Zwanger worden najaar 2019

27-06-2019 22:18 1585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik willen vanaf aankomend najaar weer gaan proberen om in verwachting te raken. Ons zoontje zal dan ruim 1 jaar oud zijn en we willen graag een tweede zonder dat er erg veel leeftijdsverschil tussen de kindjes zit.

Is er iemand die alvast mee wil schrijven tijdens het wachten/mentaal voorbereiden op een zwangerschap?


Tabel:
[/tr]
Naam Leeftijd Wanneer beginnen 1ste/2de/3de kindje? Bijzonderheden
Ravenloos 31/33 augustus 2019 2de kindje (zoontje is 1 jaar) zwanger :heart: UD 26-04-2020
Lasvegas84 34jaar vanaf november 2de kindje
Melancolie 27 vanaf oktober 1e kindje
Snoezelientje 28/30 vanaf september 1e kindje
Bamboo_90 29/30 vanaf oktober 1e kindje
Enigme 35/45 vanaf december 2de kindje manlief is druk bezig met een verbouwing te plannen...
Lux_ 29 start cryo-terugplaatsing in september 2de kindje zoontje van 2 dmv IVF.
Whoopsadaisies 33/33 eind augustus/begin september 2de kindje 1ste kindje is een zoontje van 2 jaar oud
kaartje1 28/28 oktober 2de kindje Zwanger! :duckie:
Lola611 26/26 oktober eerste kindje
Blauwe_regen 28 na de zomer
Purrie87 31/34 oktober 1e kindje
LottieC 29 oktober 2de kindje dochter van 1 jaar
ravenloos wijzigde dit bericht op 26-09-2019 19:30
72.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ik kom baby nieuws brengen.
Vanacht is onze dochter geboren! Na een super snel bevalling. 2 weekjes voor de uitgerekende datum.
Ik had wel verwacht minimaal wel tot de uitgerekende datum te moeten. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ahhh wat leuk Kaartje! Gefeliciteerd :heart: :heart: Alles helemaal in orde met jullie?
(tot zover je gedachte aan nog even een paar weekjes rust geloof ik ;) )
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn Kaart, van harte gefeliciteerd! Alles goed gegaan? Thuis bevallen of in het ziekenhuis?

@Melancolie: ja dat schiet al op! Vind het ook een gek idee dat ik alweer op 17 weken zit, voor m’n gevoel had ik gister nog een positieve test haha ;-D maar voorlopig geniet ik nog erg van de zwangerschap dus ergens ook wel jammer dat het nogal voorbij lijkt te vliegen ofzo.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Wat leuk kaartje! Gefeliciteerd! Gaat alles goed met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Haha Bambo klopt.😂

Dochter is thuis geboren wat ik zelf heel graag wou. 23:30 gebroken vliezen. 01:00 weeën 02:30 baby. Dus dat ging heel mooi.


Bedankt voor alle felicitaties.
Gefeliciteerd Kaartje! :heart:
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat alles zo vlot is gegaan! 🥰🥰
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd kaartje🥰
Alle reacties Link kopieren
Fijn Kaart, wil ik ook graag dit keer, thuis bevallen. Lijkt me fijn! Goede kraamtijd gewenst!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! <3
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal.

En Lux als het mogelijk is. In eigen bed en je eigen plekje is wel heel fijn hoor.
Wat fijn Kaartje! Gefeliciteerd :)
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi kaartje, gefeliciteerd :heart:!
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Ahh mooi nieuws kaartje! Wat fijn ook dat het zo vlug is gegaan! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, Gefeliciteerd kaartje!
Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Hier alles rustig, aan het wachten op mijn eisprong en er in ieder geval hard ons best voor aan het doen ;-D

Verder alles rustig, relaxt thuis aan het werk nog steeds. Blijft ook nog wel even zo. Zou wel goed uitkomen als het deze maand zou lukken.. Eerste trimester lekker thuis klinkt mij prima in de oren :hihi:
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja klopt Bamboo, dat zou een klein voordeel zijn van al 't thuiswerken! Gaat hier ook nog wel even duren voordat ik weer naar kantoor ga...

Verder alles z'n gangetje hier. Ergens dit weekend ovulatie dus over een week of 2 weer spannend of ik ongesteld word.

@Kaartje: hoe gaat 't? Hopelijk een relaxte kraamweek met z'n 4tjes.

@Loes: hoe gaat 't bij jou? Hoe ver ben je inmiddels, en kun je genoeg rust nemen?
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
hey dames, hoe gaat het hier?

@Loes: al (bijna) verlof? En Melancolie jij bent ook al vrij ver toch?

@Lux: zit je al rond de helft van de zwangerschap? En hoe gaat 't met de banenjacht?

@Lola: al echo's gepland en / of 't leuke nieuws gedeeld?

Hier alles z'n gangetje. Ergens dit weekend / begin komende week weer NOD.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Spannend whoops, hoop dat het raak is!

Ik ben 20+1 haha dus goed gegokt. 20 weken echo was goed; al duurde die 2 uur omdat baby zo aan het stuiteren was dat ze niets in beeld kreeg haha. Ze zei: ik snap dat je zegt dat je al veel leven voelt, haha. Verder is deze lekker dik, net als zijn broer, maar dat hoort gewoon bij mij dus prima, ik maak grote jongens :hihi: . Voel me goed en geniet erg van de zwangerschap dus alleen maar positief hier.

Qua banen; heb er zelfs 2 ;-D maak nu baan 1 af tot 1 juli en dan begin ik bij baan 2 die me veel leuker lijkt :)

Dus gaat allemaal prima hier. Hoop dat het met jullie allemaal ook prima gaat!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Lux, fijn om te lezen!

Ik heb vandaag/ morgen mijn nod. Ik vermoed dat ik inderdaad ongesteld ga worden, dat herken ik volgens mij ondertussen wel aan mijn lichaam.. maar ik houd nog even een beetje hoop ;)
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Hey Whoops, gaat inderdaad al hard hier, 30+3! Ben nog even heel druk met deadlines van mijn studie en we zijn net weer begonnen met ‘offline’ lesgeven dus ook dat kost wel weer tijd. Het gaat gelukkig allemaal prima, al wordt het fysiek wel wat zwaarder. Kijk stiekem erg uit naar 20 juli: het begin van de zomervakantie (en van mijn verlof).

Ik geniet verder wel van de voorbereidingen en spulletjes kopen enzo, daar maak ik ook nog wel tijd voor ;)

Lux wat fijn dat het allemaal goed gaat!

En Whoops en bamboo, ik ga weer duimen!
Whoops en Bamboo ik duim voor jullie!

Ik had op 19 mei een mooie dag, met eindelijk weer een positieve test :hyper:

Nu alweer 7 weken zwanger en volgende week vrijdag de eerste echo :heart:

Ik heb volop symptomen en durf er vertrouwen in te hebben deze keer. Wel echt een genot om nog thuis te werken en mijn rust (of de WCpot) te kunnen pakken als dat nodig is. :proud: Moet nog even doorbuffelen tot 1 juli en dan is mijn belangrijkste project van dit jaar op werk afgerond en ga ik even een paar dagen slapen en niksen :yes:
Alle reacties Link kopieren
Jeejj Snoes, gefeliciteerd!! :yes: :cheer2:

Hier helaas een hele witte test, dus door naar de volgende ronde.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Snoes, wat fijn! Gefeliciteerd! :cheer2: hoe voel je je?

Melancolie; jij stevent al op het einde af, fijn dat het zo goed gaat. Gaat het goed met de studie naast de zwangerschap? Ik ben nog elke dag zo zo blij dat ik klaar ben, haha. Was het zo zat allemaal. Mijn leven is opeens zo overzichtelijk met ‘gewoon’ een baan en verder helemaal niks om me druk om te maken. Heerlijk, eens zo de zwangerschap door ipv met een scriptie die af moet enzo. Zou het allemaal zo overdoen hoor, daar niet van :lol: maar ben wel blij dat het klaar is.

@Bamboo: hè shit meis, wat klote. Begint nu echt wel een poosje te duren voor sommigen hier. Hopelijk brengen de zomerse temperaturen goed nieuws straks :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven