Zwanger worden!

09-07-2013 22:35 2040 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve dames,

Ik weet dat er al een heleboel soortgelijke gesprekken geopend zijn, ze zijn alleen al zo drukbezocht dus ik hoop nog een paar mensen te vinden om een nieuw gesprek mee te beginnen.

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben 29 jaar en probeer vanaf mei 2013 zwanger te worden, het lijkt me erg fijn en leuk om in contact te komen met meiden die ook bezig zijn zwanger te worden en ervaringen, onzekerheden en andere dingen mee uit te wisselen.

Ik hoop tot gauw......

Alle dames die nu nog mee willen schrijven adviseren we zelf een topic te starten of mee te schrijven met een rustiger topic. Wij zitten inmiddels op meer dan 1000 berichten en volgen elkaar al een hele tijd, wij merken al dat het soms lastig is alles bij te houden laat staan als je nieuw bent en alles nog terug moet lezen.

Heel veel geluk met het vinden/maken van een leuke topic en dat iedereen maar gauw zwanger mag worden!

quote:goudzilver schreef op 15 juli 2013 @ 15:55:

NaamLeeftijd/-PartnerKindjeZwanger/MBDUitgerekendRondeljcp8330/36 1 8/3hapsehen24/351 9 mei 20142primrose26/371 27-03-2014bb8230/361 11ibeb30/301 14Brianne85281 1 mei 20143Roosdd33/322 24 april 2014White_22xx32/331 12 juni 20144Vroedvrouwtje26/281 10 juni 20143moonn424/ 26117/018suckerpunch83301 29 september 2014 nana9023/28101/054soundofsunshine303 8 mei 2014goudzilver28 / 322 7 juli 2014Jufje8726/251 21 juli 20149
Hey meiden, bedankt voor jullie lieve reacties, erg fijn om de 'teleurstelling' met jullie te kunnen delen! Kraambezoek was leuk , gezellig gekletst en toch heel leuk om zo'n kleintje vast te hebben. Haha grappig @ soundofsunshine wat je schrijft over borstvoedende vrouwen. Komt dan vast goed zou je denken met verschillende zwangere vrouwen in de buurt (vriendinnen/collega's). Tegen die tijd maar veel langsgaan

Op naar de volgende ronde!

@ibeb wat betreft het willen weten v jongen/ meisje heb ik zelf niet nagedacht. Wel zie ik in m'n omgeving dat de meesten het wel willen weten. Toch handig voor een naam, kinderkamer enz.. Haha kan wel erg lachen trouwens om je woordkeus! Kon ik wel even gebruiken, thanks!

Beterschap @ vroedvrouwtje x
White: balen dat je ingesteld geworden bent. Hopelijk steekt je bezoek bij de baby je aan en is het volgende maand raak. Heerlijk hè die kleine baby'tjes.

BB: vervelend dat je niet lekker bent beterschap meid! Ik twijfel of ik het geslacht wil weten. Bij dochter wist ik het wel. En idd kwa kleding en kamer inrichting vond ik het fijn om te weten. Iedereen vertelde we het ook in onze omgeving. Maar misschien vind ik de verrassing een volgende x wel leuk. I don't know..

Soundofsunshine: ik hoop dat die afscheiding maar een positief iets is.. Met een positieve test als gevolg.

Suckerpunch: heerlijk een geslaagde feestdag in combi met wakeboarden, ik hou er ook vaak spierpijn aan over. En idd het signaal wat je omschreef ik zeg vanaf nu moeten onze lichamen dat maar hanteren.

Primrose: kan me voorstellen dat je nog terughoudend bent in het vertellen. Hopelijk krijg je na de volgende echo al het vertrouwen en dan lekker genieten.

Vroedvrouwtje: beterschap dat het virus maar snel over mag zijn. Fijn dat het idd niet tijdens je ovulatie dagen is.

Ibeb: ik vind het ook super grappig je woordkeus moet er erg om lachen :-))!!

Moonn: spannend voor jou nog even tot zondag en dat je kan maar een knallende test in je handen mag hebben! Wat we willen meer dansende poppetjes in de tabel.

Hier weinig te melden, eisprong net gehad dus op het wachtbankje dan maar.

Zo ga ik nu verder met de BBQ voorbereiden voor vanaaf. Hopelijk blijft het droog. Jullie ook alvast een fijne avond en super weekend!

Doei doei
@white: he balen joh! :( dat is echt even vervelend! Maar inderdaad, er komt altijd weer een volgende ronde, dus geef de hoop niet op! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar voor nu mag je inderdaad wel even teleurgesteld zijn, je hoopt er toch op tenslotte..

Ik heb echt de perfecte troost trouwens, voor iedereen die van een bankje valt: een chocoladefondant (=een chocoladecakeje dat nog een beetje zacht is van binnen). Chocola is natuurlijk sowieso een goede troost, maar omdat ie niet helemaal 'gaar' is (beetje rauwe eieren dus), mag je het niet als je zwanger bent. Perfect dus om te eten als je ineens ongesteld bent. (http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=290221 of een willekeurig ander recept via google)

@vroedvrouwtje: dank voor je heldere uitleg! vervelend dat je je zo ziekig blijft voelen. Ik hoop dat het snel beter is!

@soundofsunshine: vervelend van die afscheiding. En je moet nog even zie ik, tot je MBD.. niet te veel bij nadenken misschien? Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk..

Fijn ibeb! eindelijk duidelijkheid!

@moonn4: ooo spannend!!! ik zou het super knap vinden als je kunt wachten, succes!! ik ga voor je duimen:)

@roosdd: o lastig is dat he. ik vind het zo rond een week voor m'n nod ook het moeilijkst om geduldig te blijven en er niet te veel mee bezig te zijn... Het lullige is dat je er nu toch niks meer aan kunt doen. Maar ja, dat zorgt er niet voor dat je er niet over blijft malen natuurlijk.

@bb82: oo leuk om daar alvast aan te denken ook al is het nog zo ver weg! ik weet niet zo goed of ik het zou willen weten. Ik denk het wel, want ik heb zo'n vermoeden dat ik gewoon té nieuwsgierig ben:)

Ik heb vanochtend een bezoekje gebracht aan de gynaecoloog ivm veel menstruatiepijn (flauwvallen, spugen, etc), ondanks paracetamol en ibuprofen. Heb het al jaren, en had er nooit onderzoek naar laten doen, maar maakte me nu toch ongerust. Stel dat het iets is waardoor ik niet vruchtbaar ben? Dat viel gelukkig mee: waarschijnlijk is het endometriose, maar verder zag alles er gelukkig normaal uit. En er was een (groot! (vond ik)) ei te zien. haha echt cool om dat een keer te zien. En een geruststelling dat ik ze dus heb:). De arts dacht dat ie op springen stond, dus we gaan maar even goed klussen dit weekend. Onee, wel om de dag natuurlijk:)
Ooohh dat klinkt lekker Brianne!! Ga het even als troostmomentje onthouden voor volg wk. Hopelijk natuurlijk niet nodig, maar anders komt het vast goed met me;-).

Joh wat spannend vandaag het bezoekje aan de gyn. Is er wat aan te dien asn endometriose? heb het woord al vaak gehoord maar wat het nou precies is? Fijn de geruststelling dat je lichaam het iig wel kan en dat er een ei op springen staat! Veel plezier dit weekend;-). Ik zeg: maak het maar lekker romantisch en gezellig hihi.

@bb82: wij wisten dat ons zoontje een jongetje was en vond dat erg leuk om te weten. Naast idd het praktische vd kamer, kleertjes etc maakte het voor mij nog persoonlijker. Lastig was wel dat we soms tegen elkaar de naam ook al zeiden als we het over hem hadden. Een keer versprak manlief zich bij m'n moeder! Maar das soms een beetje een warhoofd, dus die had niets in de gaten haha.

Bij een volgende zwangerschap zouden we het graag weer willen weten. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je je wil laten verassen, is voor ieder natuurlijk zo persoonlijk...

Alvast fijne avond allemaal. wij gaan gezellig een avondje saampjes weg.
Ps sorry voor de typfoutjes: met mobiel let ik altijd wat minder goed op:-(
@roosdd: gezellig, geniet van je avondje uit!!

bij endometriose zit het endometrium(=baarmoederslijmvlies) niet alleen in je baarmoeder, maar ook op verschillende andere plekken, meestal in je buik (eierstokken, darmen, blaas, maar het kan zelfs in je longen zitten.. bizar!). Dat endometrium doet ook vrolijk mee met je menstruatie, dus dan vloei je niet alleen vanuit je baarmoeder, maar heb je ook bloedingen in je buik. Dat zorgt dus voor veel pijn en ongemak! Het kan zijn dat je eileiders een beetje verkleefd zijn doordat daar ook bloedingen zijn geweest, maar dat hoeft niet perse. Bij mij leek dat niet het geval, maar we zullen moeten afwachten. Eerst maar eens een jaar proberen zwanger te worden en anders gaan we wel weer terug naar het ziekenhuis. Ik ben iig blij dat het niet iets anders is, want zwanger worden met endometriose is in ieder geval niet onmogelijk.
jeetje brianne dat is niet niks zeg... goed van je dat je het positief blijft zien! ik hoop voor je dat het snel raak is

@bb beterschap!

ik ben helaas niet zo sterk geweest tot zondag *schaamschaamschaam* en heb dus toch een testje er tegen aan gegooid vanmiddag.. deze was helaas negatief :( heb nog een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje hoop maar vrees dat ik dit weekend gewoon lekker ongesteld ga worden... dus ik ga het recept van Brianne ook in mn achterhoofd houden!

fijne avond dames! x
oo moonn!! wat jammer dat ie negatief was:(:( oo en ik kan het me zo voorstellen dat je toch hebt getest, ik kan dat ook echt niet opbrengen om in de laatste dagen te wachten, je wilt het gewoon weten! Wel jammer dat je hoop dan meteen vervlogen is:( Maar je weet nooit natuurlijk.. Nu even balen..
Ik wil heel graag weten wat het is als ik zwanger ben! Bij mijn vorige zwangerschap had ik al een afspraak staan bij de gyn in NL, ik zou toen 16 weken geweest zijn. Hier in Canada zijn pret echo's niet zo hip als in NL, en waar ik woon kan dat al helemaal niet. Hier is niet eens een verloskundige. Ik woon te ver van de beschaafde wereld haha... ik moet dan echt naar de stad.

Ibeb, ik hou wel van je omschrijving, ik heb zelf helemaal niks met 'klussen' en 'beeb' en al die andere vage benoemingen!

White, balen, dan maar extra lief zijn voor jezelf! Fijn dat de kraamvisite leuk was! Een goede vriendin in NL is net bevallen, echt zo jammer dat ik er niet even heen kan!

Moon, balen!! Hopelijk was het iets te vroeg... Ik probeer zelf wel altijd te wachten totdat ik echt overtijd ben..de vorige keer was ik een week overtijd toen ik testte.. gewoon om mezelf een teleurstelling van een negatieve test te besparen. Ook al is het lastig omdat je het graag wilt weten natuurlijk!

Brianne, wat fijn dat je het zo positief bekijkt! Endometriose is niet niks! Hopelijk ben je snel zwanger! Dat schijnt heel goed te zijn voor de endometriose en ik ken meiden in mijn omgeving die het ook hebben maar super gezonde kindjes hebben! En dat recept, jammie.

Roosdd, fijne avond! Even gezellig met zn tweetjes!

Ik ben homy alony voor het weekend, man zit in the States voor werk. gelukkig ovuleer ik niet dit weekend haha. Wat zal ik eens gaan doen??
Hoi meiden,

Ik zou het heel leuk vinden om met jullie mee te schrijven.

Ben 28 en heb een zoontje van 2,5. Bij hem was ik direct zwanger maar nu duurt het helaas al een tijdje...jullie lijken mij erg gezellig haha
thnx allemaal... vind het wel heel fijn dat ik hier mn verhaal en frustraties etc kwijt kan!

@suckerpunch hihi homy alony... lekker even tijd voor jezelf filmpje kijken? drankjes doen in de stad? (nu het nog kan) ;) of heerlijk een weekend lui zijn? :D

x
Fijn he het forum, alles kun je hier kwijt! Filmpje en lui zijn klinkt wel goed!

Welkom Sophie, hoe lang zijn jullie al bezig met de tweede? Lijkt me frustrerend vooral als het de eerste keer in 1 keer lukte.
welkom Sophie!

zoals suckerpunch al vroeg, hoe lang zijn jullie bezig?
Vanaf januari, is objectief gezien nog niet zo lang maar vind het toch wel tegenvallen dat ik nog niet zwanger ben. Klinkt natuurlijk wel enorm verwend. Eigenlijk weet niemand in mijn omgeving dat we bezig zijn voor een tweede dus voelt wel goed om dat in ieder geval hier te kunnen delen. Vind het ook wel weer een soort van spannend.

Bij mijn zoontje had ik helemaal geen zwangerschapsverschijnselen dus ik heb iedere maand ook geen enkel idee of ik zwanger ben.
Hoi Meiden,

Even snel een berichtje met mijn slaperige kop! ik leef nog. Was helemaal op vandaag. Na mijn dienst om 4 uur gelijk in bed gaan liggen. Bed aangeraakt en ik sliep. Net wakker gebeld door een vriendin om nog even naar de kroeg te gaan. Ze had me gemist laatste 2 weken. Dat even afgewimpeld, maar wel een half uurtje geklets via de telefoon. Vriend is in een restaurant van vrienden aan het werk. Hun kok is op vakantie en hij valt even in. Nog 7 diensten en dan ben ik 6 dagen vrij!!!

@ sophie welkom!! we zijn ook heel gezellig. En laten elkaar lekker vrij, je word gemist als je even niet aanwezig bent, maar je bepaalt zelf hoeveel je schrijft etc. Heerlijk vind ik dat!!

Maar soms mag je best verwend klinken. En logisch dat het dan even tegen valt!

@Brianne, helaas zal ik geen gebruik maken van je recept. ben allergisch voor cacao. Ben daardoor helemaal niet zielig, vreet genoeg andere rotzooi zoals lange vingers!!

endometriose... hopelijk ben je snel zwanger. Lijkt me ook wel heel gaaf om zo'n eitje te zien!

@ goudzilver lekker gegeten? hopelijk blijf je lekker op het wachtbankje zitten!! en komt er een leuk zwaaiend poppetje erbij. We wachten met je mee!!

@ white, maak gebruik van die borstvoeding gevende omgeving haha!! Op naar de volgende ronde, wie weet!!

@ de rest sorry als ik niet op jullie heb gereageerd, ga even niet verder terug lezen en reageren. Ga weer lekker slapen morgen vroege dienst met een collega die terug komt uit de ziekte wet. Ik mag het niet hardop zeggen, maar het lijkt wel of je met haar 2 diensten in 1 werkt. pff heb hier een gesprek voor aangevraagt bij de manager. Dit is gewoon niet werkbaar! Volgende keer hoop ik dat ik op iedereen kan reageren!!!

Tot snel!!
bedankt voor alle beterschapjes, hopelijk voel ik mij morgen weer top, hoe gaat het met jou voedvrouwtje?

@suckerpunch Heerlijk dat je een weekend alleen bent, lekker vrouwenfilmpje kijken, lekker drankje erbij en dan morgen lekker je eigen gang gaan zonder manlief heerlijk! Geniet ervan! Als ik je berichtjes lees heb ik af en toe het idee dat je in de middle of nowwhere zit :-)

Leuk om jullie reacties te lezen mbt het willen weten. Zelf twijfel ik, aan de ene kant is het heel praktisch aan de andere kant heeft een verassing ook weer wat. Hihigelukkig is je schoonmoeder een beetje warrig @roos, zei ze achteraf niet die naam heb ik eerder gehoord? Leuke avond gehad?

@moon wat balen dat je test negatief was!!! maar we gaan er vanuit dat je te vroeg was met testen en het is niet dat je niet sterk bent alleen maar een beetje nieuwsgierig

@brianna dat chococakeje klinkt heerlijk! Die ga ik een keertje maken. Poehhh endometriose, ik kende het niet, gelukkig weet je nu waar je klachten vandaan komen. Super dat je positief blijft en hoef je over een klein jaartje niet voor deze klacht terug naar de gynaecoloog

@goudzilver mmmmmmmm bbq'en lekker! Ik kom naast je zitten op het wachtbankje.....

@ Sophie welkom! Schrijf lekker mee, hier kan je alles kwijt :-) en ik vind je niet verwend hoor! Je mag best teleurgesteld zijn dat het dit keer niet zo makkelijk gaat.

Gister zagen wij mijn neefjes weer en ze moesten manlief hebben, spelen, boekje voorlezen en dat deed mijn hartje smelten...

Slaap lekker en fijn weekend!
Hoi meiden!

Ik ben helemaal nieuw hier... Dit topic sprak me wel meteen aan!! Wij willen ook heel graag een kindje en zijn vanaf mei 2013 aan het proberen. Leuk en fijn om jullie verhalen ook te lezen. :-)

Afgelopen week dacht ik dat het raak was... Mijn cyclus is altijd heel regelmatig en ineens was ik al vier dagen overtijd. Helaas kwam m'n menstruatie alsnog...

Vol goede moed een nieuwe maand in nu!
Meiden, wat zijn jullie allemaal druk

Echt super gezellig, elke x weer flink wat te lezen... Die arme Ljcp weet niet waar ze het zoeken moest als ze terug komt van vakantie! Die moet veel bijlezen. Haar topic is een hype geworden ;)

@ Vroedvrouwtje: Wat vervelend dat je nog steeds ziek bent :( Beterschap!

@ Ibeb: Fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt. Kun je vol goede moed weer verder! Volgens mij mag je gedurende je hele zwangerschap gewoon nachtdiensten werken. Zolang je het volhoudt natuurlijk. Maar vanaf het moment dat je zwanger bent ben je niet meer verplicht ze te draaien.

@ Moon: Ow wat vervelend zo'n negatieve test :( Zo teleurstellend! Maar je bent nog wat vroeg he, niet ongesteld is hoop houden! Ik wil dansende poppetjes!

@ BB: Af en toe heb je zo'n baaldag he?! Rustig aan en verwen jezelf!

@ Goudzilver: Nu afwachten... Spannend! Hoe was je bbq?

@ Brianne: Oef, endometriose.. Heftig meid! Maar idd, zwanger worden is een goede remedie dus samen met je man dit weekend in bed doorbrengen ;)

@ Hapsehen: Och meid, let je wel een beetje op jezelf? Ga maar lekker slapen! Rust maar goed uit! Vervelend he zo'n collega? Ik heb dat wel eens met inval krachten.. Ben sneller klaar als ik het alleen doe als dat ik hun continu achter de broek aan moet zitten.

@ Sophie & Liesje: Welkom! Gezellig dat jullie mee komen kletsen!

Ik denk dat wij strax wel willen weten wat het word. Ik was laatst opzoek naar een rompertje voor mn zus. Die weten zelf wel wat het word, maar wij niet. En het is zo lastig om tegenwoordig iets te vinden wat voor zowel een jongen als een meisje leuk is. We zijn er toch steeds meer op berekend dat ouders het allemaal weten.. Het is gewoon makkelijk als je het weet. Ik weet niet of ik het tegen iedereen zou zeggen... maar weet ook niet of ik mn mond kan houden ;)
Hallo allen,

Eigenlijk al heel last en heel moe, maar kon het niet laten om alle berichtjes te lezen en wat te sturen. Best verslavend zo'n gezellig forum haha:-).

Was een gezellig avondje met z'n tweetjes.. Soms toch echt ff goed he om er even tussen uit te gaan, de tijd voor elkaar te nemen en lekker te kletsen. Thuis merk ik dat we toch snel vervallen in het huishouden/tuinwerk/sporten/gezellige dingen net vrienden/familie en natuurlijke kleine man.

Welkom nieuwe dames, leuk dat jullie mee kletsen.

@moonn: he jammer joh!!! Kan me dat gevoel van niet in kunnen houden zo voorstellen, je wikt het dan zo graag weten he... Ik hoop zo voor je dat het nog te vroeg was en dat je menstruatie toch uit blijft

@sophie: helemaal herkenbaar dat 'verwende' gevoel en nu toch teleurstelling dat het nog niet lukt. Probeer altijd maar te denken: een half jaar is gemiddeld, tot een jaar is ook nog heel normaal em daarna zien we wel weer verder. Maar tja dat lukt mij ook niet altijd;-(

@bb82 idd hopelijk morgen beter! Ik smelt ook altijd als m'n grote en kleine man vol adoratie voor elkaar zie. Moet je nagaan dat je het nu al hebt met je neefjes, laat staan als je straks je manlief met jullie eigen hummeltje ziet. Dan kan je jou vast opvegen:-)

@hapsehen: vind het knap van je hoor die lange werkweken. En dan nu nog met zo'n collega erbij... Pfff... Hopelijk morgen weer wat uitgerust!

@suckerpunch: inmiddels al leuke weekendplannen voor jezelf?

@brianne:jeetje dag klinkt heftig zeg! Vooral dat je op meerdere plekken bloedingen kan hebben. Pijnlijk lijkt me!! Gelukkig dat de kans op zwangerschap niet uitgesloten is en fijn om te lezen van suckerpunch dat zij goede verhalen van vriendinnen met kids heeft!

@vroedvrouwtje hoe is het met jou en de misselijkheid?

@liesje: gek he dat je dan ineens 4 dagen overtijd bent en toch ongesteld, terwijl het altijd heel stipt is. Zou het dan toch zijn dat je er dan zo mee bezig bent?

Nou ga maar eens een poging tot slapen doen;-).

Tot morgen! Oh nee vandaag:-)
He primrose! Nog een nachtbraker zie ik;-).

Weltrusten!
Hey Roos,

Fijn dat je een leuke avond gehad hebt! Idd verslavend zo'n forum. Elke x als ik wakker word ga ik eerst lezen wat iedereen weer geschreven heeft

Ja ik ben betaald nachtbraker, tot half 8 's ochtends ;)

Slaap lkkr!
Goedemorgen!

@primrose: Ik zou ook wel willen weten wat het wordt straks. Ik zie het om me heen en het is toch wel heel makkelijk. Ook voor de mensen om je heen.

Haha ik las net snel iets over MBD MabyeBabyDag. Briljant!! Wie heeft dat verzonnen!?

Fijne zaterdag allemaal!!
Oja das waar ook primrose, jij ligt nu pas lekker te slapen denk ik;-)
goeie morgen allemaal!

jeetje wat een hoop nieuwe verhalen sinds gister avond! :D super leuk! bedankt ook weer allemaal voor de reacties!

welkom liesje101!

roosdd; fijn dat jullie een gezellige avond hebben gehad met zn 2tjes je moet er idd soms gewoon ff de deur voor uit, thuis is toch anders!

@hapsehen; vervelend zo'n collega.. ik ken het! zou het inderdaad ook aangeven bij je baas/leidinggevende.. anders werk jij je uit de naad terwijl de ander lekker rustig aan kan doen! hou je ook niet vol

bb; wij hebben zelf ook 2 neefjes waar we laatst een dagje mee weg zijn gegaan, toen ik mijn vriend zo met hun bezig zag had ik ook ff een 'aaaaawhh' momentje!

@sophie'; balen voor je dat het al zo lang duurt.. vooral als het de eerste keer zo snel is gegaan...

@primrose; hoop dat jij nog heerlijk ligt te slapen! ;)

ik heb me met pijn en moeite ingehouden om vanochtend niet weer een testje te doen.. zo slecht.. verrekte is dat die dingen er liggen :P zit een beetje in dubio.. willen toch nog graag op vakantie (hebben pas vakantie in oktober) dus zijn naar het reisbureau geweest van de week.. nu hebben we een optie op een vakantie tot maandag.. dit dankzij vriendlief, ik was totaal vergeten dat ik dit weekend MBD had, dus hij vroeg of we tot maandag konden wachten met beslissen

aan de ene kant wil ik gewoon vandaag gaan boeken, mede door die negatieve test..aan de andere kant blijf ik toch een beetje 'hoopvol' omdat ik nog niet ongesteld ben geworden.. moeten maar wachten tot maandag sorry voor het lange verhaal.. moest er ff vanaf

fijne dag dames! x
Goedemorgen allemaal!

@primrose, slaap lekker en het klopt wat je zegt, het is bijna onmogelijk om iets unisex te kopen, was laatst op zoek voor een vriendin en kon niet slagen. Ook hier denk ik als ik het weet dat ik mijn mond niet kan houden en anders verspreek ik mij wel

@hapsehen, nog een paar diensten en dan heb je vrij!!! Nog even de laatste loodjes en dan genieten! Al iets in de planning? Lastig die collega, goed van je dat je er een gesprek voor hebt aangevraagd! Enneh niet schuldig voelen dat je niet op iedereen kan reageren, we zijn blij dat je nog leeft

@roos altijd fijn even met zijn tweeën weg, hier geen kleintje rondlopen, maar ook hier merk ik ook als we de deur uitgaan dat je meer ontspanning hebt, thuis val je toch altijd in de huishoudelijke klusjes en kan je makkelijk je eigen weg gaan. Datenight is gen slecht idee.

@liesje welkom!

Hier gaat het gelukkig beter, nog wel moe, maar voel wel opgeknapt! Vanavond lekker uiteten, en vanmiddag toch nog even maar die huishoudelijke klusjes doen allemaal een fijne zaterdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven