Zwanger worden na miskraam

10-11-2015 14:01 2217 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdkinderenbijzonderhedenNOD Silvia84 31/? 1e kindje miskraam 15 jan 25 feb ongi 26 juli Marle89 26/32 1e kindje missed abortion met 13 weken ZWANGER nagida Schaapje Strandbal Groningsmeisje84 Origineel D Ladies Miss_Glitch Meis29 Vanessakusje Lollystokje Mutsje94 pembe
Positief blijven
...
Meiden, wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed met jullie gaat!

Hier is vorige week onze prachtige zoon geboren. We zijn intens blij en dankbaar!

Ik wens jullie alle geluk, liefde en gezonde kindjes toe. Bedankt voor de steun na mijn mk, heeft heel veel voor me betekend!

Hier is vorige week onze prachtige zoon geboren. We zijn intens blij en dankbaar!

Ik wens jullie alle geluk, liefde en gezonde kindjes toe. Bedankt voor de steun na mijn mk, heeft heel veel voor me betekend!

....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:18
0.00% gewijzigd
Gefeliciteerd groningsmeisje!

Hoe is het verder met iedereen hier? Ben toch wel erg benieuwd
Wauw GM, gefeliciteerd!

Hier helaas niet zo goed. Hier hebben we een keuze de zw afbreken of afwachten of t bloeden stopt en de bloedingen uit m'n bm oplossen. We gaan maar afwachten. Maar t staat nu 7/8 bloed tegenover kindje dus schiet niet op. Helaas!
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:18
99.19% gewijzigd
Och Vanessa, dat meen je... Wat strandbal zegt: jullie krijgen wel heel veel te verduren. Ik wens je veel sterkte en wijsheid.

Hier vandaag precies 38 weken, en het wordt steeds onwerkelijker. Kan nog steeds niet geloven dat het misschien bijna wel echt zover is. Bizar hoe snel en tegelijkertijd langzaam het is gegaan!
ohh vanessa heel veel sterkte de komende tijd. dikke knuffel.

Strandbal fijn dat de echo's goed zijn en ik hoop voor jullie op weinig complicatie bij de bevalling

MG nog even en dan is het zover dan komt jullie wondertje

GM gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Hier vanmiddag de 20 weken echo spannend weer
Positief blijven
D succes vanmiddag! Leuk!

Jeetje Mis G gewoon binnen nu en 4 wk gewoon moeder. Heerlijk gevoel moet dat zijn.

Bedankt voor je info Strandbal ik moet ook positief blijven en hopen maar soms Zow moeilijk!

Jij gaat qua tijd ook al lekker nog 4 wk tot de volgende stap. Beter!!
Mijn 20 weken echo was goed alles erop en eraan. En ik word moeder van een derde zoon zo bijzonder. We zijn helemaal happy.

Iedereen dikke knuffel
Positief blijven
Fijn dat alles goed was D! 3e zoon jeetje... niet een mini beetje op n meisje gehoopt?
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:19
0.00% gewijzigd
Wat fijn D-ladies! En 3 zoons, wat bijzonder! Geniet er van!

Groningsmeisje van harte!

Hier inmiddels bijna 41 weken en nog geen baby... We wachten het af
Dat duurt geen 2 weken meer schaapje!
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:19
0.00% gewijzigd
Vanessa: nee na de ellende waren we veel bezig met de gezondheid. Heb nooit een echte voorkeur. En toen ik hoorde zoon vind ik dat wel heel bijzonder en leuk.

Schaapje hoop dat de bevalling zich snel aandient.
Positief blijven
quote:Strandbal schreef op 27 september 2016 @ 17:24:

Hoe gaat het nu met jou Vanessa?Kan stukken beter! Veel bloed, klein kindje. Kan alleen maar duimen..
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:15
97.73% gewijzigd
Helaas tis me weer overkomen!

Precies 13 weken vliezen gebroken einde zwangerschap. Gisteren gelukkig direct gecurriteerd zodat ik niet hoefde te wachten. Balen! Maar goed tis niet anders. Nu vol de onderzoeken in want dit gaat me geen 3e keer gebeuren. Vorige week ook al opgenomen geweest en liters bloed verloren. No no niet nog n keer.
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:09
95.72% gewijzigd
Tis niet anders invoelde de bui na vorige week al wel hangen maar daarvoor was ik zo overtuigd dat t ging lukken. Helaas!

Vanmiddag al een telefonisch consult met t wkz waar ik was voor een second opinion hopelijk willen hun t traject overnemen.
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:07
98.58% gewijzigd
Ohhh vanessa wat erg om dit nog eens mee te maken. Zoals strandbal zegt zet je hakken in het zand en laat je niet weg sturen. Ik denk aan je dikke knuffel
Positief blijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven