Zwanger worden na miskraam

03-03-2019 08:20 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamRonde totaalRonde na mkNODBijzonderheden
June1235216 maartMK in jan, 7/8 weken :rose:
Zwanger!
NaamUitgerekende datumJongen/meisjeNODBijzonderheden
Miamora3 november2?MA 11 wkn, MK 4,5 wkn, MK 5 wkn, :rose; :rose: :rose:
june123 wijzigde dit bericht op 12-03-2019 12:23
87.34% gewijzigd
Oeh spannend June!
aspeaking wanneer is het bij jou tijd om te testen?

Voor in de tabel is mijn info eigenlijk nogal vaag.. ik werd zwanger in ronde 8 (maar vriend en ik zijn vaak niet samen door werk in buitenland. Dus zeker geen 8 kansen gehad). Miskraam in februari. Of alles weg is, is nog de vraag. Dus ronde na miskraam is nog 1 en nod is onbekend. ;-))
OMG ik zie een streep! Heel licht maar hij staat er!
June, gefeliciteeeeerd!!!!
Jaaaaa!! :cheer:
Woehoe wat fijn, gefeliciteerd!
@june jaaaa gefeliciteerd!!!

Ik heb al getest! Zaterdag (toch gedaa) een lichte streep en maandag een mooie, en een clearblue die "zwanger" aangeeft :-D :-D
Ben heel blij maar ook best bang.
Voor de lijst:

mk met 7 weken
Dit was de 2e ronde na mk

Nu dan zwanger, heel erg pril. En als ik hem uitreken ben ik uitgerekend op 19 november.
Wauw aspeaking, voor jou dus ook een dikke hoera! :cheer:
Snap dat het nu heel spannend is!

Jemig jongens, nu is bijna iedereen al weer zwanger hier o_o voel me ineens weer wat minder gesterkt :hihi: Maar ook wel een goed teken, hopen dat het bij mij ook zo snel gaat!
Apeaking, van harte! Wat een mooi nieuws...

Caatje, hopelijk is het bij jullie ook snel raak! Zou mooi zijn :)
Wow, dat gaat hard inderdaad! Gefeliciteerd Aspeaking!
Dat geeft vast goede moed, Caatje :)

Ik heb net de verloskundige gebeld en heb nu pas over 2 weken de eerste afspraak. Natuurlijk mijn eigen schuld, omdat ik zo laat belde en vanwege het werk van mijn vriend kon het ook niet eerder, maar baal er toch flink van. Dit is maar een halve week eerder dan bij de vorige zwangerschap. Ben dan precies 8 weken. Ik ga maar weer extra op zoek naar afleiding om die twee weken zo goed (en kalm) mogelijk door te komen. Vorige keer had ik nu wel al veel last van hartkloppingen, nu helemaal niet, dus dat is denk ik hoopgevend.
Wow aspeaking! Gefeliciteerd!

http://nl.tinypic.com/r/25aq9mh/9

Dit was mijn test van vanmorgen! Heb 8 april een echo! Ben dan rond de 7 weken. Mocht wel eerder maar wilde ik zelf liever niet. Ben wel super misselijk dus moet morgen even gemberpillen halen en als dat niet werkt weer even bellen. Dan hebben ze nog iets anders, maar zolang ik nog niet spuug is het wel te doen!

Rest reageer ik later op en de tabel ga ik ook nog wel mee aan de slag, maar lig op de bank en heb echt geen puf..
He meiden, hoe is het met jullie? Hier al even geleden de eerste echo gehad en die was goed. Komende week de tweede. Ben toch wel weer erg nerveus! Ben nog steeds heel beroerd, weinig puf en eetlust. Alles voor een goed doel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven