Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Boulu en duufje succes vandaag. Ik hoop op goede ontdooiing en mooie echo met verl follikels.

Abusu, ik kan niet veel zeggen. Voel me ook zo, maar denk dat we maar hoop moeten blijven houden want we hebben nog kansen.

@ baggal dat is goed geregeld idd voor mannen. In Nl maar 3 dagen vrij dacht ik. Eerst was het nog maar 1 dag?
Abusu, bah, wat k*t!! Waarom nou weer niet, pff elke keer weer die teleurstelling. Het is zeker nog niet gedaan maar ik kan me je gevoel nu voorstellen. Goed idee om te gaan zeilen, even uitwaaien. Had het zo voor je gehoopt. Sterkte!!

Weija, yeah, goed nieuws!! Fijn! Is er gewoon 1 cryo ontdooit? Dat was voldoende?

Duufje, heel veel succes met de FM vandaag!! Toch weer spannend.

Ik heb weinig tijd om te reageren, doe ik hopelijk later vandaag, maar ik begin wat zenuwachtig te worden... Ik hoop het zo...
Heel veel succes zometeen met het wachten op al dan niet een telefoontje Boulu.....! Hoop heel erg voor je dat de tp door kan gaan.
Bij mij hoefden ze idd gelukkig maar één embryo te ontdooien er zitten er dus nog 5 in de vriezer.
Boulu en Duufje heel veel succes toegewenst vandaag! Ik duim voor jullie!

Abusu wat een ontzettende teleurstelling. Zo naar om met een witte test te staan. Sterkte :hug:
Even snel via de telefoon. Eén kant heeft niets gedaan. Zit 1 follikel, maar die is te klein. Andere kant 4 mooie grote. Had op meer gehoopt, zeker gezien de stevige stimulatie. Maar we moeten het hier mee doen. En we hebben er maar één nodig... Zondag punctie en hopelijk woensdag terugplaatsing. Spannend weer allemaal.
Jeetje Duufje wat gaat dat snel met het korte protocol. Voor mijn gevoel ben je net nog maar begonnen. Snap best dat je op een iets hogere oprengst had gehoopt, maar dit komt volgens mij redelijk overeen met ICSI 2, waar je toch zwanger van ben geraakt. Ik wens je alle succes voor zondag en hopelijk mag vanaf volgende week woensdag broeden!

Boulu: Hoop dat de TP doorgaat. Ik vond het ook altijd eng om naar Boston Place te gaan, soms met het lood in mijn schoenen. Maar de kans dat het ontdooien goed gaat is groter! Denk aan je.

Angel: Hoe is het met jou?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Abusu, wat fijn dat je dit weekend gaat zeilen. Ik hoop dat het goed lukt om enorm te genieten.

Duufje, dat wordt spannend zeg! 4 follikels klinkt niet gek hoor als je moeilijk te stimuleren bent. En wie weet prikken ze die ene ook gewoon aan en zit er ook nog een mooie eicel in. Ik ga keihard voor jullie duimen!

Boulu, ik hoop dat de cryo al lekker warm zit!

Hier (uiteraard) geen nieuws, maar ik begin echt af te tellen. Gisteren dacht ik: nog maar 1 week. En nu denk ik: nog 6 dagen! Dat duurt wel heeeel lang.... En dat alleen maar om te mogen starten met snuiven en prikken. Het moet niet gekker worden! En dan te bedenken dat ik 1-1,5 wk geleden echt HELEMAAL geen zin had, en af en toe de gedachte had om de handdoek in de ring te gooien... Maar dat mocht niet van mezelf, want ik ken mezelf natuurlijk ook wel iets langer dan vandaag... Had gisteren allemaal rare hersenspinsels: gekke en zeer onlogische dromen, ook dromen die ik nog nooit gehad heb. Vaak zit er wel een soort thema in, dit stond er compleet los van. Ik was ineens bang om door het trapgat te vallen. We hebben echt geen onveilige situatie hoor, (nieuwbouwhuis), maar elke keer als ik langs liep, vloog het me naar de keel. Echt geen idee waar dat vandaag kwam. Nu is het wel over...
Animal: Nu al hallucinaties - en dat terwijl je nog moet snuiven, slikken en prikken ;-D !! Ik had een paar dagen geleden een gekke droom dat ik opeens ongesteld werd en ik moest testen... Komt natuurlijk omdat ik soms (te veel) meeleef en we hadden deze week wat test momentjes natuurlijk.

Boulu: Ik kwam eigenlijk even spieken om te kijken of jij al nieuws had over (hopelijk) terugplaatsing! :)

Chevrolet: Hoe is het met jou? :hug:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Abusu, geen leuk nieuws. Probeer in ieder geval dit weekend even lekker uit te waaien. Geniet van het weekend.

Weija, lekker broeden!

Hier, heb nogmaals een echo gehad. Ze denk dat het bij 6 wk al gestopt is met groeien. Heb nu Cytotec pillen meegekregen. Denk dat ik vrijdag avond ga beginnen. Dan heb ik eerst een paar dagen vrij. Kan ik lekker makkelijke kleren aan doen en niks doen als ik dat zin in heb.
Een vriendin van me is van de week bevallen. Toen wij 4 jaar geleden begonnen was ze ook net zwanger van de eerste. Inmiddels is nr 3 er.. dan sta je er toch weer even bij stil hoe het ook had gekund en wat wij nu dus niet hebben..
even totaal off topic je kan eindelijk je posts weer sorteren op nieuwste eerst :yes:
boulu ik hoop dat je cryootje lekker in je buik zit :hug:

chevrolet pff lijkt best pittig die pillen. wil je heel veel sterkte wensen morgen :hug:
Chevrolet: Dat is dan inderdaad erg confronterend. Jouw vriendin heeft een compleet gezin en jij staat nog met lege handen. :nooo: Het is alleen niet iets dat je kan veranderen, hoe graag je dat ook zou willen. Het hele gedoe rondom zwanger worden / blijven / kinderen krijgen zie ik een beetje als een loterij wat dat betreft en soms is het heel oneerlijk. Weet jouw vriendin van jullie wens overigens? Gaan ze nog extra onderzoeken doen nu dit de 4e keer is? Heel veel sterkte dit weekend :redrose: .

Ja Piene: ik zie dat het forum langzaamaan weer een beetje zijn oude vormen gaat aannemen...en gelukkig maar.

Angel: Is idd heel goed geregeld bij mijn man's bedrijf.: 26 weken met behoud van volledig salaris en dan nog 26 weken statutory payment is echt niet slecht. Ik ben een contractor/extern op kantoor, dus ik neem maar 2 weken 'officieel' maternity leave, maar blijf op de Payroll van mijn eigen bedrijf staan om hem de maximale parental leave te geven (want na twee weken en een C-section ga ik natuurlijk niet naar kantoor :$ ). Uiteindelijk is deze constructie voordeliger voor ons, want al hetgeen ik opneem als maternity wordt van zijn paternity leave afgehaald natuurlijk ;-D . Zowel hij en ik hadden verwacht dat zijn bedrijf niet blij zou zijn met het feit dat hij minder zou gaan werken, maar ze zijn erg flexibel gebleken en willen hem graag terug na het jaar. Hij wordt ook niet vervangen, maar er komt een extern persoon voor hem in de plaats. Hoe lang hij nog blijft nadat hij terug is weet hij zelf ook nog niet...
Oh meiden, ik vind jullie zo lief en wil elke keer tijd nemen om te reageren maar ik moet zo weer weg! Morgen heb ik wel de tijd dus dan kom ik jullie supporten!

Ik was wel Fruity deze week vergeten en dat vond ik zo stom!! Dus bij deze nog: heel veel sterkte. Vooral ook zaterdag. Ik kan me voorstellen dat je daarvoor hebt gekozen, geeft dan iets meer rust. Het is zo oneerlijk...nu weer helemaal dat stomme traject in straks, bah. Ik denk aan je!

Chevrolet, super confronterend. Ik herken het heel erg. Bizar toch hoe snel de tijd gaat maar ook weer niet? Anderen zo'n ander leven en wij kabbelen nog wat voort. Haha zo voelt het soms, terwijl ik ook geniet van veel dingen hoor. Echt ongelooflijk naar dat het weer een miskraam is geworden, het is bijna niet te bevatten zo vaak, veel sterkte.

Duufje, inderdaad balen dat er aan een kant bijna niks zit. Hoeveel eicellen had je met de andere puncties? Hopelijk zijn deze dan wel allemaal goed en wellicht komt er nog wat bij?!

Bedankt voor al jullie succes wensen! Ik wilde jullie al eerder op de hoogte stellen maar ik had een drukke dag en na de terugplaatsing (jaja, die is geweest ;)) meteen door met werk weer.
Maar: we hebben gewoon een blastocyste teruggeplaatst gekregen! Dus van C kwaliteit naar A kwaliteit gegaan! Dus heel fijn, al wil ik niet teveel hopen, met zo'n C sta je er wat relaxter in haha. Maar wat ik zo raar vind: het embryo is vanochtend ontdooit en dus in een halve dag ofzo doorgedeeld naar een blastocyste. Dat lijkt me wel wat snel? Misschien te snel? Een snelle deling is ook niet goed heb ik ooit gelezen.
Als ik zo afbeeldingen google (pff, ja ik ben alweer begonnen ermee) lijkt ons embryo het meest op een 4AB kwaliteit. Nou ja, ik wil helemaal niet hopen, grrr!!

Tot morgen meiden!
Woohoo Boulu: even een rondedans voor je mooie cryo :cheer: Zo zie je maar dat de beauty contest A-B-C ook nog aan verandering onderhevig is! Ik ga duimen voor een plakker bij jou en bij Weija :blob:
Goed bericht, Boulu! Nu afwachten!!

Update van deze kant: inmiddels 7x Gonal-F gespoten. Ik heb last van wat buik- en rugpijn, opvliegers en last van mijn borsten. Gelukkig geen hoofdpijn, wat ik vaak hoor. Verder sowieso niks heel ergs, ik vind het tot nu toe goed te 'handelen'.

Oh en: pijn bij het plassen. Is dat heel raar? Staat er misschien wel volledig los van, maar ik heb dat echt nooit en sinds gisteravond ineens bij iedere keer plassen een branderig gevoel :-?

Morgenochtend heb ik een voortgangsecho. Ben heel benieuwd wat het spuiten heeft opgeleverd...
Baggal, ik heb nog gevraagd of ze nog meer onderzoeken kunnen doen, maar kreeg te horen dat ze alle onderzoeken al hebben gedaan. Denk dat een ander ziekenhuis weer andere onderzoeken zou doen, want heb wel het idee dat er binnen Nederland ook veel verschil is. Maar voor nu gewoon opnieuw proberen en hopen dat het een keer gaat lukken.
Ik snap wat je zegt mbt tot andere mensen en hun zwangerschap. Ik weet dat ik niemand iets kan kwalijk nemen en soms overvalt me de boosheid ( in het algemeen, niet om haar) gewoon en vind ik het allemaal heel oneerlijk.

Boulu, klinkt goed! Succes met wachten en broeden!
Chevrolet, een vriendin die gelijk begonnen is en nu net haar 3e kindje gekregen heeft, dat is hoe je het went of keert, toch echt wel confronterend... En ja, het is gewoon ook echt oneerlijk, alleen kun je er zelf niets aan veranderen. Jullie doen er alles aan om een mooi kindje te krijgen, alleen wil er ergens iets niet mee werken... Ik hoop dat je niet te veel last hebt van de pillen... Sterkte morgenavond...

Boulu, wow! Wat fijn zo'n supercryo aan boord. Weet je al wanneer je gaat testen ?

Doces, ik heb wel vaak pijn bij het plassen gehad en het lijkt gelinkt te zijn aan het gebruik van de eendenbek. Na de foamecho, na beide puncties en na de eerste terugplaatsing. Die eendenbek doet altijd pijn en vooral het eruit halen. Voor mijn gevoel zit mijn baarmoedermond tussen de eendenbek. Volgens mij is dat technisch gezien onmogelijk. De 2e TP ws een arts die de voorkeur gaf aan een klein modelletje en toen ze vroeg of ik het kon hebben en zei: als je maar opschiet, dan lukt het nog wel. Heeft ze hem losser gezet en kon ik opgelucht ademen. En daarna totaal geen last gehad. Geef het in ieder geval even aan, dan kunnen ze evt jouw urine onderzoeken op een blaasontsteking (ik kan dat natuurlijk makkelijk zelf doen :-) en heb dat dus ook gedaan)

Baggal, klinkt heel erg goed hoe dat bij jullie regelt is. En leuk dat jouw man straks thuis blijft.
Die rare gedachtes... ik hoop dat het niet weer terugkomt. Echt raar...
Dames, even een vraagje.
Ik wil morgenavond voor we naar bed gaan de pillen inbrengen om de miskraam op te wekken. Vriend wil dat ik dit zondagochtend doe. Want wat als het misgaat met vloeien oid.
Ik denk dat ik dan (als ik al slaap) er heus wel wakker van word...
Wat is jullie mening...?
Hi Fruity ik heb er geen ervaring mee. Maar ik denk dat je niet heel vast zult slapen tijdens zoiets naars. Misschien op een oude handdoek gaan liggen voor de zekerheid? Succes iig en sterkte
niet mijn ervaring maar die van mijn zus, ze had stevige krampen na inbrengen dus slapen ging niet. pas toen het vruchtje eruit was werden de krampen minder, dus denk niet dat je in slaap kan vallen (sorry :| )

veel sterkte fruity
Hoeveel moet je inbrengen?

Ik denk dat je vriend wel gelijk heeft. Of eigenlijk: ik denk dat je helemaal niet zult slapen....
Beter ff goed uitslapen en dan dit overdag - samen - doen.

Je zou veel bloed kunnen gaan verliezen, dan wil je niet het risico lopen dat je dat niet (of pas laat) opmerkt. Onnodig veel bloed verliezen kost je een veel langere herstel tijd...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Miekje-5 schreef:
02-06-2017 07:25
Hi Fruity ik heb er geen ervaring mee. Maar ik denk dat je niet heel vast zult slapen tijdens zoiets naars. Misschien op een oude handdoek gaan liggen voor de zekerheid? Succes iig en sterkte
Ik zou op een stuk plastic gaan liggen of beter nog: een kraamverband in je ondergoed doen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Duufje netjes 4 follikels! Ik snap heel goed dat je er op meer had gehoopt. En zondag al de punctie! Dat gaat snel! Succes met de laatste keer prikken vanavond (en ik hoop zo voor je dat het ook de allerlaatste keer prikken voor ivf ooit is).

Boulu joehoe :cheer: :cheer: super fijn dat het goed ontdooid is! En foei niet je meteen zorgen maken over iets anders.....
Het embryo is toch pas op dag 5 ingevroren? Als het toen geen blastocyste was hadden ze het vast niet ingevroren. (Flipje had laatst een mooi plaatje met wat een embryo op welke dag doet).

Animal wat fijn dat je nu helemaal klaar bent om weer te gaan snuiven en prikken etc! Grappig he hoe dat werkt, 2 weken geleden moest je nog zin maken en nu kan je bijna niet wachten :hyper: En al vreemde gedachtes zonder de hele hormoonwinkel in je lijf, dat belooft wat :P

Chevrolet jeetje wat onwijs confronterend dat je vriendin in 4 jaar een heel gezin heeft gekregen en jij je 4e miskraam krijgt..... :cry:
Zo heftig dit soort dingen en ik snap heel goed dat dit je raakt.
Heel veel succes met de cytotec, fijn en goed dat je een paar dagen tijd hebt om bij te komen. Sterkte! :hug:

Baggal Wow jullie verlofperiode klinkt fantastisch! Wat super fijn dat je man zoveel betaald vaderschapsverlof kan krijgen! Heel heel goed geregeld!

Doces succes met je voortgangsecho zometeen! Fijn dat je relatief weinig bijwerkingen hebt. Pijn bij het plassen komt mij overigens niet bekend voor, maar ik zou het gewoon bespreekbaar maken zo bij het ziekenhuis.

Fruity het verschilt nogal hoe je op cytotec reageert. De ene krijgt vrijwel direct krampen bij de ander duurt het uren voor je iets merkt. Houd er rekening mee dat je als de krampen bij jou snel beginnen je niet/nauwelijks zult slapen door de krampen, -want helaas uit ervaring- die voel je wel. Ik zou iig een handdoek/ zeiltje in mijn bed leggen maar snap je man heel goed dat hij liever tot zondag zou wachten.
Sterkte! :hug:
weija wijzigde dit bericht op 02-06-2017 07:59
Reden: Verduidelijking
0.70% gewijzigd
Even een ego post :-) Voortgangsecho was goed. Links 5 follikels en rechts zeker 4, misschien meer. Kon ze niet goed zien, lag wat verstopt. Allemaal nog klein dus ik blijf de komende dagen stimuleren. De hoeveelheid Gonal blijft hetzelfde. Dinsdag weer een echo.

Ook nog even in een potje geplast ter controle. Word ik later vandaag over gebeld.
Fruity-Pebbles schreef:
02-06-2017 07:12
Dames, even een vraagje.
Ik wil morgenavond voor we naar bed gaan de pillen inbrengen om de miskraam op te wekken. Vriend wil dat ik dit zondagochtend doe. Want wat als het misgaat met vloeien oid.
Ik denk dat ik dan (als ik al slaap) er heus wel wakker van word...
Wat is jullie mening...?
Lieve Fruity,
Even een reactie van een meelezer (leef zo met jullie mee!). Ik ben het met je vriend eens. Zelf heb ik tweemaal die pillen gebruikt waarvan de laatste keer 's avonds. Veel gevloeid en niet geslapen en ook behoorlijk doorgelekt.

Het is voor iedereen weer anders, maar wilde je toch mijn ervaring delen. Heel veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven