Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Puk Vraagje, hoe 'wassen' ze dat zaad dan eigenlijk? Ben ik toch wel benieuwd naar :-D .
Haha fifty shades heeft me wel wat ideeën gegeven maar ik moet ze nog met mijn vriend bespreken :$ . Jullie die film ook gezien? :-) En zo ja wat vonden jullie ervan :-D .
En inderdaad ik moest ook echt om je lachen, zo leuk hoe je schreef :HA: .
Ik hoop zo voor je dat het aanmoedigen :applause: van de zwemmers heeft geholpen!
Van een THL onderzoek heb ik ook nog nooit gehoord :?: Jij gaat er overmorgen alweer naartoe voor info, ben benieuwd wat je indruk zal zijn :) en wanneer ze het voor je in gedachte hebben.

Ka Ja het leuk blijven houden in bed :bunny: is belangrijk :-) . Bij ons lukt dat de ene keer beter dan de andere keer :whistle:. Ik let er overigens niet op dat het 's avonds is. Het is aan de ene kant handig qua blijven liggen maar heb ook weer ergens gelezen dat spermakwaliteit in de ochtend juist het beste is ;-) . Vandaag in de middag bezig geweest :$ :bunny:.
Enne klinkt goed :-D ! Heb 1 december ook weer een feestje staan B-) , dan ben ik weer van plan om een aantal drankjes te gaan drinken :$ , vraag me alleen af hoe ik het vol ga houden want rond 12 uur begin ik meestal al :yawnee: te gapen :rofl: .
Hoop het ook voor je meis, dat het de 11-11 geen drank voor jou is! (*mist een poppetje met een wijzend vingertje)
Wij hebben geen huisdieren :puppy: (helaas), gezien het feit dat we veel van huis zijn geen tijd voor . Jullie ook aan eet geen dierendag gedaan op 4 oktober? :duckie:

Over die maca pillen ga ik nog even nadenken. Misschien als het hier zijn vruchten afwerpt, dat ik er ook aan ga :D .

Hoe is jou weekendje weg? :-) En waar zijn jullie naartoe?

Devenie Hoe is je behandeling (massage pulsing) verlopen woensdag?

Eve Hoop dat je lekker aan het genieten bent van jullie heerlijke vakantie :sun: .

Nawle Bedankt voor je lieve berichtje :-) !

Lalameme Jeetje wat voor klachten waren het dan? En hoe gaat het nu met je? Ook typisch zo'n opmerking zeg o_o , en als je de verleiding niet kan weerstaan, gewoon eraan toegeven toch ;-) als dat wat onrust bij je weghaalt. Maar het zou wel heel vreemd zijn inderdaad!
Lopen je ovutestjes wel al op?

Iedereen
Mijn weekend was druk, maar wel leuk druk :-) . Vrijdag bij een vriendinnetje gelogeerd die ook ovulatietestjes aan het doen is en straks haar 2e ivf terugplaatsing krijgt, spannend voor haar! We konden goed met elkaar praten over onze kinderwens, was fijn. :) Mijn knaller verwacht ik morgen of overmorgen, testje is mooi aan het oplopen.

Zaterdag verjaardag van mijn moeder gehad. Was gezellig :-) Wel de o zo handige opmerking gekregen dat het wel tijd was voor kindjes :facepalm: . Ach ja, het deed me eigenlijk niet veel. Dacht zelf nog achteraf, had ik maar gezegd, ja we zijn al sinds februari bezig hoor :roll: . Maar dat durf ik dan ook weer niet :whistle: .

Waren er dames al in India geweest? Ik heb een reislust gekregen en wil dit ook niet meer langer uitstellen ivm een eventuele zwangerschap. Gewoon doorleven, genieten en rustig afwachten is mijn motto momenteel, benieuwd hoelang ik dat kan volhouden :hihi: .
anoniem_349213 wijzigde dit bericht op 08-10-2017 22:19
0.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
PS heeft er iemand ervaring met het glijmiddel conceive plus?? :?:
Alle reacties Link kopieren
Sunny, ja heb je ook gelijk in.. Ik ga misschien morgen even testen.. al is het alleen voor de rust. Nog geen ovulatietesten gedaan, ik voel nog niets. Dus misschien morgen of overmorgen beginnen. Ik voelde het de laatste maanden goed aan, vaak maar 1 a 2 testjes nodig gelukkig. Samen met het temperaturen (wat ik helemaal zat begin te worden overigens..). Zwelling en het voelde heel zwaar en tintellig etc. Was vlak daarvoor ook al niet zo lekker, dus even laten checken. er is waarschijnlijk een oorzaak voor, die makkelijk verholpen kan worden.. maar het is kan ook een zwangerschapskwaal zijn, vandaar de vraag. Gezellig even een leuk weekend! Fijn dat je er goed over hebt kunnen praten met haar, ik kan mij voorstellen dat ze jouw goed zal begrijpen. Nooit in India geweest, lijkt mij wel een hele ervaring! Wij zijn ook opzoek naar een leuk vakantie land. Al ben ik eerlijk gezegd wel toe aan zon, zee en strand.
Alle reacties Link kopieren
Eve, het volgende staat in het foldertje:

"De arts brengt vervolgens de kijkbuis in tot de buikholte en brengt via de kijkbuis wat vloeistof in. Zo worden de baarmoeder, de eileiders en de eierstokken zichtbaar. De kijkbuis is verbonden met een camera en via een televisiescherm brengt de arts dit geheel in beeld. Als de arts ook de doorgankelijkheid van de eileiders nagaat, brengt hij/zij een dunne kijkbuis via de baarmoedermond in de baarmoederholte. Via de kijkbuis wordt een blauwgekleurde vloeistof in de baarmoederholte gebracht. Met de kijkbuis kijkt de arts of de blauwgekleurde vloeistof ook door het uiteinde van de eileiders tevoorschijn komt. Dit is het teken van doorgankelijkheid van de eileiders. Na afloop wordt via een spoelsysteem het vocht uit de buikholte gehaald en vervolgens ook het kijkbuisje".

Als ik alles zo google dan lijkt het volgens mij het meest op een laparoscopie waar volgens mij normaal ook naar baarmoeder, eileiders en eierstokken wordt gekeken. En dat dus dan in combi met HSG. Maar dan dus niet via de buitenkant maar via de vagina. Ben benieuwd, dinsdag inderdaad de uitleg. En ik kan dan inderdaad meekijken. Zou ik dan wel doen ja! Dit onderzoek zou net als een HSG na je menstruatie en voor je eisprong moeten dus ik hoor het wel wanneer de gynaecoloog het wil doen. Ik vind het stiekem wel spannend ja. Gewoon het feit dat je allerlei 'buizen' in je gaan steken, vind ik vrij heftig klinken haha. Krijg daar ook hele rare beelden van in mijn hoofd o_o

Lalameme, met mij gaat het goed! Ik zit gelukkig nog steeds goed in mijn vel. Haha, ja ik probeer er maar de humor van in te zien :-D . Ondanks de leuke dingen kruipen de dagen wel voorbij pfffff. Ben wel een beetje bang dat het niet gaat lukken. Ik heb een vriendin waarbij zwanger worden ook niet lukt. Zij zit in een ander ziekenhuis en bij haar hadden ze gezegd dat onder de 3 miljoen geen IUI doen. Dus ondanks dat het ergens echt goed voelt met mijn twee eicellen ben ik ook bang dat met die lage aantallen van ons het toch echt geen zin heeft. Dinsdag ook maar eens naar vragen bij de gynaecoloog. Ik denk dat ik tot de 17de ga wachten om te testen, dan is het twee weken na de inseminatie. Dus nog even een goede week wachten :whistle:
Wat vervelend dat je je niet goed voelde van het weekend! Nu weer helemaal beter?
Hopelijk snel je eisprong, ben je het aan het bij houden met ovulatietesten?

Sunny, geen idee hoe ze het precies wassen maar ze halen in ieder geval bepaalde vloeistoffen weg omdat je baarmoeder daar niet tegen kan als ze het direct daar insemineren en daarnaast halen ze dus alleen de goed bewegende zaadcellen eruit. Ik heb het alleen af hoeven geven bij het lab en weer op moeten halen.
Haha, mooi dat je wat ideetjes hebt gekregen :whip: :-D Ik heb hem toen in de bioscoop gezien, vond het wel een leuke film maar nog niks uit geprobeerd :)
Jaaaaa, dat aanmoedigen gaat nog eventjes door want hoop dat ze nu lekker aan het nestelen zijn! Maar ja, ik ben nog maar wat voorzichtig met positief zijn want ben bang dat de teleurstelling gewoon groot gaat zijn. Ondanks het obsessief er mee bezig zijn, zit ik wel goed in mijn vel en ik hoop echt dat dat blijft bij eventuele teleurstellingen.
Fijn dat je goed hebt kunnen praten met je vriendin, is toch wel heel fijn om het te kunnen delen met een vriendin (ondanks dat ze wat verder in het proces is).
Lekker tactisch inderdaad op de verjaardag van je moeder. Je wilt het liever nog niet vertellen dat jullie bezig zijn? Kan ik me voorstellen hoor.
Ik heb twee keer in India gezeten voor langere tijd. 1 keer 6 maanden en 1 keer 2 maanden. Heftig land maar ik ben er wel verliefd op geworden. Dat duurde wel eventjes maar ik zou nu heel graag weer terug gaan. Het land heeft echt veel te bieden. Je zou wel je regio uit moeten kiezen want het is natuurlijk immens groot. Het is een beetje love and hate omdat het gewoon een indrukwekkend land is. Als je het aan anderen vraagt zul je dus ook echt mensen vinden die zeggen 'niet gaan' en mensen vinden die zeggen 'gelijk doen'. Ik vind het een super land. Ohhh krijg al helemaal honger als ik alleen al aan het eten denk :kwijl:
Maar leuk in ieder geval om lekker over vakantie te fantaseren toch? Ik wil missschien in februari of maart ook nog ver gaan maar weet nog niet zo goed waarheen.

Hoop dat iedereen verder een goed weekend heeft gehad!

Tis weer tijd voor mijn bedje :sheep:
Alle reacties Link kopieren
Ka, die maca pillen klinken interessant! Ik zie dat er qua hoeveelheid mg verschil in zit, hoeveel hebben jullie?
heb je een fijn weekend gehad? :) ( deze vraag geld eigenlijk voor iedereen hihi )

Puk Ik ben benieuwd naar het gesprek morgen, hoe sta je er zelf tegenover? Het lijkt me niet niks zoiets.
Hoelaat heb je morgen dat gesprek?


Eve, hele fijne vakantie! Zou ik ook nog wel eens een keertje naar terug willen.

lalameme, Wel een onrustig begin van je weekend.. hoe voel je je verder?
op welke dag van je cyclus zit je nu?
het tegen zijn van het temperaturen, herken ik. en ik doe dit pas de 2e maand :-[ Ik hoop dat je heel snel je ei vindt! :hug:

Sunny-Lady, Nee geen ervaring mee helaas.
De massage was heel apart. Ik ging er naar toe met het idee, we zien wel wat het me brengt.
Ze heeft gekeken of mijn hormoon balans in orde was, en ze heeft dus door licht wiebelende bewegingen mijn lichaam van top tot teen "gemasseerd". Op een gegeven moment ging ze me dingen vragen, en toen dacht ik echt hoe kun je dat weten?! Dat was wel even een apart momentje.

Hier op het moment, er druk weekend gehad.Druk bezig met het huis en gisteren was mijn vriend jarig dus, de hele dag tot laat in de avond bezoek gehad.
Het lekkere daarvan is, dat ik niet met het hele zwanger worden bezig ben.
Ik zit deze week in mijn vruchtbare dagen, dus gisteren weer gestart met testen. Hopelijk lukt het me na deze week om ook zo lekker rustig te blijven. :-[

Fijne maandag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Eve Dit is wat ik kon vinden over maca pillen en baarmoederslijmvlies; 'Als adaptogeen ondersteunt het maca je hormonale balans, reduceert stress en zorgt zo voor een betere opbouw van baarmoederslijmvlies.' Het zou er inderdaad dus bij kunnen helpen. :idee:

Puk Hoelaat heb je vandaag afspraak? Ben benieuwd wat eruit gaat komen. Laat je het ons weten? :popcorn:

Lalameme Wat ontzettend vervelend! :-( Hoe gaat het nu?
Inderdaad wel altijd die stomme toeval dat mensen dat soort dingen zeggen of vragen he. :roll:

Sunny Hier de film niet gezien, misschien toch maar eens doen :biggrin: En nee op dierendag gewoon dier gegeten :facepalm:
Al een knallende ovulatie test? Veel plezier komende dagen :bunny:
Over concieve plus wel gelezen, maar gebruik het niet. Nog nooit glijmiddel gebruikt.

DevenieGefeliciteerd met je vriend! Ik slik van royal green 1 pil per dag. Om te beginnen vind ik dat prima.

Hier Ik zit 3 dagen voor nod (vrijdag) :rolling: . Dan krijg ik ook uitslag van mn bloedtest en kan ik dus een afspraak maken voor volgende week hsg.
Vandaag 5 kids die me bezighouden en vanavond mn nagels laten doen, morgenochtend wordt een begin gemaakt aan cover up van een
tattoo op mn onderrug, do weer 5 kids die me bezighouden, dus hopelijk vliegt de tijd :angel:

Weekend weg was trouwens lekker, maar slecht weer gehad :-| . Zaten in zeeland. Dochter is er weer lekker snotterig vandaan gekomen, dat wel. Gisteren ook verhoging en koorts, vandaag tot nu toe alleen verhoging. :sick: We gaan het weer zien.
Alle reacties Link kopieren
Reageer later even op alles aangezien ik op mijn werk ben. Vanavond pas om 19.00 de afspraak. Ik zal wat laten weten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb test drang... O_O zou zomaar morgen voor mn verslaving kunnen testen. Morgen ochtend eens zien of ik kan weerstaan. :hyper: :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ben benieuwd Ka :-)
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, Ka, ik heb hetzelfde! Ik heb er net een gedaan :facepalm: Wel met een reden want nu weet ik dat de Pregnyl uit mijn lichaam is zodat ik volgende week wel gewoon twee of drie dagen eerder kan testen. Do I sound like an addict? ;-) En het het leek me leuk om gewoon na twee jaar eindelijk eens positief te zien. haha. Maar de Pregnyl is er dus al uit dus nu gewoon nog eventjes wachten.

Gister dus die afspraak gehad en ze heeft even laten zien met een baarmoeder erbij hoe ze het gaan doen. Het is dus inderdaad een laparoscopie via de vagina waarbij ze dus ook vloeistof door de eileiders laten gaan. Ben al mijn vragen vergeten te stellen omdat ze eigenlijk gewoon heel relaxed aan het uitleggen was. Ik ga me er gewoon niet druk om maken en zie het maar als weer een stap die kan leiden tot grotere kansen (en meer kennis). Dan maar eventjes pijn tijdens zo'n behandeling. En gelukkig zit er ook weer wat vaart in.. De afspraak staat al voor 23 oktober. Dat was de eerste afspraak die ze had en komt perfect uit als mijn menstruatie normaal zou komen. Maar laten we hopen dat het niet hoeft en dat poging 1 gelukt is! Dus nog een weekje wachten op die uitslag en dan de maandag erop gelijk de THL en mag ook gewoon beginnen met IUI poging 2 dus fijn dat dat niet hoeft te wachten.

Devenie, al een piek gevonden?

Ka, Spannend! Benieuwd of je de verleiding kan weerstaan. En vrijdag dus de uitslag en een afspraak voor de HSG. Super!
Alle reacties Link kopieren
Spannend puk! Afspraak staat gelukkig vlot.

Hier geen tweede streepje. Dochter wordt net wakker en ik ben lekker blijven liggen, dus nu samen douche.
Alle reacties Link kopieren
Puk, spannend! maar fijn dat je er zo in staat.
Nee nog geen piek gevonden, maar ik merk down there dat hij er aan zit te komen. Meestal begint het 1 a 2 dagen van te voren met vage steekjes en ik verwacht morgen of overmorgen dat ik de lol weer op kan :facepalm:
Ik heb van sensitest de gevoelige testjes en het schijnt dat deze 2e streep een stuk donkerder wordt dan de controle streep, en ze waren gisteren qua kleur gelijk. Zometeen even een testjes wagen en dan vanavond weer een CB digital.

Ka,Jammer! wanneer was je nod precies?
Ik voel pas volgende week weer tijd/ruimte om goed te reageren, maar ik log regelmatig in op het forum om jullie berichtjes te checken :) nu hard aan mn studie, morgen studiedag en daarna met mn mams weg t/m zondagavond.Griekenland was trouwens heel relaxt!

Ka, ontzettend jammer van je witte test! hoe mooi zou het zijn als je net nu opnieuw zwanger zou zijn! Bijna weer een afspraak bij de gyn toch? Was je NOD ook echt al nu of nog niet?

En die maca fabrikant gaat rijk worden van ons. Heb net ook maar besteld om te beginnen vanaf mijn november cyclus.
Deze cyclus heb ik heel minimaal kans. ovulatietest gaf zojuist een heel minimaal streepje. Bij een cyclus van 29 dagen (mn vroegere normale cyclus) heb ik vrijdagavond mn eisprong. Het beste wat er helaas uit te halen is, is vanavond nog seksen. Dat is natuurlijk leu, maar waarschijnlijk niet voldoende. Bovendien ook goede kans op langere cyclus met een eisprong op zaterdag of zelfs zondag. Pff dat schiet dus niet op ;) maar vanaf november, een jaar na de start, vol goede moet verder hier.

Puk nog een weekje voor jou!! spannend.

Srry later uitgebreide reactie :)
Lieve dames
Hoewel ik het heel fijn vond met jullie te schrijven, heb ik besloten niet meer actief te gaan zijn op het forum.
De reden ligt absoluut niet hier want jullie zijn echt gezellig en steunend!
Helaas zal ik mijn kinderwens op een laag pitje moeten gaan zetten.
Gister een heftig gesprek met mijn man gehad waaruit dit een van de conclusies is.

Ik wens jullie allemaal alle geluk toe. Ik denk dat ik het niet kan laten de komende tijd even in te lezen hoe het met jullie gaat en of er al meer dames zwanger zijn. ♡
Alle reacties Link kopieren
Hey Eve,

Ik vind het ontzettend jammer dat je ons gaat verlaten maar bovenal hoop ik dat het goed met jou gaat! En met jullie relatie! Als je hier nog over wilt praten dan vooral doen he! Sta jij er ook achter om jullie wens op een lager pitje te zetten? Of denken jullie dat het dan misschien wel gaat komen als je er minder mee bezig bent? Of is het gewoon om tijd en aandacht aan elkaar en aan de relatie te geven. Als je niet wilt antwoorden, snap ik het hoor!

Misschien dat je al helemaal weg bent maar weet dat je altijd nog een berichtje kan posten. Al is het eens in de maand. Ik wens je echt het allerbeste! Dikke knuffel van mij :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh ik stond blijkbaar nog automatisch ingelogd :-?
Het is Puk
Alle reacties Link kopieren
Eve deze zag ik niet aankomen! Na het probleem met het vliesje, had ik echt niet verwacht dat het nu op een laag pitje zou komen. Ik hoop enorm voor je dat het wel een beslissing is om goede redenen (vrolijke, hoe ik t ook moet zeggen) en niet doordat er problemen zijn. En zoals Puk ook zegt, als je erover wilt praten of iets dergelijks, moet je dat gewoon doen hoor! Ik schrijf in een ander topic ook, daar heeft er eentje lange tijd geleden besloten om pas volgend jaar weer te gaan proberen. Zij is altijd blijven meeschrijven. Hoe gek t ook is, omdat we totaal niet weten wie wie is, toch schept t een band zo. :hug:

Devenie hoe is het bij jou? Piek gevonden? :bunny:

Fab weet niet of je nog meeleest, maar als het goed is heb je vandaag je eerste controle. Hoe was het? :huh:

Hier Ik heb voor het eerst in 26 rondes het gevoel van; bloed! bloed! ik wil bloed zien!! :biggrin: Zit op dag 25, dus verwacht t vsndaag of morgen. Zodra ik bloed heb, mag ik bellen voor de hsg en ben nu nogal ongeduldig om de afspraak te maken, zodat ik weet wanneer ik terecht kan. Agenda volgende week loopt over, maar wil het echt zo snel mogelijk achter de rug hebben. :whut:
Maar er is nog niets te zien, al kan dat over een uur anders zijn bij mij. Soms wat bruin verlies eerst, maar tussen bruin verlies en bloed zit de ene keer halve dag en de andere keer een uur. Heb nu een tampon in gedaan :rofl: Vind dat eigenlijk totaaaal niks, maar heb er liggen omdat sommige dagen niet zonder kan. En nu dus de tampon test: is er al bloed te bespeuren :sherlock:
Ook geen idee hoelaat morgen de gynaecoloog gaat bellen, hoop einde vd ochtend. :lol:

Hoe gaat het met de rest? Volgende week veel nod's. Iemand al symptomen?
Alle reacties Link kopieren
Eve, ontzettend jammer meid! Ik hoop van harte dat verder alles goed gaat met jou/ jullie! Dikke knuffel voor jou :hug:

Ka, Ja Ja :biggrin: we zijn het al de hele week gezellig bezig hoor! Konijnen zijn er niks tegen haha. Maar gelukkig is het niet geforceerd en genieten we van elkaar.
Bij de sensitest is de 2e streep donkerder dan de controle streep, dus ik verwacht dat CB vandaag een smiley gaat geven. Ik had gisteren bij h&m een leuke body gezien.. mischien leuk als extra'tje :gift:

ik hoop voor je dat het snel doorzet!
Hey... bedankt voor jullie lieve berichtjes nog. Ka; ja hetzelfde hier... Ik dacht: nu komt alles goed, nu kunnen we ervoor gaan. Ik ben het wachten op van alles zo zat. Maar zo blijkt maar weer dat je beiden verschillend met alle gebeurtenissen omgaat. Waar dit voor mij een nieuwe start leek is dat voor mijn man anders. Hij associeert seks met alle problemen die zijn geweest vanaf de miskraam en kan het niet meer/moeilijk loskoppelen. De problemen op seksueel gebied kun je wel invullen denk. Ik heb geen keuze dan me erbij neerleggen. Het is nu zijn beurt alles te verwerken en langzaamaan meer plezier weer te beleven aan seks. Dus vandaar, op een laag pitje. Maar het is zo moeilijk... wéér wachten. Ik verwijt hem niks. En hier moeten we (gewoon ook nog ff) doorheen. Mogelijk verwijder ik dit bericht later ivm (toekomstige) herkenbaarheid. Maar dan snappen jullie dat het niet zomaar is.

Knuffel terug voor jullie en héél veel succes gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Ka, mag je ook op zaterdag bellen of dan pas weer op maandag om een afspraak te maken voor de HSG? Dat zou wel balen zijn. Het is toch inderdaad fijn als je weet wanneer! En dat je die dag dan ook misschien gewoon lekker rustig kunt houden. Ik hoop dat je om een goede reden niet ongesteld wordt maar als het dan toch moet komen dan zou morgen wel fijn zijn! En morgen de uitslag! Hoop op goede resultaten voor je.

Devenie, haha, fijn dat jullie er goed van aan het genieten zijn!

Eve, wat moet dit ook een lastige situatie voor jou zijn zeg. En het klinkt misschien logisch maar toch vind ik het geweldig knap en sterk van je dat je dit zo gaat doen om je vriend weer gelukkig te krijgen. En het is misschien zoals je het zegt, je hebt er weinig keuze in. Ik hoop dat als jullie samen weer plezier kunnen beleven aan seks en dat het misschien toch ook gewoon gaat lukken met zwanger worden nu dat stomme vliesje weg is. En hopelijk dat jullie hier snel door heen gaan komen. In ieder geval heel veel sterkte ermee en weet dat je altijd hier terecht kunt.

Hier een mindere dag gehad. Het is raar maar soms komt het verdriet zo plotseling als je iemand verteld waar je mee bezig bent. Vandaag vond ik het gewoon even heel oneerlijk dat we al twee jaar zitten te wachten. Twee jaar van hoop en iedere maand weer teleurgesteld worden. Misschien komt het ook omdat ik nog totaal niks voel en ik ben me er bewust van dat dat niet hoeft maar toch weet ik ergens al weer dat ook deze maand de ongesteldheid gewoon gaat komen. Even een oh-wat-ben-ik-zielig middagje gehad en morgen gaan we er weer een lading positivisme tegen aan gooien! Nu maar lekker gaan dromen over wat hopelijk ooit mag gaan komen :(
Alle reacties Link kopieren
Eve, een knuffel voor jou! Wat een ellende hè.. Veel sterkte en succes :hug: Hier gaat het ook niet goed, vandaar dat ik even niet reageer, sorry! Hopelijk binnenkort.

Een fijn weekend dames, houd moed! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Oohh jeetje ladies, een hele grote :hug: voor Eve, Puk en Tara. Wat rot allemaal :| . Morgen een uitgebreide reactie. Maar niet leuk dit :(
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Sunny!
Tara ook jij van mij een dikke knuffel :hug: Ik hoop dat het snel beter gaat!
Ik moet nu vijf dagen werken dus de afleiding zal wel goed doen. En nog een paar dagen en dan weten we weer meer, zal ook vast goed doen ondanks dat het misschien wat verdrietig gaat voelen als het niet gelukt is. Op naar de volgende poging dan! Nu nog eventjes hopen :)

Alvast een heel fijn weekend voor iedereen! Nog leuke plannen?
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals een knuffel voor jullie meiden! :hug:
Soms heb je gewoon van die momentjes, en dan mag je jezelf echt wel even zielig vinden, vindt ik.
Ik vind het hele proces zwanger worden ook echt een tegenvaller.
Maar vooral omdat denk ik de verwachtingen anders waren.. :)
En dan zit je twee weken vol in spanning, ofja, je bent er toch hoe dan ook mee bezig.
Wordt je ongesteld, moet je ook nog eens dealen met alle hormonen, emoties en in mijn geval vreetbuien. :facepalm:

ka, spannende dag voor jou, hou je ons op de hoogte?
Alle reacties Link kopieren
Eve, maar betekent t dan dat jullie helemaal niet proberen :-( , of minder hard? Dat je seks hebt wanneer je wilt en als dat tijdens de eisprong is, dan niet of beschermd of gewoon we zien het wel even?
Lijkt me wel lastig zeg! Wij zijn al lang bezig en ikzelf zeg wel eens: we stoppen dr maar mee :facepalm: . Nog nooit gemeend, want rond eisprong wil ik toch de kans pakken. Maar als ik zo iets zeg dan vind mijn vriend me altijd raar :biggrin: . Die heeft nog nooit willen stoppen gelukkig. :bigkiss:

Tara bij jullie ook twijfels of andere problemen? Ook voor jou geld natuurlijk; als je er over wilt praten (typen) :nerd: , kom maar op he! Bij het zwanger worden horen de relatie dingen en van alles en nog wat. Het is helaas niet zo gemakkelijk allemaal :-|. :heart:

Puk gek hoe dat werkt he. De ene keer kan je er rustig over praten en denken, maar de andere keer heb je opeens angsten (wat als?) of verdriet (waarom nou toch?) :sigh: . Dat is heel normaal, hoort er allemaal bij en ik denk het beste om gewoon toe te laten. Alles weg stoppen heeft iig geen zin. :hug:

Voor allemaal een dikke knuffel!

Devenie Heb je je smile al? En nog langs de hm geweest? ;)

Hier Ik heb vanochtend gelogen :proud: . Had gisteren even gebeld naar afdeling gynaecologie om te vragen hoelaat ik gebeld ging worden, zodat ik niet de hele dag hoefde te wachten :whistle: . Ze zei toen tussen 15-18uur. Het rottige daaraan is dat je na 17uur geen afspraken meer kan maken en ik dus tot maandag zou moeten wachten O_o , wat erg onhandig is. Dus heb vanochtend gebeld en gezegd dat ik ongesteld :flag: ben geworden en niet wist of ik nou al een afspraak mocht maken of toch moest wachten op de gynaecoloog.
Nou ben ik dus nog niet ongesteld :facepalm: , maar wel een test gedaan vandaag, die was weer negatief, dus daar ga ik echt wel vanuit. Vandaag (of op zn laatst morgen) komt t echt wel door. Mn afspraak staat nu op volgende week donderdag einde vd ochtend. :yes:
Einde vd dag dus nog mn belafspraak. :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven