Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ruby. .

Ik had ook altijd van die dure van clearblue. Via een online drogist veel goedkoper. Ik kocht ze per 30 in één doos Mag ik reclame maken hier?
Alle reacties Link kopieren
Ruby het is logisch dat het met vallen en opstaan gaat. Zeker als je er nog midden in zit. De krampen kunnen wel even aanhouden, net als het bloeden. Mijn laatste miskraam heb ik volgens mij bijna 3 weken gebloed. Moet je nu eigenlijk weer opnieuw beginnen met tellen met iui’s? Ik gebruik de ovu testen van sensitest die vallen qua prijs ook wel mee. In ieder geval een stuk goedkoper dan clearblue. Overigens had ik na beide miskramen wel weer een normale eisprong na 2/3 weken. Hopelijk komt het bij jou ook weer snel op gang als je helemaal schoon bent. Je wil dus ook zo snel mogelijk weer door?
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik de ovulatie testen van de action werkt bij mij prima en kost geen drol..
welke zwangerschap testen gebruiken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ruby ik nu via thuistestenkopen.nl de extra gevoelige en tegelijk die van de action.
Die van de action is blijkbaar nog iets gevoeliger.

Voorheen die dure idd van cb die deed ik dan tegelijk met action maar t resultaat was altijd t zelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die van de action juist niet fijn want zag altijd pas mijn positieve test als ik de dag erna weer een mindere test zag
Alle reacties Link kopieren
nou 5 dagen over tijd maar toch nog ongesteld geworden. bizar dit heb ik nog nooit gehad. kan dat komen door de hormonen van de maand ervoor? helaas pindakaas volgende cyclus weer een nieuwe kans. heb eigenlijk niet het ziekenhuis gebeld of het al weer door kan gaan
Alle reacties Link kopieren
Balen Miggie!

Toch logisch Bank dat als je een pos test heb de volgende minder is. Daarom heb je ook maar 2 meest vruchtbare dagen pm. En is je ei maar 12 uur goed.
Ik neem aan dat je regelmatig sex hebt vanaf t moment dat ie ligt pos is tot dat ie opnieuw ligt of weg is?
Alle reacties Link kopieren
Balen miggie!

Vanessa meestal als ik een positieve test heb test ik daarna niet meer en heb ik ook niet meer zo vaak seks. Ben er dan wel weer even klaar mee haha. Zorg iig wel dat ik nog seks heb op de positieve dag. Volgens mij springt hij bij mij een dag na Pos test dus vind het niet zo handig als ik de Pos test pas achteraf zie.

Ik zie allemaal nieuwsberichten dat de reguliere zorg weer opgestart gaat worden :yes: . Weet iemand daar al iets meer over?

Hier nog steeds geen positieve ovulatietest. Wel vreemd dat ik vorige week dan zoveel slijm had. Ben nu eigenlijk alleen maar blij dat ik wat later een eisprong heb, des te meer kans dat de iui volgende ronde ook weer door zal gaan
Alle reacties Link kopieren
Toevallig vanmorgen nog op de site gekeken van t UMC. Daar nog geen opstart.
Zag bij Flip dat Gent weer wel langzaam gaat opstarten.

Bij een pos test springt je ei binnen 48 uur en is ie nog 12 uur goed. Dus ik zorg wel dat ik daarna nog sex heb. Ben ook toevallig 3x zwanger geraakt met een (hele) late bevruchting. Maar goed meer dan 5x in de periode komt er niet van hoor.
Alle reacties Link kopieren
@apestaartje: ben wel benieuwd dan waar jij ze besteld :)

@bankkussen Ik hoop ook snel weer een eisprong te hebben. Wil wel zo snel mogelijk door. Ik ben heel bang dat het ivm mijn leeftijd alleen maar moeilijker gaat worden. Las ook ergens dat het soms juist makkelijker zwanger worden is als je net zwanger bent geweest. Deze zwangerschap heb ik bijna 2 jaar op moeten wachten, dus hoop dat het nu iets sneller gaat.

@miggi: balen toch ongesteld. Vrees dat het van de hormonen is. Bij mij verwacht ik dat wel. Maar als je niet ongesteld wordt hoop je toch stiekem zwanger te zijn.

Zou wel echt heel fijn zijn als we allemaal weer kunnen starten! Bij mijn ziekenhuis staat nog niets over weer opstarten helaas. Hopelijk tegen de tijd dat ik ongesteld word weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa hier ook ongeveer 5 keer in die periode. Soms is mijn vriend er wel klaar mee 😂

Ruby ik wilde net vragen hoe het nu met je gaat? Ze zeggen inderdaad dat je sneller zwanger wordt als je net zwanger bent geweest. Helaas gold dat niet voor mij. Hopelijk wel voor jou! Wanneer heb je ookalweer de afspraak om te kijken of je schoon bent?

Ik had al een donkerdere test. Denk morgenochtend positief! En anders morgenavond. Vanaf vanavond gaat het feest dus weer starten :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Die van mij überhaupt hoor Bank. Maar zelf steeds zeggen zou wel tijd worden en ow zou zo leuk zijn.. Ja man, moet je er wel wat voor doen.

Helaas gold t ook niet voor mij na 3x het sneller zwanger worden juist steeds langzamer. Irritant.

Ik had gister de donkerste test denk ik. Ga het zien vanmiddag als ik weer test.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen positief getest. Dan zitten we tegelijk op het wachtbankje! Las in een ander topic dat iemand het ziekenhuis belde en dat het ziekenhuis aangaf dat het nog wel even kan duren voor ze de trajecten weer op gaan starten omdat ze bezig zijn met onderzoek naar invloed van corona op zwangerschap :@@:
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zeiden ze tegen mij ook.
Zitten we iig ongeveer tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ruby: plein.nl
Alle reacties Link kopieren
@apestaartje: bedankt voor de tip!

Vandaag op controle geweest en alles was schoon gelukkig. Heel erg opgelucht. Mogen het weer gaan proberen.
Hopelijk komt de cyclus snel weer op gang, dan weet ik zeker dat alles weer werkt.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles schoon is! Zagen ze ook alweer eitjes groeien of niet?

Zag op die gepubliceerde lijst dat ivf/iui >3 maanden duurt voor ze weer gaan opstarten..

Hier 4 dagen achter elkaar gezellig gemaakt. Nu officieel weer wachten. Gelukkig maar 1,5 week. Heb mijn dieet sinds gister aangepast. Misschien heeft het nog invloed op deze maand of volgende maand :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat ze in Leiden weer gefaseerd open gaan Utrecht helaas nog niet.

Fijn Ruby dat het schoon is.
Alle reacties Link kopieren
Waar zag je dat? Op de website van het ziekenhuis?
Alle reacties Link kopieren
FB van MCK.
Alle reacties Link kopieren
Oja goed idee om op fb te kijken. Bij mij staat er niets over en ook niet op de website. Irritant deze onzekerheid
Alle reacties Link kopieren
@bankkussen: spannend, ik duim voor je!
En nee nog geen eitje. Ze dacht over 4 weken menstruatie, dus nog te vroeg denk.

Goed nieuws dat er weer wat opgestart wordt. Hoop voor mijzelf dat ik dan meteen weer door kan als ik mijn eerste menstruatie heb.
Hopelijk valt het voor jullie ook gunstig.
Alle reacties Link kopieren
spannend bank en Vanessa! weer wachten!

bank mag ik vragen hoe je je dieet aan hebt gepast? zou best kunnen helpen hoor ik probeer ook gezond te eten maar hou het niet vol, prop zo weer chips en chocola in me holle kies en BBQ.

ik had vanmorgen weer een positieve ovu test. hebben gister avond sex gehad, moet het dan vanavond weer of morgen? vind dat altijd een beetje lastig. hij was vandaag positief dus morgen avond weer sex ben ik misschien alweer te laat?
Alle reacties Link kopieren
Miggie ik zou het vanavond doen! En morgen nog een keer :-D

Ja mijn dieet is alweer een beetje mislukt. Maar vanaf vandaag weer even gezond doen. Ik neem geen zuivel meer of in ieder geval een stuk minder. Heb deze week wel een gerecht waar iets van zuivel in moet. Verder geen producten waar bloedsuikerspiegel snel van stijgt en veel warme producten. Ontbeet altijd met een spinaziesmoothie ijskoud en doe nu warme amandelmelk met havermout. Lunch vaak iets van een soep (groente), gekookt eitje. Verder wat wortels als snack. En wel een stuk fruit maar dan een met een lage glycemische load. Verder slaap ik weer met sokken aan. Erg sexy haha en föhn ik mijn haar als ik heb gedoucht.
Alle reacties Link kopieren
Miggie ik precies t zelfde. Choco snoep chips slangroom. Heerlijk.
Ik doe om en om maar ja iedereen doet t anders.

Bank ik doe dezelfde dingen zoals sokken föhnen en vooral thee drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven