Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

zaterdag 26 augustus 2017 om 15:04
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33

Wachten op start | gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo |
Wachten op cryo-tp | windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs |
In de wachtweken | Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989 |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH | IVF4 | start 2018 | ? |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 | sep 2015 | <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) | ICSI2 | 3 cryos over bij VUmc PGS-traject opstarten in België |
VUmc |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
Animal2307 (37/37) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt |
IVF/ICSI4 | volgende cyclus startl | Dusseldorf |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
AMC | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) | ICSI2 | ICSI 2.2: wachten op cryo-tp | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start ICSI2 | ||
Zizo (34/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start icsi2 | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt | ICSI 2 | Wachten op start icsi2 (mrt) | - |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken |
IVF2 | IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken | |
Labgeek1990 (26/31) |
zeer slecht zaad, mk (10w) | ICSI1 | wachten op cyclus 7 cryo's over |
Amphia/EMC | ||
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) | IVF/ICSI2 | freeze all, 1 cryo, pauze | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos, nog 6 over | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) | ICSI2 | wachten op terugplaatsing | |
Rucio | 2015 | februari 2017 | zeer slecht zaad 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk) |
IVF2 | bezig met nieuwe behandeling | |
Pippeltje (?) |
jul 2017 |
2de kindje |
Tweeling uit eerdere IVF IVF1 (jul '17) mislukt |
IVF2 (met scratch) |
wachten op start | |
Twin84 (33/39) |
dec 2012 |
sep 2016 |
slecht zaad poliep in bm gehad |
ICSI1 | VUmc | |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 | Verse TP mislukt, 4 cryo's | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's | IVF2 | bezig met prikken | |
Mangoest (30 / 39) |
okt 2015 | maart 2017 | slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | Bezig met prikken | |
pinguin00 (22 / 32) |
Aug 2014 | ? | Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | ||
Thjs (32 / 36) |
juli 16 | nov 17 | slechte zaadkwaliteteit | ICSI 1 | 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus | Olvg-oost in samenwerking met AMC |
Taart1 (29) |
IVF1 | |||||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
zaterdag 30 september 2017 om 09:56
Och Ginger. Je hebt echt te vroeg getest. Op 10 dpo zien veel mensen nog niks. Het kan wel, maar hoeft niet. Over vijf dagen nog eens testen. Dan is het wel betrouwbaar.
Animal wat fijn dat de uitslag er is! Ook fijn dat de nk-cellen goed zijn! Al zul je zelf ook graag een oorzaak willen hebben en dat is er nu niet. Beterschap!
Animal wat fijn dat de uitslag er is! Ook fijn dat de nk-cellen goed zijn! Al zul je zelf ook graag een oorzaak willen hebben en dat is er nu niet. Beterschap!
zaterdag 30 september 2017 om 10:19
Ginger: Dat is te vroeg:nu weet je nog niets. In een ideale wereld had je wellicht een streepje kunnen zien. Maar Weija zag in haar vorige zwangerschappen nooit een streep voor 13 DPO. Ik ben nooit een vroegtester geweest. Maar bij BP mocht je niet testen voor dag 15 DPO. Hoe vaak ik dames niet weggestuurd zien worden omdat die een bloedtest wilde op dag 11... Echt - nog even wachten!!
Animal. Succes dinsdag. Ga je voor een enkele of dubbele transfer?
Animal. Succes dinsdag. Ga je voor een enkele of dubbele transfer?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zaterdag 30 september 2017 om 10:25
Ja ginger veel te vroeg! Ik ga proberen nog echt een paar dagen te wachten.
Zenuwslopend he?
Vorige keer had ik spotting vanaf vrijdag. Nu nog niet. Dus ik krijg weer wat hoop. (Zal zomaar over uur weer anders kunnen worden je wordt zo lekker labiel in deze periode)
We wakker geworden met knallende koppijn. Beetje jammer. Maar goed ga wel veel drinken meestal helpt dat wel.
We moeten nog even volhouden. Zou wel tof zijn nog langer gelijk op te lopen he?
Twin gaat het weer wat beter met je?
Zenuwslopend he?
Vorige keer had ik spotting vanaf vrijdag. Nu nog niet. Dus ik krijg weer wat hoop. (Zal zomaar over uur weer anders kunnen worden je wordt zo lekker labiel in deze periode)
We wakker geworden met knallende koppijn. Beetje jammer. Maar goed ga wel veel drinken meestal helpt dat wel.
We moeten nog even volhouden. Zou wel tof zijn nog langer gelijk op te lopen he?
Twin gaat het weer wat beter met je?
zaterdag 30 september 2017 om 10:47
Gingerr ohhh dat is zo demotiverend he, zo'n witte test. Maar zoals de rest ook zei: het is nog te vroeg om er al uitspraken over te doen. Bij sommige zou er al iets te zien kunnen zijn en bij andere kan de innesteling later zijn gebeurd dus ook later een positieve test. Keep your head up, nog even geduld!

All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.

zaterdag 30 september 2017 om 10:47
zaterdag 30 september 2017 om 11:06
Het vervelende is dat je met te vroeg testen nog helemaal geen doorslaggevend antwoord hebt. Met 14 DPO zou ik overigens wel iets ververwachten en met 16 helemaal.
Twin: Hoe is het met jou?
Twin: Hoe is het met jou?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

zaterdag 30 september 2017 om 15:37
@doces, wat fijn dat het heeft geholpen. Volgende week alweer terugplaatsing, doe je nog een laatste drankje?
@ginger ah, ik was de vorige keer ook zwaaaar ongeduldig, nooit meer te vroeg testen, is echt naar en zegt niets!!
@dazzle wat goed! Is ook wel lekker toch, op vakantie? Relaxt de wachtweken door, hopelijk ook goed voor de innesteling
Ik zit nog wel chill, maak me stuk minder druk dan laatste keer. Maar dat kan volgende week zomaar veranderen hoor
Hoe berekenen jullie dpo na een cryo terugplaatsing? Ik heb geen idee!

@ginger ah, ik was de vorige keer ook zwaaaar ongeduldig, nooit meer te vroeg testen, is echt naar en zegt niets!!
@dazzle wat goed! Is ook wel lekker toch, op vakantie? Relaxt de wachtweken door, hopelijk ook goed voor de innesteling

Ik zit nog wel chill, maak me stuk minder druk dan laatste keer. Maar dat kan volgende week zomaar veranderen hoor

Hoe berekenen jullie dpo na een cryo terugplaatsing? Ik heb geen idee!
zaterdag 30 september 2017 om 15:55
Smurf112 het hangt ervan af hoe oud je cryo is. Tussen een twee en een vijf dagen cryo zit drie dagen verschil. Normaal kun je 14/15 dagen na eisprong (punctie) testen. Trek daar het aantal dagen dat je cryo oud is, ervan af. Dan zou het goed moeten zijn. Al houdt mijn zkh zelfs 18 dagen aan.
Ik neem mezelf altijd voor om pas 15 dpo te gaan testen. Helaas werd ik altijd al op 11 of 12 dpo ongesteld en testte ik 18 dpo nog wel omdat het zkh het wil, maar tegen beter in natuurlijk.
Ik neem mezelf altijd voor om pas 15 dpo te gaan testen. Helaas werd ik altijd al op 11 of 12 dpo ongesteld en testte ik 18 dpo nog wel omdat het zkh het wil, maar tegen beter in natuurlijk.

zaterdag 30 september 2017 om 16:33
twin beterschap! Ik hoop dat je snel de oude bent.
zizo succes met het gesprek!
baggal thanks for asking, het gaat mentaal wel goed maar mijn lijf doet nog steeds raar. Mijn hcg is in een week tijd van 22 naar 16 gezakt, ze willen over 2 weken nog eens prikken. Ik heb wel al een eisprong gehad, gelukkig aan de linkerkant (positieve ovulatietest gehad en ik voelde het eitje groeien). Ik was erg opgelucht dat het niet rechts was, daar zat waarschijnlijk het vruchtje en het voelt beter dat het eitje links zat. Het bloeden is gelukkig ook gestopt. Als alles goed gaat dan hebben we over een week of 3-4 de terugplaatsing. Ik vind het ook wel prettig dat de terugplaatsing in een natuurlijke cyclus gaat gebeuren, even geen extra hormonen. Duimen dat het embryo goed ontdooit! We hebben ook maar 1 cryo en ik zie er tegenop om weer te moeten prikken.
Ik lees trouwens wel mee maar omdat ik zo weinig te melden heb, is het een beetje stil vanuit mij. Heel veel succes dames op het wachtbankje! En voor de rest natuurlijk ook
zizo succes met het gesprek!
baggal thanks for asking, het gaat mentaal wel goed maar mijn lijf doet nog steeds raar. Mijn hcg is in een week tijd van 22 naar 16 gezakt, ze willen over 2 weken nog eens prikken. Ik heb wel al een eisprong gehad, gelukkig aan de linkerkant (positieve ovulatietest gehad en ik voelde het eitje groeien). Ik was erg opgelucht dat het niet rechts was, daar zat waarschijnlijk het vruchtje en het voelt beter dat het eitje links zat. Het bloeden is gelukkig ook gestopt. Als alles goed gaat dan hebben we over een week of 3-4 de terugplaatsing. Ik vind het ook wel prettig dat de terugplaatsing in een natuurlijke cyclus gaat gebeuren, even geen extra hormonen. Duimen dat het embryo goed ontdooit! We hebben ook maar 1 cryo en ik zie er tegenop om weer te moeten prikken.
Ik lees trouwens wel mee maar omdat ik zo weinig te melden heb, is het een beetje stil vanuit mij. Heel veel succes dames op het wachtbankje! En voor de rest natuurlijk ook

zaterdag 30 september 2017 om 22:16
Och, Gingerspice, wat balen van de negatieve test...
Ik ben het eens met de anderen dat het nog wel wat vroeg is, dus ik blijf voor je duimen, meis. Maar ik snap helemaal dat het ruk is. Ik had dat trouwens ook, de vorige ronde. Ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was, maar had, net als jij, een negatieve test op 12 dpo. Dat kwam toen ook ff echt hard aan. Bij mij was het toen ook echt niet raak, maar ik hoop voor jou dat het streepje nog komt. Toch nog maar een paar daagjes geduld hebben.. Sterkte!
Animal, denk je na over assisted hatching, ivm te harde eischil? Zou je dat voor deze terugplaatsing nog kunnen doen? Ik meende dat je ooit schreef dat ze dat in DD niet meer deden omdat het op dag 3 moest en ze dan de embryo's uit de scoop moeten halen en ze dat dus niet willen, maar kan dat niet ook nog op dag 5? Ik snap wel dat je, nu de uitslag goed blijkt, denkt 'en nu?' Ergens is het toch altijd fijn om nog iets extra's te kunnen doen ofzo. Toch denk ik dat het goed mogelijk is dat je tot nu toe gewoon 'pech' hebt gehad met de terugplaatsingen. En ik hoop gewoon heel erg voor je dat de volgende wel raak gaat zijn. Je bent natuurlijk ook al eens zwanger geweest, al was het maar kort, maar dat is toch heel hoopvol. Er is toen iig een innesteling geweest. Ik zet m'n duimen alvast voor je aan voor dinsdag. Ik hoop overigens dat ik dan zelf nog steeds op het wachtbankje mag zitten (normaal gesproken word ik altijd op 12 dpo ongesteld en dat is dinsdag, maar bij de vorige terugplaatsing ging ik daar drie dagen over heen, dus mogelijk gebeurt dat nu weer?).
Miekje, heel fijn dat er verder geen bloed meer is gekomen!! Was dat de vorige keer wel zo? Ik duim keihard voor je! Sterkte met alle drukte, meis!
Rucio, fijn dat het bloeden gestopt is en dat het de goede kant op gaat met het herstel. Ik hoop dat het hcg snel helemaal verdwenen is, maar iig al mooi dat je weer een eisprong hebt gehad. Hopelijk snel een terugplaatsing en dan gaan we duimen dat prikken niet meer nodig is.
Hier: behoorlijk last van buikpijn en krampen vandaag. Ik word er strontchagrijnig van. Het herinnert me er steeds aan dat ik in de wachtweken zit en kan het dus niet goed van me afzetten. Heb wel lekker in de tuin gewerkt en me flink op de heg en buxusboompjes afgereageerd die gesnoeid moesten worden. Hoop maar dat ik niet teveel heb gedaan qua inspanning. Nu nog even lekker op de bank met netflix en dan hopelijk lekker slapen en dan zijn we weer een dagje verder
.

Animal, denk je na over assisted hatching, ivm te harde eischil? Zou je dat voor deze terugplaatsing nog kunnen doen? Ik meende dat je ooit schreef dat ze dat in DD niet meer deden omdat het op dag 3 moest en ze dan de embryo's uit de scoop moeten halen en ze dat dus niet willen, maar kan dat niet ook nog op dag 5? Ik snap wel dat je, nu de uitslag goed blijkt, denkt 'en nu?' Ergens is het toch altijd fijn om nog iets extra's te kunnen doen ofzo. Toch denk ik dat het goed mogelijk is dat je tot nu toe gewoon 'pech' hebt gehad met de terugplaatsingen. En ik hoop gewoon heel erg voor je dat de volgende wel raak gaat zijn. Je bent natuurlijk ook al eens zwanger geweest, al was het maar kort, maar dat is toch heel hoopvol. Er is toen iig een innesteling geweest. Ik zet m'n duimen alvast voor je aan voor dinsdag. Ik hoop overigens dat ik dan zelf nog steeds op het wachtbankje mag zitten (normaal gesproken word ik altijd op 12 dpo ongesteld en dat is dinsdag, maar bij de vorige terugplaatsing ging ik daar drie dagen over heen, dus mogelijk gebeurt dat nu weer?).
Miekje, heel fijn dat er verder geen bloed meer is gekomen!! Was dat de vorige keer wel zo? Ik duim keihard voor je! Sterkte met alle drukte, meis!
Rucio, fijn dat het bloeden gestopt is en dat het de goede kant op gaat met het herstel. Ik hoop dat het hcg snel helemaal verdwenen is, maar iig al mooi dat je weer een eisprong hebt gehad. Hopelijk snel een terugplaatsing en dan gaan we duimen dat prikken niet meer nodig is.
Hier: behoorlijk last van buikpijn en krampen vandaag. Ik word er strontchagrijnig van. Het herinnert me er steeds aan dat ik in de wachtweken zit en kan het dus niet goed van me afzetten. Heb wel lekker in de tuin gewerkt en me flink op de heg en buxusboompjes afgereageerd die gesnoeid moesten worden. Hoop maar dat ik niet teveel heb gedaan qua inspanning. Nu nog even lekker op de bank met netflix en dan hopelijk lekker slapen en dan zijn we weer een dagje verder

zaterdag 30 september 2017 om 23:03
Hai windmolen erg he al die krampjes enz? Ik had vanavond een nieuw soort krampje soort spierpijnachtig ???????
Gelukkig geen bloed tot nu toe had vorige keer vanaf dpo 11 al spotting....
Succes en lekker in tuin bezig lijkt me juist heel goed.
Ik ben vanavond heerlijk met een vriendin op pad geweest morgen rustig aan dagje
Gelukkig geen bloed tot nu toe had vorige keer vanaf dpo 11 al spotting....
Succes en lekker in tuin bezig lijkt me juist heel goed.
Ik ben vanavond heerlijk met een vriendin op pad geweest morgen rustig aan dagje
zondag 1 oktober 2017 om 07:44
Nu dpo 13. Hele nacht buikpijn en hoofdpijn. Bijna niet geslapen. 1x met afvegen wat rozerood (rest van toen met utro inbrengen denk ik) 2e toiletbezoek 'schoon' zal zo wel weer eens moeten. Twijfel om test erbij te pakken. Lijkt me zinloos/te vroeg of niet?
Pieker pieker
Aanvullig net utro gedaan. Nu schoon. Papier ook. Toch test die ik nog had gedaan. Die geeft niks aan. Afwachten dus. Hoe vervelend is dit!?
Pieker pieker
Aanvullig net utro gedaan. Nu schoon. Papier ook. Toch test die ik nog had gedaan. Die geeft niks aan. Afwachten dus. Hoe vervelend is dit!?
anoniem_339205 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 08:17
24.44% gewijzigd
zondag 1 oktober 2017 om 08:17
Je kan testen, maar als je dan in je achterhoofd houdt dat het antwoord niet per se definitief is. Op dag 13 zou je in de meeste gevallen wel iets moeten zien, maar niet altijd. Het kan zijn dat je met de inbrenghuls wat geraakt hebt. Kan ook begin van een bloeding zien. Ik neig naar testen, omdat je anders toch blijft broekloeren. Maar hou wel in je achterhoofd dat een late innestelling nog zou kunnen als de test negatief is. Die kans is niet zo groot, maar is er wel...
zondag 1 oktober 2017 om 08:56
Miekje: Ja - dag 12/13 is echt zo'n grensgeval of je al wat zou moeten zien of niet. En bloedverlies is ook niet doorslaggevend... De 2e week is hoe dan ook rot!!
Ik moet zo even naar het ziekenhuis om de Ranitidine op te halen en bloed te laten prikken. Op het formulier voor de c-section heeft de consultant high risk aangegeven, dus met een beetje mazzel word ik in de morning section geholpen dwz voor 12:00. Het is een raar idee - absurd bijna, maar ik hoop dinsdag heel mooi nieuws te kunnen brengen...
Het wordt ook voor andere dames een spannende dag: Verjaardag Doces en TP voor Animal en OTD voor Gingerspice!!
Ik moet zo even naar het ziekenhuis om de Ranitidine op te halen en bloed te laten prikken. Op het formulier voor de c-section heeft de consultant high risk aangegeven, dus met een beetje mazzel word ik in de morning section geholpen dwz voor 12:00. Het is een raar idee - absurd bijna, maar ik hoop dinsdag heel mooi nieuws te kunnen brengen...
Het wordt ook voor andere dames een spannende dag: Verjaardag Doces en TP voor Animal en OTD voor Gingerspice!!