Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hagelwit is geen mooie kleur! Sterkte abusu
Ah wat enorm balen Abusu..... een hele dikke knuffel :hug:
14 dagen na de punctie had je in principe wel een streepje kunnen verwachten als het raak is (al zijn er natuurlijk altijd de uitzonderingen op de regel.)
Heb je al nieuws over of er een cryo is? Of moet je op voor een nieuwe poging?

Duufje wat goed dat er al 5 bezichtigingen gepland staan! Een voorspoedig begin en hopelijk zit hier gewoon de koper tussen. Morgen de voortgangsecho. Ik hoop voor je op een mooie opbrengst.
thanks allen!

Weija: ik heb nog een cryo. Helaas heb ik daar geen groot vertrouwen in, want de vorige keer had ik ook 1 cryo en die is verloren gegaan bij het ontdooien.
WTF?
Abusu ik kan mij voorstellen dat je na je eerdere ervaring met ontdooien geen vertrouwen hebt in de cryo, maar ontdooien gaat veel vaker goed dan niet goed en er zijn hier gelukkig velen die zwanger zijn geworden van een cryo. Dus toch een fijne gedachte dat er een cryo is en ik heb stiekem nog wel hoop voor je cryo. (Net als de cryo van Boulu)
Maar voor nu is de hagelwitte test gewoon hartstikke k#t dus nog een knuffel :hug:
Och nee Abusu! Wat verdrietig! :'( :hug: :rose:
Abusu, weet je al wat je nu gaat doen? Als vervolg stap? Ik vind het echt rot voor je... Je moet het ook nog allemaal "alleen" doen... Dikke knuffel meid!

Sorry, ik las het verkeerd, ik dacht dat je schreef dat je geen cryo meer had.

Ook van mij krijg je te horen dat je vertrouwen in die cryo moet houden!
animal2307 wijzigde dit bericht op 31-05-2017 12:31
Reden: Cryo over het hoofd gezien...
32.49% gewijzigd
ach nee, wat k** een witte test. Zo rot is dat. Vind het heel erg voor je! ik hoop zo ontzettend dat je cryo goed ontdooit. Zoiets kan en mag echt niet 2x misgaan!! sterkte lieverd. :redrose:
anoniem_221035 wijzigde dit bericht op 31-05-2017 13:53
5.69% gewijzigd
Ah nee wat balen Abusu! Heel veel sterkte :hug:
Embryo nr 7 zit er in! :jump:
Weija schreef:
31-05-2017 16:05
Embryo nr 7 zit er in! :jump:
:yes: fijn zeg weija hopelijk nu een plakkertje.
wanneer is je testdag
Wat fijn Weija!! Hopelijk een gouden embryo!!
Fijn Weija. Nu broeden ;-)
Fijn weijabroed ze!
Top Weija! Ik hoop dat zijn/haar bedje hem/haar bevalt!
Weija: Wat fijn dat het ontdooien goed is gegaan! Ik weet inmiddels dat jij redelijk ''op tijd'' test, dus wanneer is het D-day? Ik zet mijn handen vast in duim-modus voor je! :biggrin:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
31-05-2017 17:16
Weija: Wat fijn dat het ontdooien goed is gegaan! Ik weet inmiddels dat jij redelijk ''op tijd'' test, dus wanneer is het D-day? Ik zet mijn handen vast in duim-modus voor je! :biggrin:
Absoluut heel fijn dat het ontdooien weer goed is gegaan. Echt zo boffen weer!
Deze keer heb ik een kunstmatige cyclus dus de kans dat ik ongesteld wordt voordat ik getest heb is klein. Ik wil ivm mijn agenda en geplande tripjes daarom nu pas op de formele testdag testen, 11 juni. We gaan zien of ik dat volhou :P
Abusu :hug:
Wat jammer abusu :( ik ben in ivf2 van de eerste cryo zwanger! Je race is nog niet gelopen! Sterkte met de teleurstelling
Heel erg jammer abusu :(
Dank jullie wel! Ik weet dat elke poging weer een nieuwe kans is, maar de hoop dat het goed komt is nu wel minder.
Rosings: dat wist ik niet, toch fijn om te weten.

Menstruatie is aan het eind van de middag begonnen.

Ging vanavond wandelen met een vriendin en die nodigde me uit voor een
lang weekend zeilkamp en dat ga ik komend weekend inderdaad doen. Even lekker helemaal er tussenuit.
WTF?
Abusu Confronterend dat je menstruatie nu begonnen is, het laatste restje hoop is dan (iig bij mij altijd) echt weg. Maar wat fijn even een weekend echt weg. Hoop dat je je zinnen lekker kan verzetten.

Kan mij voorstellen dat je minder hoop/vertrouwen krijgt of het ooit gaat lukken, maar zoals je zelf schrijft elke kans is er een, en qua leeftijd en aantal pogingen ben je echt nog niet op het eind van de rit. Sterkte in de megalange wachtmaand die nu komt en hopelijk dan volgende maand een goed ontdooiende cryo en mooie zwangerschap. :hug:

Boulu heel veel succes morgen met het spannende ontdooi telefoontje!!! Hoop zo voor je dat je morgen ook weer op het wachtbankje mag zitten.
Goed dat je even een weekend gaat zeilen Abusu. Dat het tot op heden niet gelukt is wil niet zeggen dat het nooit lukt natuurlijk alleen krijgt je vertrouwen dat het goed komt wel iedere keer een deuk en dat is zo jammer.
Als het in Oktober nog niet gelukt is en Je wil je geluk met Kees beproeven dan weet je me te vinden, maar uiteraard gaan we ervoor dat het voor die tijd al gelukt is en je tegen die tijd zwanger bent! Waarom het de ene keer wel lukt en de andere keer niet blijft deels een raadsel van de natuur.

Boulu: Go - go - go voor morgen! En dan gezellig naast Weija en broeden.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
lekker gaan zeilen inderdaad qbusu even gedachten verzetten.
en nog een kleine oppepper van de 4 cryos ben ik 2 x zwanger geraakt!
anoniem_280565 wijzigde dit bericht op 01-06-2017 08:22
2.31% gewijzigd
Succes met de voortgangsecho vandaag Duufje!
Duufje: Heel veel succes met de voortgangsecho.

Boulu: zet 'em op!

Flipje: vandaag je NOD, maar ik heb echt vertrouwen in dat je HCG aan het oplopen is. Ben benieuwd naar je waardes morgen met de bloedtest.

Ik hoop dat we in Juni weer positief nieuws hebben, met een paar zwangerschappen.

Hier hebben man en ik ons verlof bekeken. Ik neem 2 weken op - maar blijf langer thuis (tot januari 2018). Man heeft recht op 26 weken minus mijn 2 weken = 24 weken met volledig salaris en daarna nog 26 weken shared parental leave pay. Dat is dus prima geregeld. Ondertussen komt er een contractor om zijn baan over te nemen. Ik hoop rond Januari weer aan de klus te kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven