Algemeen vluchtelingentopic
zaterdag 3 oktober 2015 om 12:13
Beste forummers,
In dit topic krijgen jullie de ruimte om te discussiëren over het vluchtelingenonderwerp. Aangezien dit een onderwerp is wat veel emoties oproept, willen we de discussie centraal houden en zullen alle andere topics worden voorzien van een slotje. Nieuwe topics zullen worden verwijderd.
Wat is er anders dan bij andere topics?
- De moderatie op dit topic zal, wegens de gevoeligheid van het onderwerp, extra streng zijn.
-Bij elke overtreding zal er een waarschuwing worden gegeven, bij een tweede overtreding, volgt er een pijlerban van een week en kun je dus niet meer meediscussiëren op de pijler actueel.
- Wat niet mag: op de man spelen, stemmingmakerij, discrimineren, uiten van vreemdelingenhaat.
- Genomen beslissingen voor het uitdelen van waarschuwingen/bans, zullen niet ter discussie staan binnen dit topic. Mocht je het niet eens zijn met een genomen beslissing, dan kun je dit kenbaar maken door te mailen naar forum@viva.nl.
Het vluchtelingenvraagstuk is een moeilijk vraagstuk met vele verschillende standpunten. Laten we dit topic gebruiken om hier op een beschaafde manier met elkaar over in gesprek te gaan.
Met vriendelijke groet,
Het Moderatorteam & Community Manager VIVA
In dit topic krijgen jullie de ruimte om te discussiëren over het vluchtelingenonderwerp. Aangezien dit een onderwerp is wat veel emoties oproept, willen we de discussie centraal houden en zullen alle andere topics worden voorzien van een slotje. Nieuwe topics zullen worden verwijderd.
Wat is er anders dan bij andere topics?
- De moderatie op dit topic zal, wegens de gevoeligheid van het onderwerp, extra streng zijn.
-Bij elke overtreding zal er een waarschuwing worden gegeven, bij een tweede overtreding, volgt er een pijlerban van een week en kun je dus niet meer meediscussiëren op de pijler actueel.
- Wat niet mag: op de man spelen, stemmingmakerij, discrimineren, uiten van vreemdelingenhaat.
- Genomen beslissingen voor het uitdelen van waarschuwingen/bans, zullen niet ter discussie staan binnen dit topic. Mocht je het niet eens zijn met een genomen beslissing, dan kun je dit kenbaar maken door te mailen naar forum@viva.nl.
Het vluchtelingenvraagstuk is een moeilijk vraagstuk met vele verschillende standpunten. Laten we dit topic gebruiken om hier op een beschaafde manier met elkaar over in gesprek te gaan.
Met vriendelijke groet,
Het Moderatorteam & Community Manager VIVA
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 8 oktober 2015 om 21:00
quote:Fargo schreef op 08 oktober 2015 @ 20:37:
Politie maakt gebruik van buitensporig geweld in Oranje.
Kijkt met aandacht naar deze video en let op vanaf 0.27 en zie wat de ‘stille ‘ in de hand heeft.
Laat de film doorlopen en let dan weer op bij 0.38 en zie wat de agent in de zak stopt.
http://www.geennieuws.com ... g-geweld-in-oranje-video/
Als dit zo'n grap is dat je ineens een groot eng gezicht ziet en je het apezuur schrikt dan staf ik je
(gaat angstig kijken)
Politie maakt gebruik van buitensporig geweld in Oranje.
Kijkt met aandacht naar deze video en let op vanaf 0.27 en zie wat de ‘stille ‘ in de hand heeft.
Laat de film doorlopen en let dan weer op bij 0.38 en zie wat de agent in de zak stopt.
http://www.geennieuws.com ... g-geweld-in-oranje-video/
Als dit zo'n grap is dat je ineens een groot eng gezicht ziet en je het apezuur schrikt dan staf ik je
(gaat angstig kijken)
donderdag 8 oktober 2015 om 21:06
quote:vruchtgebruik schreef op 08 oktober 2015 @ 21:00:
[...]
(gaat angstig kijken)
Veilig om te kijken mensen. Geen eng groot zombiegezicht ineens.
Maar wat er wel wordt bedoeld snap ik ook niet. Die dame had anders onder die auto gelegen denk ik.
Vind het wel erg sneu voor haar.
[...]
(gaat angstig kijken)
Maar wat er wel wordt bedoeld snap ik ook niet. Die dame had anders onder die auto gelegen denk ik.
Vind het wel erg sneu voor haar.
donderdag 8 oktober 2015 om 21:13
donderdag 8 oktober 2015 om 21:17
quote:bungaa schreef op 08 oktober 2015 @ 21:13:
[...]
Ik vind het nogal wat dat die vrouw een gebroken elleboog heeft hoor.
Zij heeft de BMW niet beschadigd ofzo.
Tsja, als je denkt dat je voor een rijdende auto moet gaan staan schreeuwen, dan ben je ook niet echt gezegend met een groot verstand.
Hilda heeft wel weer eens bewezen dat stevige dames altijd een hemd moeten dragen. Ik heb ze weer uit de kast getrokken.
[...]
Ik vind het nogal wat dat die vrouw een gebroken elleboog heeft hoor.
Zij heeft de BMW niet beschadigd ofzo.
Tsja, als je denkt dat je voor een rijdende auto moet gaan staan schreeuwen, dan ben je ook niet echt gezegend met een groot verstand.
Hilda heeft wel weer eens bewezen dat stevige dames altijd een hemd moeten dragen. Ik heb ze weer uit de kast getrokken.
donderdag 8 oktober 2015 om 21:19
quote:barbaracartland schreef op 08 oktober 2015 @ 21:17:
[...]
[...]
donderdag 8 oktober 2015 om 21:28
[...]
Hilda heeft wel weer eens bewezen dat stevige dames altijd een hemd moeten dragen. Ik heb ze weer uit de kast getrokken.Zelfs dat schreeuwen kwam niet uit de verf. het leek meer op het slaken van kreetjes.
[...]
Hilda heeft wel weer eens bewezen dat stevige dames altijd een hemd moeten dragen. Ik heb ze weer uit de kast getrokken.Zelfs dat schreeuwen kwam niet uit de verf. het leek meer op het slaken van kreetjes.
donderdag 8 oktober 2015 om 21:29
[...]
Had van jou niet verwacht dat je zo hatelijk over iemand praat.
Je doet je altijd zo vredelievend voor.
[...]
Had van jou niet verwacht dat je zo hatelijk over iemand praat.
Je doet je altijd zo vredelievend voor.
donderdag 8 oktober 2015 om 21:53
donderdag 8 oktober 2015 om 22:07
quote:vruchtgebruik schreef op 08 oktober 2015 @ 21:06:
[...]
Vind het wel erg sneu voor haar.Dat artikel suggereert dat de man die haar wegtrok een undercover agent is die stiekem een taser heeft gebruikt. Site van het niveau niburu.nl.
[...]
Vind het wel erg sneu voor haar.Dat artikel suggereert dat de man die haar wegtrok een undercover agent is die stiekem een taser heeft gebruikt. Site van het niveau niburu.nl.
donderdag 8 oktober 2015 om 22:10
Ik roddel volgens mij helemaal niet. Ik omschrijf alleen wat ik op tv heb zien gebeuren. Kijk, als ik nu gezegd had dat alle mensen in Oranje zo zijn, of dat ik geen huis zou verhuren aan iemand die Hilda heet, dan was het generalisatie geweest. En als ik zou zeggen: "Ik heb ook nog gehoord dat de moeder van Hilda eigenlijk een affaire had met de melkboer" dan was het roddelen geweest.
Ik vind het wel erg prettig dat er ineens zo op goede omgangsvormen gelet wordt! Als ik nou braaf sorry en niets flauws meer over bepaalde dames uit Oranje zeg, dan verwacht ik dat de mensen die zich zo storen aan mijn formuleringen voortaan ook extra zorg besteden aan hun uitingen. Lijkt me een prima deal!
Ik vind het wel erg prettig dat er ineens zo op goede omgangsvormen gelet wordt! Als ik nou braaf sorry en niets flauws meer over bepaalde dames uit Oranje zeg, dan verwacht ik dat de mensen die zich zo storen aan mijn formuleringen voortaan ook extra zorg besteden aan hun uitingen. Lijkt me een prima deal!