Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Wauw ka! Dat heb je zeker goed aangevoeld dan! Fijn dat er zo snel op ingespeeld is. Ik ga keihard voor Je duimen morgen! Houd je ons op de hoogte! Dit moet nu gewoon goed gaan!!

Hier weer veilig geland en onderweg jaar huis. Ik ben vanavond wel pas laat thuis, het bruin verlies is nu ook gestopt. Dus ik gooi er vanavond een testje tegen aan.. Ik ben echt dood nerveus. Alles wijst erop, maar ik durf er echt niet op te hopen, zo bang voor weer een keiharde klap.. mijn lichaam heeft al zoveel gekke dingen uitgehaald. Wel een heerlijke vakantie gehad, heb echt van de rust, gezelligheid en alles genoten!

Hahaha ja zou handig zijn toch puk!
Mijn gevoel zegt Ja lalameme!
Ven zelfs een beetje nerveus voor jou haha
Ik ook! Zit al steeds te verversen op nieuw bericht spannennnnd
En Lalameme???? (Had even gemeld Hoelaat je thuis bent :rofl: ... zie je iedereen nu al zitten te verversen?! :nerd: )
Ze zijn hopelijk het goede nieuws aan het vieren onder het genot van een biertje en een glas sap/ water :shame:
En wij hier maar de hele avond rondhangen :rofl:
Ik wil eigenlijk naar bed... maar dan kan ik niet refreshen :biggrin:
Hahah 🤣!! Aaaaghrr
Nog een refresher aanwezig! :whistle:
Ik sta werkelijk waar te trillen op mijn benen, fatsoenlijk typen lukt niet eens.

Mijn test was knal positief. Ik ben in de war, heel blij en bang dat het nog fout gaat. Het voelt zo gek maar ook zo speciaal. Ik had dit echt nooit meer verwacht. Hoop dat ik snel het vertrouwen in mijn lichaam terug krijg, ik dacht echt dat ik Hier niet toe in staat was. Vriend is ook heel blij, al moet het bij ons beide nog even doordringen.

Vind het moeilijk om het jullie te zeggen want ik gun dit jullie meer dan wie dan Ook! Echt waar wat dat betreft zou ik jullie voor laten gaan. :hug:
Jaaaaaaaaa!!!!!!! :jump: :jump: :jump: (= een hele lange happydance)
Toppunt van met elkaar meeleven; met een hele groep mensen die je niet kent de hele avond refreshen :high5:
Jaaa wat goed! Gaaf he! Zo voelde ik me twee weken terug ook:) gefeliciteerd!
En alleen maar heeeeeeel blij voor je! Je verdient het zo! Geniet er van!
Oeh jaaaah! Mijn refresh was traag schijnbaar! Jeeej lala! Super!!!!!!!!! :cheer: :cheer2:
Jullie zijn fantastisch en geweldig lief! Zo bijzonder wat wij hier met elkaar hebben! :heart:

Dankjullie wel, nu we de goed nieuws trein te pakken hebben stel ik voor dat de rest ook instapt!! Ik duim keihard voor jullie lieve meiden!
Haha sorry voor de lange radio stilte! Maar echt, jullie zijn zo lief!!
JAAAAAA!!! Ik wist het!!
Gefeliciteerd!! :heart: :cheer2:
Lieve Lala, het is je ontzettend gegund! Gefeliciteerd!! ♡ Eve
Lalameme gefeliciteerd! :heart: wat een prachtig en bijzonder nieuws :jump: !! Ook ik ben enorm blij voor je meis :bigkiss: !
Jaaaaa van harte lala! Wat fijn zeg :cheer: :cheer2:
Poging 2.2 is ook afgebeld
Ka :hug: wat ontzettend rot.
Oh neeee Ka! Hoe kan dat toch?? Hebben ze iets uitgelegd? Een hele dikke knuffel voor je!
Gefeliciteerd Lalameme!!! 🎉🎉💓

Sorry dames, ik ben heel druk met werk/school.. ik voel me trouwens prima, nergens last van!

Voor de andere dames veel succes! :bunny: en sterkte met de behandelingen!

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven