Biden versus Trump

29-09-2020 13:52 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''

Wie gaat kijken? :popcorn: Ik twijfel nog (begint om 3:00 :zzz: )
Geen prima, prima is geen goed.
Hunebed schreef:
06-11-2020 09:35
Ja. Over 30 minuten geeft hij een overwinningsspeech
Is dat nu zijn zesde of zevende overwinningsspeech?

Het leuke voor hem is dat hij vanaf medio januari tijd heeft om iedere dag wel drie overwinningsspeeches te geven!
Madrid87 schreef:
06-11-2020 09:40
Maar dat kan toch niet? Trump redt het toch niet met maar een staat? De cijfers van al die andere staten laten nog op zich wachten toch? Zelfs Georgia verwachtten ze pas vanmiddag las ik net.

Ik heb CNN even niet aan staan, ga zo weg.
Alsof Trump de uitslag nodig heeft om de overwinning te claimen.
Nicco88 schreef:
06-11-2020 09:35
Ik heb mij er nog nooit in verdiept, dus ik kan geen voorkeur opgeven. maar een grote oorlog in het midden oosten lijkt mij wel problematisch.
Dan is het misschien beter je eerst te verdiepen voordat je zoiets roept.
AnAppleADay schreef:
06-11-2020 09:41
Alsof Trump de uitslag nodig heeft om de overwinning te claimen.
Haha goed punt. Ik schrok alleen echt even. Ik hoop maar dat Georgia opschiet en dat alles toch naar Biden valt en we er binnen een paar uur vanaf zijn. Ik ben die spanning wel een beetje zat.
Madrid87 schreef:
Maar dat kan toch niet?
Hoezo? Trump heeft dinsdag al verklaard dat hij heeft gewonnen. Woensdag ook. Vandaag gaat hij dat weer doen kennelijk.

Morgen vast ook.
Nicco88 schreef:
06-11-2020 09:39
Het is geen fake nieuws.

https://m.jpost.com/us-elections/israel ... UYzw8kMbGc
Dat is iets heel anders dan ‘het wordt oorlog in het Midden-Oosten als Biden wint’.

Wat is dat toch met Trump-aanhangers en nuance?
kadanz schreef:
06-11-2020 09:41
Dan is het misschien beter je eerst te verdiepen voordat je zoiets roept.
-
anoniem_400941 wijzigde dit bericht op 06-11-2020 09:47
20.75% gewijzigd
DS1971 schreef:
Is dat nu zijn zesde of zevende overwinningsspeech?

Het leuke voor hem is dat hij vanaf medio januari tijd heeft om iedere dag wel drie overwinningsspeeches te geven!

:mrgreen:
kadanz schreef:
06-11-2020 09:43
Dat is iets heel anders dan ‘het wordt oorlog in het Midden-Oosten als Biden wint’.

Wat is dat toch met Trump-aanhangers en nuance?
:rofl: fijn dat ik gelijk een trump aanhanger ben, omdat ik iets zeg wat mogelijk negatief is over Biden.
Nicco88 schreef:
06-11-2020 09:44
:rofl: fijn dat ik gelijk een trump aanhanger ben, omdat ik iets zeg wat mogelijk negatief is over Biden.

Het zegt wat over de de betreffende minister van Israel, hij is degene die deze uitspraak doet.

Je kunt verder je meningen hebben over die Iran deal, maar oorlog als doemscenario inzetten ligt toch echt bij die Tzachi Hanegbi.
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 06-11-2020 09:50
19.24% gewijzigd
Ik heb net de speech van Trump aangehoord, echt een aanrader! Wat een kleuters die hier in trappen.

Hou er gelijk de fact check van CNN bij en oordeel zelf.
https://edition.cnn.com/2020/11/06/poli ... index.html
Nog 463 verschil in GA!

Met 53% van de resterende stemmen is GA van Biden.
Nicco88 schreef:
06-11-2020 09:44
Oh er is heel veel negatief aan Biden, daar hoor je me niet over. Ik heb het over gebrek aan nuance! Maar zelfs die nuance is een brug te ver blijkbaar.
Ik snap niet dat zo’n groot land geen fitte man / vrouw naar voren kan schuiven die slim en onder de 60 is.

Ik vind het apart dat ik hier gelijk twee keer voor Trump aanhanger uitgemaakt word.
Dit was in elke geval spannender dan het (gemiste) songfestival. :popcorn:
Hetvrijewoord schreef:
06-11-2020 09:53
Dit was in elke geval spannender dan het (gemiste) songfestival. :popcorn:
Nou, wat een soapserie zeg. Ik vrees wel voor enorme rellen als Biden wint. Het is nu al zo onrustig.
Nicco88 schreef:
Ik snap niet dat zo’n groot land geen fitte man / vrouw naar voren kan schuiven die slim en onder de 60 is.

Ik vind het apart dat ik hier gelijk twee keer voor Trump aanhanger uitgemaakt word.
Omdat het miljarden kost om campagne te voeren. Overigens waren ze vroeger wel jonger, Trump was de eerste die >70 was bij inauguratie.

Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 06-11-2020 09:55
4.63% gewijzigd
AnAppleADay schreef:
06-11-2020 09:54
Omdat het miljarden kost om campagne te voeren. Overigens waren ze vroeger wel jonger.

Afbeelding
Blijkbaar levert zo’n systeem niet de beste leiders op...
Nicco88 schreef:
06-11-2020 09:55
Nee dat maakt deze verkiezing wel duidelijk. De vorige ook trouwens.
Nicco88 schreef:

Mensen zijn gewoon kinderachtig.
Jij roept twee keer geen Trump supporter te zijn.

blijkbaar moet men dan toch even irritant doen en het blijven roepen. dat je Trump supporter bent.
Trouwens weet ik niet of Biden supporter zijn nu zoveel beter is.. Maar blijkbaar is dat feitelijk vast gelegd.
Nicco88 schreef:

Dat vind ik wel logisch juist. Je komt binnen met nepnieuws. Sommige mensen zetten je dan onder de negeer, anderen spreken je aan op je gedrag.
Nicco88 schreef:
06-11-2020 09:55
Gelukkig is dit aan het Amerikaanse volk en niet aan ons om te bepalen.
AnAppleADay schreef:
06-11-2020 09:48
Nog 463 verschil in GA!

Met 53% van de resterende stemmen is GA van Biden.
Er komen nog biljetten van overzee, dus Georgia kan echt nog alle kanten op.
Abyss schreef:
06-11-2020 09:56
Trouwens weet ik niet of Biden supporter zijn nu zoveel beter is.. Maar blijkbaar is dat feitelijk vast gelegd.

:there:
ikBedoelHetGoed schreef:
06-11-2020 09:57
Dat vind ik wel logisch juist. Je komt binnen met nepnieuws. Sommige mensen zetten je dan onder de negeer, anderen spreken je aan op je gedrag.
Door te zeggen dat ik een Trump aanhanger ben? Dat is inderdaad wel iemand aanspreken hoor..

In mijn ogen is het geen nep nieuws en maakt Israël zich serieus zorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven