Biden vs Trump deel 2
zondag 8 november 2020 om 12:42
De verkiezingen zijn voorbij! Of toch niet? Wat zullen de komende maanden brengen?
Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
dinsdag 10 november 2020 om 17:13
Het verbaast me oprecht niks meer.Hetvrijewoord schreef: ↑10-11-2020 16:41Had iemand nog meegekregen dat Pence credits wilde opeisen voor het vaccin dat Pfizer heeft ontwikkeld?![]()
Een paar leugens meer of minder maakt ook niet meer uit.
dinsdag 10 november 2020 om 17:13
Mooie.
Een reden dat ik ook totaal niet in de election fraude geloof is dat Trump al tijden van te voren hierover begon. Dit ondanks dat hij de keer ervoor gewoon gekozen was (zij het met een minderheid in de popular vote). Lijkt er te veel op dat hij gewoon iets achter de hand wilde hebben in het geval hij niet gekozen werd.
Een andere reden is dat de Republikeinen zoveel liegen. Op een gegeven moment geloven mensen dan niet meer wat je zegt.
dinsdag 10 november 2020 om 17:15
Sommige 'vreedzame' activisten zijn niet blij met Biden/Harris
https://twitter.com/livesmattershow/sta ... 6398478336
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 10 november 2020 om 17:15
Ja, dat en het feit dat hij eerst niet wilde dat men poststemmen mocht tellen voor einde verkiezingsdag maar toen het zo ver was ook niet ernaZonmuis schreef: ↑10-11-2020 17:13Mooie.
Een reden dat ik ook totaal niet in de election fraude geloof is dat Trump al tijden van te voren hierover begon. Dit ondanks dat hij de keer ervoor gewoon gekozen was (zij het met een minderheid in de popular vote). Lijkt er te veel op dat hij gewoon iets achter de hand wilde hebben in het geval hij niet gekozen werd.
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 10 november 2020 om 17:20
Ok, duidelijk. Klote van je baan zeg.Positivevibes schreef: ↑10-11-2020 17:10Onrust. En het niet accepteren van iets.
Ik ben bv net mn baan kwijt door corona en dan zeg ik ook "Bij het eerste plan voor reorganisatie brak de pleuris uit". Daarmee bedoel ik dan niet dat de CEO is neergeknald hoor.
Let’s Go Brandon!
dinsdag 10 november 2020 om 17:22
Dat is het zeker. Dank!
dinsdag 10 november 2020 om 17:22
Met wie zouden ze wel blij zijn dan? Als zelfs Biden al niet goed genoeg is.Rosabella1 schreef: ↑10-11-2020 17:15Sommige 'vreedzame' activisten zijn niet blij met Biden/Harris
dinsdag 10 november 2020 om 17:23
Precies. Ze hebben het er zelf bewust naar gemaakt dat die stemmen later geteld werden zodát ze fraude konden roepen.
Ook al is hetzelfde effect in Ohio dan plots helemaal prima.
dinsdag 10 november 2020 om 17:25
Trump is nog tot 21 januari 2021 de democratisch gekozen president vd VS, gaat niemand iets aan kunnen veranderen.rosadebree schreef: ↑10-11-2020 15:48Als Trump in Amerika aan de macht blijft (er vanuit gaand dat hij dat niet op eerlijke wijze kan doen) dan bestaat de wereld dus voor een groter deel uit dictaturen dan uit democratieen. Gelukkig zal het niet zover komen.
Als het juridische team om hem heen de vele aanwijzingen voor fraude bij de rechters hard kan maken en zij opdracht geven voor hertellingen of deels nieuwe verkiezingen, kan dit resulteren in een totaal andere uitkomst of kleine verschillen. Trump zou zelfs al bij kleine wijzigingen in de uitkomst alsnog de democratisch verkozen president vd VS zijn. 2020 is een enorm gek jaar, wie weet word het nog gekker.
BTW, VS is geen democratie maar een constitutionele republiek, regels voor bv verkiezingen en wie de winnaar bepaalt zijn in de constitutie vastgelegd, de media komt er niet in voor als beslissende of eisende partij.....
Hebben je zeer intelligente en hoogopgeleide vrienden uit de VS je dat niet uitgelegd?
dinsdag 10 november 2020 om 17:28
Niemand en daarom lijkt het mij verstandig dat Biden er voor waakt dat hij zijn oren niet teveel laat hangen naar de radicaallinkse tak die dit soort lui nogal omarmen.
Kijk hier een Biden stemmer smeken om alsjeblieft zijn bezit niet te slopen:
https://twitter.com/MarkDice/status/1325731128766996481
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 10 november 2020 om 17:31
Voor een fan blijf je wel heel erg rustig onder de afbraak van alles waar de VS voor staat.USAfan2020 schreef: ↑10-11-2020 17:25Trump is nog tot 21 januari 2021 de democratisch gekozen president vd VS, gaat niemand iets aan kunnen veranderen.
Als het juridische team om hem heen de vele aanwijzingen voor fraude bij de rechters hard kan maken en zij opdracht geven voor hertellingen of deels nieuwe verkiezingen, kan dit resulteren in een totaal andere uitkomst of kleine verschillen. Trump zou zelfs al bij kleine wijzigingen in de uitkomst alsnog de democratisch verkozen president vd VS zijn. 2020 is een enorm gek jaar, wie weet word het nog gekker.
BTW, VS is geen democratie maar een constitutionele republiek, regels voor bv verkiezingen en wie de winnaar bepaalt zijn in de constitutie vastgelegd, de media komt er niet in voor als beslissende of eisende partij.....
Hebben je zeer intelligente en hoogopgeleide vrienden uit de VS je dat niet uitgelegd?![]()
Er is een poging tot een staatsgreep gaande daar en jij vindt het geweldig.
Molenwiek over het hoofd gezien?
dinsdag 10 november 2020 om 17:48
Ik dacht niet perse aan geweld hoor. Gewoon dat men dat niet gaat accepteren dat deze narcistische geschifte oranje cavia onrechtmatig aan de macht blijft.Lange-met-een-korte schreef: ↑10-11-2020 16:23Die associatie heb ik met de pleuris uitbreken. Wat is de pleuris uitbreken in jouw beleving?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
dinsdag 10 november 2020 om 17:54
En jij denkt dan dat de Biden aanhang vreedzaam gaat protesteren ofzo want dat zijn tenslotte allemaal keurige mensen?
dinsdag 10 november 2020 om 18:08
Ben altijd de rust zelve
Poging tot staatsgreep
Zoals Trump al zei, het gaat niet over wie er gewonnen heeft maar over de integriteit van verkiezingen, net zoals Al Gore in 2000 heeft hij het recht (en de plicht aan zijn 71 miljoen kiezers en rest van het Amerikaanse volk) om naar de rechter te stappen.
Is er nauwelijks fraude gepleegd dan is dit voor eens en altijd duidelijk en verwacht en hoop ik dat (in tegenstelling tot de verliezers in 2016) de rechterzijde dit accepteert.
dinsdag 10 november 2020 om 18:09
Dit lijkt iedereen totaal over het hoofd te zien, inclusief diverse regeringsleiders in Europa. Alsof het electoraal proces van een bevriend Westers land niet gerespecteerd hoeft te worden. Geeft te denken.USAfan2020 schreef: ↑10-11-2020 17:25BTW, VS is geen democratie maar een constitutionele republiek, regels voor bv verkiezingen en wie de winnaar bepaalt zijn in de constitutie vastgelegd, de media komt er niet in voor als beslissende of eisende partij.....
Hebben je zeer intelligente en hoogopgeleide vrienden uit de VS je dat niet uitgelegd?![]()
dinsdag 10 november 2020 om 18:16
USAfan2020 schreef: ↑10-11-2020 17:25Trump is nog tot 21 januari 2021 de democratisch gekozen president vd VS, gaat niemand iets aan kunnen veranderen.
Oh geweldig, je bent weer terug om ons af te katten... Ik kom op 20 januari nog wel even kijken hoe je je voelt. Dag!
dinsdag 10 november 2020 om 18:23
Ja maar hullie!Rosabella1 schreef: ↑10-11-2020 17:54En jij denkt dan dat de Biden aanhang vreedzaam gaat protesteren ofzo want dat zijn tenslotte allemaal keurige mensen?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 10 november 2020 om 18:24
Klopt, maar niemand betwist dit dan ook.USAfan2020 schreef: ↑10-11-2020 17:25Trump is nog tot 21 januari 2021 de democratisch gekozen president vd VS, gaat niemand iets aan kunnen veranderen.
Dat is hoe het steeds gaat.
Eerst eens beginnen met die vele Bewijzen van fraude te vinden, maar daar hebben ze alvast een hotline voor gecreëerd, blijkbaar waren de vele Republikeinse waarnemers onkundig om de fraude voor hun neus op te merken.Als het juridische team om hem heen de vele aanwijzingen voor fraude bij de rechters hard kan maken en zij opdracht geven voor hertellingen of deels nieuwe verkiezingen, kan dit resulteren in een totaal andere uitkomst of kleine verschillen. Trump zou zelfs al bij kleine wijzigingen in de uitkomst alsnog de democratisch verkozen president vd VS zijn. 2020 is een enorm gek jaar, wie weet word het nog gekker.
Vervolgens hopen dat het juridische team de rechtbanken effectief vindt, straks staan ze nog op center court van flushing meadows.
Om nog te zwijgen dat de rechtbanken zullen moeten meegaan in hun hear-say hotline aanwijzingen, ze effectief moeten denken dat die enige twijfel kunnen veroorzaken over de verkiezingsresultaten en dat ze niet de jurispredentie van Florida 2000 overnemen.
Het ene staat het andere natuurlijk niet in de weg en net als de media geen beslissende partij is, is de president zijn claim dat ook niet. Dat gaat ook te ver voor een constitutionele republiek. Het volk heeft gesproken.BTW, VS is geen democratie maar een constitutionele republiek, regels voor bv verkiezingen en wie de winnaar bepaalt zijn in de constitutie vastgelegd, de media komt er niet in voor als beslissende of eisende partij.....
dinsdag 10 november 2020 om 18:24
Ja maar Trump!
dinsdag 10 november 2020 om 18:26