Zwanger worden na miskraam
dinsdag 10 november 2015 om 14:01
dinsdag 6 september 2016 om 10:10
dinsdag 20 september 2016 om 20:41
woensdag 21 september 2016 om 21:17
Och Vanessa, dat meen je... Wat strandbal zegt: jullie krijgen wel heel veel te verduren. Ik wens je veel sterkte en wijsheid.
Hier vandaag precies 38 weken, en het wordt steeds onwerkelijker. Kan nog steeds niet geloven dat het misschien bijna wel echt zover is. Bizar hoe snel en tegelijkertijd langzaam het is gegaan!
Hier vandaag precies 38 weken, en het wordt steeds onwerkelijker. Kan nog steeds niet geloven dat het misschien bijna wel echt zover is. Bizar hoe snel en tegelijkertijd langzaam het is gegaan!
vrijdag 23 september 2016 om 11:32
ohh vanessa heel veel sterkte de komende tijd. dikke knuffel.
Strandbal fijn dat de echo's goed zijn en ik hoop voor jullie op weinig complicatie bij de bevalling
MG nog even en dan is het zover dan komt jullie wondertje
GM gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Hier vanmiddag de 20 weken echo spannend weer
Strandbal fijn dat de echo's goed zijn en ik hoop voor jullie op weinig complicatie bij de bevalling
MG nog even en dan is het zover dan komt jullie wondertje
GM gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Hier vanmiddag de 20 weken echo spannend weer
Positief blijven
vrijdag 23 september 2016 om 13:04
maandag 10 oktober 2016 om 08:18
Helaas tis me weer overkomen!
Precies 13 weken vliezen gebroken einde zwangerschap. Gisteren gelukkig direct gecurriteerd zodat ik niet hoefde te wachten. Balen! Maar goed tis niet anders. Nu vol de onderzoeken in want dit gaat me geen 3e keer gebeuren. Vorige week ook al opgenomen geweest en liters bloed verloren. No no niet nog n keer.
Precies 13 weken vliezen gebroken einde zwangerschap. Gisteren gelukkig direct gecurriteerd zodat ik niet hoefde te wachten. Balen! Maar goed tis niet anders. Nu vol de onderzoeken in want dit gaat me geen 3e keer gebeuren. Vorige week ook al opgenomen geweest en liters bloed verloren. No no niet nog n keer.
maandag 10 oktober 2016 om 08:52