zwanger worden vanaf augustus deel 2!
vrijdag 19 mei 2017 om 09:15
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
ZWANGER!!
Bevallen
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bijzonderheden |
| Zaphod | 29/31 | 1e | |
| AV1992 | 25/26 | 1e | OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Uitgerekend | Kindje | Bijzonderheden |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bevallen |
| Door87 | 29/23 | Eerste | |
| AutumnTunes | 28/40 | Eerste | |
| Mermaid89 | 27 | Tweede | |
| Herstblaadje89 | 27/29 | Eerste | |
| HermioneJeanGranger | 26/29 | Eerste | |
| Hassebassie | 29 | Eerste | |
| Pandi | 26/26 | Eerste | |
| summer87 | 29/32 | Eerste | |
| sneeuwwitje86 | 30/32 | Eerste | |
| Mellala | 26/31 | Eerste | |
| Floor789 | 24/26 | Eerste |
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
zaterdag 19 januari 2019 om 16:36
Wow, Sneeuwwitje wat een verrassing moet dat geweest zijn!
Wanneer heb je de volgende echo?
Balen Mellala dat je ongesteld ben geworden. Op naar volgende maand!
Ik ben vandaag 33 weken zwanger. Had net opeens het besef dat de volgende echo de laatste is. Daarna zien we hem gewoon in het echt. Heel raar idee maar zo ontzettend leuk. Kan niet wachten tot het maart is!
Wanneer heb je de volgende echo?
Balen Mellala dat je ongesteld ben geworden. Op naar volgende maand!
Ik ben vandaag 33 weken zwanger. Had net opeens het besef dat de volgende echo de laatste is. Daarna zien we hem gewoon in het echt. Heel raar idee maar zo ontzettend leuk. Kan niet wachten tot het maart is!
maandag 21 januari 2019 om 11:07
Dank allemaal voor de felicitaties 
@herfstblaadje ja dat kan ik me ook zo goed voorstellen, dat het over een paar jaar idd heel leuk is. Die eerste fase lijkt me wel echt loeizwaar, maar we moeten idd gewoon goed hulptroepen gaan organiseren. Het scheelt wel dat we nu sowieso weten hoe die eerste periode zo ongeveer is. Hoe gaat het nu met jou? Heb jij al bijna de eerste echo?
@zaphod: wow het komt echt dichtbij he? Ik sluit me aan bij Floor trouwens, die laatste echo is idd niet zo bijzonder meer, vooral niet omdat je de baby niet meer in een keer op het scherm kan krijgen. Voor mij staat de volgende echo gepland op 1 februari.
@herfstblaadje ja dat kan ik me ook zo goed voorstellen, dat het over een paar jaar idd heel leuk is. Die eerste fase lijkt me wel echt loeizwaar, maar we moeten idd gewoon goed hulptroepen gaan organiseren. Het scheelt wel dat we nu sowieso weten hoe die eerste periode zo ongeveer is. Hoe gaat het nu met jou? Heb jij al bijna de eerste echo?
@zaphod: wow het komt echt dichtbij he? Ik sluit me aan bij Floor trouwens, die laatste echo is idd niet zo bijzonder meer, vooral niet omdat je de baby niet meer in een keer op het scherm kan krijgen. Voor mij staat de volgende echo gepland op 1 februari.
maandag 21 januari 2019 om 13:30
@sneeuwwitje: gaat prima hoor. Vooral 's avonds misselijk en ook erg moe, maar vind de tijd best snel gaan, voor ik het weet is het eerste trimester straks voorbij! Morgenochtend eerste echo, zin in!
@laatste echo: nou inderdaad, zag op de laatste echo ook echt helemaal niks. Veel succes de laatste loodjes zaphod!
@laatste echo: nou inderdaad, zag op de laatste echo ook echt helemaal niks. Veel succes de laatste loodjes zaphod!
dinsdag 22 januari 2019 om 22:03
Herfstblaadje89 schreef: ↑22-01-2019 09:22Net echo gehad, alles was goed en mooi kloppend hartje. Kindje was 2 cm en bewoog zelfs al een beetje. Vind het weer zo speciaal![]()
Heeel fijn! Geniet !!
donderdag 31 januari 2019 om 12:09
vrijdag 1 februari 2019 om 13:04
Succes met je laatste werk week. Heeerlijk hoor zwangerschapsverlof, het ging mij echt te snel voorbij. Ik vond het wachten trouwens vervelend worden toen ik de uitgerekende datum voorbij was.. toen werd het echt wachten daarvoor deed ik nog allerlei leuke dingen maar na de uitgerekende datum ga je echt wachten ( ik dan)
vrijdag 1 februari 2019 om 22:04
Ik heb de 'mazzel' dat ze mij niet langer laten lopen dan 41 weken, misschien zelfs eerder. Dus hopelijk krijg ik niet het gevoel dat ik echt moet wachten.
Vind het nu vooral een raar idee dat ik zo 4 maanden niet meer hoef te gaan werken. Maar ja, heb straks ook heel wat anders (en leukers
) aan mij hoofd.
Vind het nu vooral een raar idee dat ik zo 4 maanden niet meer hoef te gaan werken. Maar ja, heb straks ook heel wat anders (en leukers
zaterdag 2 februari 2019 om 12:37
Ja dat gaat echt wel snel! Ik herken jouw verhaal wel Floor, ik ben uiteindelijk bevallen met 41 weken en 4 dagen en die laatste dagen zijn echt voorbij gekropen. Het hielp ook niet echt mee dat slapen niet lekker ging en ik veel last had van mn bekken waardoor ik ook niet meer veel bewoog.
Wij hebben gisteren weer een echo gehad en de tweeling doet het goed! Ze verschillen nu nauwelijks nog in grootte en zien er gewoon gezond uit. Toch wel een hele opluchting. Nu worden we overgedragen aan de gynaecologie. Waarschijnlijk over een week of twee alweer de termijnecho en de combinatietest dus we zijn wel vaak aan de beurt om even te spieken deze weken!
Wij hebben gisteren weer een echo gehad en de tweeling doet het goed! Ze verschillen nu nauwelijks nog in grootte en zien er gewoon gezond uit. Toch wel een hele opluchting. Nu worden we overgedragen aan de gynaecologie. Waarschijnlijk over een week of twee alweer de termijnecho en de combinatietest dus we zijn wel vaak aan de beurt om even te spieken deze weken!
donderdag 21 februari 2019 om 20:24
Ik kwam weer even spieken, kon het toch niet laten. Fijn dat het met jullie allemaal zo goed gaat!
Hier helaas na al die tijd nog geen goed nieuws. Het IUI hoofdstuk is na een heleboel echo afspraken, spuiten en hormonen afgesloten. Heel verdrietig, maar ook een enorme last van m'n schouders dat het nu even pauze is. We gaan ons richten op onze bruiloft en huwelijksreis, en starten in augustus met ivf. Ik hoop ooit ook goed nieuws te mogen brengen. Gelukkig gaat het met ons samen nog steeds heel goed, daar ben ik heel dankbaar voor.
Hier helaas na al die tijd nog geen goed nieuws. Het IUI hoofdstuk is na een heleboel echo afspraken, spuiten en hormonen afgesloten. Heel verdrietig, maar ook een enorme last van m'n schouders dat het nu even pauze is. We gaan ons richten op onze bruiloft en huwelijksreis, en starten in augustus met ivf. Ik hoop ooit ook goed nieuws te mogen brengen. Gelukkig gaat het met ons samen nog steeds heel goed, daar ben ik heel dankbaar voor.
donderdag 21 februari 2019 om 22:18
Wat leuk om je weer te lezen AV. Heb nog vaak aan je gedacht en hoe het met je zou gaan!
Wat een heftige tijd hebben jullie doorgemaakt zeg, pff. Spannend dat jullie het ivf traject in gaan. Lijkt me toch ook wel weer een moeilijke stap ook al is het hopelijk voor een mooie uitkomst.
Wanneer gingen jullie ook alweer trouwen? Fijn denk ik om daar nu mee bezig te zijn lijkt me voor de afleiding en ook dat het natuurlijk hartstikke leuk is dat jullie gaan trouwen. Gaat ongetwijfeld een mooie dag worden!
voor jou!
Wat een heftige tijd hebben jullie doorgemaakt zeg, pff. Spannend dat jullie het ivf traject in gaan. Lijkt me toch ook wel weer een moeilijke stap ook al is het hopelijk voor een mooie uitkomst.
Wanneer gingen jullie ook alweer trouwen? Fijn denk ik om daar nu mee bezig te zijn lijkt me voor de afleiding en ook dat het natuurlijk hartstikke leuk is dat jullie gaan trouwen. Gaat ongetwijfeld een mooie dag worden!
dinsdag 26 februari 2019 om 06:55
maandag 6 mei 2019 om 11:28
Hoi Floor!
Onze kleine man is alweer 2 maanden oud en hij doet het super goed. Ben zo blij met hem. De bevalling is heel vlot gegaan. Ben ingeleid en 8 uur later is hij al geboren. Het is zo'n mooi ventje. Heb wel besloten om af te gaan bouwen met de borstvoeding. Merk dat het me heel veel energie kost. Van de week helaas heel slecht nieuws gehad, mijn moeder heeft een ziekte wat niet te genezen is. Dus ik kan mijn energie momenteel goed gebruiken om er ook voor haar te zijn.
Hoe gaat het met jou?
Onze kleine man is alweer 2 maanden oud en hij doet het super goed. Ben zo blij met hem. De bevalling is heel vlot gegaan. Ben ingeleid en 8 uur later is hij al geboren. Het is zo'n mooi ventje. Heb wel besloten om af te gaan bouwen met de borstvoeding. Merk dat het me heel veel energie kost. Van de week helaas heel slecht nieuws gehad, mijn moeder heeft een ziekte wat niet te genezen is. Dus ik kan mijn energie momenteel goed gebruiken om er ook voor haar te zijn.
Hoe gaat het met jou?