Zwanger worden via IUI 2018-2019

vrijdag 10 augustus 2018 om 11:18
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
maandag 16 maart 2020 om 13:37
Oh vandaar! Ja inderdaad erg rustig hier. Hebben jullie ook weleens hoofdpijn van de clomid? Ben ook steeds vaker op rare momenten misselijk. Vraag me af of dat ook door alle hormonen komt. Heb het namelijk ook als de pregnyl allang is uitgewerkt.
Hier nog steeds in spanning of het wel door gaat deze ronde. Misschien hebben we mazzel en mag ik nog wel omdat ik al ben begonnen met de clomid..
Hier nog steeds in spanning of het wel door gaat deze ronde. Misschien hebben we mazzel en mag ik nog wel omdat ik al ben begonnen met de clomid..
maandag 16 maart 2020 om 15:30
hier helaas ook ongesteld geworden vandaag!
net het ziekenhuis gebeld en alle behandelingen worden stop gezet. en alle behandelingen op die afdeling die al stonden worden ook afgebeld. bij mn volgende cyclus moet ik bellen of het dan wel weer door gaat.
bankkussen ik heb geen clomid maar gonal f en ook vaak moe en misselijk geweest. vooral moe maar na de ovitrelle spuit nam dat weer af en kreeg ik weer energie alleen opgezette buik en borsten.
nou dan gaan we het maar weer een maandje zelf proberen met ovulatie testen!
net het ziekenhuis gebeld en alle behandelingen worden stop gezet. en alle behandelingen op die afdeling die al stonden worden ook afgebeld. bij mn volgende cyclus moet ik bellen of het dan wel weer door gaat.
bankkussen ik heb geen clomid maar gonal f en ook vaak moe en misselijk geweest. vooral moe maar na de ovitrelle spuit nam dat weer af en kreeg ik weer energie alleen opgezette buik en borsten.
nou dan gaan we het maar weer een maandje zelf proberen met ovulatie testen!
maandag 16 maart 2020 om 16:29
Aah miggie en Bankkussen wat KUT dat je jullie alsnog ongesteld zijn geworden
ik weet hoe jullie je voelen ugh...
@miggie , zijn jouw behandeling ook stop gezet. Mijn behandeling worden waarschijnlijk ook tijdelijk stopgezet mocht het deze maand niet lukken. Ik baal er wel een beetje van omdat ik EINDELIKL na anderhalf jaar beweging had in mijn zwanger worden proces. Maja dan maar natuurlijk proberen.
Zelf heb ik vrijdag de iui gehad en zoals jullie al zeiden het deed geen zeer en was heel snel gelukt. Had idd wel wat krampen. Mijn vriend had trouwens overdreven goede sperma uitslagen en maar liefst 252 miljoen zaadcellen met 95 procent bewegelijkheid.Ze hebben uiteindelijk 50 mil ingespoten. Hoewel ik natuurlijk heel blij was met zijn uitslagen was ik tegelijkertijd heel verdrietig omdat ik wist dat het probleem totaal bij mij lag en dat als hij echt wil zo met een andere vrouw wel een kindje kan krijgen...
De wacht weken maken de dagen alleen maar langer en het vooruitzicht dat het niet gelukt is en wss ook niet mag starten met de volgende iui maakt me echt wel een beetje moedeloos en krijg ik de neiging om op te geven. Ik heb het afgelopen jaar zoveel laten staan om zwanger te worden en het gebeurt maar niet. Maja goed genoeg zelfmedelijden
Ik hoop dat jullie je iets beter voelen. Ik moet nog even wachten tot ik kan testen
Ps wie heeft er ook stiekem een test gedaan toen ze pregnyl hadden gespoten alleen maar om een keer een positieve zwangerschapstest te zien( schuldig!)
@miggie , zijn jouw behandeling ook stop gezet. Mijn behandeling worden waarschijnlijk ook tijdelijk stopgezet mocht het deze maand niet lukken. Ik baal er wel een beetje van omdat ik EINDELIKL na anderhalf jaar beweging had in mijn zwanger worden proces. Maja dan maar natuurlijk proberen.
Zelf heb ik vrijdag de iui gehad en zoals jullie al zeiden het deed geen zeer en was heel snel gelukt. Had idd wel wat krampen. Mijn vriend had trouwens overdreven goede sperma uitslagen en maar liefst 252 miljoen zaadcellen met 95 procent bewegelijkheid.Ze hebben uiteindelijk 50 mil ingespoten. Hoewel ik natuurlijk heel blij was met zijn uitslagen was ik tegelijkertijd heel verdrietig omdat ik wist dat het probleem totaal bij mij lag en dat als hij echt wil zo met een andere vrouw wel een kindje kan krijgen...
De wacht weken maken de dagen alleen maar langer en het vooruitzicht dat het niet gelukt is en wss ook niet mag starten met de volgende iui maakt me echt wel een beetje moedeloos en krijg ik de neiging om op te geven. Ik heb het afgelopen jaar zoveel laten staan om zwanger te worden en het gebeurt maar niet. Maja goed genoeg zelfmedelijden
Ik hoop dat jullie je iets beter voelen. Ik moet nog even wachten tot ik kan testen
Ps wie heeft er ook stiekem een test gedaan toen ze pregnyl hadden gespoten alleen maar om een keer een positieve zwangerschapstest te zien( schuldig!)
maandag 16 maart 2020 om 16:43
Miggie wat balen dat jouw ziekenhuis het ook stopzet! Ik had nog goede hoop vanmiddag omdat ik al met de clomid was begonnen. En balen dat je ongesteld bent geworden!
Emma herkenbaar gevoel.. ik was zo blij dat we na aankomende keer alweer de evaluatie kregen.. wow wat een goede uitslagen van je vriend! Daar kan ik alleen maar van dromen haha. Toch zonde dat ze de overige 202 miljoen niet hadden ingespoten
. Spannende tijd nu voor je! In ieder geval op tijd de iui gehad. Ik heb nog geen zwangerschapstest na pregnyl gedaan haha maar heb met 2 miskramen al een keer positieve testen gehad. Test ook bijna nooit voor nod en ook niet de dag erna omdat ik bang ben voor een witte test
Ik heb door die clomid ook altijd non stop honger. Ben ook al 5 kg aangekomen
. Heb echt net al avondgegeten door de honger en nu alweer honger
Emma herkenbaar gevoel.. ik was zo blij dat we na aankomende keer alweer de evaluatie kregen.. wow wat een goede uitslagen van je vriend! Daar kan ik alleen maar van dromen haha. Toch zonde dat ze de overige 202 miljoen niet hadden ingespoten
Ik heb door die clomid ook altijd non stop honger. Ben ook al 5 kg aangekomen

woensdag 18 maart 2020 om 09:01
Spannend Bank. Welk zkh?
Miggie balen van je ongesteldheid. Welk zkh?
Emma wat een mooie aantallen Ik duim keihard.
Blauwe welk zkh jij?
We moeten allemaal maar tevergeefs blijven proberen denk ik.
Niet ziek worden is belangrijk maar hoop toch dat dit ook snel allemaal weer gezond opgestart kan worden.
Miggie balen van je ongesteldheid. Welk zkh?
Emma wat een mooie aantallen Ik duim keihard.
Blauwe welk zkh jij?
We moeten allemaal maar tevergeefs blijven proberen denk ik.
Niet ziek worden is belangrijk maar hoop toch dat dit ook snel allemaal weer gezond opgestart kan worden.

woensdag 18 maart 2020 om 17:00
Hé meiden,
Het is al even terug dat ik
Hier meeschreef maar wel altijd meegelezen. Blijft toch een soort drang te volgen hoe het met jullie gaat. In de hoop samen met jullie voor jullie blij te mogen zijn.
De hele Corona gekte slaat in als een bom en de realiteit dat jullie trajecten stagneren vind ik vreselijk verdrietig .... ik hoop voor jullie dat er snel Corona rust komt en duidelijk wordt wanneer jullie trajecten weer kunnen starten.
Lieve groetjes uit het Alkmaarse en wees niet te streng voor jullie zelf
Het is al even terug dat ik
Hier meeschreef maar wel altijd meegelezen. Blijft toch een soort drang te volgen hoe het met jullie gaat. In de hoop samen met jullie voor jullie blij te mogen zijn.
De hele Corona gekte slaat in als een bom en de realiteit dat jullie trajecten stagneren vind ik vreselijk verdrietig .... ik hoop voor jullie dat er snel Corona rust komt en duidelijk wordt wanneer jullie trajecten weer kunnen starten.
Lieve groetjes uit het Alkmaarse en wees niet te streng voor jullie zelf
woensdag 18 maart 2020 om 18:01
Anonieme beller van gister was toch niet het ziekenhuis! Vanessa belde je voor een nieuwe afspraak of stond deze al gepland en was je al begonnen met de hormonen?
Angel wat leuk dat je aan dit topic denkt. Ik heb zelf niet meegeschreven toen je hier schreef. Na de hoeveelste iui ben je zwanger geraakt? Jij zit denk ik ook in Alkmaar? Zat je ook aan de pregnyl? Bij mij doen ze in Alkmaar een beetje vaag over hoeveel uur van tevoren je dat zet
Angel wat leuk dat je aan dit topic denkt. Ik heb zelf niet meegeschreven toen je hier schreef. Na de hoeveelste iui ben je zwanger geraakt? Jij zit denk ik ook in Alkmaar? Zat je ook aan de pregnyl? Bij mij doen ze in Alkmaar een beetje vaag over hoeveel uur van tevoren je dat zet

donderdag 19 maart 2020 om 09:06
Hé bankkussen. Ik zat idd ook in Alkmaar ... na de derde iui was ik zwanger... dat werd helaas een miskraam. Daarna bij iui 8) ze beginnen weer met iui te tellen bij 1 als je een miskraam gehad hebt maar dit was ook onze laatste kans).... qua uren heb ik er nooit aan getwijfeld , onze zoon was met iui 1 meteen raak .... dus dat zegt niet zoveel. Oorzaak was ook niet bekend waarom het niet lukte. Achteraf denken we dat de hormonen teveel invloed gehad hebben op mijn bloedsuikerspiegel aangezien ik bij beide zwangerschappen vroeg zwangerschap suiker heb gehad. Ben toen bij iui 7 koolhydraatarm gaan eten waardoor eventueel de bloedsuiker spiegel niet zou gaan pieken wat belangrijk is voor de innesteling . Hierdoor bleef mijn gewicht ook gewoon stabiel ondanks de hormonen en namen de snaai buien door de hormonen af.
Heb clomid hoogste dosis gehad en pregnyl en slechts iedere keer 1 eitje. Dus hoeveelheid zegt weinig.
Lieve emmapoort. Wie weet is het gewoon pure pech maar om de “schuld” bij jezelf te zoeken is streng.
Wij hadden ook gezonde zaadcellen en is ook een paar keer niet gelukt.
Heb clomid hoogste dosis gehad en pregnyl en slechts iedere keer 1 eitje. Dus hoeveelheid zegt weinig.
Lieve emmapoort. Wie weet is het gewoon pure pech maar om de “schuld” bij jezelf te zoeken is streng.
Wij hadden ook gezonde zaadcellen en is ook een paar keer niet gelukt.
donderdag 19 maart 2020 om 09:23
Jeetje wat heb je veel iui’s gehad zeg! Met hoeveel weken kreeg je een miskraam? Hoeveel uur van tevoren moest je pregnyl spuiten? Ik heb ook last van die eetbuien van de clomid. Probeer er nu op te letten maar is lastig. Zeker als vriend allemaal lekkere dingen heeft gehaald. Fijn dat het uiteindelijk goed is gekomen bij jullie

donderdag 19 maart 2020 om 16:58
Onze lucky shots waren:
22ste 18:15 spuiten
25ste 8:45 brengen
En 10:30 plaatsen...
Kinderen zijn geboren dan in een andere maand maar op dezelfde 28ste allebei
.
Ja veel iui’s maar na een zwangerschap en bevalling en een zwangerschap zagen ze niet direct aanleiding om door te gaan naar ivf. Miskraam was met 9 weken
22ste 18:15 spuiten
25ste 8:45 brengen
En 10:30 plaatsen...
Kinderen zijn geboren dan in een andere maand maar op dezelfde 28ste allebei
Ja veel iui’s maar na een zwangerschap en bevalling en een zwangerschap zagen ze niet direct aanleiding om door te gaan naar ivf. Miskraam was met 9 weken

vrijdag 20 maart 2020 om 09:52
Hoi meiden,
Ik heb een tijdje alleen meegelezen, omdat ik voor mijn gevoel stil stond.. Vanaf januari namelijk niet ongesteld geworden en ook niet zwanger. 2x echo gehad en bloedonderzoek. Reden niet duidelijk waarom ik niet ongesteld werd. Medicatie gehad om het op te wekken, maar nog steeds niets.
Nu was ik inmiddels zo’n 40 dagen overtijd, dus wederom gebeld met ‘help!’ . Normaal is mijn cyclus wel regelmatig. Meteen te horen gekregen dat ook bij mij alle trajecten gestopt zijn. Maar wilde wel graag mijn cyclus opstarten, zodat we in ieder geval weer door kunnen na corona. Dus ik mocht voor de derde keer voor een echo komen en bloedonderzoek. Werd er inmiddels erg moedeloos van. Je wil verder...
echo niets afwijkends te zien wederom, waarschijnlijk zouden ze nog een keer met medicatie gaan proberen een menstruatie op te wekken.
Belde ze gister met de uitslag van het bloed: blijk ik zwanger!
Hoe begrijpen ze niet compleet, want eind februari was ik volgens het bloedonderzoek niet zwanger. Dus ze denken dat ik toch begin maart een eisprong heb gehad, seks heb gehad en zwanger ben geworden.
Wist niet wat ik hoorde!!!
Vind het heeeeel spannend, want het is natuurlijk heel pril. Maar zo ver ben ik nog nooit gekomen!!
Ik heb een tijdje alleen meegelezen, omdat ik voor mijn gevoel stil stond.. Vanaf januari namelijk niet ongesteld geworden en ook niet zwanger. 2x echo gehad en bloedonderzoek. Reden niet duidelijk waarom ik niet ongesteld werd. Medicatie gehad om het op te wekken, maar nog steeds niets.
Nu was ik inmiddels zo’n 40 dagen overtijd, dus wederom gebeld met ‘help!’ . Normaal is mijn cyclus wel regelmatig. Meteen te horen gekregen dat ook bij mij alle trajecten gestopt zijn. Maar wilde wel graag mijn cyclus opstarten, zodat we in ieder geval weer door kunnen na corona. Dus ik mocht voor de derde keer voor een echo komen en bloedonderzoek. Werd er inmiddels erg moedeloos van. Je wil verder...
echo niets afwijkends te zien wederom, waarschijnlijk zouden ze nog een keer met medicatie gaan proberen een menstruatie op te wekken.
Belde ze gister met de uitslag van het bloed: blijk ik zwanger!
Hoe begrijpen ze niet compleet, want eind februari was ik volgens het bloedonderzoek niet zwanger. Dus ze denken dat ik toch begin maart een eisprong heb gehad, seks heb gehad en zwanger ben geworden.
Wist niet wat ik hoorde!!!
Vind het heeeeel spannend, want het is natuurlijk heel pril. Maar zo ver ben ik nog nooit gekomen!!
vrijdag 20 maart 2020 om 10:25
vrijdag 20 maart 2020 om 11:08
Ruby wat leuk gefeliciteerd! Dus uiteindelijk toch zonder hulp zwanger geworden!
Vanessa je kan alsnog gewoon ovu testen gaan gebruiken en zelf proberen toch?
Nog steeds aan het duimen dat ik vandaag niet word gebeld. Elke keer als mijn telefoon gaat schrik ik me dood. Vraag me wel af als deze nog wel doorgaat of ze na deze poging ook meteen de evaluatie inplannen. Dat is in principe alleen maar een gesprek
Vanessa je kan alsnog gewoon ovu testen gaan gebruiken en zelf proberen toch?
Nog steeds aan het duimen dat ik vandaag niet word gebeld. Elke keer als mijn telefoon gaat schrik ik me dood. Vraag me wel af als deze nog wel doorgaat of ze na deze poging ook meteen de evaluatie inplannen. Dat is in principe alleen maar een gesprek
vrijdag 20 maart 2020 om 12:59
vrijdag 20 maart 2020 om 13:28
vrijdag 20 maart 2020 om 13:33