Zwanger worden na miskraam

10-11-2015 14:01 2217 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdkinderenbijzonderhedenNOD Silvia84 31/? 1e kindje miskraam 15 jan 25 feb ongi 26 juli Marle89 26/32 1e kindje missed abortion met 13 weken ZWANGER nagida Schaapje Strandbal Groningsmeisje84 Origineel D Ladies Miss_Glitch Meis29 Vanessakusje Lollystokje Mutsje94 pembe
Positief blijven
Syl, kan je geen Provera krijgen om t op te wekken en dan clomid voor n eisprong? Of wil je nog nergens aan?
Spannend D de echo zo. Geniet ervan!

Vanessa gewoon 1.5 week ongesteld geweest. Ik heb het ook een keer gehad bijna 2 weken. Maandverband was niet aan te slepen. Bloede nog net niet leeg, haha.

Gelukkig komt je eisprong alweer bijna. Je kan alweer beginnen met klussen! zo heb je tenminste weer vooruitzicht op nieuwe kansen.

als ik over 4 weken weer naar de gyn ga kunnen we zien of ik mijn menstruatie op tijd heb gehad en via de bloedtesten of ik wel of niet een eisprong heb gehad.

Ga uit van niet, omdat ik geen positieve ovualtietest had, maar had wel cyfixslijm en open baarmoedermond.

Mocht ik indd. geen ovu hebben gehad en/of mij cyclus klopt niet zal ik hopelijk clomid krijgen (zo gaf hij wel aan vorige keer).

Standbal hoop echt voor je dat alles stabiel blijft bij jullie kleine man.
Silvia ik had de laatste ronde ook geen positieve ovulatietest dus het zegt niet zo veel.

Strandbal dikke knuffel en II hoop dat je wel kan genieten.

Hier een goede echo gehad. Nu 10.3 met uitgerekende datum 10 februari 2017.

Het lag heerlijk te slapen en wilde eigenlijk niet wakker worden hahaha
Positief blijven
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 06:59
98.09% gewijzigd
Gefeliciteerd D met de mooie Echo!!! Vanessa en ik gaan je snel volgen
quote:silvia84 schreef op 18 juli 2016 @ 15:23:

Gefeliciteerd D met de mooie Echo!!! Vanessa en ik gaan je snel volgen

EENS! Tijd zal t leren.

Fijn dat het goed was D.

Laat je af en toe nog wat horen Standbal?! Sterkte maar t komt vast dik in orde. Daar gaan we voor!
Strandbal Ik heb al deze echo's ivm de combinatie test. Na de nekplooi volgende week woensdag is het afgelopen helaas tot de 20 weken. Dan gaan we hartje luisteren. Zit zelf nog te denken om rond de 15 weken nog een echo zelf te doen.

Dames ik wens jullie heel veel geluk ????

Dat
Positief blijven
Hallo dames hoe is het met jullie allemaal ?

Heb een drukke periode gehad en nu net thuis van 2 week vakantie.

Dacht laat ik eens kijken hoe het staat maar zie dat hier ook weinig is besproken

Dacht laat ik eens kijken hoe het staat maar zie dat hier ook weinig is besproken

Lekker genoten van vakantie?

Hier is weinig activiteit. Hoe gaat het?

Ik ben alweer 14 weken zwanger.

Iedereen veel geluk.
Positief blijven
Ja, ik heb namelijk nieuws! eergisteren terug gekomen en getest en ben nu ook zwanger!

vind het wel heeeeeeel spannend en nog zeer onzeker maar goed nu paar weken eerst afwachten.

14 weken alweer, hoe is het nu met de baby ? en hoe voel jij je er inmiddels onder.
Gefeliciteerd super nieuws.

De eerste weken waren slopend. Maar na de tweede echo werd ik rustiger. Nu ben ik meer bezig met de kwaaltjes zoals extreme vermoeidheid wat al mijn energie kost.

Ik zit met smart te wachten tot ik de baby gaan voelen.
Positief blijven
Ik denk dat het bij mij ook zo gaat verlopen het is toch een onrust wat blijft in het begin.

hopelijk gaat het dit keer goed.

jij bent de 3 maand voorbij en ik hoop voor jou dat je gauw het wondertje mag gaan voelen!

super spannend! ik wens jou ook veel geluk!
Nou Pembe ik ook! Ud ong 15-4.

Vorige week getest.

Ik hoop dat Silvia en Marle ook snel geluk hebben.

Gefeliciteerd Pembe.

Fijn dat het er allemaal goed uit lijkt te zien D!
Vanessa super nieuws gefeliciteerd.

Straks mooie goede echo's.

Blijf hier posten hoe het gaat
Positief blijven
Vanessa en pembe, wat enorm fijn!! Gefeliciteerd!
Ik kom even snel even spieken en lees weer wat positieve berichten, wat fijn!! Hopelijk gaat het nog steeds voorspoedig? Zie verder dat er ook wat mensen afstand hebben genomen. Ook voor jullie hoop ik dat er snel weer positief nieuws is!

Zelf ben ik begonnen aan de laatste loodjes (5 weken nog) ondanks de onzekerheid die mee speelde is deze zwangerschap wel voorbij gevlogen (scheelt ook dat ik al een kindje heb)

Dus hou moed meiden !!
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:17
98.80% gewijzigd
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:17
0.00% gewijzigd
Meis dat zijn zeker de laatste loodjes. Nog even.

Strandbal ja hier nu ruim 17 weken. Ben extreem moe maar voor de rest gaat het goed. Bij 15 weken de laatste echo gehad en alles zag er goed uitgelukkig.

Blijft wel spannend zo voor jullie. Kan je wel genieten?
Positief blijven
Wat een leuke berichten!

Meis, hier ook in de laatste weken aangekomen. En ook hier kan ik me ondanks de angsten en onzekerheden niet voorstellen hoe snel het is gegaan.

Woensdag 36 weken

Succes met de laatste loodjes meis!
Wat spannend strandbal! Kun je wel genieten van je zwangerschap en het een beetje van je af zetten?

D-ladies wat gaat de tijd snel! Heerlijk hoor! Geniet er van! Ik vond de tijd vanaf 20 weken echt enorm snel gaan.

Meis: laatste loodjes! Succes!

Hier woensdag 38 weken alweer. Zo bizar, ik ben tussen nu en 4 weken gewoon moeder van een klein meisje!
Jeetje wat gaan jullie hard! Ik weet nog geen eens of t leeft. Hihi 9/9 echo.
Jeetje wat gaan jullie hard! Ik weet nog geen eens of t leeft. Hihi 9/9 echo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven