Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ben ik bij de verloskundige geweest en vanochtend bij de gynaecoloog. Daar zal ik vanaf nu begeleid worden, niet meer bij de verloskundige. We hebben weer het hartje zien kloppen en alles zat erop en eraan, beentjes en armen. Hij/zij bewoog ontzettend veel, driedubbele salto’s in mijn buik. Je ziet al heel goed het neusje en mondje en het hoofdje is heel duidelijk gevormd. Supermooi! Ik ben qua zwangerschapsduur 4 dagen teruggezet, ik ben nu 10 weken en 5 dagen en de uitgerekende datum is 9 april 2020. Over vier weken heb ik weer een afspraak bij de verloskundige in het ziekenhuis. Hij heeft geadviseerd naar een fysio te gaan voor de bekkenklachten en bandenpijn om erger te voorkomen dus daar ga ik nu naar op zoek. We hebben toch, na wat extra informatie van de verloskundige ervoor gekozen de NIPT niet uit te voeren. En dat voelt nu als een hele fijne beslissing.

Mijn uitgerekende datum mag in de tabel dus aangepast worden naar 09-04-2020.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weer zo'n goede echo hebt gehad Greendale! :heart: Hopelijk worden de bekkenklachten en bandenpijn snel minder onder begeleiding van de fysio.
Alle reacties Link kopieren
Fijn greendale!

Ik heb een miskraam dus kom terug in dit topic als dat mag :)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn greendale!

melon wat heftig zeg! Hoe ben je er onder?

Hier is alles nog rustig. Ook niet heel veel te melden. 1 dezer dagen mijn eisprong en dan wachten we weer af.
Alle reacties Link kopieren
@Melon wat naar! 😘
@Greendale, wat fijn! 10 weken al! 1/4 al gehad 😉

Nog een weekje afwachten of het deze ronde raak is 🤞
Sterkte melon :hug:
Hoe is het nu met je?

Fijn van de goede echo Greendale! Hopelijk worden de klachten snel minder.
Voordeel van medische indicatie zijn de vele echo’s ;)

Hoe is het verder met iedereen?

Ik ben nu nog in Kaapverdië, heerlijk genieten met zijn 3tjes van het mooie weer en land.
Lekker ontspannen en wie weet waar de vakantie nog meer goed voor is.. :-D
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal!

Wat heftig Melon! Hoe gaat het met je?

En weer wat dames tussen de eisprong en HNOD. Spannend! Ik duim voor jullie.

Wat heerlijk Suzan, Kaapverdië! Wij zijn daar ook al eens geweest, op het eiland Sal. Veel plezier!
Goedemorgen dames,

Mooie echo's en hartjes horen kloppen ❤️
Super fijn dames.
Voelen jullie ook een beetje ok?

melon wat een verdrietig bericht
Hoe ben je eronder en je partner?



Ik zeg heel eerlijk ik heb niet alles terug gelezen
Shame on me
En ben ook niet zo heel actief
Privé vraagt veel aandacht en tijd
Maar probeer zo nu en dan echt even te lezen
Gun het iedereen zo
Mezelf ook natuurlijk
Maar staat op een lager pitje momenteel

Wens jullie allemaal een goed weekend en geniet van het mooie weer

:heart:
Alle reacties Link kopieren
wervelwindje spannend weer! Ik zelf vind dat wachten toch wel lastiger dan verwacht haha.

suzan heerlijk zeg! Geniet er maar lekker van!

mila, niet erg toch? Soms hebben andere dingen meer je aandacht, helemaal oké lijkt mij.

Ik heb vandaag heerlijk een dag niks, lang geleden. Maar een beetje van het mooie weer gaan genieten denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, wij hebben besloten om er toch niet voor te gaan. Heel eerlijk hoeft een derde van mij niet zo. Ik heb twee kinderen. En mijn man ziet een baby toch niet zo zitten. Hij is heel blij met mijn kinderen, ze voelen als ‘eigen’. Ze zijn groot en zelfstandig en ons leven is heerlijk zo. Een baby gaat niks toevoegen en we zijn bang dat het alleen maar nadelig gaat zijn. Hoe stom dat misschien ook klinkt.

Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn en dat bestaande zwangerschappen goed mogen verlopen!

Melon, ik hoop dat het goed met je gaat en je snel weer zwanger bent.

Liefs, Regina
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Regina, wat een wending! Wat super lief dat je vriend jouw kinderen als eigen kinderen ziet. Wat fijn voor je kinderen ook! Waren jullie wel echt al begonnen?
Veel geluk en liefde ook voor jou gewenst!

Btw, hoe gaan we de tabel nu bijhouden? 😋
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdrietig nieuws melon, hoe is het nu met je?

Inderdaad een flinke omslag Regina maar wat heerlijk om te lezen dat jullie nu zo gelukkig en tevreden zijn met z'n viertjes! Geniet van jullie mooie gezin met grote kids :)
Alle reacties Link kopieren
Wervelwindje1 schreef:
23-09-2019 17:55


Btw, hoe gaan we de tabel nu bijhouden? 😋
Haha dat vroeg ik me ook af!

Het gaat best goed hier hoor. Het bloeden is gestopt, dus nu maar weer afwachten. :)
Alle reacties Link kopieren
regina fijn dat jullie samen deze keuze hebben kunnen maken!

Inderdaad hoe gaan we het met de tabel doen? Weer een ander topic is ook zo wat

Ik had gister echt niet mijn dag... zeer emotioneel, en een lichte bloeding, net alsof ik ongesteld moest worden. Maar dat is pas over dik een week.

Vandaag nog steeds niet helemaal lekker in mijn vel. Maar zo naar het werk en dan heb ik afleiding, dat helpt!

Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Ja het is echt een opluchting! Ik blijf gewoon de tabel doen en steek jullie als het nodig is een hart onder de riem. Ik wil wel graag weten hoe het iedereen vergaat!

Wie weet is het wel een innesteling snunnie!

Wervelwindje, bijna je hnod. Spannend?

Fijn dat het goed gaat melon!
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Ja als je een opluchting voelt is het zeker een goede keuze!

Ik heb aan innesteling gedacht, maar wil er niet teveel aan denken. Valse hoop vind ik lastig. Ik wacht rustig af tot 4-5 oktober. Mocht ik zaterdag over een week niet ongesteld zijn, doe ik dan misschien een test.
Alle reacties Link kopieren
@Snunnie klinkt wel als innesteling 😊

Vandaag ongesteld geworden, op naar ronde 3.
Alle reacties Link kopieren
Balen wervelwinden! Op naar de volgende ronde! Hopelijk dan wel zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Lief Regina!

Ja snunnie ik vind het ook wel een beetje zo klinken. Spannend!

Jammer Wervelwindje :(. Op naar de volgende ronde.

Mijn HNOD is 14 oktober, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Snunnie: Hopelijk was het een innesteling! Nog een weekje wachten dus. Succes met wachten, dat vond ik best wel lastig als je denkt je anders te voelen.

Ww: Ah jammer! Maar inderdaad, op naar de volgende ronde!

Regina: Wat een omslag ineens inderdaad. Maar wat fijn dat dit goed voelt voor jullie beiden. Geniet lekker van je mooie gezin!

Regina, wil je mijn uitgerekende datum nog aanpassen naar 09-04-2020?

Hier gaat het steeds beter. Ik ben vandaag 12 weken en 2 dagen zwanger. Mijn buik is al behoorlijk aanwezig, je ziet het al goed. En dat vind ik leuk, haha! De bandenpijn is iets minder omdat ik rustiger aan doe. Ik ben naar de fysio geweest voor de bekkenpijn. Ik heb oefeningen meegekregen, ze heeft wat vastzittende spieren losgemaakt en ik heb richtlijnen gekregen qua bewegen/rusten etc. Hopelijk blijft het hiermee onder controle in de zwangerschap. Verder voel ik me goed. Ook fijn dat iedereen het weet, geen geheimen meer!
Spannend Snunnie, altijd moeilijk die laatste dagen wachten...

Jammer Wervelwindje, op naar de volgende ronde!

En wat een omslag Regina, fijn dat jullie hier samen een goede beslissing over hebben kunnen nemen!

Wat fijn dat je je beter voelt, Geeendale, en alweer het tweede trimester in, wauw! Dat is meestal de periode met de minste klachten, fijn!

Met mij gaat het momenteel iets minder lekker. Ik ben nu 7 weken zwanger en heb sinds een paar dagen hele vervelende blaasklachten, continu aandrang en ook urineverlies...het beheerst echt mijn hele dag en ik word er goed moedeloos van. Urine ingeleverd bij huisarts en er was geen blaasontsteking te zien. Klachten worden niet minder dus morgenochtend sta ik weer op de stoep, kan echt niet functioneren zo :(
Inderdaad wat een omslag Regina. En wat fijn dat je partner jouw kinderen als eigen ziet. Lekker gaan genieten van je gezinnetje!

Dekenau, snap dat je morgen weer naar de huisarts gaat. Enorm vervelend lijkt me. Sterkte ermee en hopelijk snel over.

Balen wervelwindje, duimen dat het volgende keer raak is.

Spannend Snunnie! Zaterdag testen?

Greendale, fijn dat je je weer wat beter voelt.
Hopelijk gaat de rest van de zwangerschap beter.

Melon hoe is het nu?

En hoe is het de rest?
Iedereen goed weekend gehad?

Ik ben weer terug van vakantie. Wel echt even wennen aan het slechte weer hier. Verder hebben we de verjaardag van mijn zoontje gevierd, die is morgen jarig.
Ben benieuwd of ik volgende week alweer ongesteld wordt. Had voorheen altijd een cyclus van 28 dagen, dus dan zou mijn HNOD 4 okt zijn.
Mijn man hoopt overigens dat ik nog niet zwanger ben ivm de 5 weken verlof vanaf juli 2020 :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Dekanau, wat vervelend! Hoe was het vanmorgen bij de dokter? Kan me erg goed voorstellen dat dat alles overheersend wordt!

Suzan, welkom terug! Het mooie weer is in Nederland helaas verdwenen ja! Wel een mooie vakantie gehad dus?
Ja zaterdag testen als ik niet ongesteld word. Ik heb alleen zo’n gevoel dat ik donderdag of vrijdag gewoon netjes ongesteld wordt, maar we gaan het zien. Onze HNOD dagen liggen ongeveer hetzelfde , jij ook nog even geduld dus!
Die 5 weken verlof kan ik mij voorstellen, dat is ook nogal een verschil haha!

Hoe is het verder met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,

Ik zit weer bijna tegen mijn hnod aan. (Zondag) maar gisteren had ik echt het gevoel dat het raak was. Ik had een metaalsmaak in mijn mond. Heel warm en ik ruik opeens beter. Ik zat in de bus en ik rook opeens de shag van de busshauffeur die hij ging rollen terwijl ik drie stoelen verder weg zat. Ook had ik enorme trek, het continu warm en ik had s avonds een enorme lach bij. En vanmorgen heb ik positief getest!!!! Ik moet nog even wennen aan het idee. Gek, terwijl het toch zo gepland was. Nu hopen dat de test goed oploopt.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat goed hier hoor. Heb alweer een eisprong gehad dus nu maar weer afwachten. Verwacht er niet zoveel van, maar dat zei ik vorige keer ook. :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven