Zwanger worden na miskraam
dinsdag 10 november 2015 om 14:01
donderdag 30 juni 2016 om 16:08
Vanessa en D Dank jullie.
Vanessa, hopelijk lees ik over 2 weken hier goed nieuws van je en over 4 weken van jou D.
Nooit verwacht dat ik het topic met kl*te nieuws zou verlaten ipv een nieuwe zwangerschap maar is helaas niet anders.
Een snelle zwangerschap zit er gewoon niet in, moet ik accepteren om mezelf niet meer pijn en verdriet te doen.
Vanessa, hopelijk lees ik over 2 weken hier goed nieuws van je en over 4 weken van jou D.
Nooit verwacht dat ik het topic met kl*te nieuws zou verlaten ipv een nieuwe zwangerschap maar is helaas niet anders.
Een snelle zwangerschap zit er gewoon niet in, moet ik accepteren om mezelf niet meer pijn en verdriet te doen.
donderdag 30 juni 2016 om 20:00
Hallo dames, fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie en met jullie.
Sylvia voor jou wat minder nieuws ik vind het heel vervelend en ik hoop dat je gauw wat dingen kan gaan verwerken en je leven. Het is ook allemaal veel en heavy! Ik stuur je ook een virtuele knuffel en hoop op het beste voor jou en je man.
Bij mij nog geen ongesteldheid doorgebroken het is cyclus van 36 dagen weer denk ik. Toch raar van de bloeding ... Ik ben ook best moe en hoop ook gauw op wat meer duidelijkheid het was en is deze maand een slechte cyclus hhaha! Nog 6 dagen tot nod. .
Sylvia voor jou wat minder nieuws ik vind het heel vervelend en ik hoop dat je gauw wat dingen kan gaan verwerken en je leven. Het is ook allemaal veel en heavy! Ik stuur je ook een virtuele knuffel en hoop op het beste voor jou en je man.
Bij mij nog geen ongesteldheid doorgebroken het is cyclus van 36 dagen weer denk ik. Toch raar van de bloeding ... Ik ben ook best moe en hoop ook gauw op wat meer duidelijkheid het was en is deze maand een slechte cyclus hhaha! Nog 6 dagen tot nod. .
woensdag 13 juli 2016 om 15:15
Hoi Meiden,
Hierbij een kleine update van mij. Ik ben zojuist bij de gyn geweest.
Ik ben echt superblij dat ik dit heb gedaan, en ze nemen me echt serieus dus dat is echt al een stress minder.
Ik zit nu op 13 dagen na 1ste mensturatie dag en ik heb al een ei van 20 mm! Echt super gewoon. Vraag is nu alleen springt ie ook echt of 'verdwijnt' ie.
voor beeldvorming mijn cyclus hiervoor was 53 dagen en normaal is is bij mij 35 dagen. Nu zou die dus gewoon 28 dagen moeten zijn (als ik ook daadwerkelijk een eisprong krijg).
Ik heb nu gelijk bloed mogen prikken. Volgende week weer (zodat ze kunnen zien of ik ook daadwerkelijk een ovulatie heb gehad.
Over 4 weken weer afsrpaak. Dan bespreken we de resultaten, sperma onderzoek en gaan we ook gelijk beginnen met de medicatie.
Afijn, ik ben dus super blij hiermee!!!
Eindelijk progressie.
Vanesse hoe is het met jou?
Zie dat er niet meer veel gebeurd op deze topic maar wil jullie toch beetje op de hoogte brengen.
Hierbij een kleine update van mij. Ik ben zojuist bij de gyn geweest.
Ik ben echt superblij dat ik dit heb gedaan, en ze nemen me echt serieus dus dat is echt al een stress minder.
Ik zit nu op 13 dagen na 1ste mensturatie dag en ik heb al een ei van 20 mm! Echt super gewoon. Vraag is nu alleen springt ie ook echt of 'verdwijnt' ie.
voor beeldvorming mijn cyclus hiervoor was 53 dagen en normaal is is bij mij 35 dagen. Nu zou die dus gewoon 28 dagen moeten zijn (als ik ook daadwerkelijk een eisprong krijg).
Ik heb nu gelijk bloed mogen prikken. Volgende week weer (zodat ze kunnen zien of ik ook daadwerkelijk een ovulatie heb gehad.
Over 4 weken weer afsrpaak. Dan bespreken we de resultaten, sperma onderzoek en gaan we ook gelijk beginnen met de medicatie.
Afijn, ik ben dus super blij hiermee!!!
Eindelijk progressie.
Vanesse hoe is het met jou?
Zie dat er niet meer veel gebeurd op deze topic maar wil jullie toch beetje op de hoogte brengen.
woensdag 13 juli 2016 om 15:27
Wauw Sil wat goed. En fijn dat ze zo goed helpen! Succes en hopen op n mooie eisprong. En ik adviseer iedere dag een klein kinder aspirientje nemen. De ene zegt doet niets de andere zegt betere kan op goede doorbloeding en betere innesteling.
Ik ben zelfs daar stiekum jaloers op..(je hulp en luisterende oor)
Ik ben vandaag geweest en moet wachten tot jan. Dan zijn we precies 1 jaar verder. Dan mag ik pas aan medicatie en gaan ze m'n vriend ook onderzoeken. Helaas maar tis niet anders. Hopen dat de acupunctuur misschien eerder z'n werk doet en ik binnenkort gewoon leuk nieuws heb.
Nu mega ongesteld, schrik er soms van hoe erg t kan zijn.. Nod was 13-7 maar bloedde al vanaf 7-7. Nw nod 5-8.
Hoe gaat het met de rest?
Ik ben zelfs daar stiekum jaloers op..(je hulp en luisterende oor)
Ik ben vandaag geweest en moet wachten tot jan. Dan zijn we precies 1 jaar verder. Dan mag ik pas aan medicatie en gaan ze m'n vriend ook onderzoeken. Helaas maar tis niet anders. Hopen dat de acupunctuur misschien eerder z'n werk doet en ik binnenkort gewoon leuk nieuws heb.
Nu mega ongesteld, schrik er soms van hoe erg t kan zijn.. Nod was 13-7 maar bloedde al vanaf 7-7. Nw nod 5-8.
Hoe gaat het met de rest?
woensdag 13 juli 2016 om 15:31
Vanessa wat vervelend dat jij nog zo lang moet wachten. Mijn nichtje had een miskraam en een jaar later afspraak bij de gynaecoloog voor hulp toen bleek ze zwanger te zijn. Soms heeft een lichaam lang de tijd nodig om te herstellen. Ik hoop dat jullie niet te lang hoeven te wachten.
Met mij gaat het goed. Maandag tweede echo dus daar kijk ik al naar uit. Ben nu 9.4 en vind het nog steeds erg spannend.
Met mij gaat het goed. Maandag tweede echo dus daar kijk ik al naar uit. Ben nu 9.4 en vind het nog steeds erg spannend.
Positief blijven
woensdag 13 juli 2016 om 15:53
Jeetje D wat gaat het al snel voor je. Voor jou idee waarschijnlijk niet maar toch al bijna de 10 weken alweer aangetikt.
Maandag krijgen jullie gewoon weer goed nieuws!!!!
Pfff... vanessa januari pas terug komen. Wat een sukkels!! Kunnen ze zich niet in jou verplaatsen en begrijpen hoe moeilijk en frustrerend dit voor jou moet zijn.
Hopelijk doet accupentuur wat voor je.
Ik weet niet hoe je verder leeft, maar ik denk dat mijn cyclus nu korter is omdat ik echt het roer heb omgegooid in levenstijl. Heel gezond eten, veeeel sporten, weinig alcohol (ik kijk nu echt naar me zelf hoor)
Ben ook begonnen met etos zwanger worden (lees ik ook veel goede berichten over)
Ja en dat ik nu een ei van 20 mm heb zegt ook nog niet veel .HIj kan ook overrijpen en nooit springen. Daarom moet ik volgende week weer bloed prikken.
Maar ik ben serieus opgelucht dat ik oprecht geholpen wordt door de gynocoloog. Alleen dat al haal zoveel stress weg. WAt natuurlijk ook alleen te goede is voor het zwanger worden.
Van de kinderasprine had ik indd. gelezen. heb ik twee rondes gedaan, maar geen succes dus was er eigelijjk mee gestopt. Maar denk dat ik het toch maar probeer weer.
Maandag krijgen jullie gewoon weer goed nieuws!!!!
Pfff... vanessa januari pas terug komen. Wat een sukkels!! Kunnen ze zich niet in jou verplaatsen en begrijpen hoe moeilijk en frustrerend dit voor jou moet zijn.
Hopelijk doet accupentuur wat voor je.
Ik weet niet hoe je verder leeft, maar ik denk dat mijn cyclus nu korter is omdat ik echt het roer heb omgegooid in levenstijl. Heel gezond eten, veeeel sporten, weinig alcohol (ik kijk nu echt naar me zelf hoor)
Ben ook begonnen met etos zwanger worden (lees ik ook veel goede berichten over)
Ja en dat ik nu een ei van 20 mm heb zegt ook nog niet veel .HIj kan ook overrijpen en nooit springen. Daarom moet ik volgende week weer bloed prikken.
Maar ik ben serieus opgelucht dat ik oprecht geholpen wordt door de gynocoloog. Alleen dat al haal zoveel stress weg. WAt natuurlijk ook alleen te goede is voor het zwanger worden.
Van de kinderasprine had ik indd. gelezen. heb ik twee rondes gedaan, maar geen succes dus was er eigelijjk mee gestopt. Maar denk dat ik het toch maar probeer weer.
woensdag 13 juli 2016 om 15:56
woensdag 13 juli 2016 om 19:22
Ik sport te weinig, ik haat t maar rijd wel ongev 3/4 x pw paard. Loop wel minimaal een uur per dag buiten, paarden binnen halen enzo. 5x pw minimaal groente. Ben 174 en 71 kilo ongeveer. Begonnen met zwanger worden van Etos en gestopt met Tarwekiem en Davitamon. Nooit alcohol of drugs. Max 1 glas cola pw en max 2 koppen koffie pw. Alleen maar water en limo.
En 100% action fan. Mijn cyclus is eerder te kort dan te lang.
Ben benieuwd of je je ei gaat voelen Silvia nu je weet dat ie er zit.
Welke regio ongev zit jouw zkh?
En 100% action fan. Mijn cyclus is eerder te kort dan te lang.
Ben benieuwd of je je ei gaat voelen Silvia nu je weet dat ie er zit.
Welke regio ongev zit jouw zkh?
donderdag 14 juli 2016 om 08:47
haha, nou ik leef nog steeds niet zo gezond als jou hoor vanessa. Je bent juist hartstikke fanatiek en sportief.
Ik ga 3x pw hardlopen en 1x pw naar de sportschool. Verder probeer ik nu wel zoveel mogelijk te lopen ipv de auto te pakken.
Groente at ik altijd al min. 5x pw maar nu eet ik ook echt de aanbevolen 2 stukken fruit per dag.
Mijn BMI is goed volgens de gyn, daar mag niks meer vanaf (ook ondergewicht is slecht bij zwanger worden).
Ow ja, ik ben een echte koffieholic dus ik drink heel veel koffie, haha.
Ik heb nog noot me ei gevoelt, dus weet niet of ik hem nu wel voel.
Mijn zkh is regio Noord-Holland.
Ps. heb ook gelezen dat B12 goed tegen miskramen zou zijn (via google dus wat de waarheid hiervan is
Dus die heb ik ook staan D.
Baat het niet, schaad het niet denk ik altijd maar.
Ik ga 3x pw hardlopen en 1x pw naar de sportschool. Verder probeer ik nu wel zoveel mogelijk te lopen ipv de auto te pakken.
Groente at ik altijd al min. 5x pw maar nu eet ik ook echt de aanbevolen 2 stukken fruit per dag.
Mijn BMI is goed volgens de gyn, daar mag niks meer vanaf (ook ondergewicht is slecht bij zwanger worden).
Ow ja, ik ben een echte koffieholic dus ik drink heel veel koffie, haha.
Ik heb nog noot me ei gevoelt, dus weet niet of ik hem nu wel voel.
Mijn zkh is regio Noord-Holland.
Ps. heb ook gelezen dat B12 goed tegen miskramen zou zijn (via google dus wat de waarheid hiervan is
Baat het niet, schaad het niet denk ik altijd maar.
maandag 18 juli 2016 om 09:10
Kleine update zo na het weekend. Ik heb geen positieve ovulatietest gehad.
dus verwacht toch weer het ergste.
Woensdag weer bloed prikken. Daar kunnen ze uit zien of ik wel of niet een ovulatie heb gehad.
Maar die uitslagen hoor ik pas over 4 weken.
Als ik bij de gyn ben geweest zal ik jullie weer op de hoogste stellen.
D jij heb vandaag je echo gehad toch?
Hoe was alles gegaan?
Venessa, jij nog een lekker weekend gehad? Weer met frisse moed op naar volgende ronden!
dus verwacht toch weer het ergste.
Woensdag weer bloed prikken. Daar kunnen ze uit zien of ik wel of niet een ovulatie heb gehad.
Maar die uitslagen hoor ik pas over 4 weken.
Als ik bij de gyn ben geweest zal ik jullie weer op de hoogste stellen.
D jij heb vandaag je echo gehad toch?
Hoe was alles gegaan?
Venessa, jij nog een lekker weekend gehad? Weer met frisse moed op naar volgende ronden!
maandag 18 juli 2016 om 09:46
Ow strandbal 21 weken alweer, gaat echt snel allemaal!
Maar wat vervelend dat de 20 weken echt niet helemaal goed was.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt kennis heb van wat Vergrote nierbekken en urineleiders betekend.
en ook wat het voor je baby betekend.
helemaal vervelend dat jullie nu in angst en onzekerheid leven terwijl dit juist een mooie en bijzondere tijd moet zijn.
dikke
Maar wat vervelend dat de 20 weken echt niet helemaal goed was.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt kennis heb van wat Vergrote nierbekken en urineleiders betekend.
en ook wat het voor je baby betekend.
helemaal vervelend dat jullie nu in angst en onzekerheid leven terwijl dit juist een mooie en bijzondere tijd moet zijn.
dikke
maandag 18 juli 2016 om 09:50
Ohhh strandbal wat heftig! Weten ze wel wat het zou kunnen zijn? Ik leef met je mee. Dikke knuffel. Wel fijn dat je hem lekker kan voelen. Dat moment zal mij pas echt rust geven.
Ik heb vandaag om 11.15 uur de echo. Kijk er naar uit om het weer te zien. Dan over twee weken weer. Dan met 15 weken een eigen echo en dan weer de 20 weken echo. De echo nu en over twee weken zijn ivm de screening.
Dames ik hoop dat er bij jullie ook goed nieuws gaat komen. Ik duim voor jullie
Ik heb vandaag om 11.15 uur de echo. Kijk er naar uit om het weer te zien. Dan over twee weken weer. Dan met 15 weken een eigen echo en dan weer de 20 weken echo. De echo nu en over twee weken zijn ivm de screening.
Dames ik hoop dat er bij jullie ook goed nieuws gaat komen. Ik duim voor jullie
Positief blijven
maandag 18 juli 2016 om 10:06
Jeetje Strandbal wat spannend! N kennis heeft zoiets ook gehad vorig jaar en na de geboorte was t even spannend want 1 nier weigerde mee te werken maar uiteindelijk is t ventje na een kleine operatie nu helemaal gezond en hoeft ook niet meer terug. Hopelijk groeid de kleine van jou verder goed en komt alles op z'n pootjes terecht. Zullen nog wel 19 spannende weken worden op z'n minst. Sterkte. Xx
Succes en plezier zometeen D nog n uurtje.
Jeetje Sylvia wat irritant zeg.
Hier totaal omgekeerd ruim 1,5 week ongesteld en mega ook werd er gek van. En nu beginnen de ovu testen al weer op te lopen. Sterkte. Hopelijk kunnen ze er wat mee! En anders toch ook maar acupunctuur proberen?
Ik heb n vruchtbaarheid armband gekocht en nu acupunctuur, ben niet erg gelovig maar die man beloofde zoveel dat ik nu toch wel benieuwd ben.
Verwacht zon ong een eisprong.
Succes en plezier zometeen D nog n uurtje.
Jeetje Sylvia wat irritant zeg.
Hier totaal omgekeerd ruim 1,5 week ongesteld en mega ook werd er gek van. En nu beginnen de ovu testen al weer op te lopen. Sterkte. Hopelijk kunnen ze er wat mee! En anders toch ook maar acupunctuur proberen?
Ik heb n vruchtbaarheid armband gekocht en nu acupunctuur, ben niet erg gelovig maar die man beloofde zoveel dat ik nu toch wel benieuwd ben.
Verwacht zon ong een eisprong.