Anouscha Nzume, Sylvana etc.

26-04-2017 16:51 2938 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijgen deze vrouwen een podium om hun racistische uitlatingen tentoon te spreiden? Wat als ik , een blanke vrouw, een boek zou schrijven met als titel "Hallo zwarte mensen". Wat als ik als blanke vrouw keer op keer op tv zou klagen dat alle zwarten racistisch zijn en dat het echt vreselijk leven hier is, ondanks dat er genoeg mensen zijn die naar deze twee dames luisteren, een sprookjesfiguur aanpassen in de hoop dat het nu minder kwetsend is, ieder jaar Keti Koti en andere festivals toestaan, op scholen de slavernij onderwijzen etc. etc.



Iemand als Rosa Parks, Nelson Mandela, dat waren pas helden, die streden voor gelijkheid in een zeer ongelijk land. Dat is Nederland gewoon niet.
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 19:21:

[afbeelding]Ik vind Sylvana niet knap maar Anouscha vind ik wel heul aantrekkelijk.
quote:badmeester schreef op 26 april 2017 @ 19:22:

[...]





Ik vind Sylvana niet knap maar Anouscha vind ik wel heul aantrekkelijk.Je weet wel, Russische vrouwen enzo....




hier badmeester, voor jou
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 19:25:

[afbeelding]



hier badmeester, voor jouZal ik dan maar een vreugdedansje doen?
Syl is een Nubische Koningin

Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend valt niet op domme vrouwen
Alle reacties Link kopieren
quote:Gudetama schreef op 26 april 2017 @ 19:36:

Mijn vriend valt niet op domme vrouwen Weet je het zeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 17:17:

Deze OP getuigt van een typische wegkijk en ogensluit cultuur. onder het tapijt schoffelen dat racisme nog steeds leidt tot minder kansen voor iedereen met een kleurtje. Jammer ik dacht dat juist een rosa parks en nelson mandela allang het gelijk van Anous en Syl hadden aangetoondga je de kansrijke Sylvana nu vergelijken met de toestanden waar Nelson voor en tegen vocht?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Gudetama schreef op 26 april 2017 @ 19:36:

Mijn vriend valt niet op domme vrouwen ik snap dat je dat wilt geloven, maar geloof me zijn "vallen" zit vooral in zijn broek. En syl doet heus wel wat met zijn geval
Alle reacties Link kopieren
Ja, het sterft meteen af.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 19:27:

Syl is een Nubische Koningin

[img]https://images4.persgroep.net/rcs/SAFS8 ... uality=0.9[/img]Je weet wel wat dat woord betekend?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 19:54:

[...]



ik snap dat je dat wilt geloven, maar geloof me zijn "vallen" zit vooral in zijn broek. En syl doet heus wel wat met zijn gevalWaar gaat dit over? Zie jij Sylvana daar voor aan?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 18:49:

Op zich is het wel verklaarbaar. Syl is een extreem knappe en aantrekkelijke vrouw. Dat roept frustratie op bij mannen want ze kunnen haar niet krijgen en vrouwen voelen zich door haar bedreigd.Scheer jij nou alle mannen en vrouwen over één grote gore kam?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gudetama schreef op 26 april 2017 @ 18:24:

[...]





Ik ken ze niet, maar Sylvaantje heeft vmbo gedaan - Nevermind, havo. Dat was dan een vooroordeel van mij.Wat is daar mis mee?



Vroeger moesten veel meisjes (gewoon blanke meisjes uit arbeidersgezinnen) naar de huishoudschool terwijl ze vast mavo of havo hadden gekund.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gudetama schreef op 26 april 2017 @ 17:27:

[...]



Anous is geboren in Rusland met een Afrikaanse vader en is dus buitenlander. Sylvana heeft de Surinaamse nationaliteit en is dus buitenlander.Sylvana is hier vanaf klein ukkie opgegroeid. Zij is gewoon Nederlandse , met Surinaamse roots.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 17:29:

[...]



je bent alleen nederlander met blond haar en blauwe ogen?

suriname was niet nederlands?Huh? wat als je dan rood haar hebt met groene ogen?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 17:34:

[...]



precies. hoe oud is syl?Moeilijk te schatten. 48? 49?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 17:35:

[...]



als je buitenlander bent dan vraag ik me af waarom jij je zo druk maakt om onze cultuur. Onze cultuur is namelijk multi cultureel. Surinamers zijn gewoon nederlanders. Antillianen ook. Iedereen met een ned. paspoort is Nederlander ongeacht huidskleur of religie. Dat is Onze CultuurNederland is multi cultureel.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:AeonOfWinter schreef op 26 april 2017 @ 17:36:

Waarom blijf of ga je niet gewoon lekker op Actueel met je opruiende topics? Daar zit veel meer publiek wat in je straatje past.Het forum is ook multi cultureel.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gudetama schreef op 26 april 2017 @ 17:37:

Ik heb gegoogled en Syl heeft de Surinaamse nationaliteit gehouden, dus is geen Nederlander. Ik heb een Nederlands paspoort en heb de nationaliteit, maar qua afkomst ben ik niet Nederlands en dat zijn Antillianen etc ook niet.



Er is een tweedeling tussen nationaliteit en afkomst, dat ik dat nog moet uitleggen.Echt?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 17:55:

[...]



zwarte vrouwen met een mening is nog steeds moeilijk......zegt iemand die 'mij-en-mijn-mening' onder de negeer heeft.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 26 april 2017 @ 18:16:

Dit is trouwens zo'n mooie albumhoes van sabrina starke:



[img]http://www.funx.nl/images/2015/09/03_sa ... ealbum.jpg[/img]Mooie foto.



Staat daar de mooie Gerda Havertong op de tweede rij?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Los van de discussie, maar als reactie op de scholen reacties. Het is aangetoond, dat de ouderbetrokkenheid iets zegt over schoolsucces. Afkomst heeft er niet mee te maken. Zijn ouders actief op school, stimuleren ze het kind, wordt er voorgelezen, kunnen ze helpen bij het huiswerk?



Kinderen waarbij dit in orde is kunnen met vergelijkbare intelligentie een hoger schoolniveau aan, dan kinderen die het echt zelf moeten uitzoeken. Het maakt dan niet uit of de ouder Turks of Nederlands is.
Alle reacties Link kopieren
Anouscha is een grappige, slimme betrokken vrouw en Sylvana eveneens. Mooi ook. Ik heb ze van dichtbij gezien, dus ik kan het weten. Etc. ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 19:10:

ze is echt fascinerend knapIk zou bijna willen vragen "Sylvana, ben jij het?"



GRAPJUH.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven