Zwanger worden na miskraam
dinsdag 10 november 2015 om 14:01
maandag 18 juli 2016 om 10:38
Spannend D de echo zo. Geniet ervan!
Vanessa gewoon 1.5 week ongesteld geweest. Ik heb het ook een keer gehad bijna 2 weken. Maandverband was niet aan te slepen. Bloede nog net niet leeg, haha.
Gelukkig komt je eisprong alweer bijna. Je kan alweer beginnen met klussen! zo heb je tenminste weer vooruitzicht op nieuwe kansen.
als ik over 4 weken weer naar de gyn ga kunnen we zien of ik mijn menstruatie op tijd heb gehad en via de bloedtesten of ik wel of niet een eisprong heb gehad.
Ga uit van niet, omdat ik geen positieve ovualtietest had, maar had wel cyfixslijm en open baarmoedermond.
Mocht ik indd. geen ovu hebben gehad en/of mij cyclus klopt niet zal ik hopelijk clomid krijgen (zo gaf hij wel aan vorige keer).
Standbal hoop echt voor je dat alles stabiel blijft bij jullie kleine man.
Vanessa gewoon 1.5 week ongesteld geweest. Ik heb het ook een keer gehad bijna 2 weken. Maandverband was niet aan te slepen. Bloede nog net niet leeg, haha.
Gelukkig komt je eisprong alweer bijna. Je kan alweer beginnen met klussen! zo heb je tenminste weer vooruitzicht op nieuwe kansen.
als ik over 4 weken weer naar de gyn ga kunnen we zien of ik mijn menstruatie op tijd heb gehad en via de bloedtesten of ik wel of niet een eisprong heb gehad.
Ga uit van niet, omdat ik geen positieve ovualtietest had, maar had wel cyfixslijm en open baarmoedermond.
Mocht ik indd. geen ovu hebben gehad en/of mij cyclus klopt niet zal ik hopelijk clomid krijgen (zo gaf hij wel aan vorige keer).
Standbal hoop echt voor je dat alles stabiel blijft bij jullie kleine man.
maandag 18 juli 2016 om 13:33
Silvia ik had de laatste ronde ook geen positieve ovulatietest dus het zegt niet zo veel.
Strandbal dikke knuffel en II hoop dat je wel kan genieten.
Hier een goede echo gehad. Nu 10.3 met uitgerekende datum 10 februari 2017.
Het lag heerlijk te slapen en wilde eigenlijk niet wakker worden hahaha
Strandbal dikke knuffel en II hoop dat je wel kan genieten.
Hier een goede echo gehad. Nu 10.3 met uitgerekende datum 10 februari 2017.
Het lag heerlijk te slapen en wilde eigenlijk niet wakker worden hahaha
Positief blijven
dinsdag 19 juli 2016 om 08:04
dinsdag 19 juli 2016 om 08:27
donderdag 11 augustus 2016 om 20:01
donderdag 11 augustus 2016 om 20:03
donderdag 11 augustus 2016 om 20:05
maandag 5 september 2016 om 14:27
Ik kom even snel even spieken en lees weer wat positieve berichten, wat fijn!! Hopelijk gaat het nog steeds voorspoedig? Zie verder dat er ook wat mensen afstand hebben genomen. Ook voor jullie hoop ik dat er snel weer positief nieuws is!
Zelf ben ik begonnen aan de laatste loodjes (5 weken nog) ondanks de onzekerheid die mee speelde is deze zwangerschap wel voorbij gevlogen (scheelt ook dat ik al een kindje heb)
Dus hou moed meiden !!
Zelf ben ik begonnen aan de laatste loodjes (5 weken nog) ondanks de onzekerheid die mee speelde is deze zwangerschap wel voorbij gevlogen (scheelt ook dat ik al een kindje heb)
Dus hou moed meiden !!
maandag 5 september 2016 om 17:56
maandag 5 september 2016 om 18:40
Wat spannend strandbal! Kun je wel genieten van je zwangerschap en het een beetje van je af zetten?
D-ladies wat gaat de tijd snel! Heerlijk hoor! Geniet er van! Ik vond de tijd vanaf 20 weken echt enorm snel gaan.
Meis: laatste loodjes! Succes!
Hier woensdag 38 weken alweer. Zo bizar, ik ben tussen nu en 4 weken gewoon moeder van een klein meisje!
D-ladies wat gaat de tijd snel! Heerlijk hoor! Geniet er van! Ik vond de tijd vanaf 20 weken echt enorm snel gaan.
Meis: laatste loodjes! Succes!
Hier woensdag 38 weken alweer. Zo bizar, ik ben tussen nu en 4 weken gewoon moeder van een klein meisje!