Extreem Links

28-03-2017 13:39 205 berichten
Na Volkert v/ G komt nu ook Anna Fleur Dekker als extreem Links in het nieuws.

We konden haar al zien in de serie 'Rot op met je milieu'. met als presentator Dennis van der Geest.Waar de andere 5 kandidaten zich ergerden aan haar doorgeslagen opvattingen wat betreft veganisme en milieu.

Maar nu haalde ze het nieuws met haar oproep tot stenigen van Wilders, Ook Thierry Baudet moet het bij haar ontgelden.Met haar Twitter account roept ze volgers op het haar te laten weten als Baudet ergens publiekelijk zou optreden:

“Lieve mensen, willen jullie voor mij in de gaten houden of Thierry/Forum ergens openbaar optreedt?”

Moet Thierry Baudet zich zorgen gaan maken over zijn veiligheid?

Ontpopt Anna Fleur Dekker zich als (milieu/dier activist) een Volkert v/d G?



Als Ik Groen Links was zorgde ik er vandaag nog voor dat de partij zich van haar distantieert.

Ik krijg echt de rillingen van dit soort types die geweld niet schuwen......



Hoe vinden jullie haar oproepen tot geweld uitlatingen en haar oproep het in de gaten houden van een bepaald persoon?



Vinden jullie dat Groen Links hier maatregelen op moet nemen?
Doordraven tot radicalisme en extremistische acties en uitspraken doen werkt dus duidelijk niet. Niet voor Volkert, niet voor Wilders, niet voor Sylvana Simons en nu ook niet voor Anne Fleur. En dan ineens zijn ze slachtoffer van al die boze mensen die het niet met hun eens zijn. Wat is dat toch, dat iedereen zichzelf tegenwoordig zo als slachtoffer beschouwt? Helpt ook geen reet.
quote:YellowDiamond schreef op 28 maart 2017 @ 21:11:

[...]



Ja maar hey de 'dreiging' komt wel van Wilders en Baudet aanhangers hè daar smult de NPO van.Louis Sévèke werd vermoord door iemand uit zijn eigen linkse krakerscircuit terwijl iedereen dacht dat de kogel van rechts kwam.
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 28 maart 2017 @ 23:25:

Die Anne-Fleur spoort niet. Wat een naar, verwend, uitgekookt kind is zij! Pauw en Nijpels probeerden haar duidelijk te maken wat haar tweets voor reacties los kunnen maken, maar ze begon te mekkeren over vrijheid van meningsuiting en de positie van de vrouw. Als dit GL is, dan hoop ik van harte dat de VVD, het CDA en D66 nooit met ze zullen gaan regeren. Thieme viel trouwens me ook een beetje tegen.Anne Fleur Dekker wil iedereen haar mening opdringen. In dat tv programma Rot toch op met je milieu zag je dat al duidelijk,ze draafde helemaal door. Niet voor andere meningen vatbaar.
quote:PowerCube schreef op 29 maart 2017 @ 00:45:

[...]

Maar verder hebben we hier toch echt vrijheid van meningsuiting. Wie die Twitter-reactie (het was een een reactie op een serieuze oproep om stenen te gaan gooien!) leest als een oproep om Wilders te stenigen

Zie je geen verschil in stenen gooien naar een object of een persoon?

Als je in India stenen tegen een huis gooit of een vrouw stenigt?



Wel frappant dat je het stenen gooien naar een moskee wel een serieuze oproep vind en de oproep om Wilders te stenigen niet.In beiden stond ludiek in de tweet.
quote:YellowDiamond schreef op 29 maart 2017 @ 07:46:

[...]



Jeroen Pauw heeft me aangenaam verrast,had ik niet verwacht(Jeroen Pauw heeft zijn relatie uit....zit niet meer onder de duim denk ik
En hoe is het wel goed te praten dat anne Fleur nu doodsbedreigingen krijgt vanuit het kamp van Wilders-aanhangers. Dat is op zijn minst net zo misselijk. Er wordt wat dat betreft wel degelijk met twee maten gemeten.
quote:pussywillow schreef op 29 maart 2017 @ 12:20:

En hoe is het wel goed te praten dat anne Fleur nu doodsbedreigingen krijgt vanuit het kamp van Wilders-aanhangers. Dat is op zijn minst net zo misselijk. Er wordt wat dat betreft wel degelijk met twee maten gemeten.



Niemand praat hier doodsbedreigingen goed, ook niet die van Anne-Fleur (als dat al waar is).



Ik vond het wel jammer dat gisteren bij Pauw niet ter sprake kwam dat die Anne-Fleur fractie-assistente bij Groen Links is. Juist als je in de politiek werkzaam bent, moet je de discussie met woorden aangaan niet met opruiing. Het is een heel domme griet.



Thieme vond ik ook zwaar tegenvallen. Ik had haar hoger aangeslagen.
Je zou je wel af kunnen vragen waarom opruiing een 'domme griet' van 22 zwaarder wordt aangerekend dan opruiing door Wilders en consorten? Wat maakt dat mensen daar zwaarder aan lijken te tillen dan? Dat ze jong is? Of simpelweg dat ze een ZE is en niet een HIJ?
Alle reacties Link kopieren
quote:pussywillow schreef op 29 maart 2017 @ 13:11:

Je zou je wel af kunnen vragen waarom opruiing een 'domme griet' van 22 zwaarder wordt aangerekend dan opruiing door Wilders en consorten? Wat maakt dat mensen daar zwaarder aan lijken te tillen dan? Dat ze jong is? Of simpelweg dat ze een ZE is en niet een HIJ?Ja hoor, túúrlijk omdat het een vrouwtje is. Want dan is het geoorloofd om haatdragende tweets de wereld in te slingeren en er zelf geen enkele verantwoording voor te nemen (haha, grapje). Ik til er zwaar aan omdat zo iemand zó overtuigd is van haar goede bedoelingen, dat het gevaarlijk is. Ze ziet zelf niet in dat was ze doet, gewoon een oproep is tot geweld. Want ja, het is tegen iemand wiens politieke mening vaker onder vuur ligt en dan is het geoorloofd. Dus ja, ik vind het goed dat ze nu zwaar onder vuur ligt, want uit zichzelf zal ze niet snappen dat wat ze heeft gedaan not-done is.
Zo kun je alles op je vrouw zijn afschuiven. Nep feminisme noem ik dat, vooral niet over de inhoud, over steekhoudende argumenten praten.



Ik zie trouwens net dat het landelijk bureau van Groen Links afstand neemt van haar uitspraken en tweets. ,,De inhoud is verwerpelijk’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.
quote:Hetvrijewoord schreef op 29 maart 2017 @ 13:43:

Zo kun je alles op je vrouw zijn afschuiven. Nep feminisme noem ik dat, vooral niet over de inhoud, over steekhoudende argumenten praten.

Dat bedoelde ik inderdaad een beetje met dat victimizing. Dat zie je bij Sylvana Simons ook heel erg en sowieso bij veel onderwerpen aangaande minderheden, racisme, geslacht, geaardheid etc. Doorschieten in waar je voor opkomt en als de uitkomst niet bevalt je beroepen op 'je zwakte', waardoor zij eigenlijk nog meer hun doel voorbij schieten.
quote:Habbekratz schreef op 29 maart 2017 @ 11:09:

[...]



Zie je geen verschil in stenen gooien naar een object of een persoon?

Als je in India stenen tegen een huis gooit of een vrouw stenigt?



Wel frappant dat je het stenen gooien naar een moskee wel een serieuze oproep vind en de oproep om Wilders te stenigen niet.In beiden stond ludiek in de tweet.Ludiek stenen gooien bestaat niet. Ik lees in die reactie van Anne-Fleur geen daadwerkelijke oproep om Wilders te stenigen. Misschien meet ik met een dubbele maat, dat sluit ik niet uit. Maar dat komt dan niet doordat ik met haar sympathiseer, want dat doe ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een eng meisje, hele foute blik in haar ogen. Zie je vaak ook bij extreem rechtse mensen.

Trouwens Edje Nijpels was ook lekker gebotoxd, wat een strak hoofd.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
volkert en annefleur.

1000 keer gekker en gevaarlijker dan bijv Wilders of Baudet.
quote:pussywillow schreef op 29 maart 2017 @ 13:11:

Je zou je wel af kunnen vragen waarom opruiing een 'domme griet' van 22 zwaarder wordt aangerekend dan opruiing door Wilders en consorten? Wat maakt dat mensen daar zwaarder aan lijken te tillen dan? Dat ze jong is? Of simpelweg dat ze een ZE is en niet een HIJ?Wilders roept niet op tot geweld tegen mensen. Iemand bedreigen die al jaren heel zware beveiliging nodig heeft en niet normaal over straat kan, is heel heel dom. Dat heeft niets met haar vrouw-zijn te maken. Ze is wel politiek actief en dat maakt het in mijn ogen nog ernstiger.
quote:sauvignonblanc schreef op 29 maart 2017 @ 14:36:

Wat een eng meisje, hele foute blik in haar ogen. Zie je vaak ook bij extreem rechtse mensen.

Trouwens Edje Nijpels was ook lekker gebotoxd, wat een strak hoofd.Die blik in haar ogen viel mij ook op. Zo agressief.
quote:Hetvrijewoord schreef op 29 maart 2017 @ 13:43:

Zo kun je alles op je vrouw zijn afschuiven. Nep feminisme noem ik dat, vooral niet over de inhoud, over steekhoudende argumenten praten.



Ik zie trouwens net dat het landelijk bureau van Groen Links afstand neemt van haar uitspraken en tweets. ,,De inhoud is verwerpelijk’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.Dat werd dan eens tijd.
quote:Pientjexxxx schreef op 29 maart 2017 @ 14:52:

[...]





Die blik in haar ogen viel mij ook op. Zo agressief.Don't stick your dick in grazy hoorde ik hier al
quote:pussywillow schreef op 29 maart 2017 @ 13:11:

Je zou je wel af kunnen vragen waarom opruiing een 'domme griet' van 22 zwaarder wordt aangerekend dan opruiing door Wilders en consorten? Wat maakt dat mensen daar zwaarder aan lijken te tillen dan? Dat ze jong is? Of simpelweg dat ze een ZE is en niet een HIJ?Heeft Wilders zelf ooit wel eens tot geweld aangeroepen dan?
quote:Pientjexxxx schreef op 29 maart 2017 @ 14:52:

[...]





Die blik in haar ogen viel mij ook op. Zo agressief.Heb je haar ook in dat tv programma gezien Rot op met je milieu?
quote:PowerCube schreef op 29 maart 2017 @ 14:20:

[...]



Ludiek stenen gooien bestaat niet. Ik lees in die reactie van Anne-Fleur geen daadwerkelijke oproep om Wilders te stenigen. Misschien meet ik met een dubbele maat, dat sluit ik niet uit. Maar dat komt dan niet doordat ik met haar sympathiseer, want dat doe ik niet.En die Belgische vrouw die ludiek stenen wilde gooien naar een moskee in haar woonplaats Belgie.....Wilders krijgt dat weer eens op zijn bord
Maar die tweet was van 2016,Anne Fleur heeft tegenwoordig meer haar pijlen gericht op Thierry Baudet. Dat arme joch zit amper in de politiek of hij heeft al een extreem linkse stalker. Gelukkig heeft hij een goede advocaat aan zijn zijde. En dat Anne Fleur bang is dat Forum van Democratie erg groot zal worden zegt genoeg.Ze werkt er ook zelf aan mee door deze acties komt Thierry meteen in het nieuws.

Maar ze zei alwel bij Pauw dat zij niet verantwoordelijk was voor daden van anderen.

Nou mooi wel Anne Fleur aanzetten tot die daden is medeplichtigheid.
Alle reacties Link kopieren
Zit je wel hoog he?
Dit is mijn motto
quote:zozoe schreef op 29 maart 2017 @ 16:38:

Zit je wel hoog he? Ja,hoe zou jij het vinden als je vader,broer,neef of zoon zo'n extreem type als stalker zou hebben of zou jij zelf wel zo'n type achter je aan willen hebben die jou een taart met haar menstruatiebloed in je gezicht wil gooien? Jij piept dan ook wel anders of gooi jij gewoon hondenpoep terug of zo?
Ben je familie van Wilders/Bidet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven