Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Paardenbloem!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Paardenbloem, had er helemaal overheen gelezen. Ik zou niet meer testen trouwens, voor je eigen gemoedsrust. Zwanger is zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is zo, maar manlief is nog niet overtuigd omdat de streep nog niet zo donker is als de andere. ;-) Dus ja om hem te overtuigen haha. Ik merk al aan alles dat t wel is gelukt
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Paardenbloem!!

Melon, spannend nu weer afwachten dus!
Hier volgende week ergens weer eisprong. 🤞
Gefeliciteerd Paardenbloem!! Klinkt als hele duidelijke aanwijzingen idd, haha. En natuurlijk is die streep 3 dagen voor HNOD nog niet zo dik, lijkt me niet gek (maar gewoon nog een keer testen dan om hem gerust te stellen ;)

Ik heb morgen mijn eerste echo, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd paardenbloem! Heel leuk!

Dekanau wat leuk je eerste echo! Spannend zeg. Heeft de dokter maandag nog kunnen helpen?

Ik moet vandaag of morgen ergens ongesteld worden. Nog geen tekenen van aankomende ongesteldheid, maar ook geen symptomen van zwangerschap. Ik denk dat ik wel ongesteld word, maar we zullen het zien😊
Gefeliciteerd paardebloem! Komt zo te horen wel goed met die nieuwe test:)

Leuk dekenau!! Veel plezier morgen

Spannend snunnie!

Ik ben afgelopen dinsdag weer ongesteld geworden. Wat korte cyclus deze keer.
Mijn nieuwe hnod zal dan ergens rond 24 oktober liggen, volgens de app ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht nog op mijn menstruatie. Gister moest ik ongesteld worden. Komend weekend Niet thuis, dus net een test gedaan zodat ik wat rust heb in mijn hoofd😉 inderdaad niet zwanger dus nu rustig afwachten tot ik ongesteld word.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Paardenbloem, gefeliciteerd! Wat leuk dat je al zo snel merkt dat je zwanger bent!

Hoe is het vandaag gegaan bij je echo DeKenau?

Ah jammer snunnie, hopelijk wordt je dan snel ongesteld en kan je weer verder met de volgende ronde. Ga je wat leuks doen dit weekend?

Hier staat het hele zwanger worden op een wat lager pitje. Ik slik nog wel foliumzuur en we gebruiken geen anticonceptie, maar ik probeer er wat minder mee bezig te zijn. Na mijn 3e menstruatie sinds we officieel zijn 'begonnen' had ik een enorme baaldag en begon ik erg te piekeren of het ergens aan zou liggen, of we wel allebei vruchtbaar zouden zijn en of ik niet iets verkeerds had gedaan. Niet erg opbeurend :P , dus nu probeer ik het wat meer los te laten en aan te kijken hoe het allemaal loopt. Dat valt me nog niet altijd mee, maar het geeft in ieder geval wat meer rust dan eerst.

Daarom ben ik ook wat minder actief hier op het forum, maar ik lees wel mee met al jullie goede berichten :)
Alle reacties Link kopieren
Hé vervelend Parker! Hopelijk kan je het allemaal loslaten en uiteindelijk ontspannen zwanger worden!
De zwangerschappen hier gaan ook wel heel hard!

Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie.... het wordt nu wel een beetje irritant 😂
Of voor de zekerheid nog een keer testen snunnie ;-)

Ik kan me je gevoel wel een beetje voorstellen hoor Parker. Had gister bijna ovulatietesten gekocht.. terwijl ik juist heel hard probeer er juist niet mee bezig te zijn. Maar ondertussen ... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik zondag pas weer ga testen. Om dezelfde reden als jullie. Daarbij denk ik ook niet dat ik zwanger be, maar mijn cyclus nog van slag is na het verwijderen van het spiraaltje.

En ik ben er ook ontspannend bij, vorige week vrijdag niet toen inderdaad getest. Zolang ik ontspannen ben wil ik testen uit stellen.

Ja bizar wat het met je doet he? Ik dacht ook dat ik er ontspannen in zou staan maar soms valt dat echt goed tegen ;-)
Goedenavond dames,

Hoe is het met iedereen?

evin ik heb je al een tijdje niet meer voorbij zien komen, gaat alles ok?
Of heb ik erover heen gelezen?

regina mooi om te lezen zeg
Mijn vriend is net zo die zegt als het niet gaat of we besluiten samen dan is het goed.
Ziet ons ook als gezin
Vind dat bijzonder om mee te mogen maken.

paardenbloem al een duidelijkere test voor vriend kunnen overhandigen?

snunnie spannend weer even afwachten dus
Dat nuchtere is soms best lastig hé


Vanuit hier ook een korte update
Druk met de jongste die vooralsnog thuis zit.

Daarbij bleek ik ook zwanger alleen is deze zwangerschap met ongeveer 7 weken geëindigd in een miskraam.
Verdrietig maar probeer het positief te bekijken
Ondanks leeftijd toch nog snel
We kunnen samen zwanger worden
Mijn lijf zet het zelf in gang

Best heftig weer mee te maken
Ook wat het met je lijf doet hoe pril ook.
Binnenkort voor echo om te kijken of alles schoon is
Ergens zie ik dus best tegen die echo op omdat ik bang ben dat ze iets vinden ofzo
Waardoor de zwangerschap niet kon blijven
Alle reacties Link kopieren
Mila heftig! Logisch dat je daar verdrietig om bent!
Al duidelijk wanneer de echo is?
En nuchter erin staan is lastiger dan ik dacht ja! Zeker nu mijn menstruatie op zich laat wachten. Was altijd heel regelmatig ongesteld. Zowel met als zonder spiraaltje. Dus ik ben dit ook helemaal niet gewend. Ik heb liever duidelijkheid😂 dan weet je gewoon zodra de dag zich aandient wel of niet.


Ik heb net een test gedaan, zoals ik dacht negatief. Nog steeds geen menstruatie te bekennen behalve veel buikkrampen. Misschien slaat het deze maand wel gewoon over.
snunnie
Vandaag belafspraak gehad met de huisarts. Kon vandaag niet de VK bereiken
Heb een echo staan voor 18 okt
Die stond al voor het afliep in een miskraam
Even kijken wat ze adviseren
Medisch gezien verloopt de miskraam tot nu goed zeg maar.

Hoeveel dagen ben je nu overtijd?
Misschien een latere eisprong gehad?
Alle reacties Link kopieren
Dat het medisch goed verloopt is in ieder geval wel een goed teken. Komt de angst ook ergens vandaan dat je bang bent dat ze wat tegen komen? Of is het gewoon ‘zomaar’ een angst?

Ik ben nu 7 dagen overtijd. Dus dan zou de eisprong wel erg verlaat moeten zijn. Ga ik in ieder geval niet van uit! Ik gok of binnen een paar dagen mijn menstruatie of volgende maand weer? Alleen dan dus geen idee wanneer mijn hnod is.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe even een dansje. Eindelijk ongesteld, buikkrampen eindelijk weg! Ik hoop niet dat ik elke maand zo’n aanloop heb voor ik ongesteld wordt... snel zwanger worden dan maar :-P

Hoe is het verder met iedereen? Evin heb ik inderdaad ook al even niet meer gespot!
snunnie misschien toch mijn leeftijd
Soms een vreemd gevoel rechts onderbuik
Maar ja daar zit ook van alles
Alles bij elkaar toch wat onzekerder geworden.

Dat je dan toch weer blij bent dat het wat doorzet allemaal.
Aanloop naar menstruatie kan soms zo verschillen.
Die hormonen nemen zo een loopje met je.

Ik ben ook heel benieuwd hoe mijn cyclus zich weer hersteld na de miskraam.
Alle reacties Link kopieren
@Snunnie, wat kan je dan blij zijn met je menstruatie! Hopelijk nu, een regelmatige cyclus.
@Mila, wat naar zeg. Hopelijk voor jou ook weer snel een regelmatige cyclus.

We zitten nu in ronde 3, over 2 weken weer spannend 🤞
Alle reacties Link kopieren
Het gaat heel goed met mij. Ik ben weer zwanger! O_O
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!! Wat mooi nieuws! Ik vind t nog heel onwerkelijk, heb jij dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja super onwerkelijk. Helemaal omdat het zo bam direct raak is na m'n miskraam. Ook een enorme knalstreep terwijl ik (naar mijn idee) nog 1 of 2 dagen te vroeg was. Bijzonder.

Zit je ook in het UD juni 2020 topic?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Melon! Wat een mooi nieuws!

Wat naar Mila! Sterkte!

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik ben aanstaande donderdag 15 weken zwanger. De tijd gaat zo snel! Er is wel bekkeninstabiliteit vastgesteld waarvoor ik therapie heb. Dat is heel vervelend en pijnlijk. Maar ik geniet ondanks dat wel heel erg. We hebben de babykamer al gekocht, en we gaan binnen een maand beginnen met verven. Zo leuk! Ik heb alleen de hele zwangerschap de hele dag al honger. Non-stop! Iemand tips? Mijn BMI was al te hoog maar als dit zo door gaat.. :facepalm:

@Regina: Wil je mijn UD nog aanpassen naar 09/04/2020? Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Probeer dingen te nemen die goed vullen en anders gezonde opties. Stuk komkommer ofzo, dan heb je toch wat te knagen :P
Alle reacties Link kopieren
Wervelwinden spannend nog even geduld dus!

Melon gefeliciteerd! Wat fijn zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven