Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

woensdag 10 mei 2017 om 16:31
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
.

Wachten op start | miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje |
Prikken & slikken | rojali |
Wachten op cryo-tp | Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4 |
In de wachtweken | Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug) |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 |
okt 2015 |
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) | ICSI2 | wachten op start (sept) |
VUmc |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x |
IVF3 | 2 cryo's | IVF1&2: NL IVF3:Dusseldorf |
Duufje (39/43) |
2013 | Dec 2015 | zeer slechte zaadkwaliteit ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆ |
ICSI2 | start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt | ? |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
abusu (39) |
2014 | 2014 | alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad ICSI1 niet zwanger |
ICSI2 | verse tp niet zwanger (1 cryo) |
MCK |
Animal2307 (36/36+) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) niet gelukt |
IVF/ICSI3 | wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp | Dusseldorf |
boulu (?) |
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w) | |||||
miillaa | IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie | IVF1.2 | wachten op verder onderzoek | |||
MevrouwStippel (36/39) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
wachten op start (±augustus '17) |
AMC | ||
Lilly53 | verstoring LH, azoospermie | ICSI1 | wachten op start | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's | ICSI2 | start mei '17, 2e ronde aug'17? | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider |
IVF1 | wachten op start (Sept) |
||
Zizo (33/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel | |
doces (28/30) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit | ICSI | ICSI 1 mei '17 | privé |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF |
IVF2 | wachten op start september | |
windmolen (32/38) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI gehad | IVF/ICSI1 | eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos | |
rojali | Okt 2015 | Jul 2017 | HSG gehad, verkleving door chlamidia | IVF 1 | ? | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | IVF/ICSI | Start prikken 5/8 X |
|
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames! |
ZWANGER!

*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.

*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.

rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
dinsdag 30 mei 2017 om 19:17
Yep! Heb er zin in! Morgen om deze tijd heb ik weer een embryo in mijn buik -en wat mij betreft- mag die er zomaar nog een week of 37 blijven zitten.

Fruity ook al heb je er bij neergelegd toch een dikke knuffel.

Succes met je nieuwe baan deze week!

dinsdag 30 mei 2017 om 19:20
Flipje, gefeliciteerd! Kon je toch niet meer wachten om te testen
Abusu, ik hoop voor jou ook zo'n mooie test. Min duimen draaien!
Duufje, spannend dat er binnenkort al bezichtigen zijn. De laatste tijd gaat het best weer snel met de huizen dus wie weet ben je het binnenkort al kwijt. Moeten jullie ook nog snel op zoek naar iets anders!
Weija en boulu, ik duim voor de cryo's!
Fruity, kies je er zelf voor om ze zaterdag in te nemen? Of kreeg je dat mee als advies? Ik moet donderdag weer naar het ziekenhuis, dus waarschijnlijk nemen we ook ongeveer tegelijk de pillen. Ik kijk er wel wat tegenop. Ik lees dat het wel heel vervelend is, de pijn. Hopelijk werken pijnstillers daar wat tegen..
Sofie, succes met stimuleren. Hopelijk straks een mooi aantal follikels.

Abusu, ik hoop voor jou ook zo'n mooie test. Min duimen draaien!
Duufje, spannend dat er binnenkort al bezichtigen zijn. De laatste tijd gaat het best weer snel met de huizen dus wie weet ben je het binnenkort al kwijt. Moeten jullie ook nog snel op zoek naar iets anders!
Weija en boulu, ik duim voor de cryo's!
Fruity, kies je er zelf voor om ze zaterdag in te nemen? Of kreeg je dat mee als advies? Ik moet donderdag weer naar het ziekenhuis, dus waarschijnlijk nemen we ook ongeveer tegelijk de pillen. Ik kijk er wel wat tegenop. Ik lees dat het wel heel vervelend is, de pijn. Hopelijk werken pijnstillers daar wat tegen..
Sofie, succes met stimuleren. Hopelijk straks een mooi aantal follikels.
anoniem_638f50c84439a wijzigde dit bericht op 30-05-2017 19:21
Reden: Autocorrectie
Reden: Autocorrectie
0.24% gewijzigd
dinsdag 30 mei 2017 om 19:23
Baggal lastige keuze trouwens tav waar jullie je uiteindelijk willen settelen.
Gelukkig hebben jullie nog wel even om daar een weloverwogen keuze in te maken. Qua werk denk ik dat je niet heel veel moeite zal hebben hier een baan te vinden, NL is een handelsland en veel im- exportcontracten zijn obv Engels recht en dan is al je kennis van Engels recht ongetwijfeld heel welkom bij advocatenkantoren.
Maar first-things-first eerst een heel mooie dochter op de wereld zetten in dit nieuwe levensjaar.
Gelukkig hebben jullie nog wel even om daar een weloverwogen keuze in te maken. Qua werk denk ik dat je niet heel veel moeite zal hebben hier een baan te vinden, NL is een handelsland en veel im- exportcontracten zijn obv Engels recht en dan is al je kennis van Engels recht ongetwijfeld heel welkom bij advocatenkantoren.
Maar first-things-first eerst een heel mooie dochter op de wereld zetten in dit nieuwe levensjaar.
weija wijzigde dit bericht op 30-05-2017 22:20
Reden: Autocorrect
Reden: Autocorrect
0.20% gewijzigd
dinsdag 30 mei 2017 om 19:37
Precies!Weija schreef: ↑30-05-2017 19:23Baggal lastige keuze trouwens tav waar jullie je uiteindelijk willen settelen.
Gelukkig hebben jullie nog wel even om daar een weloverwogen keuze in te maken. Qua werk denk ik dat je niet heel veel moeite zal hebben hier een baan te vinden, NL is een handelsland en veel om- exportcontracten zijn obv Engels recht en dan is al je kennis van Engels recht ongetwijfeld heel welkom bij advocatenkantoren.

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 30 mei 2017 om 20:05
Fruity, ik vind je heel dapper over komen. Helaas kun je er niets aan veranderen (en ja het leven gaat wel door, maar toch lijkt me het heel erg heftig) , maar je moet het wel door staan. Ik hoop dat het even hard vallen, opstaan en weer door gaan is voor je. Ik zal zaterdag aan je denken... Dikke knuffel...
Baggal, wat een krom systeem in UK qua gezondheidszorg en scholen... Nu zijn we misschien in NL wel verwend, maar als je niet genoeg geld hebt, kom je op een slechte school terecht. Daar kan ik heel slecht tegen... Ik snap dat je liever naar NL zou willen gaan. Fijn dat jouw man er niet negatief tegenover staat. Is jouw man dan van plan nog in NL te gaan werken? Of wil hij dan met pensioen gaan? Ik dacht dat hij nog niet zo oud was (ik dacht begin 50)
Boulu en Weija, spannend zeg! Ik hoop dat het ontdooien vlekkeloos verloopt
He junkies (dan kan ik wel uberjunk zijn, maar jullie kunnen er ook wat van zeg!) Het lijkt inderdaad erg druk te worden. Met testers, terugplaatsingen en starters. We gaan samen een spannende periode in.
Baggal, wat een krom systeem in UK qua gezondheidszorg en scholen... Nu zijn we misschien in NL wel verwend, maar als je niet genoeg geld hebt, kom je op een slechte school terecht. Daar kan ik heel slecht tegen... Ik snap dat je liever naar NL zou willen gaan. Fijn dat jouw man er niet negatief tegenover staat. Is jouw man dan van plan nog in NL te gaan werken? Of wil hij dan met pensioen gaan? Ik dacht dat hij nog niet zo oud was (ik dacht begin 50)
Boulu en Weija, spannend zeg! Ik hoop dat het ontdooien vlekkeloos verloopt
He junkies (dan kan ik wel uberjunk zijn, maar jullie kunnen er ook wat van zeg!) Het lijkt inderdaad erg druk te worden. Met testers, terugplaatsingen en starters. We gaan samen een spannende periode in.

dinsdag 30 mei 2017 om 20:22
Ik kies er zelf voor, we mochten dit zelf weten, maar een week na het innemen van de pillen moet ik weer naar het ziekenhuis voor echo om te zien of alles weg is.Chevrolet schreef: ↑30-05-2017 19:20
Aangezien ik morgen mijn eerste werkdag heb bij mij nieuwe werkgever wil ik niet het risico lopen dat het bloed me langs mijn benen stroomt (in het ergste geval, dan moet ik sowieso meteen het ziekenhuis bellen).
Zaterdag moet ik eerst naar school en 's avonds een etentje. Ik breng daarna de pillen in, dan heb ik het ergste 's nachts. Van gyn mocht ik het ook vandaag doen, maar vond dat wel snel vóórdat ik bij mijn nieuwe werkgever zou beginnen. Dus het is ook een beetje praktisch dat we het zaterdag pas gaan doen.
Maandag de 12e weer naar het ziekenhuis, maar de maandagen ben ik vrij, dus dan heeft mijn werkgever er geen 'last' van

dinsdag 30 mei 2017 om 23:04
He Fruity wat is dit toch moeilijk. En dan dit als je ook nog met een nieuwe baan begint. Heel veel sterkte
Chevrolet, ook voor jou heel veel sterkte. Vreselijk dit na de blijdschap van een positieve test
Weija, heel veel succes morgen met de tp!
Oh Abusu, spannend voor jou! Duimen draaien!
Dames, een vraag aan jullie: zijn jullie ook aangekomen (gewicht) door de hormonen?
Ik heb sinds begin vorig jaar Menopur en Pregnyl gebruikt. Ik was al jaaaaaaren 68 kilo. Sinds begin vorig jaar ben ik aangekomen tot 73 kilo. Ik ben 1.80 m, dus het gewicht is oké, maar 70 kg was voor mij altijd zo'n magische grens.
Misschien is het iets anders. Mijn leeftijd of zo, dat ik niet meer alles kan eten. Toch krijg ik die vijf kilo er met geen mogelijkheid meer af.
maar misschien zoek ik naar een excuus en moet ik nu toch meer gaan sporten en minder eten.

Chevrolet, ook voor jou heel veel sterkte. Vreselijk dit na de blijdschap van een positieve test

Weija, heel veel succes morgen met de tp!
Oh Abusu, spannend voor jou! Duimen draaien!
Dames, een vraag aan jullie: zijn jullie ook aangekomen (gewicht) door de hormonen?
Ik heb sinds begin vorig jaar Menopur en Pregnyl gebruikt. Ik was al jaaaaaaren 68 kilo. Sinds begin vorig jaar ben ik aangekomen tot 73 kilo. Ik ben 1.80 m, dus het gewicht is oké, maar 70 kg was voor mij altijd zo'n magische grens.
Misschien is het iets anders. Mijn leeftijd of zo, dat ik niet meer alles kan eten. Toch krijg ik die vijf kilo er met geen mogelijkheid meer af.

woensdag 31 mei 2017 om 07:31
Flipje: Je bent "gewoon" zwanger hoor
Zo blij voor je!
Animal: Ik denk dat mijn man zijn consultancy werk vanuit NL zou willen blijvende doen. Hij werkt nu 1-1,5 dag per week en de overige dagen in loondienst. Zijn werk bij de huidige werkgever wil hij sowieso opgeven voor het vaderschap
Bijvoorkeur zou ik graag 4 dagen doen, maar mijn werk is een beetje "alles of niets" dus of dat kan is een tweede...
Abusu: Ik duim...en refresh!

Animal: Ik denk dat mijn man zijn consultancy werk vanuit NL zou willen blijvende doen. Hij werkt nu 1-1,5 dag per week en de overige dagen in loondienst. Zijn werk bij de huidige werkgever wil hij sowieso opgeven voor het vaderschap

Abusu: Ik duim...en refresh!

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 31 mei 2017 om 09:06
Ik kwam ook ecven checken of Abusu al iets had laten horen... spannend! Ik hou het in de gaten.
Weija, vandaag de terugplaatsing dus! Mooi moment. Hopelijk blijft deze inderdaad nog een maand of 9 zitten.
Fruity en Chevrolet, heel veel sterkte en succes met wat er komen gaat. Hoop dat de pijn meevalt.
Baggal lastige keuzes mbt werk en wonen. Maar inderdaad, zorg voor later. Eerst maar eens een mooi meisje op de wereld zetten.
Ik heb wel bewust mijn carriere op een laag pitje gezet (part time mijn 'weg omhoog' vervolgen was ook in mijn geval niet mogelijk) en ben minder gaan werken en heb een stapje terug gedaan in functie. Ook na het overlijden van B. heb ik die keuze ongewijzigd gelaten. Tot nu toe nog geen spijt van gehad. Geen seconde. Ik geniet zoveel meer van alle andere dingen waar ik ineens tijd voor heb. Maar ik vond het wel een lastige beslissing destijds.
We hebben inmiddels al 5 kijkers gepland staan voor ons huis, dus dat begint voorspoedig. Kijkers zijn niet persé kopers natuurlijk, maar tot nu toe mogen we niet klagen. We hebben zelf wel wat op het oog inmiddels (2 opties eigenlijk; 1 kant en klaar instaphuis en een opknapper), maar willen niet kopen voor we verkocht hebben, dus het zou fijn zijn als het snel gaat.
Ik ga F5-en tot Abusu iets heeft laten weten
Weija, vandaag de terugplaatsing dus! Mooi moment. Hopelijk blijft deze inderdaad nog een maand of 9 zitten.
Fruity en Chevrolet, heel veel sterkte en succes met wat er komen gaat. Hoop dat de pijn meevalt.
Baggal lastige keuzes mbt werk en wonen. Maar inderdaad, zorg voor later. Eerst maar eens een mooi meisje op de wereld zetten.
Ik heb wel bewust mijn carriere op een laag pitje gezet (part time mijn 'weg omhoog' vervolgen was ook in mijn geval niet mogelijk) en ben minder gaan werken en heb een stapje terug gedaan in functie. Ook na het overlijden van B. heb ik die keuze ongewijzigd gelaten. Tot nu toe nog geen spijt van gehad. Geen seconde. Ik geniet zoveel meer van alle andere dingen waar ik ineens tijd voor heb. Maar ik vond het wel een lastige beslissing destijds.
We hebben inmiddels al 5 kijkers gepland staan voor ons huis, dus dat begint voorspoedig. Kijkers zijn niet persé kopers natuurlijk, maar tot nu toe mogen we niet klagen. We hebben zelf wel wat op het oog inmiddels (2 opties eigenlijk; 1 kant en klaar instaphuis en een opknapper), maar willen niet kopen voor we verkocht hebben, dus het zou fijn zijn als het snel gaat.
Ik ga F5-en tot Abusu iets heeft laten weten

woensdag 31 mei 2017 om 09:29
sorry voor het late posten.
Vanochtend om 4.45 getest, want toen moest ik echt naar de wc. Sneeuwwitte test
.
Nog niet ongesteld (verwacht ik eigenlijk morgen pas), dus ik heb nog een miniscuul beetje hoop dat het heel misschien een erg late innesteling is, maar eigenlijk had je 14 dagen de punctie wel een streepje moeten zien volgens mij.
Vanochtend om 4.45 getest, want toen moest ik echt naar de wc. Sneeuwwitte test

Nog niet ongesteld (verwacht ik eigenlijk morgen pas), dus ik heb nog een miniscuul beetje hoop dat het heel misschien een erg late innesteling is, maar eigenlijk had je 14 dagen de punctie wel een streepje moeten zien volgens mij.
WTF?
woensdag 31 mei 2017 om 09:30
Zizo, vergat te reageren op je vraag. Ik heb de vorige 2 pogingen tijdens het spuiten wel meer vocht vastgehouden (denk ik althans) dan anders. Ik kwam in de 'spuit'periodes wel wat aan. Niet veel, kilo of 2-3. Daarna was het er weer af. Ik heb nu geen idee. Heb me niet gewogen voor ik begon, dus kan het niet echt vergelijken. Aan mijn kleding merk ik het niet, maar ik voel me wel een beetje opgezet. Ik volg wel steeds het korte protocol, dus dat betekent ook dat ik relatief kort hormonen gebruik natuurlijk.
Niet goed voor m'n productiviteit, dat F5-en
Niet goed voor m'n productiviteit, dat F5-en

woensdag 31 mei 2017 om 09:52
Ai Abusu: Ik loop net kantoor binnen (geen wifi in de Underground) en zie nu pas je bericht... Damn!
Wat ik van mijn bloedtesten @ Boston weet is dat ze bij een zwangerschap op dag 14 een HCG van ongeveer 100 mUI/ml verwachten (ook al is dat heel erg verschillend per person als je de tabel ziet): http://americanpregnancy.org/while-pregnant/hcg-levels/ en dat level moet dan elke 48/72 uur verdubbelen. Met de meeste zwangerschapstesten heb je met 5 mUI/ml al wel een heel licht streepje. Met een hagelwitte vrees ik ook dat het dit keer niet gelukt is
Ontzettend jammer.
Duufje; Wat fijn dat er zo veel belangstelling is voor jullie huis. Willen jullie overigens in de omgeving blijven? Een opknapper is wel leuk omdat je het dan volledig naar wens kan inrichten, alleen blijf je lang in de rotzooi zitten (iets waar zowel mijn man als ik nogal onrustig van zouden worden). Spannend!
Wij zouden overigens ook niet willen kopen in NL voordat wij verkocht hebben, maar dat komt ook doordat de overdracht van onroerend goed, de conveyance, anders is hier. Waar je in NL binnen 3 dagen als koper in beginsel (onder voorbehoud van hypotheek) al gebonden bent, kan je in de UK in een vrij laat stadium nog onder de deal uit (2 weken voor de overdracht voor de ''exchange''). En wij zouden wel de verkoopopbrengst van de huidige woning nodig hebben om een woning in NL te kunnen kopen. Maar goed - voorlopig zitten we goed en de eerste paar jaar blijven we denk ik nog wel hier. Heel veel succes donderdag! Ik hoop op een paar mooie follikels (en dat daarmee een deel van jullie toekomstige kindje in mag zitten - de andere helft is voor Duufje-man natuurlijk
!).
Weija: Als ik mij niet vergis heb jij zo de TP!
Heel veel succes en plezier en ik duim heel hard voor een plakker dit keer!
Boulu: JIj ook helemaal klaar voor morgen? Bellen ze je nog van te voren of hoor je ter plekke of het ontdooien goed gegaan is? Bij BP was er geen belletje vooraf - dus ik ging altijd alleen op hoop van zegen. Gelukkig gaat het ontooien meestal wel goed!

Duufje; Wat fijn dat er zo veel belangstelling is voor jullie huis. Willen jullie overigens in de omgeving blijven? Een opknapper is wel leuk omdat je het dan volledig naar wens kan inrichten, alleen blijf je lang in de rotzooi zitten (iets waar zowel mijn man als ik nogal onrustig van zouden worden). Spannend!
Wij zouden overigens ook niet willen kopen in NL voordat wij verkocht hebben, maar dat komt ook doordat de overdracht van onroerend goed, de conveyance, anders is hier. Waar je in NL binnen 3 dagen als koper in beginsel (onder voorbehoud van hypotheek) al gebonden bent, kan je in de UK in een vrij laat stadium nog onder de deal uit (2 weken voor de overdracht voor de ''exchange''). En wij zouden wel de verkoopopbrengst van de huidige woning nodig hebben om een woning in NL te kunnen kopen. Maar goed - voorlopig zitten we goed en de eerste paar jaar blijven we denk ik nog wel hier. Heel veel succes donderdag! Ik hoop op een paar mooie follikels (en dat daarmee een deel van jullie toekomstige kindje in mag zitten - de andere helft is voor Duufje-man natuurlijk

Weija: Als ik mij niet vergis heb jij zo de TP!

Boulu: JIj ook helemaal klaar voor morgen? Bellen ze je nog van te voren of hoor je ter plekke of het ontdooien goed gegaan is? Bij BP was er geen belletje vooraf - dus ik ging altijd alleen op hoop van zegen. Gelukkig gaat het ontooien meestal wel goed!
baggal wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:01
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
0.10% gewijzigd