten denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Nou vooral wat krampjes, vandaag wat meer, dus dacht ongesteld te worden. Maar tis nog niet doorgebroken, dus wie weet! Als er morgen nog niets is, dan maar een testje wagen 😊 Oh en had het echt mega warm, maar dat was het volgens mij ook gister, lekker Nederlands plakweertje! Zo spannend nu, iedere keer bij het naar het toilet gaan.... Bang dat het moment dat alle hoop ineens weer POEF weg is, snel komt... maar we gaan het zien!

Jij al hoopgevende signalen?! 😊
Hier vandaag een goede echo gehad, uitgerekende datum staat nu op 30 december:) hopelijk neemt de misselijkheid nu snel af, merk helaas niet heel veel van de medicatie.

@daisyjo spannend he dat wachten, ik duim mee!

@Pimpelmusje ik had het ook de hele tijd warm wat ik normaal dus niet had. Wie weet hihi. Ik duim ook voor jou!

@Mona hoe gaat het met jou en @Cavia?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Molly! Is alle misselijkheid niet voor niets!! Hebben jullie het al veel mensen verteld? Of gaan jullie dat nu doen? 😊

Hier nog niets, morgen testje wagen! Spannend.... :lol: :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Nou meiden, een heeeel, maar dan ook echt heeel licht streepje! Zo licht dat ik het niet eens op de foto krijg.... had 9 juni positieve ovu-test, dus 10 juni ei gesprongen? Dus klopt wel dat het echt nog heel pril zou zijn, doordat mijn eitje dus pas zo laat in de cyclus kwam. Spannend dus, tis zo licht dat we nog niet echt blij zijn, maar hoop heel hard dat hij oploopt de komende dagen! Had in het pakket ovulatietesten 6 (!!) zwangerschapstesten zitten.... dus ga die de komende dagen maar eens gebruiken! 😅
JAAAA! Ohh spannend spannend!
Wat spannend Pimpelmusje!! Ik ga hard duimen dat ie oploopt de komende dagen! Ik heb er vertrouwen in :-D

Hou jij het wachten nog een beetje vol Daisyjo?

Wij zijn het nu zo'n beetje iedereen aan het vertellen, na dit weekend hopen we iedereen gehad te hebben :) heb vandaag ook gebeld voor de 20 weken echo en die is 3 augustus, spannend :-D
Alle reacties Link kopieren
Ja, heel spannend! Ben zo benieuwd, maar in elk geval geeft het al hoop dat er iets gaande is/is geweest :)

Hou je het wachten nog vol, Daisyjo?

Wat leuk, Molly! Veel plezier met het vertellen! Hopelijk kom je dan nu ook een beetje in een fijner stadium van de zwangerschap terecht qua misselijkheid. Hier werd het met 14 weken echt beter :)
Alle reacties Link kopieren
Ooow wat spannend pimpelmusje Ik ga voor je duimen!! Deze maand heb ik geen ovulatietesten gebruikt. Verwacht dinsdag m'n menstruatie, dus nog even rustig op het wachtbankje. Duimen draaien!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend Kruidvat test gedaan, die is blijkbaar een stuk gevoeliger, want kreeg echt een overduidelijke streep. Super spannend, maar we zijn heel blij!! :flirting: :heart:

Succes met de laatste dagen wachten Daisyjo en Mona, ik duim voor jullie!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaa pimpelmusje, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! :hello:

DaisyJo en Mona, ik duim voor jullie!
Gefeliciteerd Pimpelmusje!!! Wat fijn :)

Ik blijf duimen voor de andere dames! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ow wauw Pimpelmusje!! Gefeliciteerd meid!! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa pimpelmusje wat fijn !
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieve meiden! Heel blij met dit topic, zo fijn om je proces te kunnen delen, de onzekere momenten die daarbij horen, en nu ook fijn om het te kunnen “vertellen” :heart:
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa pimpelmusje Gefeliciteerd!!! Super leuk! Voel je ook al kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Nou, niet echt eigenlijk. Wat krampjes af en toe, maar verder niet echt. Bij dochter ging dat rond de 6 weken vol los, dus ik geniet er nog maar even van :-x

Hoe gaat het met jullie, Mona & Daisyjo? Mijn duimen draaien nog volop hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven