Zwanger worden vanaf april 2020

09-04-2020 15:47 1749 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om hier met een groepje ervaringen uit te wisselen met betrekking tot het zwanger worden. :-D :heart:

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeNOD
Apennootje32Eerste327 juni
PassingThrough37Eerste1030 december
Jetje22Eerste1?
Milian125Eerste1?
Sustainability29Eerste1?
De zwangeren!! :yes: :cheer2:

NaamUDHoeveelste kindjeVolgende echokloppend :heart: Geslacht
DaSilva8629 december :heart:
Whoamix
zonderling17 januari :heart:
Taktak198727 januari 7 juli:heart:
Bozz28 januari 2de :heart: jongetje
Minixx2020 29 juni
Zebrastrepen 3 maart :heart:
Nb1990 1ste :heart:
Bloemmetje2 29 maart Derde :heart: meisje
Es1234 :heart:
Michh0804 9 april Eerste :heart:
Grand_allegro 19 mei Eerste 29 december jongetje
ambracia
Jinger6 Eerste 18 december
IWI Eerste 17 februari
Andijviestamppot
Peer_92 Eerste


Al lang niks meer gehoord van, ik hoor het graag als jullie weer in de tabel willen:
- Lesley1989 (31, derde)
- :heart: :heart: :heart: (37)
- MamaSa (derde)
bozz wijzigde dit bericht op 07-02-2021 22:33
92.88% gewijzigd
Thanks allemaal. Streepjes lopen op en met name de symptomen zijn flink aanwezig. 18 dec eerste echo 😊 spannend!

Peer en IWI, goed dat jullie het wat meer kunnen loslaten. Uiteindelijk is al die stress het ook niet waard, ik kon dan ook zo van mezelf balen. Hopelijk worden jullie snel beloond.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Jinger! Echt heel erg fijn! Die eerste streep is ook al echt een goede hoor :-D
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Jinger!!
Alle reacties Link kopieren
Echt heel fijn om te horen Jinger! Ik ga je nu ook echt feliciteren :-D
Geweldig Jinger!! Gefeliciteerd!!

Wat voor kwalen heb je al? Hopelijk valt het toch mee.

Peer, voor jou enerzijds balen van de menstruatie, anderzijds toch een goed teken dat je cyclus wel echt weer gewoon op gang is. En één menstruatie afwachten na de miskraam kan niet zoveel kwaad volgens mij.

Hier gaat het wel goed, volgende week termijnecho, ben wel erg moe en in combinatie met drukte op werk is dat even niet zo lekker. Nu gelukkig wel weekend.
Nou sinds gister vrijwel nergens meer last van, waardoor de onzekerheid toch aan het toeslaan is. Maar slaap slecht. En eerder in de week intens moe, rugpijn, opgezette buik, veel gerommel, emotioneel. Zat er even vol in, nu niet meer dus tja. Gaan 3 lange weken worden 😅
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Jinger! Ik duim voor een mooie plakker!

Het is schandalig lang geleden dat ik hier heb geschreven! Ik ben weinig meer op het forum te vinden. Een dikke knuffel voor iedereen bij wie nog geen zwangerschap in zicht is of bij wie het is misgegaan. Ik wens iedereen veel geluk deze ronde!

Met mij gaat het goed. Ik ben ondertussen al 26 weken zwanger van een meisje. Ik ben snel moe en mijn buik is enorm! Maar verder voel ik me goed.

Mijn nesteldrang is al begonnen (gekke hormonen) en ik vond bij het opruimen nog ongebruikte ovulatietesten (sensitest sensitive en gewone dipsticks) en zwangerschapstesten (Kruidvat 2v5euro en sensitest). Heeft iemand interesse? Je mag ze gratis overnemen. Stuur me maar even een pb bij interesse!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Jinger, hoe is het nu met je symptomen?

26 weken alweer Zebrastrepen, wat gaat dat hard dan he!

Ik heb zaterdag m'n NOD maar gebeurt van alles volgens mij in mijn lijf, ben benieuwd...
Alle reacties Link kopieren
jinger

Wat een goed nieuws, van harte gefeliciteerd. Het is nog maar even aftellen naar de 18e. Spannend.


alle anderen
Ik merk dat ik er steeds minder mee bezig ben, elke maand weer die teleurstelling....... excuus ook voor het weinige reageren hier.

Ik ben echt oprecht blij voor alle zwangeren hier! Wat fijn dat het bij iedereen nu zo goed gaat! Ik ben zo benieuwd naar alle namen van de forumbaby's 🙂😀


Het enige wat ik nog doe is temperaturen. Ik zit nu op dag 11 na ovulatie, maar vermoed dat er gewoon weer een menstruatie op komt is.

Ik ga iig niet vroeg testen, maar ik wacht het allemaal wel af.
Hoop dat jullie geduld snel beloond wordt PT en andijvie.

Hier er vaker van overtuigd dat het niet goed zit dan wel. Ik voel al bijna een week niets meer. Ben ook ziek sinds zondag, zat vandaag de uitslag van de Corona test af te wachten. Heb gelukkig geen Corona, dus wellicht dat ik ergens deze dagen de verloskundige eens bel voor wat geruststelling of wellicht een controle. Ben er verder vrij rustig onder, snap ook niet hoe dat dan weer kan haha.
Alle reacties Link kopieren
Jinger hoe gaat het nu met je? Een soort zelfbescherming dat je uit gaan van een slechte uitkomst? Ik hoop een mooie echo voor jou binnenkort!

Andijvie en PT hoe is het bij jullie? Allebei jullie NOD afgelopen week!.

Fijn dat het met de rest goed gaat.

Hier oplopende ovulatietesten dus ik zit binnenkort op het wachtbankje. Bizar dat ik in april begon mee te schrijven. Zo lang terug. Had niet verwacht dat het meteen raak zou zijn maar dit duurt wel erg lang, voor mijn gevoel. Ook twee rondes overgeslagen natuurlijk, maar toch...
Peer_92 schreef:
07-12-2020 08:09
Jinger hoe gaat het nu met je? Een soort zelfbescherming dat je uit gaan van een slechte uitkomst? Ik hoop een mooie echo voor jou binnenkort!

Andijvie en PT hoe is het bij jullie? Allebei jullie NOD afgelopen week!.

Fijn dat het met de rest goed gaat.

Hier oplopende ovulatietesten dus ik zit binnenkort op het wachtbankje. Bizar dat ik in april begon mee te schrijven. Zo lang terug. Had niet verwacht dat het meteen raak zou zijn maar dit duurt wel erg lang, voor mijn gevoel. Ook twee rondes overgeslagen natuurlijk, maar toch...
Ben ook benieuwd hoe het nu gaat Jinger!! Hopelijk alles helemaal goed. Was dit nu trouwens de cyclus dat jij blaasontsteking had rond je ovulatie?

Hier gaat het gelukkig steeds iets beter. Ik heb een goede termijnecho gehad vorige week, joepie! Ik slaap nog wel heel slecht en voel me nog wel moe en misselijk maar het wordt wel echt minder. En ik word al flink dik.

Dat duurt idd toch best lang he Peer.... maar het scheelt misschien voor je gevoel dat je wel al een keer succesvol zwanger geraakt bent? Dat je iig weet dat je lichaam het wel kan. Ik vond dat wel schelen. Maar daarna merkte ik dat ik ook wel heel erg weinig geduld had juist. Zo van: het is nu een keer gelukt, nu moet het gelijk nog een keer lukken. Je wilt het dan ook nog liever ofzo. Wel fijn dat de ovulatietesten weer oplopen, je cyclus is echt weer mooi op gang. Hopelijk is het echt snel weer raak!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat de termijnecho goed was ambracia! Nu echt genieten lijkt mij.

Ik ben heel blij dat ik zwanger ben geweest en dat ik weet dat m'n lichaam dat kan. Maar inderdaad, nu wel echt ongeduldig hoor. De wens is een stuk groter geworden bij mij én m'n vriend. Cyclus is inderdaad heel goed op gang gekomen. Nu nog een goede zwangerschap :)
Hoi allemaal, ik heb al heel lang niets meer geschreven. Ik lees nog af en toe mee en hoop dat het bovenste lijstje steeds korter blijft worden en uiteindelijk helemaal weg is. En ik duim voor een mooie echo voor jou, Jinger!

Ik ga inmiddels richting de laatste weken. We weten het geslacht niet. Het wordt allemaal wel spannend nu. Over een kleine twee weekjes kan ik stoppen met werken en dan ga ik heel veel slapen want ik ben ontzettend moe :zzz:
Jinger wat een fantastisch nieuws voor jou zeg! Ben onwijs blij voor je! Hopelijk een goed eerste echo. Probeer er maar goed van te genieten!

Fijn alle dames met een goede echo!

Hier inmiddels 25 weken zwanger van ons meisje. De tijd gaat zo snel, komt natuurlijk ook doordat er al 2 kleintjes rondlopen. Daardoor lijkt de tijd wel extra snel te gaan.
We zijn bijna klaar met de verbouwing, nog een paar weken en dan kan ik gelukkig gaan beginnen met de babykamer.
Gekukkig nog niet echt last van nesteldrang maar het moet ook niet meer te lang duren voordat ik kan beginnen aan de babykamer.
Wel al veel in huis van onze eerste kindjes maar voor de rest nog weinig gekocht. Wel een paar lieve babypakjes.
Verder geniet ik intens van de schopjes in mijn buik en de groeiende babybuik. Ik probeer er een beetje extra van te genieten wetende dat dit zeer waarschijnlijk ons laatste kindje zal zijn. 💖

Voor alle dames die nog wachten op een positieve zwangerschapstest, ik hoop dat jullie gauw aan de beurt zijn! 🙏🙏🙏
Hoi! Ik dacht ik houd maar even mn mond tot de eerste echo achter de rug is. Heb me sinds gister helemaal opgevreten van de zenuwen. Maar het was een goede echo! Alles zag er goed uit, hartje klopt, en ben nu in ieder geval 7 weken. Mag over 2 weken weer terug, dus dat is wel fijn voor de geruststelling. Voor nu blij het jaar uit 😊

Hoe is het met jullie allemaal?
Wat fijn dat het goed zit Jinger! Gefeliciteerd! Fijn nieuws om de feestdagen mee in te gaan :-D
Mooi om te lezen dat het goed gaat met de zwangere dames..

Vraagje: Houdt er iemand de tabel bij of kunnen we ook zelf aanpassingen doen?

Hier zit de vruchtbare periode er weer op, goed benut dit keer. Ik sta er ontspannen in, maar heb ergens het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn .. Nergens op gebaseerd trouwens ;)

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de goede echo Jinger :heart:

Bozz kan de tabel aanpassen maar kijkt hier volgens mij niet meer super vaak rond.

Spannend IWI! Hopelijk klopt je gevoel.

Hier wel wat tekenen die op een zwangerschap kunnen duiden maar probeer er niet teveel op te hopen. Ik kan het me ook inbeelden. Maandag word ik hopelijk niet ongesteld.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een goede echo hebt gehad Jinger! Dat lijkt me een hele geruststelling.

Ik ga voor jullie beide duimen IWI en Peer. Zou zo leuk zijn! Jij weet het dan hopelijk maandag al Peer, wel spannend weer.

Mocht de tabel nog aangepast worden: mijn uitgerekende datum is 19 mei, 29 december hebben we de 20 weken echo en het geslacht laat de baby dan ook hopelijk zien. De vorige twee echo’s hield het de beentjes bij elkaar :P
Ik voel de baby nu iedere dag al even en we denken dat mijn vriend het ook al heeft kunnen voelen :love:
Spannend! Peer al duidelijkheid?

Ik voel me enorm lamlendig en vandaag om alles aan het huilen. Maar hey, tis ergens goed voor 😅 Zo blij en dankbaar voor het thuiswerken nu!
Alle reacties Link kopieren
jinger wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd.

Mijn nieuwe NOD is 30-12, zo lekker voor het einde van het nieuwe jaar 😁.

Ik ben er helemaal niet veel meer mee bezig, het is ook enorm druk op mijn werk en prive dus dat helpt wel.
We gaan het meemaken of het ons gegunt is, en anders in april 2021 maar eens naar de huisarts.

IWI Wanneer is jouw NOD?

Peer spannend, ik duim enorm voor jou! Ben je nog steeds niet ongesteld??

grand_allegro wat een fijn nieuws, spannend die 20 weken echo. Superleuk voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Jinger, helemaal omdat je niet zoveel symptomen had toch? Goed dat de echo wel mooi was, dan kan je daar gewoon op vertrouwen :-) Erg fijne feestdagen zo voor jou!

Nog evergreen spannend dus Grand Allegro... Nog even en je zal het echt weten. Heb je al een voorgevoel of het een meisje of jongen is?

Goede datum voor je NOD PassingThrough :-) wil fijn dat je er de laatste tijd niet zoveel mee bezig bent. Hopenlijk wordt je snel beloond met een mooie test...

Ik heb de tabel weer aangepast. Ik kom inderdaad niet meer heel vaak langs, maar probeer het zo goed mogelijk bij te houden. Laat het vooral weten als er info mist...
Voor de tabel: Ronde 9 NOD: 29 december.

@PassingThrough: We gaan mooi gelijk! Mooi zo tussen de feestdagen in..
Wel een beetje onhandig met kerstdiner, ik neem een watertje ;)

@Peer: heb jij al nieuws?

Inderdaad heerlijk thuiswerken Jinger. Even wat later opstaan en geen nachtdiensten. Beetje rust is wel fijn! :-D

Fijne feestdagen allemaal!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hier ongesteld geworden. Had best goede hoop eigenlijk dus was er erg verdrietig over. Nu proberen los te laten want op deze manier is het ook niet te doen.

Pff :'(
Ah balen Peer! :hug:
Hopelijk heb je een beetje afleiding tijdens de feestdagen..
Nieuw jaar, nieuwe kansen.. :daisy: :daisy:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven