Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)
zondag 24 september 2017 om 20:20
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...
Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom
.
Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden
. Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden
!
Bezig met behandelingen
Zwanger!
Mama geworden!
Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel
Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 
Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom
Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Gestart | Medisch | Status | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Puk32 (34/38) |
eerste | 2015 oktober | Verminderde zaadkwaliteit | IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 | Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2 |
| Ka14 (30/34) |
tweede | 2016 januari | Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen | Eerder: BBZ | |
| Sunny_Lady (32/33) |
eerste | 2017 februari | Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH | Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Gestart | UD | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| WildePerzik (29/32) |
Eerste | 2017 oktober | jongetje |
| Naam |
Kindje | Gestart | Bevallen | Geslacht |
|---|---|---|---|---|
| Tara92 | Eerste | 2017 Januari | september 2018 | dochtertje |
| RainIsJustConfetti | Eerste | 2017 Maart | oktober 2018 | dochtertje |
| Lalameme | Eerste | 2016 December | 8 november 2018 | dochtertje |
| Devenie | Eerste | 2017 Maart | 4 december 2018 | zoontje |
| Yellow002 | Eerste | 2016 November | 28 december 2018 | dochtertje |
Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
dinsdag 13 maart 2018 om 17:12
Wauw ka! Dat heb je zeker goed aangevoeld dan! Fijn dat er zo snel op ingespeeld is. Ik ga keihard voor Je duimen morgen! Houd je ons op de hoogte! Dit moet nu gewoon goed gaan!!
Hier weer veilig geland en onderweg jaar huis. Ik ben vanavond wel pas laat thuis, het bruin verlies is nu ook gestopt. Dus ik gooi er vanavond een testje tegen aan.. Ik ben echt dood nerveus. Alles wijst erop, maar ik durf er echt niet op te hopen, zo bang voor weer een keiharde klap.. mijn lichaam heeft al zoveel gekke dingen uitgehaald. Wel een heerlijke vakantie gehad, heb echt van de rust, gezelligheid en alles genoten!
Hahaha ja zou handig zijn toch puk!
Hier weer veilig geland en onderweg jaar huis. Ik ben vanavond wel pas laat thuis, het bruin verlies is nu ook gestopt. Dus ik gooi er vanavond een testje tegen aan.. Ik ben echt dood nerveus. Alles wijst erop, maar ik durf er echt niet op te hopen, zo bang voor weer een keiharde klap.. mijn lichaam heeft al zoveel gekke dingen uitgehaald. Wel een heerlijke vakantie gehad, heb echt van de rust, gezelligheid en alles genoten!
Hahaha ja zou handig zijn toch puk!
dinsdag 13 maart 2018 om 22:19
Ik sta werkelijk waar te trillen op mijn benen, fatsoenlijk typen lukt niet eens.
Mijn test was knal positief. Ik ben in de war, heel blij en bang dat het nog fout gaat. Het voelt zo gek maar ook zo speciaal. Ik had dit echt nooit meer verwacht. Hoop dat ik snel het vertrouwen in mijn lichaam terug krijg, ik dacht echt dat ik Hier niet toe in staat was. Vriend is ook heel blij, al moet het bij ons beide nog even doordringen.
Vind het moeilijk om het jullie te zeggen want ik gun dit jullie meer dan wie dan Ook! Echt waar wat dat betreft zou ik jullie voor laten gaan.
Mijn test was knal positief. Ik ben in de war, heel blij en bang dat het nog fout gaat. Het voelt zo gek maar ook zo speciaal. Ik had dit echt nooit meer verwacht. Hoop dat ik snel het vertrouwen in mijn lichaam terug krijg, ik dacht echt dat ik Hier niet toe in staat was. Vriend is ook heel blij, al moet het bij ons beide nog even doordringen.
Vind het moeilijk om het jullie te zeggen want ik gun dit jullie meer dan wie dan Ook! Echt waar wat dat betreft zou ik jullie voor laten gaan.