Zwanger worden vanaf april 2020

09-04-2020 15:47 1749 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om hier met een groepje ervaringen uit te wisselen met betrekking tot het zwanger worden. :-D :heart:

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeNOD
Apennootje32Eerste327 juni
PassingThrough37Eerste1030 december
Jetje22Eerste1?
Milian125Eerste1?
Sustainability29Eerste1?
De zwangeren!! :yes: :cheer2:

NaamUDHoeveelste kindjeVolgende echokloppend :heart: Geslacht
DaSilva8629 december :heart:
Whoamix
zonderling17 januari :heart:
Taktak198727 januari 7 juli:heart:
Bozz28 januari 2de :heart: jongetje
Minixx2020 29 juni
Zebrastrepen 3 maart :heart:
Nb1990 1ste :heart:
Bloemmetje2 29 maart Derde :heart: meisje
Es1234 :heart:
Michh0804 9 april Eerste :heart:
Grand_allegro 19 mei Eerste 29 december jongetje
ambracia
Jinger6 Eerste 18 december
IWI Eerste 17 februari
Andijviestamppot
Peer_92 Eerste


Al lang niks meer gehoord van, ik hoor het graag als jullie weer in de tabel willen:
- Lesley1989 (31, derde)
- :heart: :heart: :heart: (37)
- MamaSa (derde)
bozz wijzigde dit bericht op 07-02-2021 22:33
92.88% gewijzigd
Dag dames,

Hoe is het met iedereen?

Jinger wat fijn een goede echo!! Wanneer heb je de volgende echo? 😊😊

Peer wat balen dat je ongesteld bent geworden. Dat 2021 maar een mooi jaar mg worden met een positieve test.

Hier inmiddels 27 weken zwanger de tijd gaat zo vreselijk snel. Volgende week weer controle met echo bij de gynaecoloog. Hopelijk isndan ook weer alles goed. Tot nu toe voel ik me erg goed. Ik geniet van het getrappel in mijn buik en de schopjes die steeds sterker worden.
Wel balen van de hele corona ellende... Pff... Ik hoop dat gauw alles weer wat normaler wordt. 🙏🙏 maar goed, wie hoopt dat niet 😅😆😉
Alle reacties Link kopieren
Echt balen dat je ongesteld bent geworden peer.

Ja, de tijd vliegt hè Bloemmetje! 27 weken bij jou al weer o_o Het is wel echt gek inderdaad om met die Corona alles online te doen, spullen voor de baby bestellen en zelfs kerst hebben wij met Zoom gedaan.

Wij hadden vanochtend een goede 20 weken echo en we krijgen een jongentje :love: Heb ik al vanaf het begin gedacht (als enige in mijn familie en vriendenkring).
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws bloemetje en GA, wat vliegt de tijd hé!

Ik zit op een spannend wachtbankje, twijfel of m’n NOD morgen of overmorgen is. Voel van alles maar ben ook bang dat ik voor de gek gehouden wordt... denk dat ik oudejaarsdag toch maar test... of mss nieuwjaarsdag of dag erna haha!
Nou m'n gevoel klopte dus inderdaad.. Ik heb vanochtend een test gedaan en het is positief! Kan het bijna niet geloven. Gisteren dacht ik nog dat ik ongesteld zou worden, omdat ik een beetje lichtroze slijm zag, maar er kwam verder niks.. Nu afwachten, heb de gynaecoloog al gebeld. Ik krijg een echo rond 5 weken om te zien of het vruchtje op de goede plek zit ivm mijn bbz van vorig jaar. Ik vind het heel spannend...

Passing Through heb jij al nieuws?
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaaa IWI gefeliciteerd! Spannend hoor, wel fijn dat je met 5 weken al een echo krijgt, dat is volgende week dan al?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn IWI! Dat is nog eens mooi nieuws zo vlak voor het einde van het jaar :-D

Voor jou ook weer even spannende dagen begrijp ik Andijviestamppot. Ik duim voor je!
Ja, 8 januari is de echo. Deze is in het ziekenhuis en is alleen om te zien of het op de goede plaats zit. Ze verwachten dus nog geen hartactie..

Ik duim voor de anderen op het bankje...
Waaaaa IWI wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd. Heb je een foto van de test? Kun je via mupload.nl doen volgens mij! Spannend en al gauw een echo. Een hartactie hoeft met die termijn helemaal niet dus daar zou ik me ook niet op instellen. Mocht het er toch zijn is extra fijn! Wanneer ben je dan uitgerekend??

GA wat leuk een jongen!! En wat leuk dat jij het als enige goed had. Fijn dat de 20 weken echo goed was.
Neeee tis niet echt leuk om alles online te moeten doen... pfff... hopelijk gaan 20 januari de winkels weer open en is alles wat gestabiliseerd... K moet echt voor een paar dingen voor de baby naar een winkel. We hebben nog een matras nodig dus geen fun shopping haha! Achja, komt allemaal goed...

Andijvie was suuuuper spannend zeg! Misschien morgen toch maar even testen ivm oudejaarsavond. Zou toch een geweldige afsluiter van het jaar zijn he?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb getest en ben zwanger :hyper:

Hoop zo dat het deze keer blijft plakken
Waaaaa geweldig nieuws andijvie!! Hoeveel dagen ben je nu precies? Gefeliciteerd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw gefeliciteerd IWI en Andijviestamppot. Met een fantastisch gevoel 2021 in :hello:
Alle reacties Link kopieren
Bloemmetje2 schreef:
31-12-2020 10:32
Waaaaa geweldig nieuws andijvie!! Hoeveel dagen ben je nu precies? Gefeliciteerd!!!!
Vandaag is mijn NOD
Alle reacties Link kopieren
Yes Andijviestamppot! :cheer:
Ik kwam speciaal nog even kijken of je al getest had.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeee dames wat fijn!!! Gefeliciteerd beiden 🥰🥰🥰🥰
Wauw Andijviestamppot Gefeliciteerd!!! :cheer:

mupload werkt niet meer, dus ik moet wat anders proberen. Hoop dat het werkt..




https://imgur.com/18MmzAR
https://imgur.com/CVlLcNX
Alle reacties Link kopieren
IWI & Andijviestampot
Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd beiden!
Op naar hopelijk een verder zorgeloze zwangerschap!

Hier helaas geen goed nieuws, wederom ongesteld geworden.
mijn nieuwe NOD is 24 januari
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Iwi en Andijvie!
Mooier begin kan bijna niet!

Ik moet woensdag ongesteld worden maar heb nu al twee dagen bruine afscheiding en beetje kramp. Spannende dagen :)
Ah wat balen PassingThrough!! Ik hoop op een vruchtbaar 2021 voor jou..

Spannend Jetje22!!
Wat fijn andijvie en IWI, gefeliciteerd!

Hier vandaag weer een goede echo gehad. Ben nu 9+2 en dus voorbij waar we de vorige keer waren. Echo vond ik magisch, armpjes en beentjes die flink aan het bewegen waren. Enige minpunt was een hoge bloeddruk, die gaan we in de gaten houden. Hoop verder dat het zo goed blijft gaan 😊
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn Jinger, wou dat ik daar al was! Die eerste weken vind ik echt slopend...
Wat fijn om te horen Jinger!

Ik zit af te tellen tot vrijdag.. Vandaag 5 weken
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een leuk nieuws om het nieuwe jaar mee te beginnen IWI en Andijviestamppot! Gefeliciteerd! :-)

HIer ook een hele tijd afwezig geweest; alles gaat goed hier en inmiddels alweer 27 weken zwanger. Tijd gaat zo ontzettend hard!
Vandaag echo gehad. De gynaecoloog zag een vruchtzakje in de baarmoeder! Heel blij mee. Volgende echo is op 27 januari, dan zal ik ongeveer 8 weken zijn.
Wat geweldig IWI, gefeliciteerd!!

En jij ook nog super gefeliciteerd Andijvie! Spannende tijden he.
Ambracia hoe gaat het met jou? Hoe ver ben jij inmiddels?

Hier bijna 29 weken. Wat gaat de tijd hard zeg... We zijn bijna klaar met onze verbouwing en dan kan ik me gaan richten op het omhuizen van onze dochters kamer, en het inrichten van de babykamer. Ik heb er stiekem wel zin in!
Van de week al wat babykleertjes uitgezocht die we nog hadden... en wat nieuwe dingen besteld. K ging liever shoppen maar met corona nu is dat helaas niet te doen.
We moeten wel nog wat dingen aanschaffen maar we hebben nog even tijd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven