Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

vrijdag 13 september 2019 om 20:48
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
Bezig met behandelingen
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*
Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)
Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)
Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7

Wachten op start | Sense, Mia_3 |
Prikken & slikken | Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro |
Wachten op cryo-tp | Elisboompje, piene1987, DaisyLiz |
In de wachtweken (testdatum) |
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

Naam (leeftijd(v/m) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behan-deling | Status #cryo's |
Locatie |
-Sense- (36/41) |
2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's | ICSI4 | wacht op start | UZ Gent, OLVG/UMC | |
Vienna25 (33/32) |
eind 2014 | begin 2016 | Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt | ICSI 2 | wachten op cryo-tp #nog 2cryo's | Belgie |
MamaMaria81 (38/41) |
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen | ICSI 3 | 2 cryo's | |||
Jokke (37/37) |
2016 | 2017 | geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt | IVF4 | wachten op start Düsseldorf cryo | |
Lauwie101 (29/30) |
2015 | 2017 | zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp | ICSI4 | wachten op start icsi4 | Spanje |
DaisyLiz (30/31) |
dec 2014 | jan 2016 | PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) | IVF 2 | 11 cryo's (nog 7 over) | UZ Gent, OLVG/UMC |
Kasteelbewoner (?/?) |
2015 | ? | slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt | ICSI 3 | - | |
bolletje81 (38/38) |
2016 | 2017 | dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt | ICSI 3 | wachten op start ICSI3 | |
Neoflux (33/32) |
2019 | 2019 | erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD | PGD-ICSI 2 | wachten op start ICSI2 | |
Elisboompje (30/33) |
2018 | 2019 | ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's | ICSI 1 | Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020) | |
piene1987 | 2016 | 2019 | slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's | ICSI1 | wachten op cryo tp nog 3 | |
Maan1987 | 2012 | 2017 | PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) | ICSI + +PGD |
wachten op start | UMC utrecht, maastricht |
Maestro | 2018 | 2019 | PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad | ICSI / IVF | ||
Celenne | 2017 | 2018 | Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. | ICSI 3 | wachten op start ICSI3 | |
Nerdella | 2009 | 2010 | Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF | IVF 1 | Start met stimuleren | C&C Heinsberg (DL) |
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |

(Zwanger groepje 2016-2019)
.

*

*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)
Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
donderdag 29 oktober 2020 om 16:12
Blauwe wat naar dat t niet gelukt is. Ik hoop dat jullie deze ronde mogen meedoen.
Alaynee, wat naar dat je je zo voelt. Kan je er met mensen uit je omgeving over praten?
Baggal wat een gedoe. Hopelijk snel opgelost. Dit is niet leuk.
Dat zou wel eens kunnen Piene. Ik weet dat niet meer zo goed.
Nerdella, Ik hoop dat je maandag gelijk start met een mooie echo.
Lauwie, ik kan bij jou alleen maar zeggen, goed dat je t zo aanpakt en we hopen allemaal het beste voor jullie. Op naar morgen, stap voor stap.
Roodborstje wat spannend zeg. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor jullie.
Duufje echt nogmaals mijn respect naar jullie. Ik vind het zo knap dat jullie je pleegzoon zo goed mogelijk te helpen en te begeleiden.
DaisyLiz fijn dat de ms er is. Hopelijk verloopt t allemaal soepel.
Celenne nu je geen verse tp hebt gehad mag je dan wel direct komende maand of moet je dan ook wachten?
Kasteel ik hoop dat zat jullie dag mag worden. Ik duim.
Alaynee, wat naar dat je je zo voelt. Kan je er met mensen uit je omgeving over praten?
Baggal wat een gedoe. Hopelijk snel opgelost. Dit is niet leuk.
Dat zou wel eens kunnen Piene. Ik weet dat niet meer zo goed.
Nerdella, Ik hoop dat je maandag gelijk start met een mooie echo.
Lauwie, ik kan bij jou alleen maar zeggen, goed dat je t zo aanpakt en we hopen allemaal het beste voor jullie. Op naar morgen, stap voor stap.
Roodborstje wat spannend zeg. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor jullie.
Duufje echt nogmaals mijn respect naar jullie. Ik vind het zo knap dat jullie je pleegzoon zo goed mogelijk te helpen en te begeleiden.
DaisyLiz fijn dat de ms er is. Hopelijk verloopt t allemaal soepel.
Celenne nu je geen verse tp hebt gehad mag je dan wel direct komende maand of moet je dan ook wachten?
Kasteel ik hoop dat zat jullie dag mag worden. Ik duim.

donderdag 29 oktober 2020 om 18:00
Bedankt allemaal.voor jullie lieve berichtjes! Na de mislukte ivf poging was ik echt gebroken, maar deze keer kan ik het makkelijker een plekje geven.
Kasteel, fijn dat je zaterdag een tp hebt. Succes met alle hormonen, buh al die bijwerkingen kunnen soms zo tegenvallen.
Celenne, 10 bevruchtingen, mooi zeg! Lastig dat je dinsdag pas meer hoort. Ik hoop voor je dat de tijd vliegt.
Succes dat ik niet op alles reageer, dat lukt nu even niet met mijn mobiel. Ik lees alles, en wens iedereen veel succes
Kasteel, fijn dat je zaterdag een tp hebt. Succes met alle hormonen, buh al die bijwerkingen kunnen soms zo tegenvallen.
Celenne, 10 bevruchtingen, mooi zeg! Lastig dat je dinsdag pas meer hoort. Ik hoop voor je dat de tijd vliegt.
Succes dat ik niet op alles reageer, dat lukt nu even niet met mijn mobiel. Ik lees alles, en wens iedereen veel succes
donderdag 29 oktober 2020 om 20:37
zooooo! Er wordt veel geschreven zeg!
Wat ontzettend jammer Blauwe Kat
Celenne: heb je al nieuws over de ontwikkelingen of moet je daar nog even op wachten? 10 is echt een fantastisch aantal, hopelijk delen ze goed door. Hoe is het met je buik? Nog geen OHHS klachten?
KasteeL; spannend, zaterdag eindelijk je terugplaatsing! Kom je op het wachtbankje erbij! De bijwerkingen zijn zo waardeloos en ook nog zo wisselend per hormoon. Pas goed op jezelf.
Vanessa; heb jij al iets gehoord van ziekenhuis, lukt nog een IUI7?
Sofie: ik word enorm blij van dit soort berichten! daarvoor ondergaan we allemaal deze intens heftige trajecten en dan zijn succesverhalen ook hartstikke welkom. Geniet van je gezin!
Suezele: hoe is het met jou ondertussen?
Piene: is je ongesteldheid al doorgebroken en lukte de aanmelding nog? Ik hoorde vandaag in Leiden dat er nog veel fertiliteit doordraait in verhouding tot andere te leveren zorg. Misschien stelt dat je gerust!
VIenna je berichtje kwam bij mij wel even binnen en ik vind het lastig om erop te reageren. Het is het schrikbeeld van iedereen en ik hoop zo dat deze laatste cryo jullie wens in vervulling laat gaan. Eveneens is het ook ontzettend dapper om een streep te zetten, hoe zwaar die keuze ook is. Ik hoop dat je die streep niet hoeft te gaan zetten!
Bijtje pittige evaluatie en ook lastig om te horen. Ik hoop dat de tweede poging jullie meer geluk gaat brengen.
Lastig als familiebanden gevoelig liggen, dat ken ik op een andere manier helaas ook (schoonzusje) Het maakt het lastig en ontzettend emotioneel belastend. Pas goed op jezelf!
Alaynee spannende tijd voor jullie ook. Ik hoop dat je kunt ontspannen en het traject voorspoedig gaat lopen!
Baggal Refunds zijn een verschrikking! Andersom kan ook: wij kregen bericht van het waterbedrijf dat we op onze eindjaarsrekening nog 1,03 moesten betalen. Daar werden we voor gebeld, gemaild en een brief op de mat. Dat is wel heel verliesgevend.....Daarnaast hebben we nog 3 vouchers, waarvan 1 ook niet uitbetaald wordt of de optie niet geboden gaat worden....ik ben mijn frans weer aan het oppoetsen
Zizo sterkte komende weken in Gent, spannende tijden ook voor jou. Fijn dat je steun hebt, ondanks dat je veel alleen moet doen. Jullie hadden ook een lange reistijd toch? Ik duim hard voor jou !
Nerdella hoe gaat het met spuiten? Voel je al iets en heb je niet teveel bijwerkingen? Wel vreemd om te gaan starten zonder dat je precies weet wat het plan is? is een belafspraak geen optie? Ik zou mij daar toch niet heel fijn bij voelen denk ik....
Lauwie fijn om je te lezen en dat je deze keer hopelijk wat meer de rust vindt in deze poging. Heb je nog weinig bijwerkingen? Ik herken wat je schrijft over eitjes die lastig loslaten. Bij mijn punctie hebben ze echt mijn buik zo ingedrukt om de eitjes los te krijgen...de vliesjes hadden ze moeite mee om los te krijgen. Komt dit bij jou ook door de PCOS?
Roodborstje JE mag bijna testen, het wordt echt tijd voor een mooie test in dit topic. Gogogogogo!
En ik ben ondertussen ook aangeschoven op het wachtbankje, wordt gezellig druk komende dagen denk ik! Vanochtend terugplaatsing gehad van een topper. Alle embryo's zijn doorgedeeld en van goede kwaliteit. Overigens een superleuke arts in Leiden die helemaal enthousiast was en ik mocht mijzelf echoën, daar werd ik echt even blij van. Toch leuk als je het embryo in je baarmoeder ziet schieten. Was mooi om samen te kunnen beleven.
Ik heb van het drukken op mijn buik nog wel echt last, vooral met lopen. Hopelijk wordt dat snel beter....
Voor de tabel: naar de wachtweken (testdatum 10-11)
Wat ontzettend jammer Blauwe Kat

Celenne: heb je al nieuws over de ontwikkelingen of moet je daar nog even op wachten? 10 is echt een fantastisch aantal, hopelijk delen ze goed door. Hoe is het met je buik? Nog geen OHHS klachten?
KasteeL; spannend, zaterdag eindelijk je terugplaatsing! Kom je op het wachtbankje erbij! De bijwerkingen zijn zo waardeloos en ook nog zo wisselend per hormoon. Pas goed op jezelf.
Vanessa; heb jij al iets gehoord van ziekenhuis, lukt nog een IUI7?
Sofie: ik word enorm blij van dit soort berichten! daarvoor ondergaan we allemaal deze intens heftige trajecten en dan zijn succesverhalen ook hartstikke welkom. Geniet van je gezin!
Suezele: hoe is het met jou ondertussen?
Piene: is je ongesteldheid al doorgebroken en lukte de aanmelding nog? Ik hoorde vandaag in Leiden dat er nog veel fertiliteit doordraait in verhouding tot andere te leveren zorg. Misschien stelt dat je gerust!
VIenna je berichtje kwam bij mij wel even binnen en ik vind het lastig om erop te reageren. Het is het schrikbeeld van iedereen en ik hoop zo dat deze laatste cryo jullie wens in vervulling laat gaan. Eveneens is het ook ontzettend dapper om een streep te zetten, hoe zwaar die keuze ook is. Ik hoop dat je die streep niet hoeft te gaan zetten!

Bijtje pittige evaluatie en ook lastig om te horen. Ik hoop dat de tweede poging jullie meer geluk gaat brengen.

Alaynee spannende tijd voor jullie ook. Ik hoop dat je kunt ontspannen en het traject voorspoedig gaat lopen!
Baggal Refunds zijn een verschrikking! Andersom kan ook: wij kregen bericht van het waterbedrijf dat we op onze eindjaarsrekening nog 1,03 moesten betalen. Daar werden we voor gebeld, gemaild en een brief op de mat. Dat is wel heel verliesgevend.....Daarnaast hebben we nog 3 vouchers, waarvan 1 ook niet uitbetaald wordt of de optie niet geboden gaat worden....ik ben mijn frans weer aan het oppoetsen

Zizo sterkte komende weken in Gent, spannende tijden ook voor jou. Fijn dat je steun hebt, ondanks dat je veel alleen moet doen. Jullie hadden ook een lange reistijd toch? Ik duim hard voor jou !
Nerdella hoe gaat het met spuiten? Voel je al iets en heb je niet teveel bijwerkingen? Wel vreemd om te gaan starten zonder dat je precies weet wat het plan is? is een belafspraak geen optie? Ik zou mij daar toch niet heel fijn bij voelen denk ik....
Lauwie fijn om je te lezen en dat je deze keer hopelijk wat meer de rust vindt in deze poging. Heb je nog weinig bijwerkingen? Ik herken wat je schrijft over eitjes die lastig loslaten. Bij mijn punctie hebben ze echt mijn buik zo ingedrukt om de eitjes los te krijgen...de vliesjes hadden ze moeite mee om los te krijgen. Komt dit bij jou ook door de PCOS?
Roodborstje JE mag bijna testen, het wordt echt tijd voor een mooie test in dit topic. Gogogogogo!
En ik ben ondertussen ook aangeschoven op het wachtbankje, wordt gezellig druk komende dagen denk ik! Vanochtend terugplaatsing gehad van een topper. Alle embryo's zijn doorgedeeld en van goede kwaliteit. Overigens een superleuke arts in Leiden die helemaal enthousiast was en ik mocht mijzelf echoën, daar werd ik echt even blij van. Toch leuk als je het embryo in je baarmoeder ziet schieten. Was mooi om samen te kunnen beleven.
Ik heb van het drukken op mijn buik nog wel echt last, vooral met lopen. Hopelijk wordt dat snel beter....
Voor de tabel: naar de wachtweken (testdatum 10-11)
samen sta je sterker
vrijdag 30 oktober 2020 om 10:17
Ja Maestro klachten afdeling nog een keer gesproken, maar de arts had echt geen tijd voor eerder dan 30-11. Ik had nog gezegd een andere maar toen zeiden ze waarschijnlijk kan dat ook niet eerder. Dus ja als er plek is mag ik nog een 7 doen. Niet dat dat waarschijnlijk zou uitmaken maar goed dat zien we dan wel weer. Soms zou ik wel vooruit willen spoelen naar over enkele maanden. Of gewoon om te weten waar iedereen dan staat.
Ik duim keihard voor jullie.
Ik duim keihard voor jullie.

vrijdag 30 oktober 2020 om 10:31
Wat fijn om te lezen dat bij veel ziekenhuizen het traject nog door kan gaan. Succes voor alle dames op het wachtbankje en voor de dames die een nieuwe poging gaan starten!
Vienna, wat een heftig verhaal.
ik hoop zo voor je dat deze laatste cryo het gouden ei is en een goed plekje in je baarmoeder gaat zoeken. Ik duim voor jullie!!
Helaas mocht de partner niet mee met de terugplaatsing, maar ik heb het wel mogen filmen dus heeft hij het toch een beetje kunnen zien. Bij het uithalen vd embryo was hij nog een 2AA, maar op de dag van de terugplaatsing was hij al gestegen naar 3AA. Dat geeft me hoop, hopelijk zet deze mooie groei door in een fijn plekje in mijn baarmoeder.
Vienna, wat een heftig verhaal.

Helaas mocht de partner niet mee met de terugplaatsing, maar ik heb het wel mogen filmen dus heeft hij het toch een beetje kunnen zien. Bij het uithalen vd embryo was hij nog een 2AA, maar op de dag van de terugplaatsing was hij al gestegen naar 3AA. Dat geeft me hoop, hopelijk zet deze mooie groei door in een fijn plekje in mijn baarmoeder.
vrijdag 30 oktober 2020 om 15:51
Maestro: Wat leuk zo'n fijne arts. En jezelf echo-en lijkt mij best grappig. Ik neem aan dat dit de uitwendige echo was en niet de inwendige stok
. Ik vond mijn arts destijds ook heel erg prettig en zorgzaam. Ik weet nog heel goed dat hij ooit (na de 1e MK) vroeg hoe het met mij ging en toen ik mijn riedeltje afdraaide "druk op kantoor, bla-bla bla" hij toen zei: ik vroeg hoe het met JOU ging. Ja, daar ging mijn hart van smelten. Ben toen hij reeds van kliniek veranderde, ook nog langs geweest met een grote bos bloemen met SA. Ik ga enorm hard voor je duimen dat je je moeder postuum oma mag maken
Wij hadden ooit ook zoiets omgekeerd waarin wij 'debiteur' waren, althans mijn man. Wij hadden in een mooi hotel verbleven en kennelijk (oprecht) vergeten een blikje cola uit de minibar te melden. Als je voor een weekend honderden euros betaald, dan ga je er niet vanuit dat je vanuit het continent een brief krijgt naar Engeland van het 5 ***** hotel voor een lullig blikje cola
. Dat is net zo'n verhaal als dat van jou.
BlauweKat: Een tweede BFN is gewoon niet aangenaam. En hoewel je een hoop cryo's hebt is het toch iedere keer een enorme teleurstelling. Al die spanning van die 2WW en dan toch negatief testen is heel erg rot.
Suez: Heel veel succes. Ik heb destijds mijn partner uit eigen beweging niet meer meegenomen. Wilde er ook geen ding van maken na een paar teleurstellingen. En een 3AA klinkt veelbelovend. Ik ga ook voor jou duimen.
Jeetje Vanessa: dat is idd lang wachten. En begrijp als geen ander dat je tijd het liefst vooruit zou willen spoelen.
Roodborstje: Krampen en bloedverlies zeggen niet alles, maar dat je er niet in duit te geloven en een slag om de arm houdt snap ik. Sterkte nog even.
Ik snap je wel hoor Bijtje. Liever geen contact dan kortsluiting, al is het wel heel jammer natuurlijk. Haar opmerking nav de tweede zwangerschap met spiraal vind ik ook erg onnadenkend - alsof ze er niet bij stilstaat hoe moeilijk dit voor jou is.

Wij hadden ooit ook zoiets omgekeerd waarin wij 'debiteur' waren, althans mijn man. Wij hadden in een mooi hotel verbleven en kennelijk (oprecht) vergeten een blikje cola uit de minibar te melden. Als je voor een weekend honderden euros betaald, dan ga je er niet vanuit dat je vanuit het continent een brief krijgt naar Engeland van het 5 ***** hotel voor een lullig blikje cola

BlauweKat: Een tweede BFN is gewoon niet aangenaam. En hoewel je een hoop cryo's hebt is het toch iedere keer een enorme teleurstelling. Al die spanning van die 2WW en dan toch negatief testen is heel erg rot.
Suez: Heel veel succes. Ik heb destijds mijn partner uit eigen beweging niet meer meegenomen. Wilde er ook geen ding van maken na een paar teleurstellingen. En een 3AA klinkt veelbelovend. Ik ga ook voor jou duimen.
Jeetje Vanessa: dat is idd lang wachten. En begrijp als geen ander dat je tijd het liefst vooruit zou willen spoelen.
Roodborstje: Krampen en bloedverlies zeggen niet alles, maar dat je er niet in duit te geloven en een slag om de arm houdt snap ik. Sterkte nog even.
Ik snap je wel hoor Bijtje. Liever geen contact dan kortsluiting, al is het wel heel jammer natuurlijk. Haar opmerking nav de tweede zwangerschap met spiraal vind ik ook erg onnadenkend - alsof ze er niet bij stilstaat hoe moeilijk dit voor jou is.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zaterdag 31 oktober 2020 om 17:23
Blauwe kat: wat naar dat poging niet gelukt is. Dikke knuffel!
Ook voor jou alvast een dikke knuffel roodborstje, al hoop ik natuurlijk nog dat je het mis hebt.
Iedereen op het wachtbankje: heel veel sterkte met wachten en ik duim heel hard voor jullie meiden!
Vienna: uiteraard hoop ik dat dit toch echt jouw terugplaatsing wordt, maar zo’n beslissing lijkt mij niet te bevatten heftig. Lijkt mij een heel zwaar en moeilijk proces om doorheen te gaan. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe.
Ah Vanessa jij ook hier. Had zo gehoopt van niet voor je..
Hier: het leven begint langzaam aan ook af en toe weer leuk te worden. Mentaal vind ik het nog steeds pittig, maar merk wel dat de grootste pijn weg ebt.
Fysiek ga ik heel langzaam vooruit helaas, maar het gaat in ieder geval vooruit en hierdoor lukt afleiding zoeken ook wat beter.
Wanneer ik weer toe ben aan het vervolgen van het traject weet ik niet. Wil nu vooral even helemaal niets.
Ook voor jou alvast een dikke knuffel roodborstje, al hoop ik natuurlijk nog dat je het mis hebt.
Iedereen op het wachtbankje: heel veel sterkte met wachten en ik duim heel hard voor jullie meiden!
Vienna: uiteraard hoop ik dat dit toch echt jouw terugplaatsing wordt, maar zo’n beslissing lijkt mij niet te bevatten heftig. Lijkt mij een heel zwaar en moeilijk proces om doorheen te gaan. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe.
Ah Vanessa jij ook hier. Had zo gehoopt van niet voor je..
Hier: het leven begint langzaam aan ook af en toe weer leuk te worden. Mentaal vind ik het nog steeds pittig, maar merk wel dat de grootste pijn weg ebt.
Fysiek ga ik heel langzaam vooruit helaas, maar het gaat in ieder geval vooruit en hierdoor lukt afleiding zoeken ook wat beter.
Wanneer ik weer toe ben aan het vervolgen van het traject weet ik niet. Wil nu vooral even helemaal niets.

zaterdag 31 oktober 2020 om 18:08
Ruby, rustig aan hè, fijn dat je je weer wat beter voelt. Je ziet vanzelf wel wanneer je er weer aan toe bent. Hoe is het voor je partner?
Roodborstje, jammer zeg. Er is natuurlijk nog een klein kansje dat het toch goed komt... Ik hoop het voor je.
Suezele, fijn dat het zo'n goeie is!
Maestro, heel veel succes deze 2 weken! Klinkt als een aardige arts!
Baggal, ja dat is ook zo. Het is elke keer weer balen. Maar we zijn ook blij dat we nog een aantal cryo kansen over hebben.
Vanessa, jammer dat je veel moet wachten. Bedoel je dat je de 7e misschien nog mag?
Roodborstje, jammer zeg. Er is natuurlijk nog een klein kansje dat het toch goed komt... Ik hoop het voor je.
Suezele, fijn dat het zo'n goeie is!
Maestro, heel veel succes deze 2 weken! Klinkt als een aardige arts!
Baggal, ja dat is ook zo. Het is elke keer weer balen. Maar we zijn ook blij dat we nog een aantal cryo kansen over hebben.
Vanessa, jammer dat je veel moet wachten. Bedoel je dat je de 7e misschien nog mag?
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:35
Even egopost: vandaag is er een mooi embryo teruggeplaatst. Er zijn nog twee over die worden mogen opnieuw bekeken en dan eventueel ingevroren. Gezien mijn leeftijd zegt de kwaliteit normaal niet veel want mijn embryo's waren altijd mooi, maar nu dus wel omdat de donor een stuk jonger is. Ik ben blij met deze mooie en opgelucht door het resultaat omdat je niet zoveel eicellen krijgt. Ben nu heel optimistisch en houd dat even vast.
zaterdag 31 oktober 2020 om 20:08
Kasteelbewoner wat fijn dat je nu een tp hebt gehad en mogelijk nog 2 cryo's! Mijn duimen draaien voor je!
Roodborstje, ach dat klinkt niet goed. Heb je al getest? Sterkte!
Ruby neem de tijd. Eerst zelf weer op decrails komen. Knuffel voor jou.
Hier vandaag bloedverlies, beginnende menstruatie. Morgenochtend Gent bellen en dan verwacht ik maandag bloed te moeten prikken. Dus morgenmiddag alvast die kant op.
Ik zag wel een update op de website van het zkh van 30 oktober dat er ook minder reguliere behandelingen zijn ivm covid. Extra spannend dus om morgen te bellen en te horen of ik toch mag beginnen.
Roodborstje, ach dat klinkt niet goed. Heb je al getest? Sterkte!

Ruby neem de tijd. Eerst zelf weer op decrails komen. Knuffel voor jou.
Hier vandaag bloedverlies, beginnende menstruatie. Morgenochtend Gent bellen en dan verwacht ik maandag bloed te moeten prikken. Dus morgenmiddag alvast die kant op.
Ik zag wel een update op de website van het zkh van 30 oktober dat er ook minder reguliere behandelingen zijn ivm covid. Extra spannend dus om morgen te bellen en te horen of ik toch mag beginnen.
zondag 1 november 2020 om 08:29
Kasteelbewoner: wat een fijn nieuws!! Ik hoop enorm dat jouw/jullie wens op deze manier in vervulling mag gaan. Hoop dat de andere kunnen worden teruggeplaatst. Succes in de wachtweken.
Zizo: Jij mag ook weer van start! Succes in Gent.
Zizo: Jij mag ook weer van start! Succes in Gent.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zondag 1 november 2020 om 09:28
Net Gent gebeld. België is sinds vrijdag weer in lockdown. De ivf-afdeling is momenteel de enige normale zorgafdeling die nog open is. Ik ga morgen heen om bloed te prikken, maar de kans is reëel dat ik morgen te horen krijg dat alles gestopt wordt. De verpleegkundige zei me dat ik daar sterk rekening mee moet houden.
Het zal toch niet weer zo zijn dat corona roet in het eten gooit.
Het zal toch niet weer zo zijn dat corona roet in het eten gooit.

zondag 1 november 2020 om 09:35
Nee dit meen je niet.... wat erg Zizo. Ik schrik me rot. Laatst zeiden ze nog dat, tenzij er een uitbraak kwam op de afdeling, het wel door zou gaanZizo schreef: ↑01-11-2020 09:28Net Gent gebeld. België is sinds vrijdag weer in lockdown. De ivf-afdeling is momenteel de enige normale zorgafdeling die nog open is. Ik ga morgen heen om bloed te prikken, maar de kans is reëel dat ik morgen te horen krijg dat alles gestopt wordt. De verpleegkundige zei me dat ik daar sterk rekening mee moet houden.
Het zal toch niet weer zo zijn dat corona roet in het eten gooit.![]()

zondag 1 november 2020 om 09:39
zondag 1 november 2020 om 09:41
zondag 1 november 2020 om 10:27
Hier is het mis gegaan. Geen test gedaan maar het is wel duidelijk dat het niet is gelukt
Ik zit er ff flink doorheen, na al die pogingen geen resultaat. Nog 1 embryo en dan zijn onze 3 pogingen op.
En onze afspraak in Gent is over een paar weken en ik vrees het ergste met de lockdown
Zizo en Daisy ik leef met jullie mee, wat erg dit!

Ik zit er ff flink doorheen, na al die pogingen geen resultaat. Nog 1 embryo en dan zijn onze 3 pogingen op.
En onze afspraak in Gent is over een paar weken en ik vrees het ergste met de lockdown

zondag 1 november 2020 om 10:41
zondag 1 november 2020 om 10:41
Roodborstje1982 schreef: ↑01-11-2020 10:27Hier is het mis gegaan. Geen test gedaan maar het is wel duidelijk dat het niet is gelukt![]()
En onze afspraak in Gent is over een paar weken en ik vrees het ergste met de lockdown![]()

zondag 1 november 2020 om 10:42
Fijn Zizo. Op hoop van zegen....