Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

zondag 28 januari 2018 om 23:12
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove

Wachten op start | Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel |
Wachten op cryo-tp | blauwerok, Doces |
In de wachtweken |
.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd(m/v) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen | ICSI3+ MESA/TESE |
AMC | |||
-Sense- (36/41) |
2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's | ICSI2 | wacht op intake UZ Gent (oktober) | OLVG/UMC | |
Zizo (35/39) |
2014 | 2016 | matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) | ICSI3 | herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's | ICSI 2 | wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 | - |
Diamond30 (32/38) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF |
IVF3 | Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh | |
Labgeek1990 (26/31) |
2016 | 2017 | zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk | ICSI1 | icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze | Amphia/Erasmus |
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP | zelf proberen met stimulatie | ||
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. | Even pauze nu, opties bekijken | EMC |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 mislukt (5x TP) | Wachten op start ICSI2 | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) | IVF3 | pauze | |
G-power1989 (29 / 30) |
jan 2016 | juli 2017 2e kindje | weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt | ICSI2 | icsi 2 | WZA/UMCG |
Yaradreamz (36/ 45) |
? | ? | hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's | ICSI+MESA/TESE | herstellen van mk | EMC |
Puk32 (34/38) |
2015 | feb 2017 | Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk | IVF/ICSI 1 | onderzoeken mk's, wachten op start | MMC / Tilburg |
Vienna25 (33/32) |
eind 2014 | begin 2016 | Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders | ICSI 1 | Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad | Belgie |
Alaynee (28/?) |
Azoöspermie | ICSI 1+TESE | Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad | DD | ||
mamamaria81 (37/40) |
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). | 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen | wachten op start IVF3 | ism UMCU | ||
Zot-83 (35/39) |
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) | ICSI+ECD | wachten op nieuwe poging | Alicante | ||
innerpeace (37) |
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk | ICSI1 | wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) | Voorburg | ||
blauwerok (37/38) |
2017 | 2017 | ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg | ICSI1+PGD | ||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd

dinsdag 26 juni 2018 om 20:10
@ Duuf, weet niet zo goed wat ik kan zeggen, wat ontzettend moeilijk moet dit zijn. Heel herkenbaar ook die zelfoverschatting soms. Wel lief van je broertje dat hij (ondanks zijn slechte timing) jullie als eerste informeerd, dit nieuws blijft moeilijk maar de manier waarop je het hoort scheelt wel lijkt me.
@zot jeeee!! weer een positieve test fijn!
@zizo, ik had ook gespiekt bij het andere topic zag er goed uit hoor, ik vond het wel iets opgelopen.
Hier zoals verwacht ongesteld geworden van het weekend dus nu eerste echo weer ingepland en dan hopelijk volgende week (of die erop?) terugplaatsing van onze cryo.
@zot jeeee!! weer een positieve test fijn!
@zizo, ik had ook gespiekt bij het andere topic zag er goed uit hoor, ik vond het wel iets opgelopen.
Hier zoals verwacht ongesteld geworden van het weekend dus nu eerste echo weer ingepland en dan hopelijk volgende week (of die erop?) terugplaatsing van onze cryo.
dinsdag 26 juni 2018 om 20:40
dinsdag 26 juni 2018 om 22:06
Duufje wat een verdrietig bericht van jou. Het is al zo heftig wat je hebt meegemaakt en dan slaat het verhuizen van die spullen natuurlijk in als een bom.
Zot wat goed nieuws! Ik herken je terughoudendheid. Ik herken dat helemaal. Zo spannend allemaal. Wanneer ga je weer testen?
MwStippel voor jou ook een dikke knuffel. Ik hoop dat de volgende ronde jouw succesronde is en dat je niks te vrezen hebt.
Zot wat goed nieuws! Ik herken je terughoudendheid. Ik herken dat helemaal. Zo spannend allemaal. Wanneer ga je weer testen?
MwStippel voor jou ook een dikke knuffel. Ik hoop dat de volgende ronde jouw succesronde is en dat je niks te vrezen hebt.
woensdag 27 juni 2018 om 09:28
Ik schrijf op dit moment even niet veel, maar lees wel mee. Miekje, grappig we gaan weer gelijk op (ongeveer)! 11 is een mooie score
. Ik heb het hele prikfeest weer doorlopen en heb morgen de punctie, ben benieuwd! Waggel nu rond als een opgeblazen ballon.
Zot en Zizo beide voorzichtig gefeliciteerd!

Zot en Zizo beide voorzichtig gefeliciteerd!
woensdag 27 juni 2018 om 11:05
Wat top Zizo en Zot een voorzichtig dansje vanuit mijn kant voor jullie!!
Ik zou eigenlijk morgen een terugplaatsing hebben maar omdat het te druk is bij het ziekenhuis, verschoven naar Vrijdag...
Geen idee of dit erg is als je bezig bent met progynova schema, ze zeggen van niet maar ik heb mijn twijfels iedere keer.
Volgende week Donderdag krijg ik ook resultaat terug van de extra bloedafname die is gedaan, dus heel benieuwd of daar iets uit komt.
Ik mag testen op Vrijdag de 13de als de emmie goed ontdooit.... Ik ben echt bijgelovige in zulke gevallen maar hopelijk wordt het tegendeel bewezen!
Ik zou eigenlijk morgen een terugplaatsing hebben maar omdat het te druk is bij het ziekenhuis, verschoven naar Vrijdag...
Geen idee of dit erg is als je bezig bent met progynova schema, ze zeggen van niet maar ik heb mijn twijfels iedere keer.
Volgende week Donderdag krijg ik ook resultaat terug van de extra bloedafname die is gedaan, dus heel benieuwd of daar iets uit komt.
Ik mag testen op Vrijdag de 13de als de emmie goed ontdooit.... Ik ben echt bijgelovige in zulke gevallen maar hopelijk wordt het tegendeel bewezen!
woensdag 27 juni 2018 om 11:08
@ Windmolen, lief dat je naar mij vraagt. Ik lees inderdaad nog wel mee. Heb de laatste tijd het heel druk gehad en weinig energie om te reageren. Desondanks leef ik wel erg met jullie allemaal mee in mijn gedachten.
Nadat bij de vierde poging het eitje al was gesprongen voordat de punctie plaatsvond, zijn wij vol goede moed poging vijf in gegaan.
Helaas is deze poging ook op een teleurstelling uitgelopen. Wederom zat het eitje rechts en was mijn LH waarde dit keer al boven de 30. Daarom is door de artsen besloten om de punctie met een dag te vervroegen en was het zetten van pregnyl niet nodig. 's Ochtends vroeg de punctie gehad, maar bleek het eitje niet mee te zijn gekomen. Waarschijnlijk nog net niet rijp genoeg en zat het nog te vast. Heb het hier wel een beetje moeilijk mee gehad. Maar goed.
Nu dus aangekomen bij poging 6, tevens de laatste van deze MNC cyclus.
Vanochtend uitgangsecho gehad, eitje was groot genoeg om te beginnen met de medicijnen. Helaas zit het eitje deze keer weer rechts. Heb het gevoel dat dit niet mijn goede kant is, na de laatste twee totaal mislukte pogingen waarbij ze ook rechts zaten. Dokter zei vanochtend dat je daar niet zo veel over kunt zeggen en dat het toeval kan zijn, maar we gaan het zondag zien, want dan is waarschijnlijk weer de punctie. Hopelijk is de 3e keer rechts scheepsrecht!!
Voor iedereen die het nodig is, even een dikke knuffel.
En voor Zot en Zizo alvast voorzichtig gefeliciteerd. Eindelijk weer eens wat positiviteit op het forum wat betreft zwangerschappen
Nadat bij de vierde poging het eitje al was gesprongen voordat de punctie plaatsvond, zijn wij vol goede moed poging vijf in gegaan.
Helaas is deze poging ook op een teleurstelling uitgelopen. Wederom zat het eitje rechts en was mijn LH waarde dit keer al boven de 30. Daarom is door de artsen besloten om de punctie met een dag te vervroegen en was het zetten van pregnyl niet nodig. 's Ochtends vroeg de punctie gehad, maar bleek het eitje niet mee te zijn gekomen. Waarschijnlijk nog net niet rijp genoeg en zat het nog te vast. Heb het hier wel een beetje moeilijk mee gehad. Maar goed.
Nu dus aangekomen bij poging 6, tevens de laatste van deze MNC cyclus.
Vanochtend uitgangsecho gehad, eitje was groot genoeg om te beginnen met de medicijnen. Helaas zit het eitje deze keer weer rechts. Heb het gevoel dat dit niet mijn goede kant is, na de laatste twee totaal mislukte pogingen waarbij ze ook rechts zaten. Dokter zei vanochtend dat je daar niet zo veel over kunt zeggen en dat het toeval kan zijn, maar we gaan het zondag zien, want dan is waarschijnlijk weer de punctie. Hopelijk is de 3e keer rechts scheepsrecht!!
Voor iedereen die het nodig is, even een dikke knuffel.
En voor Zot en Zizo alvast voorzichtig gefeliciteerd. Eindelijk weer eens wat positiviteit op het forum wat betreft zwangerschappen

woensdag 27 juni 2018 om 11:23
Labgeek, ik denk dat het niet uitmaakt. Wij moeten gebruik maken van eiceldonatie en ik wordt dan aan de progynova gezet totdat de donor klaar is voor punctie. Ik heb toen begrepen dat ze je zeker 1-2 maanden ‘klaar’ kunnen hebben. Een paar dagen later een tp lijkt me dan ook geen kwaad kunnen. Wij weten nooit van tevoren wanneer we een transfer hebben. Misschien ter geruststelling (al zou ik balen als het uitgesteld worden door drukte!)
woensdag 27 juni 2018 om 11:36
Duufje, wat heftig! Natuurlijk erg emotioneel om de spulletjes te verhuizen. Dat is ook zo verraderlijk aan een rouwproces. Ene moment kan je dingen goed handelen en soms komt het onverwachts snoeihard binnen. Het gemis om B. maar ook nog steeds die onvervulde kinderwens sowieso.
Ik vind het zo mooi om te lezen hoe sterk jullie als stel zijn. Dat heb je echt nodig als je doormaakt waar jullie doorheen gaan.
Je weet het, al het geluk wat ik je maar toe kan wensen stuur ik richting jou. Je schiet nog geregeld door mijn gedachten. Hoop echt dat je het traject toch mag afsluiten met een gezonde baby in je armen. Gun het je zo erg
Hopelijk gaat het weer wat beter met je. Hou je taai meis
Ik vind het zo mooi om te lezen hoe sterk jullie als stel zijn. Dat heb je echt nodig als je doormaakt waar jullie doorheen gaan.
Je weet het, al het geluk wat ik je maar toe kan wensen stuur ik richting jou. Je schiet nog geregeld door mijn gedachten. Hoop echt dat je het traject toch mag afsluiten met een gezonde baby in je armen. Gun het je zo erg

Hopelijk gaat het weer wat beter met je. Hou je taai meis

woensdag 27 juni 2018 om 18:40
Hoi allemaal,
Ik ben zwanger geworden na ICSI (jullie binnenkort allemaal ook!!) en heb nog spuiten over. Ik vind het zo zonde om ze weg te gooien, zeker als iemand zelf aan het betalen is. Daarom hier even een berichtje om hopelijk iemand wat geld te kunnen besparen.
Het gaat om 7 spuiten Decapeptyl en 750 IE Gonal F.
Stuur even een berichtje als je ze wilt!
Hee veel succes en geluk iedereen!
Ik ben zwanger geworden na ICSI (jullie binnenkort allemaal ook!!) en heb nog spuiten over. Ik vind het zo zonde om ze weg te gooien, zeker als iemand zelf aan het betalen is. Daarom hier even een berichtje om hopelijk iemand wat geld te kunnen besparen.
Het gaat om 7 spuiten Decapeptyl en 750 IE Gonal F.
Stuur even een berichtje als je ze wilt!
Hee veel succes en geluk iedereen!

woensdag 27 juni 2018 om 20:47
woensdag 27 juni 2018 om 21:22
Zot, jij bent nu 14 dpo toch? Je kunt in het andere topic wel zien hoe licht mijn streep een paar dagen geleden was. Ik ben nu 17 dpo, maar ben ontzettend onzeker. Mijn streep is nu echt heel duidelijk, maar ik voel helemaal niks. Geen misselijkheid, ik voel niets aan mijn borsten en in mijn buik rommelt het veel wat ook menstruatieklachten zouden kunnen zijn. Ik moet wel erg vaak plassen, dat is het enige wat opvalt. Morgen ga ik het zkh bellen. Pff wat ben ik nu toch ook weer onzeker.
Miekje morgen krijg jij te horen of je een tp hebt of niet? Zenuwslopend zeg! Ik duim echt superhard voor je. Wat hoop ik dat jij nu ook eens een keer cryo's hebt.
Labgeek, het is geen probleem om uit te stellen met progynova. Bij mij werd de tp de laatste keer ook anderhalve week later gepland omdat of het lab al vol zat of ik niet kon. Dat was geen probleem. Zorgen maken hierover is dus niet nodig.
Andere dames: ik leef en lees met jullie mee. Heel veel sterkte!
Miekje morgen krijg jij te horen of je een tp hebt of niet? Zenuwslopend zeg! Ik duim echt superhard voor je. Wat hoop ik dat jij nu ook eens een keer cryo's hebt.

Labgeek, het is geen probleem om uit te stellen met progynova. Bij mij werd de tp de laatste keer ook anderhalve week later gepland omdat of het lab al vol zat of ik niet kon. Dat was geen probleem. Zorgen maken hierover is dus niet nodig.
Andere dames: ik leef en lees met jullie mee. Heel veel sterkte!

donderdag 28 juni 2018 om 09:13
Succes vandaag Miekje, ik duim mee!
Zizo, gisteren 14dpo. Morgen nog een bloedtest. De eerdere mk speelt mee in de onzekerheid merk ik. Vanochtend via de huisarts alvast de verwijzing voor het ziekenhuis regelen.
Hier wel al klachten, was bij T en F* ook al vroeg. Hoor wel vaak dat het bij een week of 5,5-6 echt begint.
Succes met ziekenhuis bellen. Je streep is echt duidelijk, je bent echt zwanger!
Zizo, gisteren 14dpo. Morgen nog een bloedtest. De eerdere mk speelt mee in de onzekerheid merk ik. Vanochtend via de huisarts alvast de verwijzing voor het ziekenhuis regelen.
Hier wel al klachten, was bij T en F* ook al vroeg. Hoor wel vaak dat het bij een week of 5,5-6 echt begint.
Succes met ziekenhuis bellen. Je streep is echt duidelijk, je bent echt zwanger!
donderdag 28 juni 2018 om 10:22
.
Als het gaat zoals bij mij ga je ook pas over 3-4 weken iets voelen, vanaf en week of 7-8. Dat was bij mij alle 5x zo!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
donderdag 28 juni 2018 om 11:48
Zo, ik was ineens even heel druk, maar nu weer tijd om te reageren.
Allereerst, Zot, ook jij een streep! Wat fijn! Voorzichtig gefeliciteerd! Heb je nog eens getest om te zien of de streep oploopt? Ah, lees het net dat hij al een klein beetje opgelopen was, wat goed! Blijf voor je duimen, meid!
Miekje, yes, terugplaatsing vanmiddag!! Heel veel succes! Ik hoop zo voor je dat dit nu eindelijk een plakker mag worden!
Zizo, wat fijn dat je streep nu echt duidelijk is! Dat lijkt me toch een goed teken! Heb je het ziekenhuis al gebeld? Ik ga jou en Zot zo naar het zwangerenwachtbankje verplaatsen hoor
(ik gooi er nu toch eens een paar juig-smileys tegenaan hoor
).
G-Power, bah wat een gedoe bij jou. Zou je niet gewoon om een iets eerdere controle-echo kunnen vragen? Zodat je het moment voor bent waarop je eigen eisprong begint? Hopelijk deze ronde meer succes!
Labgeek, alvast veel succes voor morgen! Hopelijk voor jullie eindelijk het lucky embryo! En wat iedereen al schrijft, het verschuiven van de terugplaatsing kan geen kwaad met progynova (mits je nog niet met progesteron was begonnen).
Gingerspice, hoe is je punctie gegaan? Ik hoop op veel mooie eitjes en bevruchtingen! En vooral dat nu het gouden embryo erbij gaat zitten!
Dinus, is lastig iets over te zeggen zonder de precieze details te weten (hoeveel cellen op welke dag etc). Iets sneller delen hoeft iig niet perse slecht te zijn en kan zelfs ook een goed teken zijn. Alleen veel te snel delen is mogelijk geen goed teken. Als je het echt nog graag wilt weten, kan je misschien nog eens bellen met de arts? Anders is het nu gewoon een kwestie van afwachten en je hebt sowieso nu een veel grotere kans op een zwangerschap dan zonder IVF. Succes!
Pippeltje, succes op het wachtbankje! Klinkt goed, twee keer A! Hopelijk ook nog wat cryo's straks.
Ach Duufje, wat moeilijk en verdrietig en confronterend van de babyspullen. En dan ook nog het nieuws van je broertje, natuurlijk is dat dubbel
.
Allereerst, Zot, ook jij een streep! Wat fijn! Voorzichtig gefeliciteerd! Heb je nog eens getest om te zien of de streep oploopt? Ah, lees het net dat hij al een klein beetje opgelopen was, wat goed! Blijf voor je duimen, meid!
Miekje, yes, terugplaatsing vanmiddag!! Heel veel succes! Ik hoop zo voor je dat dit nu eindelijk een plakker mag worden!
Zizo, wat fijn dat je streep nu echt duidelijk is! Dat lijkt me toch een goed teken! Heb je het ziekenhuis al gebeld? Ik ga jou en Zot zo naar het zwangerenwachtbankje verplaatsen hoor

G-Power, bah wat een gedoe bij jou. Zou je niet gewoon om een iets eerdere controle-echo kunnen vragen? Zodat je het moment voor bent waarop je eigen eisprong begint? Hopelijk deze ronde meer succes!
Labgeek, alvast veel succes voor morgen! Hopelijk voor jullie eindelijk het lucky embryo! En wat iedereen al schrijft, het verschuiven van de terugplaatsing kan geen kwaad met progynova (mits je nog niet met progesteron was begonnen).
Gingerspice, hoe is je punctie gegaan? Ik hoop op veel mooie eitjes en bevruchtingen! En vooral dat nu het gouden embryo erbij gaat zitten!
Dinus, is lastig iets over te zeggen zonder de precieze details te weten (hoeveel cellen op welke dag etc). Iets sneller delen hoeft iig niet perse slecht te zijn en kan zelfs ook een goed teken zijn. Alleen veel te snel delen is mogelijk geen goed teken. Als je het echt nog graag wilt weten, kan je misschien nog eens bellen met de arts? Anders is het nu gewoon een kwestie van afwachten en je hebt sowieso nu een veel grotere kans op een zwangerschap dan zonder IVF. Succes!
Pippeltje, succes op het wachtbankje! Klinkt goed, twee keer A! Hopelijk ook nog wat cryo's straks.
Ach Duufje, wat moeilijk en verdrietig en confronterend van de babyspullen. En dan ook nog het nieuws van je broertje, natuurlijk is dat dubbel

donderdag 28 juni 2018 om 15:19
Miekje wat fijn! Succes met de terugplaatsing! Hopelijk een lekkere plakkerd! En ik duim voor nog één of meerdere cryo’s 
Zizo ik had destijds ook pas vanaf week 6 1/2 klachten en dat was een tweeling
Was meteen ook wel uitgeschakeld maar daarvoor gewoon niets gevoeld...
Gingerspice ik hoop dat de punctie goed is gegaan en mee is gevallen!
Labgeek jij ook morgen succes met de tp, ook een blijvertje hoop ik!!
Wij hebben gisteren, 2 dagen na de tp gehoord dat de overige 3 embryo's ingevroren zijn dus daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee.
Zizo ik had destijds ook pas vanaf week 6 1/2 klachten en dat was een tweeling
Gingerspice ik hoop dat de punctie goed is gegaan en mee is gevallen!
Labgeek jij ook morgen succes met de tp, ook een blijvertje hoop ik!!
Wij hebben gisteren, 2 dagen na de tp gehoord dat de overige 3 embryo's ingevroren zijn dus daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee.
donderdag 28 juni 2018 om 17:02
donderdag 28 juni 2018 om 21:48
Zot & Zizo:
!! Overigens geldt ook dat ik pas bij week 8 echte klachten had. Daarvoor was het zo abstract. Had alleen een sterker reuk vermogen. Maar merkte zo weinig dat ik er van overtuigd was dat het misging. Gek werd ik ervan. Maar je testen zien er goed uit so far!
Miekje: ook voor jou even een bemoedigende
want je hebt toch maar weer een embryo bij je: PUPO!
Labgeek: heel veel succes morgen en ook ik duim voor goed nieuws!
Andere meiden: een
voor iedereen!!

Miekje: ook voor jou even een bemoedigende

Labgeek: heel veel succes morgen en ook ik duim voor goed nieuws!
Andere meiden: een

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 28 juni 2018 om 22:20
Miekje wat goed nieuws! Je bent nu PUPO!! En ik duim voor cryo's voor je! Fijn dat er nog vier in de race zijn!
Zot wat is dit spannend he? Ik herken het helemaal.
Labgeek ik wens jou heel veel succes toe!
Windmolen, ik durfde mezelf niet naar onderen te verplaatsen in de tabel, maar uiteraard goed dat je dat hebt gedaan. Dankjewel! Ik hoor daar nu, hoe bizar ik het ook vind.
Dames wat een lieve reacties op mijn berichtjes. Fijn om te horen dat het nog helemaal is om geen klachten te hebben. Best gek eigenlijk dat ik al die vorige rondes me zat te focussen op klachten, terwijl ik nu merk dat dat dus helemaal niets zegt.
Ik zal me wat terugtrekken van dit topic. Ik blijf wel meelezen natuurlijk, maar ik snap ook wel dat mijn rol hier nu niet meer helemaal passend is. Ik heb op 18 juli de eerste echo. Daar leef ik nu naartoe, in de hoop dat het goedkomt.
Zot wat is dit spannend he? Ik herken het helemaal.
Labgeek ik wens jou heel veel succes toe!
Windmolen, ik durfde mezelf niet naar onderen te verplaatsen in de tabel, maar uiteraard goed dat je dat hebt gedaan. Dankjewel! Ik hoor daar nu, hoe bizar ik het ook vind.
Dames wat een lieve reacties op mijn berichtjes. Fijn om te horen dat het nog helemaal is om geen klachten te hebben. Best gek eigenlijk dat ik al die vorige rondes me zat te focussen op klachten, terwijl ik nu merk dat dat dus helemaal niets zegt.
Ik zal me wat terugtrekken van dit topic. Ik blijf wel meelezen natuurlijk, maar ik snap ook wel dat mijn rol hier nu niet meer helemaal passend is. Ik heb op 18 juli de eerste echo. Daar leef ik nu naartoe, in de hoop dat het goedkomt.