Zwanger worden na miskraam

10-11-2015 14:01 2217 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdkinderenbijzonderhedenNOD Silvia84 31/? 1e kindje miskraam 15 jan 25 feb ongi 26 juli Marle89 26/32 1e kindje missed abortion met 13 weken ZWANGER nagida Schaapje Strandbal Groningsmeisje84 Origineel D Ladies Miss_Glitch Meis29 Vanessakusje Lollystokje Mutsje94 pembe
Positief blijven
Sterkte Sylvia en hopelijk brengt de toekomst je veel mooi nieuws.
Silvia, hoop dat je met hulp zaken kan afwerken. Een goede lichamelijke en psychische gezondheid is nodig om een goed gezin te vormen. Heel veel sterkte en dat er maar een mooie toekomst uit nog komen.

Dikke knuffel
Positief blijven
Vanessa en D Dank jullie.

Vanessa, hopelijk lees ik over 2 weken hier goed nieuws van je en over 4 weken van jou D.

Nooit verwacht dat ik het topic met kl*te nieuws zou verlaten ipv een nieuwe zwangerschap maar is helaas niet anders.

Een snelle zwangerschap zit er gewoon niet in, moet ik accepteren om mezelf niet meer pijn en verdriet te doen.
Hallo dames, fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie en met jullie.

Sylvia voor jou wat minder nieuws ik vind het heel vervelend en ik hoop dat je gauw wat dingen kan gaan verwerken en je leven. Het is ook allemaal veel en heavy! Ik stuur je ook een virtuele knuffel en hoop op het beste voor jou en je man.

Bij mij nog geen ongesteldheid doorgebroken het is cyclus van 36 dagen weer denk ik. Toch raar van de bloeding ... Ik ben ook best moe en hoop ook gauw op wat meer duidelijkheid het was en is deze maand een slechte cyclus hhaha! Nog 6 dagen tot nod. .
Jeetje wat lang Pembe!

Ik zit weer lekker te zitten. Zown hekel aan. Maar ja is niet anders.
Pembe heb je wel een testje gedaan?

Of wacht je gewoon nog af.

Vanessa ja de wachtbank is niet fijn want je kan niets doen. Succes
Positief blijven
Ik heb gisteren een testje gedaan maar helaas negatief. Nog 3 dagen maar heb al wel krampen dus het zou wel doorbreken. Ben er eigenlijk al wel weer flauw van! Waarom duurt het nou allemaal toch zo lang
Pembe.

Uiteindelijk zal het lange wachten worden beloond. Kijk maar naar de rest.

Komt heus wel een keer goed en ons geduld word gewoon op de proef gesteld.

Gaat alles nog goed bij jou D?

Hier al bijna 1 week wachten erop zitten.
Hoi Meiden,

Hierbij een kleine update van mij. Ik ben zojuist bij de gyn geweest.

Ik ben echt superblij dat ik dit heb gedaan, en ze nemen me echt serieus dus dat is echt al een stress minder.

Ik zit nu op 13 dagen na 1ste mensturatie dag en ik heb al een ei van 20 mm! Echt super gewoon. Vraag is nu alleen springt ie ook echt of 'verdwijnt' ie.

voor beeldvorming mijn cyclus hiervoor was 53 dagen en normaal is is bij mij 35 dagen. Nu zou die dus gewoon 28 dagen moeten zijn (als ik ook daadwerkelijk een eisprong krijg).

Ik heb nu gelijk bloed mogen prikken. Volgende week weer (zodat ze kunnen zien of ik ook daadwerkelijk een ovulatie heb gehad.

Over 4 weken weer afsrpaak. Dan bespreken we de resultaten, sperma onderzoek en gaan we ook gelijk beginnen met de medicatie.

Afijn, ik ben dus super blij hiermee!!!

Eindelijk progressie.

Vanesse hoe is het met jou?

Zie dat er niet meer veel gebeurd op deze topic maar wil jullie toch beetje op de hoogte brengen.
Silvia, wat fijn dat je zo goed geholpen wordt. en een ei die op springen staat!

Hoop dat dit alles je zal helpen.
Positief blijven
Wauw Sil wat goed. En fijn dat ze zo goed helpen! Succes en hopen op n mooie eisprong. En ik adviseer iedere dag een klein kinder aspirientje nemen. De ene zegt doet niets de andere zegt betere kan op goede doorbloeding en betere innesteling.

Ik ben zelfs daar stiekum jaloers op..(je hulp en luisterende oor)

Ik ben vandaag geweest en moet wachten tot jan. Dan zijn we precies 1 jaar verder. Dan mag ik pas aan medicatie en gaan ze m'n vriend ook onderzoeken. Helaas maar tis niet anders. Hopen dat de acupunctuur misschien eerder z'n werk doet en ik binnenkort gewoon leuk nieuws heb.

Nu mega ongesteld, schrik er soms van hoe erg t kan zijn.. Nod was 13-7 maar bloedde al vanaf 7-7. Nw nod 5-8.

Hoe gaat het met de rest?
Vanessa wat vervelend dat jij nog zo lang moet wachten. Mijn nichtje had een miskraam en een jaar later afspraak bij de gynaecoloog voor hulp toen bleek ze zwanger te zijn. Soms heeft een lichaam lang de tijd nodig om te herstellen. Ik hoop dat jullie niet te lang hoeven te wachten.

Met mij gaat het goed. Maandag tweede echo dus daar kijk ik al naar uit. Ben nu 9.4 en vind het nog steeds erg spannend.
Positief blijven
Jeetje tijd gaat hard al D. Zou voor jou niet snel genoeg gaan maar 9.4 al!
Jeetje D wat gaat het al snel voor je. Voor jou idee waarschijnlijk niet maar toch al bijna de 10 weken alweer aangetikt.

Maandag krijgen jullie gewoon weer goed nieuws!!!!

Pfff... vanessa januari pas terug komen. Wat een sukkels!! Kunnen ze zich niet in jou verplaatsen en begrijpen hoe moeilijk en frustrerend dit voor jou moet zijn.

Hopelijk doet accupentuur wat voor je.

Ik weet niet hoe je verder leeft, maar ik denk dat mijn cyclus nu korter is omdat ik echt het roer heb omgegooid in levenstijl. Heel gezond eten, veeeel sporten, weinig alcohol (ik kijk nu echt naar me zelf hoor)

Ben ook begonnen met etos zwanger worden (lees ik ook veel goede berichten over)

Ja en dat ik nu een ei van 20 mm heb zegt ook nog niet veel .HIj kan ook overrijpen en nooit springen. Daarom moet ik volgende week weer bloed prikken.

Maar ik ben serieus opgelucht dat ik oprecht geholpen wordt door de gynocoloog. Alleen dat al haal zoveel stress weg. WAt natuurlijk ook alleen te goede is voor het zwanger worden.

Van de kinderasprine had ik indd. gelezen. heb ik twee rondes gedaan, maar geen succes dus was er eigelijjk mee gestopt. Maar denk dat ik het toch maar probeer weer.
ps zo hard rennend naar de action voor ovulatietesten. heb ik niet meer en ik had mijn ovulatie nog lang niet verwacht haha.

Maar even testen of ie inderdaad gaat springen.

Mogen wel opschieten met klussen ook nu (ook niet tijdig mee begonnen nu)
Ik sport te weinig, ik haat t maar rijd wel ongev 3/4 x pw paard. Loop wel minimaal een uur per dag buiten, paarden binnen halen enzo. 5x pw minimaal groente. Ben 174 en 71 kilo ongeveer. Begonnen met zwanger worden van Etos en gestopt met Tarwekiem en Davitamon. Nooit alcohol of drugs. Max 1 glas cola pw en max 2 koppen koffie pw. Alleen maar water en limo.

En 100% action fan. Mijn cyclus is eerder te kort dan te lang.

Ben benieuwd of je je ei gaat voelen Silvia nu je weet dat ie er zit.

Welke regio ongev zit jouw zkh?
Vanessa ik werd ook iedere keer 9 dagen na ei ongi. Ik ben foliumzuur met vitamine d en losse vitamine b12 gaan slikken. Kreeg dat toen ook als tip.
Positief blijven
haha, nou ik leef nog steeds niet zo gezond als jou hoor vanessa. Je bent juist hartstikke fanatiek en sportief.

Ik ga 3x pw hardlopen en 1x pw naar de sportschool. Verder probeer ik nu wel zoveel mogelijk te lopen ipv de auto te pakken.

Groente at ik altijd al min. 5x pw maar nu eet ik ook echt de aanbevolen 2 stukken fruit per dag.

Mijn BMI is goed volgens de gyn, daar mag niks meer vanaf (ook ondergewicht is slecht bij zwanger worden).

Ow ja, ik ben een echte koffieholic dus ik drink heel veel koffie, haha.

Ik heb nog noot me ei gevoelt, dus weet niet of ik hem nu wel voel.

Mijn zkh is regio Noord-Holland.

Ps. heb ook gelezen dat B12 goed tegen miskramen zou zijn (via google dus wat de waarheid hiervan is ;) Dus die heb ik ook staan D.

Baat het niet, schaad het niet denk ik altijd maar.
Kleine update zo na het weekend. Ik heb geen positieve ovulatietest gehad.

dus verwacht toch weer het ergste.

Woensdag weer bloed prikken. Daar kunnen ze uit zien of ik wel of niet een ovulatie heb gehad.

Maar die uitslagen hoor ik pas over 4 weken.

Als ik bij de gyn ben geweest zal ik jullie weer op de hoogste stellen.

D jij heb vandaag je echo gehad toch?

Hoe was alles gegaan?

Venessa, jij nog een lekker weekend gehad? Weer met frisse moed op naar volgende ronden!
...
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:36
98.02% gewijzigd
Ow strandbal 21 weken alweer, gaat echt snel allemaal!

Maar wat vervelend dat de 20 weken echt niet helemaal goed was.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt kennis heb van wat Vergrote nierbekken en urineleiders betekend.

en ook wat het voor je baby betekend.

helemaal vervelend dat jullie nu in angst en onzekerheid leven terwijl dit juist een mooie en bijzondere tijd moet zijn.

dikke
Ohhh strandbal wat heftig! Weten ze wel wat het zou kunnen zijn? Ik leef met je mee. Dikke knuffel. Wel fijn dat je hem lekker kan voelen. Dat moment zal mij pas echt rust geven.

Ik heb vandaag om 11.15 uur de echo. Kijk er naar uit om het weer te zien. Dan over twee weken weer. Dan met 15 weken een eigen echo en dan weer de 20 weken echo. De echo nu en over twee weken zijn ivm de screening.

Dames ik hoop dat er bij jullie ook goed nieuws gaat komen. Ik duim voor jullie
Positief blijven
...
..
Jeetje Strandbal wat spannend! N kennis heeft zoiets ook gehad vorig jaar en na de geboorte was t even spannend want 1 nier weigerde mee te werken maar uiteindelijk is t ventje na een kleine operatie nu helemaal gezond en hoeft ook niet meer terug. Hopelijk groeid de kleine van jou verder goed en komt alles op z'n pootjes terecht. Zullen nog wel 19 spannende weken worden op z'n minst. Sterkte. Xx

Succes en plezier zometeen D nog n uurtje.

Jeetje Sylvia wat irritant zeg.

Hier totaal omgekeerd ruim 1,5 week ongesteld en mega ook werd er gek van. En nu beginnen de ovu testen al weer op te lopen. Sterkte. Hopelijk kunnen ze er wat mee! En anders toch ook maar acupunctuur proberen?

Ik heb n vruchtbaarheid armband gekocht en nu acupunctuur, ben niet erg gelovig maar die man beloofde zoveel dat ik nu toch wel benieuwd ben.

Verwacht zon ong een eisprong.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven