zwanger worden vanaf augustus deel 2!

19-05-2017 09:15 517 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bijzonderheden
Zaphod 29/31 1e
AV1992 25/26 1e OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Uitgerekend Kindje Bijzonderheden
Bevallen :flirting: td]
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 Eerste :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 Eerste :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
Mermaid89 27 Tweede :love: 17-05-2017 bevallen van een dochter!
Herstblaadje89 27/29 Eerste :love: 25-05-2017 bevallen van een zoon!
HermioneJeanGranger 26/29 Eerste :love: 05-06-2017 bevallen van een zoon!
Hassebassie 29 Eerste :love: 13-06-2017 bevallen van een dochter!
Pandi 26/26 Eerste :love: 05-07-2017 bevallen van een zoon!
summer87 29/32 Eerste :love: 20-09-2017 bevallen van een dochter!
sneeuwwitje86 30/32 Eerste :love: 31-10-2017 bevallen van een dochter!
Mellala 26/31 Eerste :love: 11-11-2017 bevallen van een zoon!
Floor789 24/26 Eerste :love: 09-01-2018 bevallen van een zoon!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
Gefeliciteerd Floor. Geniet van de komende tijd.
Gefeliciteerd Floor! Geniet van de komende tijd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoon Floor! Geniet van elkaar.
Gefeliciteerd Floor! Geniet ervan :heart:

Wat zaphod zegt, ik hoop het ook, maar ik reken er niet teveel meer op. We proberen ons nu vooral te focussen op dingen die we samen graag willen doen. Hopelijk lukt het ooit wel en kan ik dan ook met een positief gevoel terug kijken op deze periode. Komend voorjaar gaan we een roadtrip doen met een camper door Amerika. Heb er onwijs veel zin in!
Whow! Dat lijkt me wel een enorm ruige ervaring AV! Hoe lang gaan jullie?
We gaan 3 weken!

En zaphod, ik doe met je mee, ik ga ook trouwen!! :cheer2:
Gefeliciteerd AV.
Wat leuk AV! Gefeliciteerd !
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!

En AV, supergaaf een rondreis door Amerika! Het is daar zo ongelofelijk mooi en zoveel diversiteit aan natuur <3
Wat gaaf AV! Gefeliciteerd :cheer: :flirting:
Hebben jullie al een datum?
Bedankt allemaal! Het is heerlijk om me ergens anders op te kunnen focussen!
Hihi, Floor staat nog tussen de zwangeren.

Hoe gaat het met jullie? En dan vooral Zaphod en AV. Focussen jullie je nu vooral op de bruiloft? Laten jullie het nu even rusten? Ik ben zo benieuwd, en eigenlijk hoop ik ontzettend op goed nieuws.
Hier nog steeds geen goed nieuws helaas. Afgelopen maanden hebben we het ook veilig gedaan ivm trouwdatum maar vanaf deze maand gaan we er weer voor.

Nu idd maar focussen op het trouwen. Planning verloopt heel soepel gelukkig, is leuk om mee bezig te zijn. Zie er zo naar uit! Wordt echt een geweldige dag :flirting:

Hoe gaat het met jou?
En met de anderen?
zaphod wijzigde dit bericht op 08-01-2019 18:46
34.24% gewijzigd
HermioneJeanGranger schreef:
04-04-2018 20:35
Hihi, Floor staat nog tussen de zwangeren.

Hoe gaat het met jullie? En dan vooral Zaphod en AV. Focussen jullie je nu vooral op de bruiloft? Laten jullie het nu even rusten? Ik ben zo benieuwd, en eigenlijk hoop ik ontzettend op goed nieuws.

Hahaha een olifantendracht.
Met ons gaat het super!
Hier eigenlijk hetzelfde als bij Zaphod, ook niet zwanger maar zit beter in m'n vel en het is heerlijk om me op de bruiloft te focussen. Ik kijk er heel erg naar uit en word er ook echt gelukkig van. We doen het niet veilig, maar gaan dat misschien wel één maandje doen (9 maanden voor de bruiloft). Ik heb er verder geen vertrouwen in dat het nog spontaan gaat gebeuren. We hebben eind april weer een afspraak bij het voortplantingscentrum, dan wil ik vragen naar een HSG.

Zojuist zag ik op Facebook dat ik voor het eerst voor de 2e keer ben ingehaald. Toen zij zwanger werd van de eerste waren wij al bezig, en nu is ze bevallen van de 2e. Heel gek en dat doet ook wel pijn. Wat is er nou toch mis met ons. Vanavond ook weer op kraamvisite, zoveel baby's in onze omgeving..

Verder gaat het meestal heel goed, ik waardeer ons relaxte leven samen nu extra veel en probeer te genieten van alle mooie dingen :-] met z'n tweeën is ons leven ook heel fijn, gelukkig maar.
Blijft moeilijk he AV...

Goed om te lezen dat jullie ondanks alles wel samen genieten. Dat lukt ons gelukkig ook nog prima.
Dit weekend gaan we onze trouwringen kopen en daarna hopelijk een terrasje pakken ergens in de zon. Kan niet wachten :)

Fijn weekend allemaal!
@Floor fijn dat alles goed gaat met jullie!
Lijkt me inderdaad pijnlijk Av.

Super leuk dat jullie beide gaan trouwen Av en zaphod. Hebben jullie wel een leuk vooruitzicht .
Wanneer staan jullie bruiloften gepland ?

Heerlijk zaphod morgen lekker in de zon! Ik kan ook niet wachten op mooi weer. Ben ik zo aantoe lekker buiten zijn.
Ja het blijft met momenten zo lastig inderdaad zaphod.. Het went een beetje, maar helemaal wennen doet het nooit ben ik bang. Fijn dat jullie het ook samen zo goed hebben, dat helpt enorm.

Geniet van je terrasje! Ben benieuwd wat voor ringen jullie hebben, er is zoveel keus!
Wij zijn heerlijk in de tuin aan het werk, zo chill. Tegelijkertijd enorm confronterend om weer opnieuw een zomer tegemoet te gaan met om ons heen allemaal baby's in de tuin en nieuwe zwangeren.. (niet overdreven, het zijn er echt heel veel. En niks persoonlijks herfstblaadje, ik vind ze allemaal heel lief :heart:).

Ik zit nu huilend binnen omdat ik het soms gewoon echt even niet trek. Had ook weer roze bloedverlies vanochtend, dat helpt niet. Zo weer vol goede moed naar buiten :-] we'll be alright.

Fijn dat alles zo goed gaat floor! Onze bruiloft is in juni 2019, dus we kunnen extra lang genieten van de voorbereidingen!
En inderdaad weer ongesteld, vandaar dat ik me zo emotioneel voelde. Het gaat echt niet meer spontaan gebeuren, die hoop ben ik wel kwijt. Maar toch is het kut.
:hug: voor jou Av.
Wat rot zeg AV... De teleurstelling blijft iedere maand weer klote. Sorry, heb er even geen ander woord voor. Dikke knuffel voor jou.
Hopelijk lukt het je om de teleurstelling en je gedachten weer te verzetten.
:hug:
:hug: :hug: :hug:

Wat had ik graag anders gelezen. Heel fijn dat jullie het zo goed hebben met je partner. Maar toch zuur als mensen onverwachts zwanger worden. Lijkt mij ook heel moeilijk om de andere zwanger of pasgeboren babies te zien :hug: .

Maar om toch te eindigen met een vrolijke noot, juni is een supermooievaar trouwmaand. Wij hebben daar toendertijd ook voor gekozen. Het was een prachtige dag met heerlijk weer. Ik ben zo blij dat ik dat heb meegemaakt. Ik vind sindsdien een bruiloft zo veel mooier.
Ik weet niet wie er nog op dit topic kijkt, maar ik wil graag even alle moeders hier bedanken die mee hebben gedaan aan Moeders voor Moeders.

Ik spuit inmiddels al bijna een maand Menopur en vanavond gaat de eerste Pregnyl injectie erin. Die laatste wordt gemaakt van HCG uit de urine van zwangere vrouwen die meedoen aan MvM. Overmorgen is onze eerste inseminatie. De kans dat het lukt is 15%. Duimen jullie mee?
Wat fijn voor jullie AV dat jullie toch zijn begonnen met het traject. Hoe gaat het je tot nu toe af?
Ik ga heel hard duimen voor je morgen. Veel succes :rose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven