Zwanger worden na miskraam

10-11-2015 14:01 2217 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdkinderenbijzonderhedenNOD Silvia84 31/? 1e kindje miskraam 15 jan 25 feb ongi 26 juli Marle89 26/32 1e kindje missed abortion met 13 weken ZWANGER nagida Schaapje Strandbal Groningsmeisje84 Origineel D Ladies Miss_Glitch Meis29 Vanessakusje Lollystokje Mutsje94 pembe
Positief blijven
mennes wat vervelend dat het over het weekend wordt getild.

En dat het niet zelf wordt afgestoten door je lichaam. Alsof het allemaal emotioneel nog niet zwaar genoeg is.

dikke

Bij mij kwam het er gelukkig de nacht na de slechte echo er vanzelf uit (hier hoopte ik ook op). Dus weet ook niet hoe ze het verder gaan oppakken met je.

D wat fijn dat je geen kwaaltjes heb, maar wel dat je gewoon het gevoel heb dat het goed zit. Scheelt een hoop stress en onzekerheid! op naar een top echo!
Mennes wat een emotionele achtbaan. Ik hoop dat er alsnog van het weekend vanuit je eigen lichaam een eind eraan komt

Dikke knuffel
Positief blijven
@sylvia ik heb wel ovulatietesten gebruikt maar ze zijn allemaal negatief. afgelopen maanden gaven ze trouwens wel allemaal keurig streepjes. heb wel last van mijn borsten zoals altijd morgen is mijn eisprong dus even afwachten of het komt of niet.

@mennes hoe is het nu ? hoop dat het allemaal goed verloopt en dat je straks tijd krijgt om dit alles te verwerken en verder te gaan.

@d-ladies ik heb wel last van mijn borsten en heel lichtjes steeds een soort licht zeurend ongesteldheid gevoel. het blijft toch allemaal raar deze cyclus vind het wel vervelend dat nu niks meer gaat zoals anders en ik totaal geen controle heb en voel.

ik ben trouwens gisteren bij de dokter geweest. ze heeft nog even gekeken en zag wel een plekje zitten waardoor de bloeding vermoedelijk is gekomen. verder was hij goed doorbloed. we hebben afgesproken mocht ik ongesteld worden dan kom ik nog even om een uitstrijkje te nemen.

spannend allemaal hoor, ben er de hele dag mee bezig aangezien niks meer gaat zoals het ging en ik van alles juist voel en ook weer niet vind ik het een hele vreemde cyclus. hoop dat de tijd voorbij vliegt!
Pembe hoop wel dat er snel ergens duidelijkheid komt voor je
Positief blijven
Irritant he die onduidelijkheid Pembe.

Nou ik vind dat hier de ongesteldheid wel mag stoppen. Maar denk dinsdag ofzo pas.
Thansk voor het vragen Pembe.

Gisteravond met super krampen naar mijn bed gegaan. Om half 3 is de miskraam begonnen. Dus beneden op de bank gaan liggen. Tot 9 uur vanmorgen bezig geweest met spoken. Onwijs veel bloedverlies en krampen, en overgeven. Wilde rond 9e de VK bellen maar was in slaap gevallen. Dus rond half 12 gebeld. Verhaal gedaan en het klonk alsof ik er goed doorheen was gekomen. Als il weer krampen of stolsels kreeg moest ik weer bellen. Dus rond 12e hing ik weer aan de telefoon. Vk was 1 uur bij mijn huis om even onderzoek te doen. Baarmoedermond is inmiddels aan het sluiten. Krampen zijn nu weer weg em bloeden is langzaam aan minder geworden

Halverwege/einde van de middag komt ze terug om nog een keer te controleren.
Hoi iedereen,

Ook ik kan met jullie beginnen meeschrijven..

Mijn man en ik zijn beiden 25 en gaan voor ons eerste kindje.

Ik ben eind januari gestopt met de pil. Daarna had ik een zeer onregelmatige cyclus (31 - 20 - 37 dagen)

In ronde 4 ben ik zwanger geraakt, maar dit is afgelopen dinsdag helaas uitgedraaid op een miskraam

Huisarts had al enkele keren bloed genomen en daaruit was al gebleken dat mijn HCG niet genoeg steeg.. moet blijkbaar verdubbelen om de 2 dagen.

Uiteindelijk ben ik dinsdagochend het vruchtje verloren morgen moet ik naar de gynaecoloog om te kijken of alles weg is..
Sterkte Mennes en Eefje!
Mennes ik hoop dat het allemaal goed is nu.

Fijn dat het lichaam het toch zelf heeft gedaan.

Eefje wat enorm vervelend nieuws. Is je cyclus nog steeds zo onduidelijk op het moment?

Ik heb vandaag nog geen eisprong gehad die normaal gisteren zou moeten komen heel vreemd. Nu net wel heel vochtig verlies ineens dus misschien een voorbode van de eisprong. Voelt wel vreemd in ieder geval.
Mennes sterkte. Wel fijn dat je lichaam h eet zelf heeft opgepakt. Is toch beter voor het herstel.

Eefje wat naar dat je dit ook moet meemaken. Sterkte

Pembe misschien toch iets om twee weken na het bloedverlies een test te doen. Want klinkt nog steeds meer op ene eisprong rond het bloedverlies. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Mocht er iemand in de tabel willen zet dan je gegevens dikgedrukt dan voeg ik je toe.
Positief blijven
D, jij hebt je echo inmiddels gehad geloof ik?

Was alles goed? En klopte het termijn met je berekeningen?
Uhhhm mijn berichtje is 2x geplaatst
Ja deecho gisteren gehad. mooi vruchtzakje te zien met een vruchtje en kloppend hartje.

We zijn zo blij hebben er gisteren ook echt een feestdag van gemaakt.

Termijn kwam over een scheelde een dag. Met 10 weken de volgende echo dan de exacte datum.
Positief blijven
Oja vandaag 7 weken.

Hoe gaat het meiden?
Positief blijven
Heeeeel fijn D! Fijn dat t er goed uit zag.
Heeeeel fijn D! Fijn dat t er goed uit zag.
Super!
Wat fijn D!!!

Op naar de 10 weken!
Hey silvia en vanessa hoe gaat het? Nog verandering?

Eefje Mennes en pembe hoe gaat het met jullie?
Positief blijven
Ik zou toch zweren dat ik van de week een berichtje heb geplaatst maar denk dat er iets is fout gegaan.

Hier alles oke sinds zaterdag gestopt met bloeden dus nu even afwachten wat mijn cyclus gaat doen. Voel me overal nog steeds goed onder. En kan het tot nu toe samen met mijn vriend goed verwerken.

Sinds afgelopen donderdag weer langzaam aan begonnen met werken. Eerst 3 uursdienstjes en afgelopen weekeinde weer een hele dag gewerkt ( zit in de zorg dus moesten donderdag even aankijken wat ik aankon mbt tillen enzo) dat gaat erg goed dus draai nu weer vollop mee. Positieve puntje nu is dat we vandaag een voorlopig koopcontract gaan tekenen voor een huis wat we op het oog hadden. Wilden het eerst niet doorzetten omdat we even in de put zaten, maar uiteindelijk toch gedaan!
Gefeliciteerd Mennes. Ook wel een leuke verandering. Hopelijk kan je de mk een plekje geven en dan volgend jaar wen mooi kamertje inrichten in t nw huis.

Hier eisprong gehad denk ik want de ovu test wordt alweer lichter. Vanavond nog maar een keer sex hebben en dan weer een poosje wachten...

Hoe gaat het met jou D? Wanneer echo?
hoi meiden,

ff een snelle update vanuit mijn kant. morgen reageer ik ff uitgebreid.

ik ben gisteren, na een cyclus van 50 dagen, ongesteld geworden.

morgen naar de dokter. moet wel zeggen dat ik er nu helemaal Door heen zit en het allemaal niet meer zie zitten.
Sterkte Sylvia en succes morgen.
Silvia dikke knuffel.

Mennes gefeliciteerd met de koop van jullie nieuwe woning. Goed om nu je gedachten te verzetten in positieve dingen. Fijn dat je samen met je partner het goed kan verwerken.

Vanessa weer op het wachtbankje. Heel veel succes.

Ik had afgelopen vrijdag de echo met 6.6 kloppend hartje. Met 10 weken weer een echo eerst vrijdag naar de vk intake.
Positief blijven
@ D, wat fijn dat alles goed was Hopelijk snel de 10 weken echo met goed nieuws.

@xEefje91x Welkom. Vervelend wat je heb mee moeten maken.

je bent al naar de gyn geweest? Was alles er goed uit?

@ mennes gefeliciteerd met jullie huis. Mooie afleiding in deze rot periode. Hopelijk denk je dan minder aan zwanger worden en is het voor je het weet weer raak.

@ vanessa hopelijk je ei goed kunnen benutten.

Ik zelf ben vanmorgen naar de dokter geweest. Ik heb een doorverwijzing naar gyn gehad. Ik denk namelijk dat ik geen eisprong meer heb. Ik heb wel vorige ronde en de ronde ervoor een licht positieve ovu test gehad maar nooit de knal! ook gezien de tijd tussen die lichte test en dat ik daadwerkelijk ongesteld ben geworden is veeeeeel langer dan 14 dagen. Deze ronde scheelde het 3.5 week dus kan nooit een ovulatie of aankomende ovyulatie zijn geweest.

Verder heb ik ook een afspraak gemaakt met een psycholoog. wou er eerst niet aan beginnen maar moet toch mijn verdriet (niet alleen van de MK, maar van andere gebeurtenissen laatste 2 jr) een plaats gaan geven.

Dokter gaf mij echt raad dit te doen omdat stress een eisprong kan uitstellen / vertragen.

Hoe moeilijk het ook is moet ik de knop omdraaien volgens hem.

Gezien ik weinig vooruit zicht heb op een spoedige zwangerschap heeft het voor mij geen nut meer hier mee te schrijven.

het zal mij alleen maar pijn doen om weer iemand uit dit topic zwanger te zien worden terwijl er bij mij niks gebeurd.

Ik zal miss af en toe nog wel stiekem even meelezen maar zal niet meer actief zijn. Ik wil het zwanger worden echt uit mijn hoofdzetten. zodra ik iets meer weet van de gyn meld ik mij maar verwacht dat dit een lang traject zal worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven